Veraatje, het mag wel in de totaallijst. maar liever niet achter mijn naam. een vriendin van mij komt hier ook dus...
Goed man, gelijk 2X eerste in de L1! Leuk! Zeiden ze nog wat van je mooie buikband? Ik rij nog alleen puur recreatief. Ik heb geen eigen paard, maar rij het paard van iemand bij. Ik deed dit altijd 3 a 4 keer per week, maar doordat ik vorig jaar ziek werd moest ik er een poos mee stoppen. Toen ik weer begon met opbouwen was ik net zwanger. Rij daarom nu nog maar 1 keer per week, maar hoop na mijn zwangerschap wel weer meer te kunnen gaan rijden want mis het echt erg! Bij mij is het ook pas sinds vorige week dat ik last begin te krijgen. Mijn buik is dan ook veel gegroeid dus dat zal er vast mee te maken hebben. Hopelijk gaat het voorlopig nog wel ff goed. Zaterdag schijnt het best goed weer te worden dus hoop nog ff naar buiten te kunnen!
Hi lieverds, Kep mijn best gedaan om alles te onthouden maar helaas! Een meid en een Jongen erbij! Super dames...gefeliciteerd! Penny, je bent er weer, ik hoop dat het zo goed met je blijft gaan! Athila...man wat erg! Sterkte met je vriendinnetje En overige ladies...pfff ik weet het niet meer maar ik hoop dat het met jullie ook goed gaat. Hier...slapen WAT IS DAT! DD (Drukke Dicky = werknaam van de baby) ligt gewoon de hele nacht te Jumpstylen in mijn buik! En mijn rug! My God! Wat een ellende! En alles groeit aan mijn lijf BEHALVE MIJN BLAAS! 1000x naar de WC en dan heb ik het alleen over de NACHT! En werken, staat me ook steeds meer tegen, uiteraard door de onrustige nachten! Rond 14:30 uur stort ik helemaal in op het werk, wordt kribbig en heb nergens meer zin an. Dan uiteraard mijn rug die begint op te spelen en mijn buik die telkens tegen de rand van mijn werkbureau stoot heeft er dan genoeg van! Al met al is er geen land meer met me te bezeilen! Sorry voor het klaag berichtje maar tis ff niet anders Oja.. Yuntje - Haarlem - 27 jaar - ? kindje ik zie nu pas dat je een plaatsgenoot van mijn bent hihihihi Nou ga weer languit! Kusss
hey meiden sorry heb ff geen puf om op iedereen te reageren, k ga zo in bad en dan hond uitlaten en op bed! Vanmorgen eerst bij fysio gesport en toen was de babykamer er... mannetje was behoorlijk overdonderd door het aantal paketten! haha maar liefst 14 stuks! Dus schoonpa is gekomen en ik heb de blaadjes gelezen en gezegd hoe het moest... De kast moet nog in elkaar maar commode en ledikant en wandrek is klaar! Ben nu totaal gesloopt, heb pijn in mijn buik en mijn rug is kapot... zag dat de 20 weken echo's weer goed waren... Gefeliciteerd meiden! sorry voor ego berichtje morgen of zaterdag ben ik er weer! Liefs Nannie
hey dames ik wou ff zeggen dat ik me 20 wk echo gehad heb en het kindje is helemaal gezond het lipje is ook gesloten aangezien mijn dochtertje een schisis heeft dus dat is al een zorg minder en we krijgen een zoontje verder alles goed hier erg moe kan niet meer op mijn rug liggen heb ook last van de zwangerschaps dromen zo droomde ik laatst dat ik een groene ei had gebaard en dat die ei helemaal golfde zolas je buik wel eens doet ik zat er in te prikken met mijn vinger en ineens kwam er een staart uit haha nnou hoop niet dat dat zo is hoor ooh ff een vraagje he heb al een dochtertje maar ben het allemaal al wer kwijt wanneer gaan jullie de box opzetten? groetjes marline
He ik zag dat er nog 2 meiden paard reden. Nou netjes hoor L1 debuut en dan meteen 2x 1e! Netjes! Iemand anders rijd mijn paard nu, maar af en toe longeer ik nog wel en dan stap ik hem uit. Kan ik toch nog beetje rijden. Dat is hooguit 1x per week hoor. Heb in begin nog wel gereden, maar draven was al snel niet fijn meer. He weer 2 jongens en een meid er bij, leuk! Hahaha dat verhaal met dat washandje. Geweldig! Zou ook echt iets voor mij zijn ja hihi.
Goedemorgen! Zo vandaag alweer de laatste 20-wekenecho... Dan is dat hoofdstuk ook weer afgesloten... Inez veel kijkplezier
Hey meiden! Na wat gepieker gisteren over mn werkgever heb ik het er nog es met mn hubbie over gehad en ik ben eruit.....na mn verlof ga ik op mn gemakkie op zoek naar iets anders, op deze manier ga ik met steeds meer tegenzin werken. Hij doet al een tijdje moeilijk hoor, al sinds wij de MMM ingingen. Met die IVF pogingen was het hek helemaal van de dam, hij eiste opeens dat ik allemaal vakantie uren af zou geven voor mn afwezigheid. Op deze manier probeert hij me gewoon tegen te werken naar mijn idee dus ik hou het daar voor gezien....maar niet voordat ik iets anders heb natuurlijk De rest gefeli met de goede echo's! Nannie, geniet van de nieuwe kamer!
Morgen dames! Las dat er goede echo's waren geweest, gefeliciteerd! En 2 jongens en een meisje erbij, als ik het goed heb.. Zo de laatste 20 weken echo, wat gaat het toch snel zeg..sommige zijn al over de 24 weken heen. Zag ook wat vervelende en trieste berichten voorbij komen, meiden die daarmee te maken hebben, sterkte en hopelijk gaat dat bij ons voorbij. Verschikkelijk als zoiets gebeurd, maar het blijft de natuur..dus hoofdje koel houden meiden. Zo te lezen word het volgende maand aardig druk met de babykamertjes bij iedereen, lekker klussen en inrichten..heerlijk! Ik kijk regelmatig al in de kast van de kleine samen met Björn..al die lieve kleine kleertjes Heeft iemand ervaring met antibiotica? Björn heeft een 3 daagse kuur gehad maar nog steeds niet opgeknapt, ook geen verbetering. Nu heb ik net een vervangende arts gebeld (assistente gesproken) en die zei dat het NA de kuur nog zeker 2x 24 uur kan duren voordat de antibiotica zijn werk gaat doen.. Hij heeft Azitromycine 5 ml gehad.
Nog meer paardrijdames Ik rijdt ook, heb een eigen pony. Ik rijdt niet heel veel meer, omdat ik het niet fijn meer vind... Begrijp dat jullie dus nog wel echt rijden, houden jullie dat vol? Na een half uur is het bij mij echt op. Mijn banden doen dan zeer en mijn buik voelt dan ook niet fijn... Hihi we zijn nu met z'n vieren zag ik. Had al gereageerd en zag toen dat nog iemand paard rijdt. Hebben jullie ook eigen paarden, zo ja hoe ga je dat straks doen met de kleine?
Mm Patricia, die antibiotica ken ik niet, maar volgens mij moet je na drie dagen verbetering toch echt wel een verbetering zien. (heb je een beetje kunnen slapen na je afspraak gisteren?) Rensie, Penny, Marline en Essie, gefeliciteerd met jullie goede 20 wkn echo's. En met de meid en jongens (als ik het goed heb?) Patricia34, ik heb een soortgelijk conflict met mijn leidinggevende. Ik heb gevraagd of ik van 24 uur naar 23 uur werken kan gaan. Maar ik heb al besloten wat de uitkomst ook word ik ga na mijn bevalling op zoek naar iets anders. Wij hebben gisteren een nieuw fototoestel gekocht een digitale spiegelreflexcamera van Canon waar ik maar bij hoop dat ik hem ooit ga begrijpen hahaha Ook hebben we wéér gekeken naar een kinderwagen en eigenlijk zijn alleen de Joolz en Bugaboo een optie voor ons. Maar het gaat waarschijnlijk toch de bugaboo worden ook al vind ik de kinderwagenbak zo laag hangen. Wat op zich wel weer prettig voor mij is omdat ik klein ben., maar ik vind het gewoon een raar gezicht.
Ik moet ook altijd 2x kijken als ik een Bugaboo voorbij zie komen, vind het zo'n raar gezicht, zo laag en dan die 2 kleine wieltjes aan de voorkant formaat buggy... Maar jah ze schijnen wel lekker te lopen...
Hier even een bliksemberichtje van mij. Heb nog steeds geen internet thuis, dus even snel vanaf het werk. Controle bij de VK was prima, heb ondertussen mijn 2e lesje zwangerschapscursus bij de Fysio gehad, erg leuk! Dit weekend gaan we naar een kamertje kijken, we weten wel wat het waarschijnlijk gaat worden, maar toch nog even rondneuzen. Ben vreselijk moe, heb echt weinig puf. het begint me nu toch wel tegen te staan om 40 u te werken elke week en mijn snipperdagjes wil ik vooral gebruiken na mijn bevalling, maar heb mezelf vanmiddag op een vrije middag getracteerd Iedereen heel veel succes en sterkte met alles. Groetjes Minka
ZO het kamertje en nog wat andere spullen zijn net afgeleverd Vanmiddag komt mijn mannetje lekker op tijd naar huis en gaan we het in elkaar zetten. Helaas was de kinderwagen niet de goede kleur dus moest ie terug. Nu moeten we nog 2 weekjes wachten en dan brengen ze de juiste (hopelijk). Maxi cosi staat er ook al. Goh wat schattig allemaal zeg! Wat betreft het paardrijden: ja ik heb een eigen paard. Momenteel rijd iemand anders hem voor me en na de bevalling wil ik toch zelf weer gaan rijden. Nu kan ik alleen maar wat stappen, iets anders hou ik niet vol. We zien wel hoe het straks gaat. Paardje verkopen kan ik in ieder geval niet. Het is net een kind voor me (hahaha erg he!).
Goedemorgen allemaal. Mooi dat er weer goede 20 weken echo's waren. Doet altijd goed om zoiets te lezen. Gisteravond lag ik heerlijk op bed te genieten van ukkie, toen ik opeens een duidelijke bobbel tegen mijn hand aan voelde nestelen. Wat kan dit zijn geweest? Hoofdje, billetjes, rugje... want het schopte in die buurt nog wel elke keer. Heerlijk gevoel is dat, genieten van je ukje. Ook hier zit ik met mijn baan. Niemand nog die het weet hier in de buurt, behalve familie, maar ik ga na mn verlof helemaal weg. Ik geef het aan na de geboorte, zodat ze me nog wel uit moeten betalen, maar bij mijn werk hebben ze er zo 1 weer, dus dat scheelt. Vind het wel jammer qua collega's, maar heb besloten toch heerlijk thuis te blijven bij ons ukje, omdat bij mijn baan geen regelmatige tijden te krijgen zijn en ik wil regelmaat hebben voor ukje. Dus heb ik besloten om straks gastouderopvang te gaan doen.. Verder een lekker lam dagje hier... Liefs Wendie
ff snel een berichtje van mij. mijn zus belde net en ik krijg haar oude breedbeeld tv van haar kado en een nieuwe computertafel. handig want van de week wordt onze nieuwe computer geleverd. betaald dor de baas van jeroen. die zit wel goed op zijn plekkie daar ik las dat iemand zijn kleintje tegen haar hand voelde, ik ben jaloers. ik heb al 2 nahten onze kleine niet gevoeld en t is juist zo gezellig als die kleine bezig is, kan geen kwaad toch? want als ik luister met de angelsound dan hoor ik haar duidelijk bewegen.? vind t zo jammer dat t zo is maar goed. hopelijk komt t snel terug dat ik haar voel. ik moet zo naar de fysio. wel leuk want ik heb een toffe arts, ik heb trouwens bsloten als ik volgende week nog gedoe heb op mijn werk, mij weer beter te melden en mij te laten ontslaan. ik ben helemaal laar met ze en ik denk dat dat ook de rede is waarom ik de kleine niet goed voel. door de stress die ik heb. ik ben er later weer endan reageer ik op wat meer dingen hiero liefs susanne
Dat vind ik dus ook. Maar hij loopt idd echt heel lekker. En het is één van de weinige die bij ons in de auto past. En wat ik op zich ook wel weer een lekker idee vind is dat je hem nog voor een behoorlijke prijs kunt door verkopen. Knuffelkonijn, ik overweeg ook om gastouder te worden als mijn leidinggevende niet accoord gaat, maar ik vind het best spannend om te beslissen, want geen baan is toch een stuk minder sociale contacten. Hoeveel dagen en hoeveel kindjes ga je doen? Bd81, lekker he als al je babyspulletjes staan. Ik weet nog bij Damian dat ik het heerlijk vond om gewoon het kamertje binnen te lopen en de kleertjes te bekijken. Susanne85, dat is fijn zo'n vrijgevige zus! Enne het kan zijn dat je kleintje nu gewoon anders ligt waardoor je haar minder voelt. Maar over 2/3 weekjes is je kleintje weer wat groter en krachtiger en ga je haar ook meer voelen.
zo ook effe een snel berichtje van mij vanaf het werk: Patricia fijn dat je 1e gesprek bij de psych goed is verlopen! nu op naar de vooruitgang. jij hebt de kleertje van beebje alweer in de kast liggen, lees ik. Hier heb ik daar echt nog geen ruimte voor. Eerst maar eens Nick's nieuwe kast hebben en inrichten, dan kan hier ook de kamer weer klaargemaakt worden voor ukje... Silla: weet je dat je recht hebt op een uur rust op je werk met een mogelijkheid tot liggen als het nodig is gedurende je zwangerschap. Weet niet of het veel zal helpen, maar misschien scheelt het een stukje frustratie. Hoewel ik nog wel gewoon werk, neem ik wel iets meer rust, hoewel ik niet ga liggen zeg maar. Maar af en toe dus een tandje lager of iets eerder naar huis. fijn alle goede echo's en weer een meid en een aantal jongens erbij! en je werk overwegen en overdenken hoort er in deze periode ook echt bij! Er zijn er velen die nadenken over werk en kind combineren! ook hier is dat het geval. Ik wil na mijn bevalling wel weer gaan werken, ook de drie dagen die ik nu werk, maar na afloop van dit contract beslist niet meer bij dezelfde werkgever. Dus ik ga in mijn verlof orienteren en solliciteren, zodat ik eind december ander werk heb...er van uitgaand dat dat lukt. Anders ga ik een poosje mijn freelancewerkzaamheden uitbreiden en doorzoeken naar een leuke baan, met minder gezeik over arbeidsvoorwaarden.... Nou mijn pauze zit er weer op...