Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zooo wat een boel erbij geschreven zeg :) ik heb even vluchtig de laatste 10 pagina's gelezen. Ik lees dat er nogal veel zijn met last van blaasontsteking etc. Ik heb ook die kwaaltjes en ik word er niet goed van, en dan vooral het vloeien :oops: Hebben jullie dat ook zo erg het vloeien? Ik vind het erg onhygienisch en ik weet ook niet zo goed wat ik er aan moet doen. iemand tips?
    Patricia fijn dat je al zo snel een afspraak hebt!
    ML: wat een rare droom zeg :)
    En over seks: Ik kan er niet genoeg van krijgen :oops: Dat vind mijn vriend gelukkig niet erg :)
    Vergo: Fijn dat alles goed gaat!

En de vraag of wij uitgebreid gaan trouwen: Nee hoor, gewoon lekker makkelijk en geen poespas erom heen. Gewoon lekker met ons tweetjes ;)

2. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Ik heb niet alles even goed gelezen....ben zo k*lere-moe de laatste dagen...Ik las dat het nog iemand ook had;alleen weet niet meer wie... :oops:

Patricia...Heel veel sterkte meis....Hopelijk krijg je nu iemand om mee te praten die je erdoor kan helpen...XXXXX

Dan las ik nog over fouten in ziekenhuizen..Daar staat het ziekenhuis hier in Venlo ook bekend om in sommige gevallen..
    M'n vader had ook kanker en mocht na twee operaties gewoon naar huis..ja ja. :( ..Anderhalf jaar later bleek toch iets uitgezaaid en was er bestraling nodig...Ook fout van hun...
    M'n vroeger buurjongetje is overleden net na de geboorte door een fout van hun..(verkeerd geintubeerd...)En zo ken ik er nog wel meer..
    Ik ga er toch bevallen..Tot op dit moment heb ik geen klagen over de gyn en hoe ik er behandeld word.Er werken tegenwoordig veel ander artsen als toen de fouten gemaakt werden waar ik het over heb...
    Dan denk ik ook dat het ziekenhuis in de buurt waar je woont altijd meer bekend staat om fouten die er gemaakt worden..slecht nieuws verspreid zich tenslotte altijd beter als goed nieuws..(zie journaal...slechte "verkoopt"beter als goed)
    Zo heb ik een kennis met een baby van 3 maanden bijna.In januari heeft dit kindje het RS virus gehad en is geholpen in het Wilhemina Kinderziekenhuis in Utrecht.Daar is ook verkeerd geintubeerd waardoor de luchtpijp beschadigd werd.Inmiddels heeft hij drie operaties achter de rug om littekenweefsel te verwijderen..Een volgende keer zal hij een dik jaar een canule moeten hebben..Ook dit was eigenlijk niet nodig geweest..maar tis erg genoeg gebeurd...
    Ik denk dat we er allemaal van uit moeten gaan dat het niet fout gaat..Het kan nl in elk ziekenhuis gebeuren denk ik....

Susi ;)

3. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Iedereen die het ff niet makkelijk heeft...

Een megadikke knuffel van hieruit....XXXXXXX

En buddy Susanne....niet zelf ontslag nemen in dit geval..
    Dan lacht je baas zich helemaal suf...zou ik um niet gunnen...
    Laat je desnoods ontslaan.. ;)

Susi ;)

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik heb er 3 besteld op het formaat 60x60 cm. En het zijn de zonsondergang, diegene waar ze op spelen met op de achtergrond de regenboog en degene met al die hartjes waarop ze helemaal verliefd zijn.

Degene waarop ze piraatje spelen, is ook heel lief, maar voor op latere leeftijd, dus die is vervallen.

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Sluit ik me ook volledig bij aan Susanne!

6. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik zie iemand nog refereren naar de droom van ML (welke op zich wel grappig was om te lezen).
    Ik heb de laatste tijd ook nogal vreemde dromen m.b.t. bevallen. Dan ben je bevallen en moet de VK hele rare sexuele handelingen met je uithalen om de placenta eruit te krijgen :confused: .

Of eentje waarin ik een zoontje kreeg en ik echt zoiets had van "dit klopt niet, zit er niet nog een meisje in? kijk eens beter!" en vervolgens dat jongetje uren laten liggen en als ie bijna dood is komt iedereen erachter dat hij er nog ligt.......... :confused: . Echter gelukkig is hij alleen onderkoelt, maar leeft nog wel.

Die rare dromen zijn dus een soort van zwangerschapsdromen :(:

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

en met morris loop ik wel in hardenberg omdat de kinderafdeling daar leuke artsen en verpleging heeft het is dus inderdaad ook het gevoel wat je per arts/ afdeling hebt

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

bloem82 ku jij me dan helpen
    heb jij nog tips waar ik wel wat aan heb mag wel in een pb hoor

heb jou al een pb gestuurd

9. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hee Vergo buddy! ik ben over je berichtje heengelezen! Fijn dat het stoppen met werken zo goed heeft geholpen!

Gaf de verloskundige nog aan waarom je extra moest rekenen op keizersnee?

liefs Nina

10. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Hey buddy geeft niet.

Ik moet er extra rekening mee houden omdat er 1 in stuit ligt en waarschijnlijk niet zal draaien (kan altijd nog wel) en hij ligt ook bovenin boven zn broertje.
    Verder vindt ik het niet zo erg als het een keizersnee zal worden ze moeten er toch uit, en ze plannen meestal van tevoren wanneer het wordt kan je daar ook rekening mee houden.
    Het hoeft allemaal nog niet als ze ineens gaan draaien laten ze het gewoon natuurlijk komen, we wachten het maar af.

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

zoals het plaatje al zegt is deze voor iedereen en ik doe ook mee

12. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Hey dames!

Jeetje, het gaat snel met de berichtjes!

Susanne,ff speciaal voor jou een reactie.....
    Ik ben er zelf ook in totaal 6 weken mee bezig geweest, ik heb nl. ook zo'n l*l van een baas! Totdat ik uiteindelijk van de arbo en de fysio op papier had dat ik halve dagen aangepast werk moest hebben, toen kon hij er niet meer onderuit. Ineens kwam hij slijmen met de vraag of ik het nog een week voor hem wilde volhouden ivm personeelstekort,maar toen heb ik hem min of meer uitgelachen in zn gezicht en heb gezicht dat hij toch wel gevoel voor humor had....ik ging daar dus mooi niet op in!Nou, toen gaf hij aan dat ik voor halve dagen ziek gemeld zou worden, want dat was voor hem financieel voordeliger.
    Nu is de sfeer weer beter, hij weet dat hij fout was en doet nu totaal niet moeilijk meer.
    Een beetje een lang verhaal geworden, maar ik wil er mee zeggen dat je niet op moet geven! Wacht gewoon nog ff het volgende gesprek af met je arbo arts, en probeer je tot die tijd zo min mogelijk van hem aan te trekken( ik weet het...makkelijk gezegd..)

Veel sterkte meis!

Wat betreft de vermoeidheid.....daar heb ik ook last van. Ben ook nog steeds snip en snotverkouden, dus ik heb net lekker een uurtje op bed liggen slapen, kan het iedereen aanraden!

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    t is best lastig om vol te houden maar ik ga me best doen. ook al wil ik stoppen met werken als nikki er is maar at hoeft de baas en t uwv niet te weten. tot die tijd kan ik gebruik maken van een uitkering als t mij lukt om ontslagen te worden of iets in die richting. t lullige is dat 4 partijen zeggen, stoppen met werken en de andere arbo-arts en de baas, goorgaan voor 50%. ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben en daar heb ik dus echt een gruwelijke hekel aan.
    maar 1 ding staat vast en dat is dat ik niet naar mijn werk ga op advies van fysio, dokter, VK, en die man van de arbo.
    Badankt voor de reacties in ieder geval :)

ik ben gelukkig wel van mijn vermoeidheid af.ik merk wel dat ik wat sneller moe ben en vroeger in bed lig dan eerst maar dat maakt me niet zo heel veel uit. ik slaap goed dus dat is t probleem niet.

ML: ik heb ook zulke rare dromen alleen was ik bevallen in week 15 van een kerngezonde zoon en hij kon meteen lopen en doen wat ie zelf wilde. werd er een beetje raar van haha.

wat fouten in t ziekenjuis betreft. net wat de rest zegt, je hoort alleen de fouten die men maakt. maar waar gewerkt wordt worden ook fouten gemaakt he en ik zou ook gewoon in dat ziekenhuis bevallen. tenslotte zijn er nog meerde artsen die kunnen helpen. ik vind t ook een veiliger idee om in een ziekenhuis te bevallen. voor t zelfde geld gaat er iets fout met je kindje tijdens de geboorte maar dan kunnen ze meteen ingrijpen. en dit is mijn eerste dus alles is nog vreemd voor mij.

ik weet voor de rest niet meer wat er geschreven is :oops: neem me niet kwalijk maar ik heb echt enorme last van dementie. niet goed van. ook moet ik zo vaak plassen. echt een vervelende kwaal ook haha

ik ga een pizza bestellen dus ik spreek jullie later weer

een dikke knuffel voor jullie allemaal.

liefs susanne

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik dacht ook even een uurtje te gaan slapen maar werd na 2 1/2 uur pas weer wakker! :confused:
    Dan had ik het vast nodig denk ik maar.
    Ik had wel al de hele dag last van harde buiken dus was het zeker even nodig.

Susanne pizza, mmmmmmmmm, het water loopt me in de mond.

15. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    hallo allemaal,

al een tijdje niks geplaatst, wel steeds mee gelezen, maar niet echt veel boeiends te melden en ik ben te dement om op iedereen te kunnen reageren! :D

Maar hier mijn antwoorden op een aantal dingen die ik tegenkwam.

Hier ook ontzettend moe, ik sliep steeds 9 uur per nacht en soms nog een uurtje overdag, maar nu slaap ik 's nacht niet zo best vanwege mn rug en bekken, dus daar wordt het ook niet beter van.

Seks staat hier ook op een laag pitje, ik moet me er echt 'toe zetten' maar alles voelt anders en vreemd. maar goed nog even volhouden! :D Vooral voor mn man!

ik denk dat het inderdaad per regio scheelt welke ziekenhuis er de meeste klachten over zijn. er mankeert overal wel wat, het zijn toch gewoon mensen, en die maken fouten, ook al zouden sommige fouten echt niet mogen! :confused: :(

Oh ja verder heb ik op mn werk aangegeven dat ik minder ga werken voorlopig, want door mn rug en bekkenpijn kan ik niet lang achter de computer zitten. Na mn verlof kom ik niet meer terug daar, maar dat was al besloten voordat ik zwanger was! :D

Verder niet zo veel te melden!

Groetjes aan iedereen en veel sterkte voor de meiden die niet zo lekker in hun vel zitten!

16. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    Vergeet ik nog een leuk nieuwtje van mijn kant te melden!
    Vandaag ben ik (telefonisch) geinterviewd voor het tijdschrift Ouders van nu.
    In augustus ongeveer komt er een artikel over sporten tijdens de zwangerschap en ik ben geinterviewd over paardrijden tijdens de zwangerschap.
    Over een week of 2 komen ze ook foto's maken, dus dat is wel cool! :D

Groetjes Maaike

17. hoi meiden

ga zo even teruglezen... wilde even zeggen dat alles goed gaat...

liefs rensie

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.872
    3.390
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Leuk memoikke :) ! ik ben benieuwd naar het stukje! Tegen die tijd schrijven ze er dus bij: 'inmiddels bevallen van ..... '

@niesje: fijn dat de jeuk weg is en ook dat ze niets hebben kunnen vinden omtrent je lever!

@suzanne: he balen zeg, je zou denken met deze duidelijkheid dat je wel rust krijgt, maar nog steeds niet! pfff..

verder hier dus ook moe en weinig te melden... vandaag wel even naar de bios geweest; naar JUNO , wel vreemd hoor, om daar als zwangere te zitten hihi.. maar oke...

m'n vriend en ik hebben weer een discussie en toch maar weer besloten hulp in te schakelen ;) dus bij deze:

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 61#2256261

kijk maar of je zin hebt te reageren! Zelf reageer ik ook niet zo veel, dus ik kan het niemand kwalijk nemen als ze dat ook ff niet doen ;)

19. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Meiden, het spijt me echt. Maar vandaag lukt het even niet om te reagereren op wat er allemaal gezegd is vandaag. Ik ben echt heel moe, heb hoofdpijn en heb het ontzettend druk deze week met werk en dingen die ik hier voor thuis moet regelen. Dus even geen puf. Morgen weer! :D
    Ik ga even de lijst doen en dan weer bezig.....

20. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Ik ga zometeen voor t eerst naar zwangerschapsgym..Hopelijk is het niet te dozerig,echt nisk vor mij.De fysio zei dat ze wel goed was en redelijk meegaand Al is het maar om wat contacten op te doen is een reden dat ik ga ook..
    De meesten van mijn leeftijd hebben al kids van 8 of ouder.Veel contacten zijn ook erg verwaterd omdat hun toen kids kregen en ik een andere weg inging zeg maar ;) .Ken hier in de buurt ook niemand die zwanger is,en zeker niet van mijn leeftijd..word 37 over een dikke twee weken...
    Dus we zullen zien...word vervolgd...lol

Susi ;)

Deel Deze Pagina