Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Als ik het goed heb, had Penny vandaag een 20 weken echo in de ochtend. Heb ik haar gemist of heeft ze er nog niks over geschreven?
    Ik hoop dat er niks mis is en dat ze gewoon nog geen tijd heeft gehad om te schrijven.
    En weet je het geslacht? Zo ja, ga je dat met ons delen?

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Op aanraden van meerdere hier heb ik die Luchtige yoghurt pudding van Mona eens in huis gehaald en ik zit hier nu aan de aarbei/framboos variant. En hij is inderdaad heeeeeel erg lekker :thumup: .

3. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Susi wat mag je snel naar zwangerschapscursus ik hoop dat je het leuk vindt.
    Ik mag pas 27 maart, ik moet naar een ander dorp rijden helaas, want bij ons in het dorp is niets als het maar wel leuk is.

4. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    Hoe is het met bd81? volgens mij heeft ze niets meer gepost!
    Hopelijk gaat het goed met haar en verdwijnt de menstruatiepijn!

gr mayo

5. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Nou hier een berichtje van mij..... Paar spannende dagen achter de rug:

De meeste zullen het waarschijnlijk al wel vernomen hebben dat het momenteel iets minder goed met mij gaat.
    Ik ben zondagnacht namelijk opgenomen in het ziekenhuis. Reden: weeën activiteit. Geen goed teken dus.
    Kindje is nu buiten de baarmoeder niet levensvatbaar (organen nog niet voldoende volgroeid), dus moet het echt nog even blijven zitten!
    Zaterdag nacht had ik al wat klachten, paar keer wakker geworden maar niet echt acht op geslagen.
    Zondag in de loop van de middag nog steeds last dus maar even de verloskundige gebeld. Moest maar even gaan relaxen en als het niet beter zou worden moest ik binnen twee uur terugbellen.
    Na anderhalf uur belde ze zelf al omdat ze het niet vertrouwde. Ze kwam even langs om te kijken hoe het precies met me ging.
    Het waren inderdaad weeën maar zolang er geen ontsluiting zou zijn was het nog “veilig”. Als er verandering in de situatie op zou treden moest ik het meteen laten weten!

Zondag nacht werd ik wakker van de pijn die veel heviger was dan daarvoor.
    Weer de verloskundige gebeld en ik moest meteen naar het ziekenhuis.
    Nou daar zit je dan op zondagnacht om 3 uur in het ziekenhuis.
    Uiteindelijk moest ik maandagnacht ook nog blijven.
    De weeën waren vannacht minder hevig en kwamen minder vaak dus mocht ik naar huis (gelukkig….. wat word je daar gaar van zeg, heel de dag in zo’n bed hangen!).

Momenteel moet ik verplicht rust houden en mag ik eigenlijk niets doen voor mijn controle die a.s. maandag is.
    Mocht er in de tussentijd iets veranderen dan moet ik weer meteen bellen.

Met de baby is gelukkig alles goed, maar ja weeën krijgen als het kindje nog lang niet geboren moet worden is natuurlijk niet goed.

Echt even schrikken dus. We moeten maar hopen dat de weeen niets doen en dus niet voor ontsluiting zorgen.

6. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Ik moet ook naar een ander dorp Vergo...hier is ook niets.. :(
    Idd wel snel...Ben er blij om hoor...
    Kan al niet zo lekker met de bekken en zo...en op deze manier kan ik wel lekker de lessen volgen voor de bevalling.. ;)

Susi ;)

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje Bd81. Ik had nog niet vernomen dat je in het ziekenhuis had gelegen. Ik schrik er even van. Gelukkig voor jou zijn de weeën weer weg, want inderdaad je kindje moet nog een week of 8 blijven zitten minimaal!
    Dus goed rust houden en sterkte de komende tijd.

8. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    jeetje bd81 wat schrikken...
    heb je ook medicijnen ervoor gekregen of zo?
    weeenremmers?
    Kan me voorstellen dat je je rot schrikt. Doe maar rustig aan en pas
    goed op jezelf en je kleintje!

Liefs Nannie

9. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje Bd81, wat een verhaal. Ik ga heeeeel hard voor je duimen dat de weeen stoppen en je beebje voorlopig nog blijft zitten! Heel veel sterkte!

Liefs,
    Lee

10. Selma 2

Selma 2 Lid

13 feb 2008
    66
    0
    0
    Leiden
    Hallo dames,

Nou volgens mij ga ik de score gelijk maken ..
    Heb vandaag me 20 weken echo gehad eeennnnn me kindje is gezond!
    en het is een jongetje!

Volgens deze echo zou mijn uitgerekende datum 1 week eerder zijn ben benieuwd:)
    Ben zo blij dat alles goed is, heb vandaag gelijk bij Chicco een leuk pakje gekocht.
    Hoop dat de echo van de andere dame ook in orde is, weet even haar naam niet meer :oops:

groetjes van een blije, opgeluchte aanstaande moeder :D

11. Selma 2

Selma 2 Lid

13 feb 2008
    66
    0
    0
    Leiden
    BD81

Ik schok van je verhaal hoop dat alles de goede kant op zal gaan!
    Veel sterkte meid!

Hou ons op de hoogte!

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Jee Bd81, wat ontzettend naar meid. wat zul je bang geweest zijn en nog wel natuurlijk. ik ga heel ahrd voor je duimen dat het goed gaat allemaal.

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    BD veel sterkte en inderdaad je beebmoet eigenlijk nog wel minstens een week of 8 blijven zitten! hoop dat de rust je goed gaat doen en de weeen weg gaan blijven.

pff...verder niet veel onthouden

patricia ik heb je een PB gestuurd.

hier geen nare ervaringen met ziekenhuizen in de regio, maar wel heel duidelijk de voorkeur voor een. Daar ben ik van Nick ook bevallen, dus daar ga ik weer heen. Dat ziekenhuis staat overigens wel goed bekend inzake gyneacologie/bevallingen, maar dat las ik pas na de bevalling van Nick...

suzanne: inderdaad nog effe volhouden tot de arbo overtuigd is. En voor die tijd ga je toch niet werken...en de arbo zou wel erg tegendraads zijn als hij het advies van fysio en huisarts niet opvolgt.

ben vandaag weer gaan werken, maar merk wel dat ik nog weinig energie heb. keelpijn is ook nog aanwezig, maar gelukkig wel stuk minder...

14. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    Tjee bd81 sterkte!

15. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Selma, gefeliciteerd met je zoon

Loveleykids wat een lieve group hug! Hoe doe je dat?

memoiikke, ik ben ook zo'n zwangere paardrijdster... :) dus ben benieuwd naar je stukje in ouders van nu!

Athina, ik heb gestemd!

Veraatje, geeft niets joh! Doe maar rustig aan.

Sushi, ik ga ook precies om die reden starten met zwangerschapsgym. Ken ook helemaal niemand die zwanger is. Leuk dat jij al zo vroeg kan beginnen. Ik moet net als de meeste nog ff wachten. Heb 31 maart pas de eerste les.

16. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    hey meiden

bedankt voor jullie reacties op mijn berichtje over blaasontst. Ben nu weer wat meer gerustgesteld. Als het goed is krijg ik vrijdag de uitslag van de kweek. Tot die tijd dus zonder kuur... als er een blaasontst. uitkomt zal ik die krijgen denk ik.
    Ik weet niet meer wie (volgens mij kwebbels) zei ook van afscheiding... daar heb ik idd ooke rg veel last van :oops: vind het soms echt vreselijk. Tips heb ik er dan ook niet echt voor... wat ik ook heb (sorry voor het onsmakelijke) is dat mijn urine laatste weken ook echt heel sterk ruikt!
    als ik naar toilet ga ruik je het later nog :oops:

Susanne ik zou echt GEEN ontslag nemen. Je staat volledig in je recht zo en ze kunnen je op deze manier niet aan het werk krijgen!
    Als jij ontslag neemt krijg je ook geen uitkering he!

selma gefeliciteerd weer een mannetje erbij...

Essie 1979 wat een mooie doeken worden dat zeg!!! wordt echt schattig...

sorry dat ik niet op iedereen reageer...
    wou patricia nog wel even heel veel sterkte wensen! Dikke knuffel!

[/b]

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    BD81 jeetje meisje, rustig aan hoor, die kleine moet toch nog heel wat weekjes op zn plekje blijven zitten. Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg.

Selma, gefeliciteerd met jullie zoon.

Ik las trouwens ergens anders op de site dat Marline ook een jochie verwacht dus de jongens trekken weer een beetje bij.

Memoiike, wat leuk zeg meewerken aan zo'n artikel.

Penny ik hoop dat jouw echo ook goed was!

18. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Oja wie van de meiden hier had het ook al weer over die korting bij de prenatal?
    Wanneer is dat?
    Heb ergens anders op de site een topic gelezen dat ze dat dit jaar helemaal niet gaan doen.

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Selma inderdaad gefeliciteerd met jullie jongetje.
    Dan is de stand inderdaad weer gelijk.

Ik ga maar eens naar bed. Ik heb de hele dag al last van vreselijke keelpijn en in 90% van de keren dat ik dat heb, lig ik de dag erna thuis met griep. Heb ik nu absoluut géén zin in dus ik hoop dat een lange nachtrust me goed doet!

Trusten allemaal en iedereen met echo's enzo morgen veel plezier en suc6.

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

memoiikke leuk! een interview in ouders van nu. ben zeer benieuwd. heb er een abo op dus tegen die tijd zie ik het wel.

athina moeilijk hoor 2e naam afgeleid van leo ik zou het zo eerst niet weten. hadden jullie nog voorkeur voor de lengte van de naam. misschien is leander iets. als me nog iets te binnen schiet dan hoor je het wel

veraatje rustig aan doen is het enige wat ik kan zeggen. loop jezelf niet voorbij.

susi gym? zelf heb ik nu 2 lessen gehad en ik vind het tegenvallen tot nog toe. maar nu heb ik de eerste 2x ook yoga gedaan en dat was voor mij top. gym trok mij toen ook al niet, maar yoga was een stuk duurder (100 euro) en wordt nu niet meer gegeven hier. dus dat zat er niet meer in. n ik wou wel met dit 3e wondertje bezig zijn en zat er dus niks anders op. ik ga nu met een vriendin mee die is in mei uitgerekend en daardoor zit ik dus in een groep die eigenlijk qua zw.duur 8 wk voor loopt op mij. (zelf voor gekozen hoor)

bd81 zijn de weeen geremt op natuurlijke wijze? of begrijp ik dat verkeerd. en hoe voel je je verder? ik zal voor je duimen en hoop dat dit een lichamelijke waarschuwing was en dat het hierbij blijft. we hebben al genoeg ellende gehad hier in het eerste trimester. en nu ben jij de 2e die in dit trimester met een schokkend bericht komt.
    nogmaals heel veel sterkte en lekker met de benen omhoog je laten verwennen hoor.

selma 2 gefeliciteerd met je goede echo van je zoon
    lee74 dit is de site http://www.animaatjes.nl/ stoei er maar mee. ik heb ook even moeten zoeken hoe het werkte. ik heb het bij de maart-mama's weg dus ben niet helemaal origineel.
    dit kan ik je wel vertellen en hoop dan dat het duidelijk is;
    als je het op alfabetische volgorde voor je hebt en je klikt dan een woord aan dan wordt er een venster met plaatjes geopend. daar klik je een plaatje aan die wordt dan geopend en daar staan 2 codes bij dan kopieer je de bovenste en die zet je hier bij nieuw antwoord. dan klik je op oke en dan staat hij er als het goed is.

Deel Deze Pagina