Patries het is zeker belangrijk nu de tijd voor jezelf te nemen zodat je straks optimaal kan genieten van je gezin! Doe rustig aan meid! Ik hoop dat je de hulp krijgt die je op dit moment nodig hebt! DIkke knuffel terug voor jou!
Nou Patricia, jammer. Maar je moet op de eerste plaats aan jezelf en je kindje denken. Hoop dat het je heel snel beter gaat. Maar kan me wel een beetje voorstellen dat het allemaal heel dubbel is en dat dat heel moeilijk is. Wel nog een proberen ervan te genieten he? En hier luisteren we ook naar je hoor als je in een dipje zit . Sterkte... Knuffel xxx
Patries, heel veel sterkte meid... neem tijd voor jezelf en hopelijk kun je alles een plekje geven.... en alles hebben wat je hartje begeerd is ook maar relatief hoor... we willen toch altijd het gene wat we niet hebben of niet meer hebben... em juist in zo'n situatie (gezinsuitbreiding) komt dat gemis naar voren... dikke knuffel, rensie
Nou dan heb ik inderdaad liever een kont dan een grapefruit! vond het alleen zo raar, had zoiets nog niet gehad. wij dachten dat die kleine dacht... kan die moter niet uit! door die spinnende kat
Echt vervelend voor je Patries dat je je zo voelt! Neem de tijd maar even en ik hoop dat je het een plekje kunt gaan geven. Heel veel sterkte meid! Een dikke knuffel voor jou!
Ladies jullie moeten wij even helpen. Ik heb sinds vanochtend (gister ook een beetje) regelamtig menstruatieachtige krampen. Iemand enig idee wat dat kan zijn? Aangezien het mijn eerste kindje is weet ik dus echt niet wat normaal is en wat niet. Kunnen het weeen of iets dergelijks zijn?
ik zou het niet weten... hebook wel krampen, maar wel anders dan menstruatiekrampen. die had ik meer in het begin... google er even op anders? succes rensie
hey hallo ik ben er ook weer ff maar zo brak als t maar zijn kan. gister avond hadden we een enorme impulsieve bui en zijn we savonds om 19.00 naar tilburg gereden en waren vannacht om 02.30 weer thuis. heb wel heerlijk geslapen moet ik zeggen haha. 8) ik heb niet alles onthouden maar ik doe me best en neem me niet kwalijk als ik dus niet op iedereen reageer, Heidi: leuk dat je al zon goede echo had. ik twijel nog heel erg of ik ook een 3d echo laat maken. de kosten zijn best hoog vind ik en aangezien wij ook nog gaan trouwen en een feest en een kindje in dezelfde maand krijgen doen we t financieel rustig aan. er moet namelijk ook nog een neiuwe bed komen, ik weet niet meer wie t was maar wat erg dat je haar zo rood was uitgevallen. ik heb een keer mijn haar laten verven en toen was mijn haar zooooo droog en dof dat ik dus nooit meer mijn haar zal verven op jonge leeftijd. misschien als ik 80 ben en erg grijs maar dat zien we dan wel weer Patricia: rust maar lekker uit en doe lekker rustig aan. ik heb mijn pa niet verloren maar ik mis m ook heel erg. ook t idee dat ik ga trouwen en wij een groot feest geven en hij is er niet bij, dat doet me best pijn in mijn hart om t zo ff te zeggen, en dan ook nog een kleine nieuwe leven op komst dat maakt t wel leuk en speciaal maar ook erg zwaar tegelijkertijd. Vera: to dat t wel meevalt met je kat. vind t ook een ramp als mijn katjes iets hebben en maar niet wilt eten. gelukkig munnen mijn katten hun haarballen wel kwijt, al moet ik ze opruimen ale: En degene met een lage bloeddruk. doe maar rustig aan, drop doet wonderen ik mag dat niet omdat de kans groot is op een te hoog bloedruk. Voor de rest weet ik t niet meer maar dus ik ga ff douchen tot laters en een fijn weekend allemaal liefs susanne
Ik had dat bij mijn vorige zwangerschappen ook. Ik had altijd het idee dat ik als ik niet zwanger was geweest ik net in die tijd ongesteld had moeten zijn. Ik denk dat zolang het niet met regelmaat komt en je er bv geen harde buiken bij krijgt het er niks aan de hand is. Maar ja, ik ben geen VK. En als je het niet vertrouwt of je er gewoon niet fijn bij voelt, zou ik zeker ff bellen. Al is het alleen maar dat je je daarna gerustgesteld voelt . xxx
Nou daarstraks gebeld. Werd meteen uitgevraagd natuurlijk (om de hoeveel tijd en hoe lang duurt het.....) Ze raadde me aan een bad te nemen. Aangezien we dat niet hebben maar even naar mijn ouders gereden. Als het daarna niet over was moest ik wee even bellen. Nou het is helaas niet over dus zo maar weer bellen ppfff...
Hoi meiden Patricia sterkte ermee ik hoop dat je het snel een plekje kan geven. Bd, inderdaad vragen ze direct om de hoeveel minuten het is. Doe rustig aan en probeer je te ontspannen ik hoop voor je dat het meevalt. Ik las van de 3D echo, wij hebben hem in almere laten doen en daar koste het 99.50. Het duurde een uur, we kregen 45 minuten film en 39 foto's mee en nog 4 foto's die ze had afgedrukt. Met mij gaat het redelijk nog steeds veel pijn en erg moe. Dinsdag naar de vlos, toch even overleggen.
oja patricia. heel veel sterkte meid. ik weet hoe het is om een vader te verliezen. bij mij is het alweer 7,5 jaar geleden. ik was 15. het is vooral moeilijk op zulke momenten omdat je emotioneel ook minder sterk in je schoenen staat. zelf heb ik er ook moeite mee dat hij er nu niet is en er niet kan zijn wanneer de kleine geboren is en er niet was toen ik ging trouwen. maar het mooie is dat je weet dat hij je ziet, dat hij er toch een beetje bij is. als je een keertje je verhaal kwijt wil, mag je me wel lange pb of email sturen hoor. ik wil graag naar je luisteren omdat ik weet wat het is.. ik mis hem ook! heel veel succes ermee meid.. liefs en een dikke knuffel van wendie
Patricia sterkte, ik hoop dat je het een plekje akn geven ook al zal het altijd wel moeilijk blijven. Ik heb ook wel ongikrampen, vind ik ook wel een eng gevoel maar dan wrijf ik er zachtjes over met mijn hand en meestal helpt dat wel...
He meiden, Allereerst Patricia heel veel sterkte meid! Denk goed om jezelf, je je vriend en je twee kleintjes! Heel veel sterkte! Wendie ook voor jou! Heidi, Leuk dat je weer terug bent gekomen! Wat geweldi dat de keline man hetzelfde neusje heeft! Kwebbels, Ook rustig aan! Sennhia en Niesje rustig aan meiden! Bd, rustig aan meid! Hopelijk is het snel weer over! Vergo ook rustig aan doen he! ML fijn dat je er weer bent! Verder ben ik het een beetje vergeten Hier gaat het goed. Voel de kleine steeds vaker.. Kan er jammer genoeg nog niet zo mee spelen.. terwijl mijn placenta ook achter ligt.. Ik heb wel een laagje van mezelf zal daar wel mee te maken hebben Met mijn rug gaat het ook weer beter! Gelukkig. Een warm kruikje doet wonderen! Nog 3 dagen werken en dan gaan we vrijdag lekker een weekje weg! Heerlijk!
middag dames ik voel me lamlendig ben moe slechte nacht gehad en heb ook nog last van mijn buik onderin...voelt net een blauwe plek...Misschien te veel gedaan vandaag......? Ben blij als ik vanavond weer kan gaan liggen en nu echt een keer vroeg slapen wat telkens komt het er niet van.... Ik ben nog altijd beetje down maar komt ook door het weer denk ik.... woensdag al gevraagd bij de verloskundige waarom ik iedere keer last heb van mijn buik maar daar kreeg ik te horen:dat heb je wel meer met vrouwen die al meerdere zwangerschappen hebben gehad en vooral met zware kinderen...zolang je geen harde buiken hebt om de 5 min of weeen niet druk maken maar ik kan me er toch niet echt lekker bij voelen....Iemand een idee zou het komen van te weinig slaap of ondersteuning?
Hey meiden! Duikster ik ben zelf tandartsassistente en verdoving kan géén kwaad als je zwanger bent. Bij voorkeur wordt het de eerste 12 weken niet gegeven maar het is niet bewezen dat het schade toe kan brengen. Vermeld wel ff dat je zwanger bent en wellicht kan het met een klein beetje polijsten al opgelost zijn. Essie ik kan me voorstellen dat je het nogmaals bij hebt laten werken...als het echt zo rood was als op dat plaatje dan was het wel héél rood Monkeylove wat jammer dat de bootreis niet goed bevallen is...maar ik kan me er wel wat bij voorstellen Patriciawat vervelend dat je je zo voelt....en waarschijnlijk is het een goed plan om een beetje hulp te zoeken. Meid doe rustig aan en heel veel stertke, ik hoop dat je snel weer een beetje kunt genieten! DL hoe is het nu?Zijn de krampen iets gezakt? Doe rustig aan hoor! Wij hebben dit weekend veel aan het kamertje gewerkt, het begint daar nu echt ook heel gezellig te worden als het wat meer is aangekleed allemaal! Het was ook hier echt kl*te-weer vandaag, dus lekker binnen klussen was de enige optie Dikke knuffel voor allemaal!
hai meiden, ik meld me ook eventjes maar ben net als diverse anderen helemaal stuk. Vrijdag gewerkt, s avonds cursus, zaterdag verjaardag (was erg gezellig en zijn superverwend weer voor de baby!) en vandaag moest ik nog een paar uur werken.. gaaaaap! Kep trouwens wel een fotootje van mezelf in m'n album gezet, die heeft m'n moeder gisteren gemaakt, wel een mooie van m'n buik enzo , gemaakt op de babykamer trouwens (niet dat je daar zoveel van ziet, maar toch) verder voor heidi: welkom terug! en neem de tijd voor jezelf. En dat kan ik eigenlijk ook alleen maar voor een heleboel anderen zeggen; pas op jezelf en pak lekker je rust als je die nodig hebt en hopelijk voelen we ons morgen allemaal weer beter.. liefs athina
patricia veel sterkte met de verwerking en het een plekje proberen te geven het lijkt me erg moeilijk zo.... doe rustig aan..... ml hopelijk zakken de krampen gauw af wendie jij ook sterkte eigenlijk moeten we allemaal maar een beetje rustig aan doen in elk geval degene die moe zijn....ziek zijn kramp hebben of last van buik.... wij hebben hier lekker de houtkachel aan aangezien ik me zo lamlendig voelde.....verder is alles nu weer beetje gedaan alleen meiden straks op bed en dan heb ik wel weer rust... Ik kreeg ze net allebei te knuffelen omdat ze toch zoiets hadden van er is iets met mama dus ook gezegd dat ik last van mijn buik had...kreeg ik dikke kus en tessa zegt broertje mag je buik niet pijn doen.......lief he
Dat is wel heel lief! Ik heb af en toe echt heel erg last van de rug.. Een kruikje doet wonderen bij me! Af en toe leg ik hem ook op mijn buik! Heerlijk even! Even ontspannen! Meid neem je rust!