Ja leuk hè! Op de site van Baby Image waar ik over een week of 3 onze 3d/4d echo heb staan zelfs voor en na foto's op. En dan zie je op de 3d foto echt overeenkomsten met de foto van vlak na de geboorte. Voor degenen die interesse hebben, hier zie je die foto's: http://www.babyimage.nl/BI3DVoorNa.html
Heidi, wat leuk dat je dat al zo duidelijk kunt zien op een 3d/4d echo. Wij twijfelen nog steeds of we het gaan doen of niet. Ben ook wel nieuwsgierig, maar ik vind het ook best veel geld voor een echo! Duikster, ik heb geen flauw idee hoe dat gaat bij de tandarts, maar dat zou hij/zij toch wel weten? Balen dat het vandaag lekker 'mis' ging. Daar zou ik ook niet goed tegen kunnen. Maar Nick kan nu wel slapen op zijn nieuwe bed? Zo Essie, dat was wel goed rood! Maar gelukkig hebben ze het nog kunnen afzwakken. Ben je er nu wel blij mee?
Ja gelukkig is het nu wel naar tevredenheid. Alleen je zit zo vreselijk lang als je nog 1x extra moet kleuren en ik word toch altijd al zo "gaar" van bij de kapper zitten. Wij vonden trouwens zo'n 3d echo ook een hoop geld. Wij zijn nu straks 130,- kwijt en krijgen daarvoor de echo, 3 echte kleurenfoto's, DVD en CD-Rom. Ze berekenen in het weekend of 's avonds geen extra kosten en alles duurt bij mekaar zo'n 30 à 45 minuten geloof ik. Wij doen het omdat het ons zo uniek lijkt + de gedachte dat die extra 130,- op alle kosten die we nu maken voor Frummel maar een schijntje zijn.
Zijn dat dan wel 3d echo's voor 65,-? Lijkt me erg goedkoop. Ik heb meerdere sites bekeken hier in de regio en die zitten allemaal boven de 100,- afhankelijk van wat je krijgt. De 2d echo's zitten zo rond de 60,-. En Amsterdam is helaas voor ons niet binnen handbereik.
goedemorgen allemaal, de kleine lag venmorgen lekker te schopppen! toen kwam de poes op bed liggen op mijn buik... kleine eerst lekker doorschoppen natuurlijk! toen ging poes spinnen en werd het net of ik een hele harde grapefruit in mijn buik had... zijndat harde buiken? die horen toch bij inspanning? liefs rensie
Ook goedemorgen! Net weer eens wakker van de honger en nodige toiletgang...lol Zometeen ga ik naar een stoffenbeurs om te kijken naar leuke(baby)stoffen...Vaak cheap ook nog.. Buiten een markt hier in een plaats verderop...is er nergens een stoffenwinkel meer...Dus ff naar Eindhoven vandaag... Ik heb de laatste dagen vluchtig gelezen en dan ook niet alles goed in me opgenomen...Dacht dat het met iedereen gelkukkig ook goed ging Gisteren was het hier weer bijzonder prut met onderrug en bekken...gloeiende zeg..Dus ook niet veel gedaan en me rustig gehouden.. Zeker omdat ik vandaag weg wou gaan... Iedereen een fijne vrije zondag...XXX Susi
Graag gedaan hoor Gelukkig valt het mee. Je hebt hetzelfde als ik, je bloeddruk daalt te snel. Doe lekker rustig aan. Ik ga nu de rest bij lezen, is er gister niet van gekomen. We hebben Steijns kamer gister verandert, en 's avonds eters. Was erg gezellig maar om half 11 was is gesloopt en ben direct gaan slapen
Zo even heel snel bij gelezen en ben het eigenlijk voor een groot deel al weer kwijt Duikster jullie hebben ook een bed bij de Ikea gehaald voor Nick? wij ook voor Steijn en hij heeft er vannacht voor het eerst in geslapen Hij vond het wel spannend. ook eindelijk gister de kattenkamer leeg gehaald en daar komt de baby te slapen. De katten verhuizen nu met hun spullen naar de zolder. Volgende week de kamer helemaal schoonmaken en dan gaan mijn vriend en mijn schoonvader schilderen. Senninha en Athina hoop dat jullie leuke verjaardagen hebben gehad? Oh Kwebbels wat je ook kan doen is een een rolletje dextro energy standaard in je tas stoppen, heb ik ook gedaan en als ik mijn bloeddruk dan daalt, of ik word duizelig en zo werkt dat erg goed. Essie balen van je haar kan de kapper nog iets doen? Wij gaan er vandaag een relaxt dagje van maken, misschien even naar de kinderboerderij ofzo (als het droog blijft). Fijne zondag x Christie
Susi: veel plezier op de stoffenbeurs vandaag! Christea: Ik ben ook s avonds kapot hoor als ik die dag iets druks gedaan heb ofzo, soms kan ik dan al om half 8 in bed liggen (doordeweeks dan) In het weekend hou ik het niet langer dan 11 uur vol, dan val ik toch echt in slaap op de bank Rensie: het klinkt wel alsof dat harde buiken waren maar ik weet het niet zeker, wat ik wel zeker weet is dat harde buiken van inspanning kunnnen komen Duikster: ik moet ook nog een paar kiezen trekken maar ik wacht er even mee tot na de bevalling. (als ik tegen die tijd het doorverwijsbriefje naar de kaakchirurg kan vinden, ben gewoon vergeten waar ik het neer heb gelegd. Heb hem zo goed opgeruimd dat ik hem niet kon kwijt raken maar waaaaaaaaaaaar? )
Hoop het voor jou Christea. Hier is het al lekker aan het regenen . Rensie, bij harde buiken voel je echt je buik samenspannen tot een bal. Dat voel je aan de buitenkant ook hoor, maar het is een beetje een raar vervelend gevoel. Ik denk dat wat jij gevoeld hebt een hoofdje, kontje of ruggetje was. Hihihi, veel leuker toch . xxx
Kan je die lichaamsdelen nu al voelen dan? Ik voel de baby wel bewegen maar ik heb geen idee of het nou het hoofdje is of de voetjes
Nee, niet echt, maar Rensie voelde een soort harde "grapefruit" hihihi, in haar buik. Als het zoon kleine harde bol is moet dat wel bijna een hoofdje of kontje zijn. Ik voel het ook een paar keer op een dag. Maar meestal wel met een harde buik, das dan weer minder . xxx
Dames goedemorgen, Ik voel me niet zo goed vandaag dus zal niet zoveel online zijn en reageren. Heb wel goed geslapen en de verjaardag was gezellig maar vermoeiend. Heidi, leuk weer van je te horen en hoop dat je gauw lekker in je vel zit. Leken jouw meiden bij de geboorte veel op elkaar behalve het neusje dan? Ben zo benieuwd met deze kleine op hij op z'n broer of zus lijkt of juist helemaal niet. Essie balen dat je haar niet naar wens is gebeurt. Wij gaan geen pretecho doen. Met Sven en Maarit wel gedaan maar het is zo duur geworden dat we het geld er niet aan kwijt kunnen dit keer. Is het toch nog een beetje een verrassing. Susi veel plezier met stofshoppen.
Goedemorgen, Heidi leuk dat je er weer bent Essie wat balen zeg, wel fijn dat het nu voor niks was, maar inderdaad je moet toch weer langer zitten enzo. Duikster balen zeg dat alles even tegen zat! Senninha even lekker rustig aan! Patricia heb je je verwen avondje nog gehad of voelde je je nog steeds niet lekker?
Mensen, ik ben er weer, hoop dat iedereen een goed weekend gehad heeft, ga zow maar eens even teruglezen. Engeland was erg leuk alleen die boot... ZOOOOOOW! Ik ben zowat doodgegaan ik was zooooow ziek! Egt ik zal jullie de details besparen maar t was egt heel erg dus gah zow lekker me bedje in om bij te komen want ben nog steeds ziek...
Goedemorgen meiden, net als Senninha heb ik even geen puf vandaag, ben gewoon zooooo moe. Voel me ook down, stomme jeuk, stomme pillen en stomme moeheid.
Die kleertjes kan je echt niet mee stoppen! zelfs mijn mannetje kon dat niet haha! wanneer krijgen jullie ong de sleutel? Kan je je heerlijk uitleven...
Heidi goed dat je er weer bent... wat mooi dat de kleine zo op tessa lijkt! dat je dat nu al zo goed kan zien! Iedereen heeft volgens mij echt zondag gevoel... meiden lekker uitrusten en de rest veel plezier... Ml ben benieuwd hoe het was in Engeland! Ik heb enorm het zuur vandaag... t komt gewoon in mijn mond bah! Fijne dag... liefs Nannie
Nou, ik ben weer op de hoogte van alles, heb alles even bijgelezen, ben alleen nog niet bij zinnen om te reageren... forgive me [-o< Ik ga lekr even liggen tot laterzzz
Morgen dames, Heb even niet de tijd en zin om alles terug te lezen, maar zal de komende tijd wat minder aanwezig zijn. Voel mij emotioneel even helemaal niet goed in mijn vel, en sinds vrijdag een vrije val in een donker zwart gat gemaakt. Het ergste van alles is dat ik alles heb wat mijn hartje begeerd, gezonde kindje, lieve zorgzame man, geen financiele problemen, en een gezond kindje in mijn buik..maar het gemis met mijn vader word mij nu gewoon te veel. Heb gisteren de hele dag met mijn mams gepraat,en het is voor mij misschien beter om hulp te zoeken voor het rouwproces. Op een of andere manier wil ik het niet loslaten omdat het dan in mijn ogen TE definitief is dat hij echt weg is..*traantjes komen weer omhoog* Ik zal zeker de komende tijd nog wel af en toe langswippen om te vertellen hoe het gaat met de baby, en om al jullie belevenissen te lezen maar ik moet nu echt even aan mijn eigen geestelijke gesteldheid zorg en tijd besteden..zeker als er straks een tweede kindje is. Denk aan jullie, en hoop weer snel lekker mee te kletsen. Dikke kusssss en knuffelll voor mijn lieve zwangere juli mama's!