Jeetje meid, ik wist dat het ff niet lekker ging maar dit is heel erg! De duimen draaien hier overuren die kleine MOET blijven zitten! Heel veel sterkte meis! Dikke kus Silla
ML, @%@%$ wat een eikel! Goed hoor dat je de rekening van het behang richting hem stuurt. Mijn moeder heeft hetzelfde met de vader van mijn (half)broertje. Ik praat nu wel over jaren geleden gezien mijn broertje nu 19 is (ja ja we schelen een hoop jaartjes met elkaar hihihhii). Ik heb in de tijd dat mijn moeder in die situatie zat 3 bij baantjes gehad (+ studeren) om mijn moeder financieel te helpen met mijn broertje. 1 Salaris ging aan huishoudgeld, 1 salaris ging op voor de onderhoud (kleding e.d.) voor mijn broertje en 1 salaris om in het weekend (als ik niet kapot was van het werken/studeren) van te stappen c.q. shoppen. Ik vind echt het echt zo erg voor je! Als je ff wilt spuien stuur me dan ff een PB...Dikke knuf! Patricia...U're welcome babe! Nou moet nu ECHT aan het werk! Dikke kus...voor allemaal Enne niet te veel kletsen, ben er vanavond niet dus ik vrees dat ik vrijdag dan weer 100 pag. moet lezen!
ML, ik vind jou echt een sterke vrouw. Het zal echt niet makkelijk zijn alleen je kinderen op te voeden en natuurlijk zal je geregeld een dip hebben. Maar je doet het wel allemaal zelf. Maar echt niet leuk dat je omgeving dat niet inziet en je niet bijstaat. Misschien komt het ook wel omdat je zo sterk overkomt? En ik zou idd de rekening doorsturen naar je ex. Gaat hij wel je zoontje erkennen? En wat een mooie buiken komen er langs zeg! Ik vind het ook echt leuk om te zien hoe ieders buik anders is. Penny meid waar ben je nou? Ik hoop dat alles goed is met jou en je kindje.
Goede morgen allemaal, Voor alsnog niet zieker uit bed gekomen als dat ik erin ben gegaan, dus ik zit weer op mijn werk en ik zie wel hoe het gaat vandaag. Vooralsnog voorzie ik geen problemen. Ik mag gewoon niet ziek worden met morgen die 20 weken echo, we moeten er naar toe, want anders zijn we te laat. ML en Susanne mooie buikjes hoor! Ik wacht er nog steeds op tot mijn "gleuf" mooi weg is. Maar gelukkig zie je die als ik aangekleed ben niet (of nauwelijks). Nou ik hoop dat we inderdaad snel iets van Penny horen! Ik weet niet of ze een buddy heeft eerlijk gezegd. Tot straks.
Thx for het medeleven... Hij gaat zijn zoon niet erkennen dat wil ik ook echt niet. Hij heeft zijn keuze al lang geleden gemaakt door mij in de steek te laten. En hij had het een paar dagen geleden over dat ie een xbox360 had gekocht dus ik zei ow daar heb je wel geld voor, zegt ie jah die heb ik al een tijd hoor. Dus ik lees gister op een site, zegt ie daar in een topic dat ie m vorige week heeft gekocht! Gewoon nog liegen ook! Echt ik haat m inmiddels echt...
Goeiemorgen, jee Bd81 da's schrikken zeg. Goed luisteren naar wat iedereen zegt en lekker rust nemen! Ik hoop heel hard met je mee dat je beebje nog lekker een tijdje bij jou blijft zitten. Gauw in de stront laten zakken die ex van jou Monkey! Wij hebben wel makkelijk praten en ik weet ook niet hoe ik het zou doen, maar ik vind het wel knap hoe jij ermee omgaat! En Essie, lekker rustig aandoen. Athina, ik heb ook gestemd. En net als een heleboel anderen voor Leona. Als jullie luisteren naar de site, wordt dat de 2e naam! Ik had hem ook mooi gevonden als 1e naam . Nou verder weet ik het niet meer. xxx
Net een vervelend bericht gehad. Mn moeder had een tijdje terug een biopsie gehad van een plek op dr buik. Ze heeft vaker van die plekken die dan weg gelaserd worden en zijn altijd goedaardig. Deze dus niet helaas, tis kwaadaardig. nu heet het dus ineens huidkanker. Brr, akelig woord aangezien er in de familie al heel veel mensen aan allerlei vormen van kanker zijn overleden (haar vader en zus) Huidkanker is gelukkig wel hele goed te behandelen, maar tis toch wel heel erg schrikken. Heb toch even een paar traantjes gelaten en bewn nu helemaal van slag er van.
O Sann, das schrikken. Net wat je zegt, kanker is een rotwoord. En zeker als je er al zoveel slechte ervaringen mee hebt. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij als je kanker hebt kun je wel het beste huidkanker hebben. Dat klinkt wel heel raar he? Weet je al wat ze nu gaan doen? Hoop dat het allemaal heel snel goed komt...Zal een kaarsje branden . Sterkte xxx
Dankjewwel mrietje, das lief van je. het is idd de beste soort kanker die je kan hebben geloof ik. Dat realiseer ik me gelukig ook wel, maar toch zeg, schrok me rot van het woord alleen al. Ze gaan de plek weg proberen te laseren omdat als ze het operatief zouden doen ze ene aardig gat over zou houden blijkbaar. Ben benieuwd of het lukt aangezien die plek al 4 of 5 keer gelaserd is. Duimen maar.
Heel veel sterkte San... Sommige mensen zijn ongelofelijk sterk en komen hierdoor.Vaders van me is er een voorbeeld van.Twee keer kwaadaardig kanker gehad in de huid en ook weer genezen.Inmiddels is dat 14 jaar geleden en het gaat nu goed met hem.. Toch kan ik me dag van gisteren herinneren dat het bericht kwam.. Vreselijk gewoon....dat gun je geen mens.. Dikke knuff meis Susi
Zijn jullie ook zo aan het genieten? Het lijkt wel of ik deze periode me er erg bewust van ben. M'n buik groeit ineens erg hard en de kilo's vliegen eraan. s'Avonds lekker spelen met het wonder in m'n buik! Wat wil je nog meer!
Heel veel sterkte Sann. Ik heb momenteel 2 personen om me heen die kanker hebben en me zeer dierbaar zijn! Erg vervelend allemaal.
Selma, gefeliciteerd met je zoon bd rustig aan doen dus maar. want je moet nog een mooi tijdje volhouden...Maar in het ziekenhuis liggen is niks nee vooral niet als je ook niks meer mag.... sterkte maar ik zal even verder lezen want er is weer zo'n boel getypt door de typgeiten hier
ml mooie buik ik zal volgende week of dit weekeinde zal ik ook weer eens een foto doen van mijn buik ik zie alleen niet of ik al echt gegroeit ben de laatste weken.Ik kom kwa kilo's ook niet veel aan...... Vandaag komt ype weer thuis het weekeinde zijn we weg naar friesland vrijdag tandarts brrrr en dan ook nog zwemles en maandag gaat ype naar de werf en dan moet ik met nanouk naar de chiropraktor toe voor haar migraine.... gr heidi
Heb vanavocht even lekker thuis bij kunnen slapen. TWee nachten niet og heel slecht geslapen (eerste nacht zat ik om 3u in het ziekenhuis en gisternacht in ziekenhuis ook slecht geslapen). Dus ben nu lekker beetje uitgerust. Ben niet meer wakker geworden van de krampen. Voel het nu af en toe nog, dus maar gewoon er aanovergeven en rustig aan blijven hangen op de bank. Vriendlief heeft de laptop lekker beneden gezet dus kan beetje op internet en ga zo een filmpje kijken. Had op zondagmiddag een slijmsliert verloren, dus dat was wel beetje verontrustend en zeker in combinatie met die weeen. Ik moet maandag terug op controle en tot die tijd ben ik verbannen naar de bank...... Pffff stilzitten is echt niets voor mij maar ik doe het voor een goed doel denk ik maar. Wel schattig als je op die afdeling ligt (eerst lag ik bij de verloskamers). Hoor je ineens een beeb huilen..... zo weer een nieuwe wereldburger. Lief hoor! Maar ja die van mij moet inderdaad nog even blijven zitten. In ieder geval tot 28 - 30 weken en liever langer natuurlijk! Ik heb geen weeenremmers gehad. Omdat ik nog zo vroeg in de zwangerschap zit slaat dat eigenlijk nooit aan. Soms proberen ze het als laatste redmiddel (als je al wat ontsluiting zou hebben), maar meestal helpt dat toch niet. Heb wel moment gehad dat ik echt even bang was. Stel dat er toch ontsluiting zou komen, maar ja dan kunnen ze er toch niets aan doen. Stel me positief op en blijf de aankomende dagen lekker hier op het forum rondhangen Ga nu maar even een filmpje kijken.
hey bd81. spannend weekend geweest hoor. doe maar lekker rustig aan! tenslotte gaat het om je kindje he? fijn dat je weer lekker hebt geslapen. zal je wel ff goed hebben gedaan of niet? veel plezier met je filmpje. liefs wendie