hey lovelykids. helaas was het zwolle. hardenberg maakt ook vaak fouten heb ik gehoord. vreselijk toch?
Patricia, fijn dat je zo´n goed gesprek hebt gehad met je HA en dat je al zo snel terecht kan donderdag. Alvast sterkte donderdag. Het zal inderdaad waarschijnlijk zwaar worden, maar je komt er vast veel beter uit zodat je ook weer meer happy kan zijn! Susanne wat een ongelovelijk vervelende situatie voor je! Wanneer moet je nu opnieuw naar de Arbo? Als je gaat neem dan bv je vriend mee, dan sta je voor je gevoel wellicht sterker! Ik kan me voorstellen dat je liever ontslag neemt, maar besef wel dat je dan wat rechten verliest wbt uitkeringen etc. Klinkt misschien een beetje hard, is niet zo bedoelt hoor! Sterkte! Wendy, geeft niets hoor van je ego berichtje! Daar is dit forum toch ook een beetje voor. Yesbutterfly, ik heb er geen last van dus kan je geen tips geven. Knuffelkonijn, zere ()() heb ik ook nog steeds last van... helaas. ga maar weer ff wat doen op mijn werk..
Je kan het maar beter kwijt zijn en ik zal ze in ieder geval geen genoegdoening geven door ontslag te nemen. Als je ontslag neemt nu krijg je ook geen uitkering. En je mag toch niet meer werken dus laat ze je maar lekker doorbetalen.
ik heb een collega die daardoor haar schoonvader is kwijt geraakt en dan in familie/kennissen kring ook nog drie mensen waar grove fouten bij gemaakt zijn. en dan laat ik dus verder andere verhalen nog maar buiten beschouwing. als ik naar mezelf kijk alleen al qua zwangerschap dan heb ik ook het gevoel dat ik daar gewoon een nummertje ben zo onpersoonlijk en grof als bodain en de vries waren bij mij en dan vooral bodain die had mij al inwendig onderzocht voor ik wist wat hij ging doen. maar zo zie je maar weer ieder ziekenhuis heeft wel wat helaas
Niesje fijn dat alles goed is met je lever maar wel balen dat je die uitslag houdt totdat de kleine er is. Enne geld moet rollen toch?
Ik maak er ook even een ego-berichtje van, heb thuis nog steeds geen internet, dus even vanaf het werk: Alles gaat goed met me, ben vorige week by de fysio geweest en moet het toch wat rustiger aan gaan doen. Als ik strakjes zwaarder ga worden, zal het nog meer belasting geven dus nu al een stapje terug om alvast te wennen. Als ik een lijst ,maak met wat ik allemaal wil/moet doen op 1 dag, maoet ik er minimaal 1/3 van wegstrepen. Denk niet dat me dat lukt hoor, maar ga het proberen. Ik ben vorige week dus wel al naar mijn 1e lesje geweest, kon gewoon in het groepje meedoen (3 andere dames van 25,26 en 33 weken) lekker klein groepje, maar volop aandacht om de houding. Ze besteden 20 minuten aan "zwanger" theorieverhalen, met oefeningen etc en de rest is fitness met voornamelijk aandacht op bekken, heup en rug. Het was erg leuk dus donderdag weer! Verder heb ik zondag nog de VK moeten bellen: niks ernstigs, maar we hielden onze verjaardag zondag en mijn schoonzusje belde dat haar dochter waarschijnlijk de waterpokken had. Tja, wat moeten we doen, wel komen/niet komen was haar vraag. Kon dus niks op internet opzoeken dus heb de VK gebeld. Tot 16 weken kon het schadelijk zijn voor het vruchtje. Ikzelf heb dus nooit de waterpokken gehad! en mocht ik het zelf krijgen, dan kon ik flink ziek worden met erg hoge koorts, wat dan wel weer niet goed is voor ons kleintje. Kortom, een heel heen en weer gebel, maar uiteindelijk besloten dat het toch beter was om een andere keer te komen. Vanavond naar de VK voor controle. Alemaal veel groetjes Minka
Succes bij de VK vanavond Minka. Ik ga effen een tukkie doen (als mijn rug een lekkere houding vindt tenminste).
ik gooi er nog eens even een heel ander onderwerp bij tussen door. dat na aanleiding van een telefoontje wat ik gisteravond gepleegt heb. wie heeft er tvhome? ? ? wij hebben nu in 5 jaar tijd al 3 decoders gehad en de bekabeling al 4x vervangen. wij hebben er dus het probleem mee dat hij blokt en soms gewoon helemaal geen beeld meer heeft en daar heb ik dus over gebeld. voor de zoveelste keer. dus ik wou mijn verhaal doen toen ze met haar vragen lijst begon en zei dus dat ik dat plan al zo vaak doorgelopen was dat ik dat nu niet weer van plan was (even kort samen gevat) werd zij kwaad en ik moest het nog maar een keer doen en zij ging nou niet verder met de discussie (die eenzijdig was) en wenste mij op sarcastische toon een fijne avond en verbrak de verbinding. ik je snapt het wel. vanochtend heb ik weer gebeld kreeg een man aan de telefoon en vertelde het hele verhaal en nu komt er een monteur het signaal checken. eindelijk na 5 jaar heb ik het voor elkaar. mijn vraag aan jullie wie kent dit nog meer? ? ?
Ik ben net terug van de vlos, alles zag er goed uit. Het was goed dat ik was gestopt met werken mn bloeddruk was gelijk een stuk gedaald dus daar ben ik wel blij mee. Ze zei wel dat ik er zeker rekening mee moet houden dat ik een keizersnee ga krijgen. Ik ben alleen wel 3 kilo aangekomen schrok me rot maar het hoort erbij zeiden ze.
lovelykids: Ik werk voor @Home Dag dames, even een berichtje van mij Iedereen die het nodig heeft wens ik sterkte doe het rustig aan! Verder weet ik niet meer echt wat er geschreven is ben nu ook best moe, en heb nu gelukkig de tijd om even een half uurtje te liggen
Hallo Dames, hier weer eens eeen berichtje uit frankrijk van een zeer vermoeide aanstaande juli mama! En waar het vandaan komt? geen flauw id maar heb het gevoel dat ik nog jaren kan pitten! bekend bij sommige dames?
Susanne ik zou absoluut geen ontslag nemen! Je staat sterk...fysio en huisarts staan aan je zijde en dan kan de arbo niet achterblijven! Verder is het ook zo dat je geen recht meer hebt op uitkering bij ontslag! Daarbij heb ik sterk het vermoeden dat je baas dit juist doet om te kijken of je zelf niet opstapt! xx nina
He Vergo, fijn dat alles goed is! Had je er al rekening mee gehouden dat je misschien een keizersnee zou krijgen? xxx
hier nog een. en op de dagen dat ik denk een dutje te doen terwijl de kids op bed liggen. dan besluiten ze om eens acter elkaar aan te slapen terwijl ze altijd tegelijk van 12 tot 15 slapen. maar dit heb ik bij beide ook gehad alleen bij maud kon ik naar bed wanneer ik wou. bij morris werd het iets moeilijker, maar was het ook nog goed te doen. en dan nu is het rampzalig. maar goed nog 20 weken max en dan zal er wel wat meer energie terug komen. ook zou het fijn zijn als het weer zo langzaamaan wat zonniger werd.
vergo mooi dat alles goed was. misschien ontgaat het mij, maar waarom moet je rekening houden met een keizersnee? en hoe sta je er tegenover
lovely kids emmen maakt ook fouten hoor als ik daar af en toe verhalen over hoor wil ik daar liever niet heen.....Ik denk dat je moet kiezen vooor en ziekenhuis waar jij je goed voelt. Ik ga bevallen in hardenberg heb goede ervaringen ermee door een spoedopname van tessa en een bevalling van een buurvrouw en een vriendin en denk ook dat je altijd rekening moet houden met dat er altijd een fout gemaakt kan worden...... Ik ga met de meiden altijd gewoon naar emmen maar had daar de vorige keer dat toent tessa opgenomen was men haar vergat met medicijnen geven en toen ik dit melde kreegs ze ze als nog niet maar werden ook meteen alle papieren weggehaald,,,,,,dus das ook niet helemaal hoe het moed.... Maar toch ga ik er gewoon wel weer heen maar let wel zelf erg op... Tessa is bijv ook al aan haar neus en keelamandelen geholpen toen ze 2,5 was en toen moest ze een nachtje blijven en dat werkte gewoon goed hoor heeft daarna geen ontstekingen meer gehad etc...gr heidi
emmen ben je ook een nmr hoor dames dat weet ik door mijn vriendin die daar loopt met zwanger worden en die daar ook bevallen is....ik denk dat ze allemaal wat hebben het liefst zou ik in apeldoorn bevallen das een fijn ziekenhuis maar ja is beetje uit de richting en dat die boudien in hardenberg meteen een inwendig onderzoek doet als je dat niet wilt hoeft het niet dames..... Als ik hem krijg doe ik het niet ik beval met keizersnede dus hoef geen inwendig onderzoek..... en er zijn in hardenberg ook twee nieuwe bij...en mijn verloskundige is liever met bevallingen in hardenberg dan emmen.... en als er problemen zijn gewoon klacht indienen. wij laten dus nu een onderzoekscommisie kijken naar de klacht die wij hebben over de arts bij tessa's behandeling en die kan dus even zijn borst nat maken....niet over je laten lopen maar gewoon kop in de wind en doorbijten is mijn motto tegenwoordig en dat gebruik ik op school ziekenhuizen en doktoren..... gr heidi
Susanne, ik sluit me helemaal bij Mrietje aan. Jij staat echt volledig in je recht. Hoewel ik me heel goed kan voorstellen dat je rust wilt en van de stress afwilt, maar hoe moeilijk het ook is, ik zou me toch niet laten kennen. Laat je werkgever maar met een voorstel komen. Zo behoud jij in ieder geval nog een recht op een uitkering.
Het probleem is: Stel jij hebt een jaar geleden gebeld omdat je problemen met je decoder had. Daar kan een medewerker nu niks mee. Hoe vervelend het ook is, je moet eerst je eigen bekabeling controleren, voordat er een storing uitgezet kan worden. Grotendeels van de mensen die bellen met een storing daar ligt het bij hun aan de binnenhuisbekabeling. En als je vraagt of ze kabels wilen controleren hebben ze dat altijd gedaan en het ligt noooooooit aan hun. Vervolgens wordt er een monteur heen gestuurd, deze checkt het signaal, constateerd dat het signaal goed is en gaat weer weg. Jij zit dan nog steeds met hetzelfde probleem en de monteur is er voor jan met de korte achternaam geweest Er is gewoon een regel dat er eerst een storings uitvraag gedaan dient te worden. Nu weet ik natuurlijk jou geschiedenis niet maar dit is even algemeen. Heel veel mensen kopen ook de goedkoopste bekabeling die er maar is, hardstikke mooi, maar je hebt er wel sneller problemen mee, of direct. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel Het is natuurlijk niet netjes daat je zo onbeleefd bent behandeld.