Jah bah! Ik wou er hier eigenlijk niet over beginnen, maar dit is dus eergister gebeurd bij een collega van mijn zus Erg hoor, zulke dingen blijven toch hangen weet je. Maar gelukkig gaat het merendeel goed, daar blijf ik dan maar aan denken... Penny, lekker dat je weer thuis bent, zo'n ziekenhuis is ook maar niets... Lekker rustig aan doen maar Patricia wat is dat toch met die bazen... Als ik het zo hoor mag ik blij zijn met de mijne. Ik hoor dan wel helemaal niets, maar oke, beter als dit gezeik. Maar jah, als jij Woensdag niet kan kunnen ze hoog en laag springen, niet kunnen is niet kunnen... Soms moet je op je strepen gaan staan en de ander overtreffen... Ben vanmiddag lekr naar de bieb geweest en heb 8 boeken meegenomen dus ik kan voorlopig wel ff vooruit. Alleen moest ik in de bieb wel 10 minuten op een krukje zitten want die banden trokken weer zo vreselijk, tenminste, ik vermoed dat het mijn banden zijn Ben nu lekker roti aan het maken. En dan vanavond vroeg naar me bedje met een boekie
Jah, hang je er niet teveel aan op hoor, zulke dingen gebeuren en je houdt er altijd in je achterhoofd rekening mee (Ik wel en denk iedereen wel) maar het komt gelukkig niet zoveel voor... Ik ga ervan uit dat met mijn kleine Mayron alles goed gaat...
Het was ook zeker niet mijn bedoeling om iemand bang te maken. Maar iedereen weet denk ik dat dit soort dingen gebeuren. Je kunt ook onder een auto komen en we lopen toch nog op straat. Ben zelf ook niet extra bang geworden door dit, maar me wel weer meer bewust van mijn eigen geluk en hoe kostbaar dit is. Als ik toch iemand extra ongerust heb gemaakt mijn excuses, het komt erg weinig voor en vaak loopt het ook veel beter af.
Nee, meiden, extra ongerust niet. Maar haalt je gewoon weer even van de wolk af. That's it. Moeten wel realistisch blijven he, en hoe moeilijk ook, maar zulke dingen gebeuren. In het ziekenhuis ook erg nare verhalen gehoord van m'n kamergenootjes. Dan aai in m'n buikje en zeg "kleintje, komop nog even volhouden dan krijg je alle liefde van de wereld". Sterkte voor alle betrokkenen. x Penny
Ben ik weer, met even wat meer tijd Mijn mannetje is lekker aan het koken, dus heb geprobeerd om wat bij te lezen! Patries, wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Ik vind het ook knap dat je deze stap hebt genomen, want het is beslist geen gemakkelijke stap. Maar het zal je vast goed doen! Sterkte, want er zal wel veel loskomen! Niesje, mooie taart heb je gebakken. Je zou bijna niet durven om er een stuk uit te snijden. Had je hem al geproefd? Susanne, mooie buikschildering. Erg knap! Voor je geboortekaartje wordt het wat anders, begreep ik? BD81, hoe is het nu met je? Nog last van weeën? Patricia34, wat een baas heb jij! Ik kan mij voorstellen dat je daar superchagerijnig van wordt. Het is inderdaad wat met die bazen hier! Penny, wat een leuk 'glitter' verhaal. Ik heb echt heel hard gelachen! Fijn dat je weer uit het ziekenhuis bent en dat je echo goed was. Ik weet dat er een aantal meiden nieuwsgierig zijn, dus ik zal zo de lijst aanpassen. Athalia en ML, wat een vreselijke berichten. Natuurlijk weet je dat dit ook kan gebeuren, maar als het zo dichtbij gebeurt schrik je vast nog veel erger! Ik heb vandaag een gesprek gehad met onze bovenschoolse directeur. Gelukkig heb ik een leuke baas! Als ons hummeltje op tijd komt, heb ik verlof tot 24 november. Dus dat is wel lekker! Verder is vandaag de babykamer voorzien van een behangetje. Zó mooi! Ik heb direct gebeld of de meubels er al zijn, maar dat duurt nog één of twee weken!
Wat een vervelende verhalen idd, druk je maar weer even met je neus op de feiten! Moeten wij er maar extra van genieten en inderdaad bewust zijn van ons geluk! Penny, dat verhaal over dat washandje! Echt geweldig! Vooral die reactie van die gyn! Ik rij nog steeds, het verschilt erg per dag, ook hoe mn bekken en rug voelen! Deze week gaat het eigenlijk voor het eerst iets minder, dus even kijken hoe het blijft gaan. Ik heb vorige week zelfs nog wedstrijd gereden! Mijn L1 debuut, met dit paardje! was wel grappig want mn rijjasje ging niet helemaal dicht, maar met het onderste knoopje open en een mooie zwarte band met voetjes ging het prima! Was zelfs 2x 1e, had ik echt niet verwacht! Rij jij recreatief of ook wedstrijden? Ik pak gewoon meestal 1 keer per maand een wedstrijd mee voor de lol, ben niet heel erg ambitieus daarin! Maar dit paardje scoort wel erg lekker, dus dan is het ook wel erg leuk!
Nou meiden ik ben zoals ik al vreesde sinds gistermiddag geveld door de griep. Heb echt een vreselijke nacht gehad met 4x overgeven en toen moest ik vanochtend weg voor die 20 weken echo. De dag begon sowieso al super fout: mijn mannetje kwam beneden en vond de hele WC en gangvloer nat. Wat blijkt: al het douchewater was via de WC weer naar buiten gekomen . De echo ging op zich goed, al had ik op een bepaald moment wel zoiets van "als je nog lang druk daar zet, dan gaat het fout" en er was geen wc ofzo in de buurt. Verder was de echo super leuk. Echt grandioos om te zien hoe groot Frummel nu was! En vooral die ruggegraat was er mooi om zo te zien. En ik heb even een traantje weggepinkt toen we te horen kregen dat het een meisje is! (het mag op de lijst Veraatje, ik stuur je evt. nog wel een PBtje als ik me beter voel en het nog nodig mocht zijn). De echoscopist verbaasde zich er wel over dat een kindje zo actief was, maar echt nooit mooi in beeld was voor een foto. Toch hebben we er wel eentje gekregen. Als ik me beter voel, zal ik hem even plaatsen. Nou dat was het voor nu even. Ik ga weer verder met uitzieken. En sorry dat ik nu niet de puf heb om op iedereen te reageren.
Beterschap Essie! Fijn dat je echo goed was, ik pas de lijst direct even aan, dus ga maar lekker uitzieken.. een pb is niet nodig!
Veraatje, bedankt voor je lieve pb-tje en dat je het zo snel in de lijst hebt gezet. Moest alweer huilen toen ik het zag, hihi blijf een emomuts. x
Essie, beterschap en super gefeliciteerd met jullie MEID! Hoe kan het dat het douchewater via de plee weer omhoog is gekomen? Is er iets verstopt ofzo? Veel succes meis.
Hallo allemaal, Penny wat fijn dat je er weer bent en dat het hopelijk allemaal mee valt... Fijn dat je een goede echo hebt! Athila en ML wat een vervelend bericht om te horen. Tuurlijk houdt je het in je achter hoofd, maar als je het hoort zet het je inderdaad weer even met beide benen op de grond. Moet wel zeggen dat ik door zulk soort dingen juist meer ga genieten. Ik denk dan altijd maar, geniet ervan, want er zijn mensen die het slechter treffen... Patricia, fijn dat je gesprek goed is gegaan. Hopelijk is dat een opstapje om voor jouw de dingen een plekje te gaan geven. Heel veel succes! Patricia, wat vervelend dat je baas zo doet zeg. Sommige hier hebben het echt niet getroffen met hun werkgever, snap niet waarom de dingen allemaal zo moeilijk moeten gaan! Essie wat goed om te horen en gefeliciteerd met jullie gezonde meid! Nou mijn lekkende (.)(.) lijken er weer even mee opgehouden te zijn. Heb er een paar dagen last van gehad en dan vooral 's nachts, maar vannacht geen rare plekken gevonden, dus wie weet. Maar inderdaad liever dat ze het te vroeg doen als niet Vorige week voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest en dat beviel goed, dus vanavond weer. Ik ga samen met mijn zwangere vriendin, dus erg gezellig Dames fijne avond en degene die morgen echo/controle hebben succes!
Hallo meiden! Hier gaat het allemaal goed! Ik zal jullie missen! Ik vertrek morgen namelijk naar Limburg! We gaan een week naar Center parcs het Meerdal.. Heerlijk even weg! Niet teveel schrijven he als ik weg ben anders kom ik er niet mer doorheen! Ik heb net even heel vluchtig bijgelzen.. Ik kwam twee niet zulke leuke verhalen tegen.. Maar het kan gebeuren.. Veel sterkte voor die meiden die het overkomen is.. Patricia wat fijn dat het gesprek goed ging! Meid denk goed om jezelf! Wat een leuke kamertje heb ik voorbij zien komen!weet niet meer wie het was.. Over de link van het geboortekaartje.. Zoiets lijkt me wel wat! Moet alleen nog even verder uitzoeken hoe en wat.. Bloedneuzen.. Heb ik ook een x gehad zo spontaan tijdens de zwangerschap.. Echt raar.. Essie gefeliciteerd met je meid! Penny jij ook gefeliciteerd! Ik ben eruit!haha Verder weet ik het echt niet meer dames sorry hoor.. Liefs en goed om jezelf en je kleintjes denken! En voor iedereen een dikke knuffel! En tot over een dikke week!
Hoi meiden, net terug van de echo! alles was goed! hartkamers waren dicht, niertjes, blaas en maag functioneerden. geen hazelip, hersens goed. de kleine ging er goed voor liggen en op commando draaide die! Uiteindelijk toch maar gevraagd wat het werd en ook dat was duidelijk te zien! (al hou ik het wel geheim voor iedereen.... ik kan het jullie niet onthouden natuurlijk.... een jongen!) liefs rensie
Rensie, wat super dat alles goed was! En van harte gefeliciteerd! Mag ik het wel vermelden op de lijst?