Ik speel al 12 jaar altfluit (grote blokfluit, klinkt als panfluit) speel redelijk piano en gitaar, ik heb 6 jaar trompet gespeeld met 1 diploma... ik vind het gewoon heerlijk om daar je emoties in te leggen. trouwens, de buikschildering vond ik erg gaaf! echt mijn smaak... en patricia, heel veel succes. en een mooie taart niesje! echt heel gaaf gemaakt.. liefs wendie
goeiemorgen ! hier heb ik echt het idee dat de baby snachts en s avonds al helemaal een 'ritme' heeft. Zal vast wel lijken hoor hihi. Maar savonds actief, snachts 1x en tegen 6en weer flink, dan is m'n man er net uit en juist dan is ze superactief @suzanne: Ik vind hem supermooi , wat me alleen opvalt is je navel en het valt me juist op dat bij andere buikschilderingen (hele goeie dan wel hoor) je de navel juist echt moet zoeken. Maar ik kan me voorstellen dat dat even iets is waar je handigheid in moet krijgen. Ik vind de afbeelding erg stoer . Hoewel ik zelf straks voor wat 'lievigers' zou gaan, i.v.m met het geboortekaartje. Maar verder zo voor de lol, vind ik hem echt gaaf @niesje: wauw wat is je taart prachtig! Zonde om op te eten !
hey hallo ik heb eindelijk weer een keertje goed geslapen. die buikschildering was een probeerseltje. net andere verf in huis gehaald en moest ff kijken hoe t in zijn werk gaat. nadeel was dat t niet opdroogt, moet van de week ff andere verf halen en dan gaan we aan de slag met een winnie the pooh. Deze was wel leuk maar voor een geboortjekaartje wil ik m niet hebben. Iemand vroeg nog over een drukke baby? Mijne heeft zo haar dagen. normaal gesporken is ze in de avond rond een uurtje of 23.00/00.00 uur actief maar gister de hele dag. liep in de stad en toen voelde ik haar gewoon en op bank tijdens t schilderen schopte ze ook flink in de rondte. maar nu was ze vannacht erg stil, moe van t schoppen denk ik haha Ik heb vanavond ook een veraardag feest maar dan van mijn zus. we gaan vanavond dus ook aan de taart, jummie Ik heb weer andere "gaves" ik kan dan op zich vrij leuk tekenen, ik kan dus goed twirlen aan de prijzen te zien haha dansen ook wel alleen niet met een dikke buik en bekken klachten haha en ik voel mensen erg aan, ik neem ook dingen van ze over en dat is minder prettig. vriendin had laatst hoofdpijn en zij was aant einde van de avond ervan af en ik liep er vrolijk mee erder niet zo hel fijn maar kan er niks aan doen. hey ik ga ff boodschapjes halen en dan ben ik er vanmiddag weer ff meiden met een echo of controlo succes en geniet ervan lief susanne
Goedemiddag dames, Zo wat een opluchting, hek is van de dam en het eerste gesprek zit erop. Het is een onwijs aardige meneer die mij echt op mijn gemak stelde. Dit was meer een kennismakingsgesprek, en ik moest heel mijn verhaal doen, mijn struikelblokken, en hij wilde weten of er nog bepaalde momenten of situaties zijn dat de emoties heftiger worden. Nou dat heb ik dus niet, kan van 's morgens tot 's nachts plaatsvinden, en ook bijvoorbeeld in de supermarkt..ik assosieer gewoon 'haast' alles met mijn vader Volgende week heb ik mijn 2de gesprek en dan zal hij met een stappenplan komen, en stap voor stap met mij de gebeurtenissen doorlopen *bbrr krijg nu al de rillingen* want dat betekend dat we beginnen bij de avond dat ik hem op de bank vond. Al met al is het dus erg meegevallen, en had ik een hele andere kijk op psychologen Susanne, buikschildering is echt super..beetje te druk voor mijn doen, maar zeker mooi gemaakt hoor ben benieuwd naar de Winnie the Pooh! Gaves..tsja ik blijk goed te dansen (voor mijn zwangerschap veel op party's gedanst). En ik heb wat paranormale gaves zoals Psychometrie. Kan helaas niet echt super met instrumenten overweg, maar ben wel kundig met de gitaar zowel akoestisch als electrisch. Zo willen dat ik heel goed kan tekenen maar ik kom niet verder dan het poppetje met bezemsteelarmen en piekhaar
Mooie buikschildering hoor. Ik ben niet zo crea bea.... Ben heel goed in plannen en regelen, maar met mijn zwangerschapsdementie valt dat nog wel eens tegen Onze baby gedraagt zich redelijk hoor. Af en toe heeft mama echt even geen rust (voornamelijk s'ochtends en s'avonds in bed) maar valt nog mee. Voel hem wel steeds beter en vaker. Nu ook hoger in mijn buik. Bijzonder is het toch he?! Ons kamertje wordt morgen geleverd! Leuk, maar ja mag niets doen dus maar wachten tot mannetje het in elkaar zet en ik kan komen kijken.
Grappig hoor Suzanne die buikart! Net bij VK geweest en bloeddruk stuk omhoog, nog niet te, maar op haar advies stop ik maar met de sterrenmuntthee. Nu zag ik de laatste tijd toch vaker wat sterretjes, en dat kan er mee te maken hebben. Hartje doet het goed en de kleine groeit volgens schema. Ook nog een vingerprik voor het suikergehalte, maar dat was goed. Nog een paar daagjes en dan gaan we lekker twee weken naar de zon. Ik lees niet dagelijks mee, maar zo af en toe eventjes. Dus ben helaas niet van iedereen op de hoogte.
Lieve meiden, als eerste super bedankt voor jullie lieve woorden, en natuurlijk buddy Athina dikke kus voor het plaatsen van m'n berichtjes en de lieve sms-jes. Na behoorlijk wat zeuren mocht ik gisteravond laat het ziekenhuis verlaten. Wat het nou precies geweest is zijn de artsen het niet helemaal over eens. In eerste instantie dachten ze aan een blinde darm ontsteking omdat ik echt vreselijke pijn had rechts onderin m'n buik. Zo erg dat ik echt krom lag van de pijn en als een oud vrouwtje steunend aan m'n infuus paal door het ziekhuis strompelde. Na 5 echo's, een MRI scan veel plasjes en bloedafnames, konden ze alleen een gestuwde nier en een infectie in m'n bloed vinden. Of die nier voor de pijn kan zorgen is niet helemaal duidelijk. 1 arts dacht dat het een extreme vorm van bandenpijn is geweest, omdat ik ook zo smal ben en m'n buikspieren (voornamelijk aan de rechterkant) nogal goed ontwikkeld zijn. Ik gooi het dan ook maar daarop wat dat is het minst erge. Moet wel bij de gyn terug komen voor controle, maar vind dat alleen maar een fijn idee. De 20weken echo dinsdag kon gelukkig doorgaan want dat was in hetzelfde ziekenhuis als waar ik lag. Als ik er aan denk moet ik alweer huilen. Het was zooo mooi. Kruimeltje is helemaal gezond en goed gegroeid We weten ook wat het is....... maar heb Jeroen moeten beloven dat ik niets zal zeggen. Zal Veraatje vragen een :-# achter m'n naam te zetten, maar zal wel stiekem aan haar doorgeven wat het is voor de balans. Mochten jullie het dan toch willen weten kunnen jullie de lijsten even vergelijken. Maaree... mondje dicht he Ik ben heel blij dat ik weer lekker thuis ben. Het gaat nu wel. Moet me heel rustig houden en mag even niet werken. Pijn is nog wel aanwezig maar slechts heel lichtjes of wat erger als ik me teveel beweeg. Hele vervelende blauwe plekken op m'n been van de prikken tegen trombose, die vind ik nu eigenlijk het rotst want ik ga er perongeluk steeds op liggen. Meiden, nogmaals dank voor jullie steun. Ik heb jullie geklets echt gemist! Liefs Penny
hi Selma, ik heb geen id, maar ik ben ook vrij verkouden dus het kan ook zijn dat door het vele snuiten en niesen, door de kracht ervan er telkens een adertje op een dezelfde zwakke plek springt. Verder spuit ik uit voorzorg bloedverdunners dus dat ziet er nog heftiger uit dan dat het eigenlijk is. bij jou denk ik eerder dat het iets met de warmte te doen heeft, was nl als kind zijn de met vakantie in como en daar had ik er wèl last van! zodra we weer thuis waren, waren de bloedneuzen ook weg! sterkte ermee! liefs uit frankrijk
Zo nu weer even terug naar jullie! Veraatje wat geweldig om te lezen dat je katje weer beter gaat worden. Hoop dat ze snel weer de oude is. Heidi, ben blij dat je toch met ons meeleest, en gezellig weer wat plaatst. Hoop dat je snel weer lekker in je vel zal zitten. -X- Bd, wat een schrik meis! Hoop dat je kleintje nog even kan wachten hoor. Bij mij gingen ze ook steeds controleren of ik niet aan het bevallen was, schrik je je toch wel de tandjes als ze dat zeggen! Heel veel sterkte. Niesje, ahhhh die taart! Echt een kunstwerkje en inderdaad veel te mooi om op te eten. (Maare.. smaakte die..?) Sann. Wat vreselijk om te lezen van je moeder. Bij het K-woord krijg je toch al automatisch kippenvel, brr. Hoop dat ze in goede handen is en dat ze snel geholpen kan worden. Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Tutti Frutti; oei, nu al lekkende boobs! En we moeten nog zo lang. Hoop dat het maar eventjes was en het snel weer stopt meis, lijkt me geen pretje. (positief denken; je weet nu wel dat ze het doen ) Kwebbels, gefeliciteerd alvast! Hihi, 14 april en 26 mei is het zo hoor. Mooie bruid met dikke buik! Veel plezier met alle voorbereidingen. Senninha, beetje gemeen, maar ik moest vreselijk lachen toen ik het bodylotoin avontuur van Maarit las. Oohhh, zie het al helemaal voor me. "It wasn't me!" met onschuldige oogjes. Ruikt alles nog steeds zo lekker? Nannie, vervelend dat je zo lang op de uitslag moet wachten. Hoop dat ze nu eindelijk een goed remedie voor je hebben. Succes. Susanne, vind de buikschildering helemaal super! Echt mooi gemaakt! Ben benieuwd wat voor creaties je buik nog meer gaat vertonen. En ongelofelijk om te lezen dat dat gezeur met je baas nou nogsteeds aan de gang is. In Nederland is alles zó goed geregeld maar ondertussen.... Laat je niet door hem uit het veld slaan meis. Sterkte. Patries; -X- ik stuur je een pb. Las ergens de tip van muntthee met honing, weet niet meer van wie. Maar ga t het zeker proberen. Weet inmiddels helaas ook dat de uitdrukking "krijg het zuur" niet positief is Zo hoop dat ik weer een beetje bij ben!
hey hallo penny: ik ben blij voor je dat je weer thuis bent en t weer wat beterder met je gaat. je zult wel erg geschrokken zijn neem ik aan. de laatste keer dat ik in t ziekenhuis heb gelegen was nadat ik hete thee over mij heen had gehad dus toen was ik 3 jaar. lijkt me ook geen pretje zon saai ziekenhuis. vorige keer dat mijn adem zo in eens vast zat en er kans was op longembolie was ik me al een hoedje geschrokken. gelukkig niks aan de hand maar toch. doe maar rustig aan meis, knuffel voor jou Patricia: super om te horen dat die arts zo tof is en dat je je op je gemak voelt bij hem. zal wel moeilijke gesprekken worden voor je maar t zal vast wel helpen. hun weten tenslotte waar ze t over hebben toch.ook een knuf voor jou ik ga ff rtl4 travel kijken. kan ik weer weg kwijlen bij de mooie locaties waar ze komen jeroen en ik willen nog wel voor de laatste x op vakantie met zen 2 voordat nikki er is. we willen naar londen toe alleen moet eerst onze auto verkocht zijn. tot laters allemaal liefs susanne
Bedankt voor de complimentjes voor mijn taart Ik heb m nog niet geproefd, vind het nog zo zonde om er in te moeten snijden, maar vanavond moet ie er toch echt aan geloven hihi Penny wat fijn om weer van je te horen en dat het weer beter met je gaat. Wel een eng idee dat ze dus niet precies weten wat het is geweest, hopelijk was dit een eenmalige actie. En wat super dat je 20 weken echo goed was (al ben ik nu wel heel nieuwsgierig wat het nou is hihi)
Penny lekker dat je weer thuis bent. Ik ben 2 nachten in ziekenhuis geweest maar pffff saai is dat zeg. OP de zaal bij mij lag een vrouw die al 3 weken er lag. Zo lijkt me echt erg! Was blij dat ik dinsdag lekker naar huis mocht! Nou dan gaan we maar samen rustig aan doen he! Hou je taai!
GVD ik moet ff een ego-berichtje laatsen....ik word weer es niet goed van mn baas Begin januari heb ik gevraagd of ik na mn verlof een dag minder kan gaan werken per week en wel de woensdag. Dit moest ik schriftelijk aanvragen volgens hem en heb dat dus netjes gedaan. Na veel aandringen krijg ik dus vandaag pas ( net voor ik naar huis ging en mn weekend begon) een brief met de mededeling dat het echt niet kan, de donderdag zou evt. wel lukken. Naar mijn idee is er helemaal geen probleem voor die woensdagen, maar omdat hij er nog steeds van baalt dat ik via de arbo heb geregeld dat ik halve dagen kan gaan werken door mn bekkeninstabiliteit is hij gewoon nog steeds over de zeik. In die brief staat dus ook dat ik binnen 2 weken moet reageren of ik akkoord ga met de donderdag ipv de woensdag....ja hallo....ik krijg sowieso pas eind april te horen of er plek is op het KDV. Ik heb meteen gebeld met het KDV of ik de voorkeurdagen nog kon switchen, maar ze kon me voorlopig niks garanderen,eind april weet ze pas meer. Nou, lekker dan....ik wacht al bijna 3 maanden op antwoord van mn werkgever en nu moet ik ineens binnen 2 weken antwoord geven op zijn voorstel....wat een l*l is het toch! Sorry...moest het ff kwijt
Deze kreeg ik binnen via Hyves. Na al m'n dokters ervaringen van de afgelopen dagen, vond ik dit wel weer leuk om te lezen heb ik weer Kom ik bij de gynaecoloog: Ik had eind van de week een afspraak bij de gynaecoloog. Vroeg in de ochtend kreeg ik een telefoontje van de assistente, dat er een afzegging was en of het me schikte al om 9.30. Ik zei ja. Ik had net alle gezinsleden naar school en werk gestuurd, toen ik zag dat het al 8.45 uur was. Ik had 35 minuten nodig om bij de praktijk te komen, dus ik had niet veel tijd meer. Zoals alle vrouwen, ben ik erg op de hygiëne, vooral bij een bezoek aan de gynaecoloog, maar nu had ik echt geen tijd meer voor een uitgebreide wasbeurt. Ik rende de trap op, gooide m'n nachtpon in de hoek en maakte het washandje,wat op de rand van de wastafel lag, nat en haalde het snel door m'n "onderkant". Ik gooide het washandje in de wasmand, trok snel iets aan, sprong in de auto en racete naar de dokter. Bij de dokter moest ik even wachten voordat ik opgeroepen werd Aangezien ik de routine wel kende, sprong ik op de tafel, keek naar de muur aan de andere kant en wenste dat ik in Parijs was of ergens..... duizenden km verder weg in een paradijselijke omgeving. Ik was een beetje verbaasd toen de dokter zei: "Jeetje, we hebben wel extra moeite gedaan vandaag " Ik gaf geen antwoord. Toen ik buiten kwam slaakte ik een zucht van opluchting en ging naar huis . De rest van de dag was ook routine : boodschappen, schoonmaken en eten koken Mijn 13 jarige dochter was aan het computeren in haar kamer, toen ze ineens uit de badkamer riep : "Mam, waar is mijn washandje?" Ik zei dat ze een nieuwe moest pakken. "Neeee!"schreeuwde ze. Daar lagen al mijn glitterdingetjes op ! "
Wat is het toch soms oneerlijk. Zit ik hier met mijn dikker wordende buik, lekker te genieten van de schopjes en draaitjes. Gaat ineens mijn telefoon. Belt een goede vriendin van mij dat haar zus die ik ook heel goed ken en die iets verder is dan ik in de zwangerschap gisteren is bevallen van een dood kindje. Ze heeft een ernstige vorm van zwangerschapsvergiftiging en moest gisteren bevallen om haar eigen leven te redden. Ben er echt helemaal kapot van. Moest het even van me af tikken.