Dankjewel. Het is mn moeder trouwens, niet mn vader (die is anderhalf jaar geleden overleden). Ze had het er idd over hoor dat ze dr kleinkind lekker ging zien opgroeien waarop ik gezegt heb tis je geraden. Het komt vast goed!
Zo heb alles bij gelezen. BD81: Dat is schrikken zeg Doe maar rustig aan want je kleintje moet nog even in je buik blijven! Penny: Ook veel beterschap, ik weet niet of er inmiddels al wat bekend is van haar? ML: Neem maar lekker rust voor jezelf hoor. Het zit allemaal niet zo mee en verspil maar geen energie aan je ex. Hij heeft zijn keuze gemaakt. Het lijkt mij ook niet makkelijk om het allemaal alleen te moeten doen/ervaren. Dus als je lekker je hart wil luchten dan mag dat gewoon lekker hier Athina: moeilijk he die namen. In de familie van mijn vriend is het de gewoonte om elk meisje een 2e naam te geven (en die naam is een beetje raar maar het is traditie, elke vrouw heeft die naam als 2e naam) En dat vind ik ergens een hele mooie traditie! Maar of ik het dan ook nog wil vernoemen naar een familielid...Ik denk het niet, ik ben bang dat je toch scheve gezichten krijgt. En dan vooral bij mijn zussen en om mijn dochter nou 6 namen te geven, dat doe ik niet Sann: veel sterkte de komende tijd met je moeder, lijkt mij heel zwaar. En ik heb al veel buikfotos gezien, erg mooi hoor Ik zal er vanavond ook maar 1 opzetten.. Dames met een goede echo gefeliciteerd en ik las dat er weer een jongen bij was Ook heel erg gefeliciteerd..
@Athina: wens penny beterschap. @Bd81: hier wordt nog steeds voor je geduimd @Patricia: ik had eigenlijk nog niet op jou gereageerd omdat ik er nog over aan het nadenken was wat ik nou wilde zeggen. weet zo goed wat je voelt. Ik heb mijn vader dan wel niet gevonden, wat me vreselijk lijkt, maar het is ook heel plotseling gebeurd en hier is vooral na zijn dood heel veel ellende ontstaan. het is zo moeilijk he om het af te slutien en het een plaatsje te geven. hier is het ons eindelijkg elukt om de zeggenschap over zijn as te krijgen dus ik hoop met het verstrooien het af te sluiten. Ik denk dat het heel goed is om er met iemand die er volledig open tegenover staat over te praten. dan kan je lekker je hart luchten. ik hoop dat het je een wereld van goed zal doen!
nou hier is het weer opeens zeer slecht. vanochtend waaide het best wel en viel er wel een druppel, maar heb het idee dat het nu 10 keer zo hard waait en dan de regen nog maar buiten beschouwing gelaten, want ook dat komt nu met bakken uit de lucht. ben benieuwd hoe het verder gaat. ben in ieder geval blij dat ik vanochtend toch maar met beide kids (in wandelwagen) richting winkel ben gegaan en dat ik nu de deur niet meer uit hoef. maar dan nog eens wat anders tussendoor wie heeft er een spelcomputer in huis en welke dan? zelf hebben we sinds oktober een wii. eerst wouden we een ps3 maar toch maar van afgezien omdat dat niet ons speltype is zeg maar. we hebben er zelf nog wii play bij gekocht en ook nog brain acadamy, mario party 8 en als laatste monster truck. we zitten nu te wachten op mariokart die 11 april uitkomt, maar er zijn wel meer titels die ons ook leuk lijken. dus misschien hebben jullie noog aan- of afraders.
@ Athina:"ja wij gaan zelf die buikschildering maken. wij hebben een bedrijf in muurschilderingen maar wij gebruiken daar zwaar schadelijke verf voor. spuitbus. we gebruikte wel een gasmasker en kleding die goed sluitend was maar we vonden t geen fijn idee om daarmee door tegaan. mijn vriend gaat mijn buikschilderen en we zochten naar een vervangen voor die muurschilderingen, gisternacht dus kwam ik op t idee om over te stappen op buikschilderingen wij gaan die meteen gebruiken als geboortekaartje en misschien laten we m ook afdrukken op canvas. dat willen wij ook aanbieden dan aan de meiden die dat bij ons willen laten doen zeg maar, ik ga nu weg dus ik ben er later weer en zal snel een foto plaatsen van een buikschildring die door jeroen gemaakt is, liefs susanne
ja dan hoor je wel tot de gamers denk ik . we zeiden zelf bij ps2 al die willen we, maar ja daar kwam het niet van. toen ging het bij ps3 hetzelfde en toen we dan de wii zagen waren we eindelijk om. het actievere spelen sprak ons wel aan en dat ze ook nog eens hele andere games hebben dan de overigen. en als ik dan bekijk welke van die games er ook nog op cdr zijn dan vind ik dat de wii toch wel een gevalletje apart is.
Ik vind de WII ook helemaal leuk, maar bij ons werd het toch de ps3. Ik ben vooral van de roll-playing games en mijn vriend weer meer van racen en schieten. Ik moet zeggen dat het wel echt in vlagen komt hoor. Momenteel doe ik er eigenlijk niks mee, maar ik heb ook periodes dat ik er dagelijks achter zit. Erg verslavend kan het dan zijn.. Mijn zusje heeft ook een WII dus ga daar nog wel eens met haar tennissen of boksen. erg grappig. Ben benieuwd hoe dat straks in combinatie met kinderen gaat... ik geloof niet dat ik het goed zal vinden dat ze daar al vroeg mee beginnen, maar ja. als je het thuis hebt staan zal dat lastig worden....
Zo stelletje kletskousen, niet dat ik er af en toe geen ben hoor. Moet eerst even wat kwijt. Ik dacht dat we bij de juli mama's al genoeg leed hebben meegemaakt de eerste 12 weken? Krijgen we nu weer een lading over ons heen? Bd81, rustig aan meis. En beebje van Bd81 hou je maar goed vast daarbinnen want je bent nog veel te klein om eruit te komen. Penny, heel veel beterschap! Ik hoop dat je snel naar huis mag. Fijn dat met de echo alles goed was. Sann, heel veel sterkte met je moeder ook voor de rest van je familie. Maar ik geloof als ik het zo lees dat ze positief is ingestelt. Selma fijn dat je een goede 20 weken echo had en gefeliciteerd met jullie jochie! En over de gewichtstoename, met 22 weken was ik 3 kilo aangekomen en dat in 4 weken tijd. Heb nu het idee dat de laatste 2 weken er weer 3 is bij gekomen. Die kleine groeit echt hard op het moment. Duikster, fijn dat je keelpijn weer minder is. Memoiikke, spannend zo'n interview. Ben benieuwd naar het resultaat. Niesje waar had je dat gelezen vande Prenatal, hier op de site? ML, mooi buik heb je hoor. En laat die ex van je maar lekker bijdrage in de kosten. Het is ook zijn kind. En als hij geld heeft voor een nieuwe spelcomputer (geloof ik dat het was) dan kan hij ook aan de kleine bijdrage. Dikke knuf voor jou want zo alleen met 2 kids en bekkeninstabiliteit lijkt mij niet makkelijk. Evi27, nu is het nog genieten zeker als de kleine schopt, wacht maar totdat ie echtgaat trappen dan kan het erg pijnlijk zijn. Wen en Jes fijn dat jullie lekker geslapen hebben (en niet door de storm uit jullie slaap gehouden zijn). Heidi fijn dat Ype weer thuiskomt vandaag! Susanne lijkt me spannend om zoiets nieuws te gaan doen. Ben benieuwd naar de foto. Liesje fijn dat alles goed was bij de vk, ben benieuwd of bij ons ook de 20 weken echo besproken wordt. Lovelykids wij hebben helaas geen spel computer.
Ik zou gewoon even contact opnemen met kraamzorg en de situatie uitleggen. In principe moet je wel voor een bepaalde datum de kraamzorg aanvragen, maar met uitzonderingen zullen ze naar mijn mening toch altijd wel rekening houden. Wat je bent aangekomen lijkt mij ook netjes, ben zelf nu ook ong. 4 kg aangekomen. Niet veel nog dus. Verloskundige kun je zelf regelen, heb je geen huisarts voor nodig.
Dank je wel Sann voor je lieve woorden, en moeders stevig vasthouden hoor..heb ik ook tegen mijn mams gezegd na het overlijden van mijn vader..ow wee als je mij ook alleen laat! En het rare is, met mijn dertiende kreeg ik te horen dat mijn moeder niet lang zou leven door een ernstige hartafwijking, door medicatie en een supercardioloog is ze nog helemaal in leven, wel met beperkingen maar we zijn inmiddels alweer 15jaar verder.. Ow gamen..ik heb sinds kort de Nintendo DS waar k helemaal verslaafd van ben en we hebben de PS2 en Gamecube..en waarschijnlijk komt er voor de zomer nog de Wii bij Vrienden van ons hebben er eentje, en we hebben al heel wat leuke avonden door de Wii gehad, echt verslavend! Daarnet heerlijk in de file gestaan, mijn mannetje had de werkauto aan een collega uitgeleend maar die stond vast vanuit Eindhoven dus heb ik hem opgehaald..heel de ring van Rdam over, lekker in de file en toen terug..ook in de file geweldig! Vanmiddag ook nog bij de HA geweest (zo kom je er nooit en zo zit je er 2x in een week ) met Björn, hij blijk een zware luchtweginfectie te hebben want de koorts kwam met vlagen steeds terug..nu heeft hij een antibioticakuur gehad voor 3 dgn die ik met een spuitje in zijn mond moet spuiten...brullen natuurlijk want het ruik al vies, dus moeten innemen bbrrrr maar met een koude glas chocolademelk maakte mama weer een hoop goed Net lekker pizza gegeten, en ga nu even een kopje thee met mijn mannetje drinken..
penny beterschap meid! Hoop dat je je gauw wat beter voelt, gelukkig maakt de kleine het goed! Sann sterkte met je moeder, Huidkanker is idd goed te behandelen gelukkig maar ja je schrikt toch behoorlijk. Mijn moeder heeft ook kanker (inmiddels al ruim 14 jaar) en het is dan niet niks maar is gelukkig ook positief ingesteld dat scheelt enorm! Patricia wat zielig voor Björn hopen dat de kuur nu goed aanslaat en hij gauw helemaal beter wordt! Selma 4 kg is volgens mij (en anderen blijkbaar ook ) heel normaal! Ik weet het niet precies maar volgens mij ben ik veel meer al aangekomen (moet er n uook om denken) BD81 kan me voorstellen dat het moeilijk is hele tijd op bank hangen, maar je beebje moet echt nog wel tijdje blijven zitten! Sterkte meid! Lovelykids wij hebben de gamecube en de PS2 hebben ook echt perioden dat we er dagelijks achter zitten en zo weer hele tijd niet! Zou zo geen spellen weten... wij hebben voor mannetje voetbal en dragon ball Z haha. Voor mij the sims, racespelletjes en CSI die is wel heel leuk trouwens! Heidi lekker dat je mannetje weer thuiskomt. Gaan jullie in het weekend naar Friesland te varen dan? ML je groeit goed maar dat moet ook. Ik groei zelf net zo! petje af voor hoe je je redt hoor! Vind het echt knap met zo'n l*l van een ex! Groot gelijk dat hij nu ook wel eens wat mag betalen! hier gaat alles rustig. Morgen eindelijk de meubeltjes! en zaterdag ga ik met mijn zus shoppen voor meer kleren.
Zo nou ik ben weer bij.. Maar jee wat ben ik een nare berichten tegen gekomen zeg.. Bd1 Meid rustig aan he! Jee wat een schrik zeg! Sann ook heel veel sterkte! Patricia ook voor jou een Dikke knuffel! ML Ook voor jou een dikke knuffel! Penny ook jij rustig aan! Verder ben ik alweer een beetje vergeten wat er allemaal geschreven is.. O ja namen: Nou we zijn er nog lang niet uit geloof ik.. Ik heb wel wat ideeen maar vriendlief niet.. haha Na de vakantie achter geboorte kaartjes aan.. Zoiets denk ik: http://www.mystudio.nl/geboortekaartjes ... kant11.jpg Dit lijkt me wel heel gaaf! Ik heb ook mooie buiken voorbij zien komen! Die van mij is niet zo mooi Oh ja Selma gefeliciteerd met je zoon! Verder weet ik het echt niet meer
Wij zijn er al uit wat de naam wordt maar dat houden we nog geheim. Jullie zijn de enige die weten dat het een jongetje word. Familie en vrienden weten van niets hoor Zag vandaag op tv (ja heb niets anders te doen....) een stel waar z eop de echo hadden gezegd dat het eenmeisje was en toen het geboren was bleek het een jongetje te zijn hahaha. Wij hebben gelukkig al 3x hetzelfde gehoord dus kan met niet voorstellen dat het bij de bevalling toch wat anders blijkt te zijn.
hmm dames, heb ik weer, denk ik vanmorgen lekker ff rustig te kunnen gaan shoppen, moest echt maar een paar dingen hebben. Strijk ik het vaantje in de winkel, die stomme airco's en ventilatoren ook! verder snot verkouden met bij en voorhoofdsholte ontsteking. nou ja morgen weer naar de priktante o.a prikken voor zw suiker en dan maar eens kijken of er aan een alarmbel getrokken word. verder begin ik te wennen aan mijn dagelijkse bloedneuzen maar we leven nog en houwen stug vol!