Jah, ik had het ook op die boot. Ik moest zo erg spugen dat ik echt automatisch druk op mijn buik zette, dat vond ik echt eng hoor, ik was echt bang dat door de druk die er gezet werd m'n vliezen zouden scheuren ofzow... Heb het wel goed in de gaten gehouden daarna of ik wat merkte maar die kleine hield zich goed al bewoog hij ook een beetje ziekjes... Heel zwak maar gister was dat alweer van de baan haha, toen was ie juist vet druk. Ach, het is ook wel logisch dat we af en toe krampen en alles hebben. Er gebeurt ook zoveel in die buik van ons...
Hé meiden, lekker rustig hier vandaag! ML jammer dat je zo ziek bent geworden op de boot, maar wel goed dat het verder leuk was. Patricia sterkte toegewenst de komende tijd. We zullen aan je denken. Bd81 ik heb heel af en toe ook nog wel eens menstruatie achtige krampen. Ik ga er nog altijd vanuit dat dit het oprekken is van de baarmoeder. Maar ik heb het niet heel vaak meer, dus dan is het af en toe wel angstig als het er ineens weer is. Ik ben helemaal happy! We hebben het weekend gebruikt om de toekomstige babykamer leeg te halen. En de canvasdoeken van Woezel en Pip waarmee wij willen gaan werken, zijn eindelijk online verkrijgbaar. Dus we kunnen gaan starten met de muren enzo. Naast de doeken willen we ook nog een stukje kinderliedje op de muur schilderen en hoogstwaarschijnlijk krijgt 1 muur een kleurtje. Het behang laten we gewoon zoals we dat erop hebben gedaan toen we september 2006 het huis kregen. Het is vrij neutraal behang en dat gaan we dus met bovengenoemde items opfleuren. En daarna mogen de meubeltjes geleverd worden ! Nou ik ga even een hapje eten. Laaaaater.
essie thanks voor de tandartsinfo, ga morgen maar effe bellen... ben benieuwd hoe je woezel en pip canvassen er uit zien. Christiea wij hebben een Kritter bedje van Ikea gekocht. enne Nick heeft er vanmiddag al wel in geslapen, nu hebben we hem toch nog maar even in zijn huidige kamer gelegd. Als volgende week de kast er ook is, is het de bedoeling dat hij volledig overgaat naar zijn nieuwe kamer...VAnmiddag lag hij al wel met een been over het rekje wat hem tegen zou moeten houden.....dus ben benieuwd. nou had hij vanmiddag ook geen slaapzak aan en normaal wel, dus wellicht dat dat ook nog scheelt. je relaxte dagje gelukt? hier is Nick de hele dag aan het dreinen geweest vanwege kiezen... Kwebbels: ik zou ook het liefste tot na de bevalling wachten met mijn kies, maar denk niet dat dat haalbaar is... ML fijn dat je weekend leuk was! hier ook geen pretecho, vind het toch beetje veel geld en eigenlijk voel ik uk zo goed, dat het daar ook niet voor nodig is. Ben meer van de natuurlijke weg...ook bij Nick hebben we buiten de 12 en 20 weken echo geen andere dingen meer gedaan. Laat dat ukje maar in me groeien ik zie het in juli wel... Patricia sterkte en denk aan jezelf! BD rustig aan, hoop dat het allemaal snel weer rustig is in je buik. Vergo veel pijn? ben jij nog aan het werk? zou kunnen dat jou twee ukjes toch ook echt willen dat je het rustiger aan gaat doen. Heidi: maak jij gebruik van zo'n ondersteunende band? dat kan wellicht ook helpen om meer steun te geven aan je banden. Die zijn toch al een paar keer flink uitgerekt. enne hier is de ervaring dat te weinig slaap ook leidt tot meer gevoeligheid van mijn buik. Ik probeer niet al te laat naar bed te gaan, laat lukt sowieso niet, maar als ik heel vroeg ga lig ik ook vanaf een uur of 3 weer wakker, dus dat schiet ook niet op. Overigens ervaar ik deze zwangerschap ook zwaarder dan die van Nick, hoewel ik nog steeds niet mag klagen als ik al die meiden hier lees met bekkenpijn... patricia 34 jij stelt mij gerust! ik ga morgen dus de tandarts maar bellen... Athina mooi buikje! en jullie zijn volgens mij al een heel eind met de kamer. er zijn dagen dat je je afvraagt wat er zo leuk is aan kinderen...vandaag was er een...Nick is vanmorgen begonnen met mopperen en net er pas mee opgehouden toen hij het bed weer in ging. Hij heeft erg veel last van zijn kiezen en is sneller moe als anders, maar wil niet slapen. ikke nu dus ook echt op...
duikster ik ervaar deze zwangerschap tot nu toe niet zwaarder maar wel zit meneer meer onderin mijn buik te schoppen en das niet echt lekker.......en mijn bekkeninstabiliteit is gelukkig minder dus dat scheelt heel erg....Maar ik denk dat ik maar meer mijn buik moet gaan steunen....... ik merk ook dat ik meer zin heb in andere dingen zoals augurken...Dat had ik bij de meiden niet. vroeg slapen wil opzich wel en ik slaap mijn klokje ook wel rond maar wordt toch nog wel eens wakker door nanouk met haar groeipijn of tessa met haar dromen vaak achter mekaar aan en dan is het voor mij ook wel weer moeilijk in slaap komen..... Ik ga vanavond lekker optijd mijn bedje in gr heidi
Essie, dat klinkt als een hele leuke kinderkamer! Ik vind Woezel en Pip ook erg leuk, ben daarom ook benieuwd naar het eindresultaat! Laat je de foto's zien? ML, hoe voel je je nu dan? Ik kan ook zeer slecht tegen bootreizen! Heb je wel lekker veel geshopt in Engeland? Athina, mooi buikje! BD, hoe gaat het nu met je?
zo, het is hier lekker rustig vandaag. volgens mij zitten de meeste van ons gewoon ff in een dipje. zo lijkt het wel. ik heb vandaag ook echt zo'n zondags gevoel. echt beetje lam enz... morgen vast wel weer beter. alleen mijn rug wil echt nog steeds niet. steeds onderin de rug doet me zeer... liefs wendie
Nou na anderhald uur na mijn eerste telefoontje belde de vk zelf op. Ze vertrouwede het niet en wilde toch maar even langs komen. IS langs geweest en heeft inwendig onderzoek gedaan. Gelukkig nog geen ontsluiting dus mag ik thuis blijven! Heel de middag op de bank gelegen en ook morgen rust! Dinsdag zou ik weer moeten werken dus ben benieuwd of het dan beter gaat! Mocht er maar iets verslechtering optreden dan moet ik meteen bellen, al is het midden in de nacht! Hoop dus dat alles goed blijft gaan!
Wij gaan toch ook maar voor een 3d echo. Het is idd erg duur. Ik heb ook echt zitten zoeken naar een goedkoper alternatief. Maarja, ik wil toch ook graag een dvdtje met de beelden en dan zit je al gauw aan de 100 euro. Dat wil ik overigens vooral voor de oma's ook. Dit is iets wat ze -behalve op tv- nog nooit gezien hebben bij 1 van de kinderen of kleinkinderen. Dus tja. Verder vond ik de beelden bij ons bij de 20 weken echo erg tegenvallen, en daar had ik me zo op verheugd. Dus voor die tijd wilde we het eigenlijk niet doen, maar na die echo wisten we dus zeker dat we het wel wilden doen. Wij mogen '3e paasdag' zeg maar . Nog 2 weekjes, met 25 weken zwangerschap. Dan gaan we naar wereldkind in rotterdam.
Nou dit zijn ze (ze zijn wel heel groot zo op je beeld, maar als je rechtsonder in de grijze balk het percentage wat nu op 100% staat wat kleiner zet, zie je ze op je hele beeld): http://www.lesenfants.nl/store/index.ph ... e&pID=1515 http://www.lesenfants.nl/store/index.ph ... e&pID=1516 http://www.lesenfants.nl/store/index.ph ... e&pID=1513 http://www.lesenfants.nl/store/index.ph ... e&pID=1517 Hoeveel we er doen en welke is me nog niet duidelijk. Ik vind ze allevier leuk, maar als er eentje af moet vallen, zag het degene met het piratengebeuren zijn, dat is toch iets minder baby-achtig. Die met de zonsondergang vind ik echt super.
Tuurlijk ga ik hem showen! Bij ons is dat Woezel en Pip gebeuren pas echt gaan spelen na de 9 maandenbeurs. Daar stond een stand en daar hebben we toen al een boxkleed en wat speeltjes gekocht. En toen zagen we daar ook al die canvasdoeken. Eenmaal thuis zijn de ideeën voor de kinderkamer gekomen. Maar ze zijn ook zo lief en troetelbaar om te zien de hondjes! En eerst wilden we de hele kamer opnieuw behangen, maar het behang wat we wilden zou tegen de 500,- à 600,- aan gaan lopen (ja ik weet het: dure smaak!). En deze oplossing is goedkoper en ook leuker.
Wat leuk om te horen. Had je van Tessa ook een 3-4 D echo gemaakt? Wij hebben komende week ook een eerste 3-4 D echo van onze kleine en we hopen inderdaad ook te kunnen zien of er al dan geen gelijkenis is.
Patricia, heel veel sterkte meid. Heel goed, je moet nu eerst even aan jezelf en je gezin denken en het verlies van je vader een plekje geven. Ik herken het gevoel. Ben er zelf ook doorheen gegaan na het plotselinge overlijden van m'n moeder. In eerste instantie kreeg ik weinig gelegenheid om te rouwen en later heb ik het verdriet heel diep weggestopt. Na de geboorte van onze dochter kwam het gemis naar boven en na een paar MK's kwam dat op een hoogtepunt. Heel veel praten heeft me geholpen het een plekje te geven. Bd81, ook jij heel veel sterkte en vooral, hou je rustig.
Die canvas doeken zijn erg mooi, Essie. Inderdaad die van de zonsondergang is misschien wel de mooiste! Ik zag ook een boxkleed (moeten wij nog hebben), die ziet er ook erg mooi uit! BD, doe je rustig aan? Sterkte!
Hoi hoi, Ben ik ook weer ff. Lekker druk weekend gehad dus geen tijd om op het forum te komen, helaas.. Heb ff alles zo goed mogelijk teruggelezen. Patries, sterkte de komende tijd. Doe het maar rustig aan! Heidi, fijn dat je er weer bent! Wel balen dat je zo'n last hebt van je banden. Ik heb het niet dus kan er niet over meepraten. Heb wel gehoord van een ondersteunende band, maar ik geloof dat je die maar kort mag dragen steeds. Nou ja wie weet helpt het wel een beetje! ML, balen dat je zo zeeziek was! Heb je het wel leuk gehad in Engeland? Nog geshopt? Bd81, hopelijk gaat het al wat beter! Wel heel fijn dat de vk je serieus neemt! Helpt een warme kruik misschien? Of had je dat al geprobeerd? (heb alles een beetje vluchtig gelezen, sorry) Ik had vandaag ook echt een baaldag. Nergens zin in en super sago. geen idee waar dat vandaan komt. Heb het ook steeds erg zuur. VErder gaat het wel goed hoor. de baby wordt steeds drukker. gister reageerde hij heel sterk op de hand van mijn vriend. echt heel leuk. ik merk ook dat hij steeds vaker op mijn kat reageerd. die kwam net miauwend naar me toe waarop de baby flink ging schoppen. echt schattig. ik heb dat trouwens ook dat de baby tegen de matras aan trapt. heel grappig. lee
Goedemorgen iedereen! Ik voel me gelukkig weer een stuk happier dan gisteren. Ik heb mij voor deze week ziekgemeld en dat neemt de grootste stressfactor al weg. De ergste jeuk is weg en de uitslag neemt goed af gelukkig. Ik hoop dat iedereen zich weer een beetje beter voelt. Ik merk net als bij mijn eerste zwangerschap dat de hormonen de bestaande emoties erg versterken. Dat je de baby voelt is niet leuk maar geweldig. Een treurig verhaal op tv is niet zielig maar soms hartbrekend. Alles lijkt veel intenser. Al dus mijn overpeinzingen van vandaag
Ja dat is het boxkleed wat wij ook hebben. Hij is zo lief en ook zo heel erg zacht. En er zitten hele leuke dingen in zoals een spiegeltje. En Woezel en Pip die zitten erop, waardoor ze echt losse oortjes enzo hebben die je kunt vastpakken. Meiden ik weet niet of er vandaag nog mensen met echo's zijn ofzo, maar ik wens degenen die dat wel hebben veel suc6 en sterkte. Niesje dat met die hormonen heb ik ook heel vaak. Maar het is gelukkig niet zo dat ik bij elk treurig verhaal op TV in tranen uitbarst. En Rensie inderdaad: nu kan je gaan aftellen . Is nu zo'n beetje iedereen wel over de 20 weken grens heen of moeten er nog een paar volgen? Nou ik ga weer aan het werk.......
De laatste 20weken echo is in elk geval op 18 Maart, neem aan dat iedereen nu wel zo'n beetje over de 20 wekengrens heen is aangezien ik Woensdag alweer 24 weken ben...