Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja ik rij inderdaad nog steeds, maar merk nu vooral in draf dat ik wat last begin te krijgen. doe het dus maar rustig aan in combinatie met longeren. voorals nog gaat dat prima. En jij?

2. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik kom net thuis van een concert en ben erg moe. duik mijn bedje in en probeer morgen weer ff verder te lezen.

truste!
    Lee

3. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hartstikke mooi Susanne. Vind ik altijd zo leuk als je een "gave" hebt. De een kan goed tekenen, de ander zingen of muziek maken. Sani maakt dus muziek en hij kan geen noot lezen. Zo leuk en ik zie dat bij Nyala echt helemaal terug. Mikey wat minder helaas. En ikke, ik heb geen gave :(. Ja, ik denk wel dat ik een lieve mama ben ;). En das ook belangrijk toch?

Rensie, fijn dat alles goed was bij de VK.

Ik ben alweer een eeuwigheid wakker. Ben zo misselijk en heb ook steeds wat krampjes (ongesteldheidspijn, maar heel licht) in mijn rug. Ben aan het twijfelen of ik morgen ff de VK moet bellen. Zal wel niks zijn, maar ik roep zelf ook steeds het hardst dat je beter een keer teveel dan een keer te weinig kan bellen.

Nou, ik ga zo dan maar wat boterhamtrommeltjes klaar maken, is dat vast gedaan.

xxx

4. Jemig wat moet ik veel bijlezen. Stelletje kletskousen ;)

Bd wat schrikken zeg, hoe is het nu? Doe je rustig aan?

Penny heel veel beterschap en hoop dat je snel weer thuis bent.

Iedereen met een goede echo en controles gefeliciteerd en iedereen die vandaag een echo heeft veel succes

Gisteren wezen zwemmen met mijn moeder en Steijn. Normaal gaan we altijd naar Denekamp, want daar hebben ze een warm bad voor kleintjes en is het wat rustiger, maar vanwege de storm zijn we naar het zwembad in Enschede geweest. Het was vreselijk, super druk met vervelende blagen van een jaar of 13 die niet uitkijken dat jij daar loopt met je kleintje. Komen de golven, wij aan de rand van het bad zitten en Steijn vond het ook best leuk...maar mijn zwaarte punt ligt nu anders dus ik viel door de golven achterover en kreeg een hoop water binnen, maar het enige wat ik dacht was ik moet Steijn omhoog houden.. mijn moeder tussendoor geroepen van 'Pak Steijn, pak Steijn' die was ondertussen al helemaal in paniek (gelukkig had hij van die zwembandjes om zijn armpjes), maar ik kon niet omhoog komen, ook vanwege mijn buik denk ik. Mijn moeder heeft hem gepakt en toen kon ik me omdraaien en omhoog komen. Heb eerst al het water uitgespuugd en opgehoest. Daarna zijn we in het peuterbad gaan zitten en heeft Steijn daar nog even rustig kunnen spelen met andere kleintjes en kon mama even bijkomen. Volgende keer gewoon weer naar Denekamp dus.
    Heb alleen daardoor sinds gister ontzettend last van rug en bekken :(

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

We zitten echt met veel in en dip momenteel terwijl dit de meest energieke tijd van onze zwangerschap zou moeten zijn...
    Sterkte alle meiden die het moeilijk hebben met wat dat ook en dat we ons allemaal maar snel weer beter gaan voelen...

Ik heb zelf slecht geslapen, dus ga straks nog even lekker terug mijn bedje in. Ben zo blij dat ik niet hoef te werken dat had ik ckers te weten niet getrokken...
    Ik heb trouwens een heel rustig kindje in mijn buik haha, wie heeft er een echte druktemaker? Een vriendin van me heeft er 1 en die is de hele dag door aan het bewegen en in het ziekenhuis zeiden ze dat ze waarschijnlijk een druk kind zou krijgen... Ben benieuwd...

Suzanne, leuk die rits haha... Zijn jullie druk bezig met ideetjes?

6. monkeylove

13 mrt Essie1979 om 09.00 uur 20 weken echo
    13 mrt InezI om 16.20 uur 3D/4D echo
    13 mrt Rensie om 19.00 uur 20 weken echo
    13 mrt Enomis 20 weken echo + vlos

Geniet ervan!

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dit is he kamertje wat wij hebben.
    Het is al 6 jaar oud maar voldoet nog prima.
    Heb ff een link van MP gehaald.
    http://link.marktplaats.nl/153888692

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hé Jusi, wat lief van je dat je even langskomt.
    Je bent altijd welkom hoor!
    Meis ik hoop dat jullie snel zwanger zijn.

Dikkeknuf Sen.

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik zou het zelf niet kunnen hoor.
    Eerlijk mijn mening?
    Ik vind het wat druk maar dat heeft meer te maken dat ik van rustige afbeeldingen hou. Maar nogmaals ik zou het zelf niet kunnen.

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mrietje hoe bedoel je geen gave?
    Ik vind dat je je zelf een beetje te kort doet hoor met alleen een beschrijving als lieve mama.
    Mama's moeten goed kunnen organiseren, regelen enz. En dat zijn ook gaves. :D

Chris, dat was even schrikken in het zwembad toen je achterover viel.
    Hoop dat je rug en bekken pijn snel weer over is.

ML, trusten.
    Die kleine van mij heeft regeldagen, nu al. :rolleyes:
    Gisteren was hij heel rustig en vandaag is hij weer heel druk.
    Maar zijn trappen beginnen steeds venijniger te worden.

11. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hihihihi, ja das waar, maar dat bedoel ik niet ;). Bedoel echt dat het me zo leuk lijkt als je in iets creatiefs echt uitblinkt. Ennuhhh.....dat doe ik echt niet :(.

Dat was schrikken Christiea! Daar ga je zeker niet meer naartoe?

Mijn beebje vind ik ook best rustig, alleen vannacht wassie echt superdruk. Lekker!

xxx

12. ML, die van mij is ook bijna de hele dag aanwezig...
    Heerlijk is dat. Vanmorgen was het gewoon helemaal feest in mn buik. Ging heerlijk op mn man reageren. Lekker is dat!
    En gaves, ja, dat zit er bij mij wel in. Ik schijn nogal muzikaal te zijn. Ik zeg zoiets niet snel, maar ik speel meerdere instrumenten en vind het gewoon ook ontzettend gaaf!

Mrietje, als je goed nadenkt, komt er bij jou ook wel 1 hoor!

LIefs Wendie

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen meiden,

Zag dat er vandaag weer wat controle/echo's op de planning staan, succes en geniet ervan!

Ik heb half/half geslapen vannacht, veel liggen malen en nu dus doodmoe :( moet zo richting mijn afspraak, ben er helemaal nerveus
    onder, gewoon tot misselijkheid aan toe.
    hou er niet van om mijn emotie niet onder controle te kunnen hebben, en zeker niet bij een vreemde..maak mij erg zenuwachtig allemaal.
    Hopelijk valt het allemaal erg mee, en waarschijnlijk is het een aardig persoon.

Hier is de storm gezakt, en schijnt het voorjaarszonnetje heerlijk aan de lucht..dat maakt een mens weer een stuk blijer! :)

Ik heb trouwens ook echt een druktemaker in mijn buik, zelfs als ik 's nachts gaat plassen is meneer gelijk wakker en begint heftig te bewegen.
    Ook als er maar iets of iemand aan mijn buik kom, is meneer al driftig onderweg naar de plek waar de aanraking gebeurt..hij heeft als bijnaam al: meneer spuit elf :)

14. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Patricia, veel succes vandaag, de eerste stap heb je in ieder geval al genomen!

ML, in vergelijking met Damian is deze kleine wel een stuk drukker (of ik voel m in ieder geval beter) maar ook weer niet de hele dag door.

Christiea, dat is wel schrikken in het zwembad zeg. Je buikspieren gaan naar mate je buik groeit opzij, daarom kun je ook steeds moeilijk recht naar voren overeind. Gelukkig is alles goed afgelopen.

Knuffelkonijn welke instrumenten bespeel je?

Susanne, ik vind je buikschildering knap gedaan, maar de afbeelding zelf vind ik persoonlijk niet mooi. Maar gelukkig verschillen smaken ;)

Ik heb gisteren een taartworkshop gedaan. Samen met 2 meiden die ik alleen maar kende van een ander forum, maar het was echt super leuk om te doen en het waren ook hele leuke meiden.
    Ik heb een foto in mijn album gedaan zo trots ben ik op mijn taart hahaha

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Niesje ik krijg gelijk trek!

Patries zet em op meis!

16. monkeylove

Sterkte Patricia...

Die van mij voel ik echt niet de hele dag ahah, die slaapt meestal ofzow, maar ik was zelf ook een rustige baby en Michelle en Leroy waren ook rustig, ze sliepen zelfs vanaf nacht 1 de hele nacht door :(
    Dus met een beetje geluk hahah...

17. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Morge allemaal!

@Susanne...Super die buikschildering.zou ik ook wel willen... :oops:
    @Patricia..Heel veel succes met je gesprek zometeen... ;)
    @Monkeylove...Zou idd de energiekste periode moeten zijn..Al merk ik er weinig van net als velen hier... :(

Ik las nog over "gaves"..uik ben erg creathea met stoffen papier verf klei en hobbymateriaal...Heb voor de bakykamer ook veel zelf gemaakt al..
    Andere gave is dat ik dingen aanvoel..wat mensen voelen en als er iets niet in orde is bijv..Ik doe er verder niets mee en loop er beslist niet mee te koop.Ben bang als ik het ga ontwikkelen dat er meer op me af komt als me lief is... :(

Gelukkig vannacht erg goed geslapen...was me gisteren toch een potje beroerd eraan(pijn in rug en bekken..jakkes)
    Vriend had gisteren vrij en was boven aant verven en had hulp van z'n vader.Dan heb ik dus het idee dat ik niet kan gaan liggen en zitten hoe ik wil...Kon ook niks doen hier in huis..overal lag zooi en rommel...bleeeehhhhh Dus al met al een baaldag gisteren....

Ik voel mij beebjes goed bewegen,zelf nu op dit moment...lol
    Gisteren was het net of er één helemaal aan de linkerkant van mijn buik lag...zat een hele bobbel(rug!?)...Heef maf zag dat uit..
    Gisterenmiddag hadden ze volgens mij het strakke plan om mijn maag aan gort te trappen of zo...veel last van maagzuur gehad dus... :(

Zometeen weer de wekelijkse progesteronspuit bij de huisarts...verder nog opruimen hier ..
    Vanavond de jerjaardag van mijn schoonmoeder...en daar heb ik me toch zin in....NOT...

Susi ;)

18. monkeylove

Hmz... Mijn meest aanwezige gaves:

* Valt op foute mannen
    * Kan tekenen en zingen
    * Ouwe lelijke meubels opknappen tot iets moois(In mijn ogen dan :p)
    * Heb redelijke mensenkennis en ben behoorlijk sociaal onderlegt, behalve met foute mannen :p

19. monkeylove

Ow nah die kleine is ook s een keer wakr... Haha... Dan geeft ie ff een paar trappen, draait zich een slag in de rondte zodat m'n hele buik een bal word, geeft nog een kick en gaat weer slapen :(
    Whahahahaahha

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    de kleine is bij ons ook ontzettend druk, de hele dag door, gelukkig is de beeb 's nachts wel rustig

Deel Deze Pagina