Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    enne ML: je hebt nog flink wat te kwebbelen voor je mij ingehaald hebt met berichtjes.... ;) Hoewel je doet aardig je best.

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hahaha, sjah...
    ff klagen: Ben zo moe! Heb net alleen maar als een dooie in me bed kunnen liggen en de onderkant van m'n voeten doet pijn :(

3. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Typisch om te lezen dat er zoveel meiden gezeik hebben op het werk....!
    Ben in ieder geval niet de enige met zo'n vreemde vent als baas!

Susanne, denk je dat je werkgever je zal ontslaan? Naar mijn idee zal hij liever hebben dat je zelf ontslag neemt ;)

Succes in ieder geval!

4. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    by the way...
    ik heb een nieuwe verslaving op dit moment..
    krentebrood met boter...ik heb al bijna een half brood op :oops: :oops:

5. monkeylove

Ik heb niet echt een vreetkick voor een bepaald iets... Echt vaag...
    Een tijdje is het spekkoek geweest, een tijdje eiersalade :confused: :pale:
    Maar verder geen uitspattingen...

Bij Michelle kon ik uren op een bouwplaats staan, al dat cement, ik raakte er helemaal door in vervoering, ik had het allemaal wel op willen eten :( Kwam cker kalk tekort ofzow :)

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Heb ook niets speciaals, ik eet alles :D

Ook hier moe en last van de rug! Pff en dan moet ik ook nog eens morgenvroeg om 7.45 uur weer op mijn werk zijn omdat er rommelmarkt is! Bah, ik wil verlof!

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    ben er weer ff

@ 34:ik ga geen ontslag nemen datis 1 ding dat zeker is

ik kom net bij de fysio vandaan. ben bij haar terrecht gkomen voor mijn BI en ben net voor de 2de onder handen genomen voor die zere nek van mij door al het stress die ik in mijn lijf heb zitten. vind t wel humor. maar dat komt ook omdat ik eindelijk al 2 dagen pijnvrij ben.

Ik heb ook een vreetkick, dat is namelijk milkbreak ligas en frikadellen met ketchup :oops: zo lekker, je kan mij daar echt wakker voor maken.

T zou best kunnen dat mijn kleine meid andes ligt, ze heeft natuurlijk genoeg ruimte om zich nog te verplaatsen. maar toch op de een of andere manier ga ik me zorgen maken als ik haar ff niet voel. handig dan zon angelsound. t stelt mij dan op t moment erg gerust moet ik zeggen.

nou ik ga nog ff op de bankhangen dus ik bn er later weer

liefs susanne

8. hier ook niets speciaals wat ik eet.
    alleen echt geen spullen met kerriesaus erin. krijg ik zere buik en kotsmisselijk, terwijl ik de hele zwangerschap verder niet misselijk ben geweest.
    weet iemand hier wat voor pijnstillers je mag gebruiken?
    ik heb de hele dag last van mn rug en vooral 's avonds is de pijn niet te houden.
    en nu ga ik vanavond eens een keertje weg, heb een oriflame party en wil het wel gezellig volhouden.

iemand een tip? of moet ik de vlos ervoor bellen?

liefs wendie

9. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo ben ik ook weer ff.

Wat grappig dat er dus 4 paarden meiden zijn! Ik heb geen eigenpaard, maar ben bijrijder van een Fries. Normaal gesproken rij ik 3 a 4 keer per week, maar nu nog maar 1 keer per week. Doe het dan lekker rustig aan, want draven gaat niet echt meer lekker. Galop nog wel..:)

Knuffelkonijn, je mag alleen paracetamol slikken. Je mag wel 2 tabletten van 500 mg tegelijk slikken. In totaal mag je 3000 mg per 24 uur. (komt van mijn gyn af). Hopelijk helpt het wat!

Susanne, inderdaad geen ontslag nemen hoor! Dat genoegen moet je hem ook niet gunnen!

Ik heb ook (nog) geen vreetkick. Ben wel gek op pasta en brood, maar ja dat had ik altijd al.

ML, heel grappig dat je gek was op bouwplaatsen! :)

Zo ga ff een bakkie doen met mijn moeder en zusje. Tot later!

Lee

10. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Knuffelkonijn je mag alleen paracetamol nemen en dan mag kan je er het beste 2 tegelijk nemen!
    Dat kan geen kwaad!

Vanmiddag zijn al onze spullen voor de baby bezorgd! man is thuis en die belde net dat heel het huis vol staat hihihihi ben zo benieuwd!

Patricia fijn dat het 1e gesprek zo goed is verlopen! Kun je ook goed bij je man terecht?

Ik zag weer heel fijn hele goede 20 echo's! Meiden gefeliciteerd met jullie gezonde mannen en meiden!

Ik eet niet iets speciaals maar heb wel vaker dat ik ineens ergens heel veel trek in heb!

Susanne goed hoor 2 dagen pijnvrij en laat die baas het heen weer krijgen...goed van je dat je hebt besloten geen ontslag te nemen!

xx nina

11. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Susanne, ik vind het ook heel goed dat je zelf geen ontslag neemt!

En ML....dat bouwplaats-verhaaltje... :) :)

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Pfffff het is hier weer 1 en al frustratie met de badkamerverbouwing. Ze wilden het vandaag gaan afronden. Vanmorgen zouden ze de douchewand gaan plaatsen alleen wat bleek, er zat geen bevestigingsmateriaal in de doos. Sanidump gebeld en die gozer zou huppe (de leverancier) gaan bellen. Hij belde terug dat het wel opgestuurd zou worden. Ik vroeg wanneer heb ik het dan want de aannnemer kan niet verder. Tja, dat kon wel ff duren, dat wist ie niet. Ik begon langzaam lichtelijk geirriteerd te raken dus heb na heel veel getouwtrek en onbehulpzaam en ongeinterssseerd gedrag van hem geeist dat ie ging uitzoekne wanneer ik het precies zou hebbe. Vooruit dan maar, ik bel u terug. anderhalf uur later zelf maar weer gebeld want hoorde niks. wat denk je, die eikel is al naar huis! Het zou opgestuurd worden? Nee hoor mevrouw zei medewerker 2, ze gaaneht daar eerst s goed uitzoeken waar het mis is gegaan en pas als ze dat weten wordt het opgestuurd. grrrrr, wat was ik boos zeg. Maarja, ben een hele tijd aan het over en weer praten geweeest en ze warne echt niet van plan om ook maar iets extra te doen, dus ik kan niet anders als afwachten nu tot ik volgende week wat hoor. Voorlopig dus maar een stang met een douchegordijn gekocht zodat ik wel na 3 weken eindelijk weer thuis kan douchen.
    1 ding is zeker, ik hang volgende week elke dag aan de telefoon totdat ik ze hun strot uit kom!

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb deze zwangerschap nog geen echte eetmanies. Bij Damian was het chocolade, kilo's gingen er door heen in de week.
    Nu is het meer als Nina, ik kan opeens heel ergens trek in hebben.

Zijn er nog meer die nu soms slapen tussen de middag?
    Ik heb nu voor de tweede dag een tukje gedaan en ik moet zeggen ik knap daar best van op.
    Helaas volgende week weer aan de werk dus dan is het weer over met de tukjes, maar het is nu wel erg lekker. Alleen gebeurt er nu zo weinig in huis.

14. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Niesje dat doe ik ook, regelmatig ff lkker een tukkie smiddags.Eerst wilde ik me er niet aan toe geven maar nu....heeeeeerlijk! :oops:

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hey meiden,

even een kort berichtje want ik loop de hele dag al leeg en voel me nu heel futloos.

Ik las dat een aantal meiden van plan waren gastouder te worden.
    Voor degene die al kinderen hebben.
    Vanaf 1 april dit jaar veranderd de regelgeving omtrent gastouderopvang.
    Voorheen was het zo dat je 4 kindjes mocht opvangen naast je eigen kinderen en nu wordt dat dus inclusief je eigen kinderen.
    Dus als je nu de 2e of 3e krijgt dan mag je maar 1 of twee kindjes opvangen.

Hoop me morgen weer wat fitter te voelen.

16. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Senninha beterschap!

17. monkeylove

Ik slaap ook altijd even smiddags, kon ik nooit overdag slapen maar gaat goed nu :)

18. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Geen idee. Technisch gesproken zeg ik nee, want ons huis is pas 1,5 jaar in gebruik en wij spoelen nooit vet ofzo weg via het riool. Maar die man van het rioolbedrijf zei dat er misschien wel bouwafval in de riool kan zijn gevallen tijdens de bouw wat nu voor problemen zorgt.
    Maandag komen ze langs en in het ergste geval moet onze hele voortuin uitgegraven worden en daar word ik best verdrietig van, want ik ben zo trots op ons tuintje. Maar mocht het zover komen en de fout blijkt bij het bouwbedrijf te zittten, krijgen zij de rekening voor het opnieuw bestraten en aanleggen van de tuin!
    Maar goed gelukkig is het nog niet zover.

Verder gaat het weer redelijk met me. Zojuist voor het eerst in 2 dagen weer gegeten (en het binnen gehouden).

Ik heb wel alles gelezen, maar redelijk weinig onthouden. Wel zag ik dat er 2 jongens bij zijn gekomen: gefeliciteerd.

En ik ben erg onder de indruk van de taart die ik heb gezien (was die niet van Niesje?). Heb je hem inmiddels al geproefd? Hij wordt er natuurlijk niet lekkerder op door hem te laten staan.

19. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    Dankje! Leuk zo ervaringen en meningen uitwisselen! :D

Ja ik heb samen met mijn man een manege, dus ook eigen paarden! :D
    Mijn kleine pony (1.30) reed ik eerst ook nog wel eens op, maar daar ben ik meteen mee gestopt, want juist van die kleine ukkepuk val ik nog wel eens af! ook de ondeugende manege pony's zijn niet meer voor mij! :D die mag een ander opvoeden.
    Ook het grote paard van 1.70 laat ik nu staan, want dat kost echt te veel kracht! Die loopt nu lekker in de manege met goede ruiters, vind hij trouwens veel leuker dan met mij dressuren!
    Ik rij nu alleen nog maar op een pony/paardje van 156m.
    Maar ik heb vandaag besloten om mn wedstrijdcarriere voorlopig even af te sluiten met mn L1 debuut! Ik kijk wel weer wanneer ik daar weer genoeg puf voor heb, tot die tijd blijf ik zo lang als mogelijk en vertrouwd voelt lekker een beetje hobbelen. Na de bevalling ga ik ook alleen nog maar verder met dit beestje, hij past beter bij mij dan die grote bakbeesten! :D

Oh ja, nog een vraagje voor jullie, mesten jullie nog gewoon uit?
    Ik af en toe een boxje, maar 20 boxen doe ik echt niet meer (ja een manege betekent errug veel mest! :D)

@ Lee: galopperen gaat bij mij ook lekkerder dan draven!

Jullie longeren veel, dit moet ik nu ook maar eens gaan doen, maar ik heb er zo'n schurft hekel aan! Meestal doet mn man dat voor me, maar nu moet mn beestje toch iets meer beweging hebben dan een half uurtje met mij rondhobbelen, dus ik moet er ook maar aan geloven! :D

20. Hoi meiden,
    ben alweer helemaal gewend aan het idee van het geslacht (ik had zelf het anders in mijn hoofd eerst :oops: ) ben helemaal om hoor!
    foto's van de echo staan op mijn site...
    verder alles goed!
    liefs rensie

patricia, hoe is het met bjorn?
    veraatje, balen werken op zaterdag!
    senninha, beterschap
    susanne, laat je niet kisten hoor!
    knuffelkonij paracetamol mogen

Deel Deze Pagina