Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik zal Leroy eens vragen, hij is nu aan het buitenspelen, maar hij barst van de spellen voor de wii...
    Zo even teruglezen nu...

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    En wederom lukt het mij vandaag niet om alles bij te lezen. Was erg laat thuis en nu moet ik druk bezig met wat spullen verhuizen hier, want morgen komen mijn moeder en tante om te gaan behangen.

Wel zag ik voorbij flitsten:

Sann, heel veel sterkte toegewenst!

BD, doe het rustig aan. Volgens mij ging het nu wel weer redelijk met je.

Penny, beterschap!

Het spijt me echt dat ik niet op iedereen kan reageren, waarschijnlijk heb ik zondag weer tijd.

3. Selma 2

Selma 2 Lid

13 feb 2008
    66
    0
    0
    Leiden
    Hi Mama van Perine,

Je schreef dat je gewend raakt aan je bloedneuzen, gisteren stond ik op balkon lekker te genieten van het zonnetje(hier in Italie schijnt de zon volop)krijg ik spontaan ineens een flinke bloedneus.
    Is dat iets wat bij de zwangerschap hoort?

Misshcien een stomme vraag maar was gewoon ff nieuwschierig vond het gisteren zo raar, maar was het vergeten totdat ik jouw verhaal las:)

thanks!

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Patries beterschap voor Björn en heel vel succes morgen met je eerste gesprek. Je zult wel zenuwachtig zijn. Hoop dat je vannacht wat kunt slapen.

Ik heb ook al weken last van bloedneuzen.
    Volgens mij had ik dat ook bij de andere zwangerschappen.
    Omdat je lichaam nu meer bloed rond pompt komen de kleinere vaatje meer onder druk te staan en kunnen dan knappen wat dus die bloedneuzen veroorzaken.

Dames veel kijkplezier morgen:
    13 mrt Essie1979 om 09.00 uur 20 weken echo
    13 mrt InezI om 16.20 uur 3D/4D echo
    13 mrt Rensie om 19.00 uur 20 weken echo
    13 mrt Enomis 20 weken echo + vlos

Voor degene die er ook zo zot op zijn, de C1000 heeft deze week alle Hertogijs w.o. dus de stroopwafel variant in de aanbieding voor €1,99.

Veraatje loop jezelf niet voorbij hè!

Bd81, hier precies hetzelfde. Op het forum (bij ons topic dan) is bekend wat we krijgen en verder weet niemand het. En lachen, afgelopen zaterdag op mijn verjaardagsfeestje werd er natuurlijk druk gespeculeerd (en wij blijven gewoon in de hij vorm praten net als bij de andere zwangerschappen), en mijn schoonouders en beste vrienden zijn er van overtuigd dat het een meid wordt. Want manlief zou zich versproken hebben. :) :) :)
    Maar we laten ze maar lekker in die waan. ;)

Esther, leuk geboortekaartje, gaat dit hem worden of zoek je iets in deze trent?

Nannie had je al een foto van de meubeltjes?

5. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    senninha hier is wel link http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =109&m=109

alleen doen wij qua kleurtjes in de kamer roomwit, bruin en aqua blauw. Wanneer het een meisje is doen we er rose bij.

Bloedneuzen heb ik ook last van hoor... zeggen idd dat het erbij hoort doordat alles veel gevoeliger is.
    Wel grappig dat ze dan ervan overtuigd zijn het te weten he haha... bij ons weet ook niemand dat wij het weten... dat vind ik nog het leuke! De namen zijn we ondertussen wel uit volgens mij :oops:

Veraatje rustig aan meis!

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Leuk kamertje, zal alleen bij ons niet staan want wij hebben witte muren.

7. monkeylove

Lovelykids. aanrader van Leroy : Super Mario Galaxy. My Sims

8. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    daarom hebben wij idd ook roomwitte muren gedaan :D zodra alles staat zal ik wel een foto erop zetten! wat hebben jullie voor kamertje?

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

galaxy heb ik toevallig net te leen maar ben nog niet aan spelen toegekomen
    bedankt voor de tip, want ik werk zelf bij de intertoys maar zie door de bomen het bos niet meer. en als ik op de verkoopcijfers af ga dan zit je met mario altijd goed, maar wou ook wel wat anders proberen. en aangezien we in de winkel nooit de goede verhalen horen maar alleen de zeer slechte schiet ik daar dus niet echt mee op.
    misschien oet ik dan my sims ook maar eens proberen

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

11. monkeylove

Jah Leroy heeft in Engeland Mario Strikers Charged Football gekocht, die schijnt ook erg leuk te zijn hahaah...

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

13. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    lovelykids, CSI is op zich ook een spel wat je snel klaar kan hebben je moet wel van de serie houden natuurlijk. Maar je krijgt 6 cases om op te lossen.
    Mario hebben wij ook voor de gamecube en is echt verslavend haha.

Helemaal klaar zal het kamertje nog niet zijn want we moeten nog wel rolgordijnen en gordijnen halen maar verder is ie dan helemaal klaar... :D

14. monkeylove

Oooow kamertje bijna klaar! Ben echt jaloers hahaah...
    Hier ben ik nietverder gekomen dan de kozijnen verven en behang aftrekken :(
    Gister is eindelijk die wastafel weggehaald, zitten wel 2 lelijke knoppen uit de muur maar daar zet ik wel wat voor, ben veels te blij dat het onding eindelijk weg is...
    Dan volgende week behang uitzoeken en dan LAAT ik het lekker behangen ahaha, is het mooi en snel gedaan... Pfff kan niet wachten.
    ALs het behang er eenmaal opzit gaat het snel...

15. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    ja zo is het bij ons ook gegaan het eerste gedeelte duurt vaak het langste!
    Verstandig dat je het laat behangen anders ben je mooie tijd bezig en niet goed voor je bekken!
    Die knoppen ken ik ja is bij m ijn moeder ook zo maar kan je idd mooi wat voor zetten!

16. Hoi!
    vandaag vk geweest. alles ging heel voorspoedig. ze ging hartje luisteren en de kleine ging tegen de microfoon trappen... echt schattig, nu al eigenwijs!
    verder had ik groeispurt gehad en was 3,4 kg aangekomen :confused: zij zei dat dat goed was en dat ik wel goed op de lijn zat...

morgen echo!
    rensie

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.872
    3.390
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    fijn zulk nieuws rensie :) en erg leuk als jullie kleintje zo reageert :D !

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hoi lieve meiden, ik kom jullie nog veel succes wensen de laatste maanden! :)
    Ik mis jullie nog wel een beetje hoor... :oops:

19. Hey Jusi, wat lief dat je aan ons denkt.
    Hoe is het inmiddels met jou?
    Meid, ik hoop voor je dat je ook binnenkort een positieve test mag hebben!

Liefs Wendie

20. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    Heey meiden, jeroen heeft zich even uitgeleefd op mijn buik om te oefenen voor de uiteindelijk schildering.
    Zie foto-album...graag jullie mening (wel eerlijk zijn he!)

Liefs Susanne

Deel Deze Pagina