Het is heel normaal dat je vanaf deze tijd harde buiken hebt, het zijn een soort oefenweeen maar dan niet echt Amy had ik toen ook op het lijstje staan van Michelle, vind het een lieve naam, Emy ook dus...
Ow trouwens! Voor de meiden met rug, bekken en weet ik het wat voor klachten, mijn moeder heeft net een voedingskussen gebracht. Dat zit echt lekker hoor, echt... Ik heb een opblaasbaar exemplaar, maar maakt niet uit, ik zit nu veel lekkerder op de bank met dat ding in mijn rug en als ik schuin wil hangen leg je m ook makkelijk neer zodat ie je goed ondersteunt, aanradertje dus!
Ja, klopt ML. Ik heb ook zo'n voedingskussen en het zit heerlijk! Ik begin toch wel erg te balen van die rugpijn! Naarmate de dag vordert heb ik er meer last van. En ik heb meer boven in de rug pijn. Maar goed, ik ga op bed. De wekker gaat morgen weer om 6.00 uur. Oja, nu de babykamer voorzien is van een behangetje heb ik gebeld of de meubels er al waren en ja hoor! Woensdag worden ze geleverd. Ik ben helemaal blij!
Bloem, fijn dat je weer wat meer gerustgesteld bent! Ik heb dat soms ook wel eens hoor. Wel prettig om dan op het foum te lezen dat zo iets vaker voorkomt. Truste! Lee
Morge! Allereerst iedereen een fijn weekend gewenst! Penny..ik las dat je er weer was...Hoe gaat het nu met je?! ML..Ik heb een voedingskussen en kan er lekker mee liggen..Alleen ik doe in bed geen oog dicht ermee..Word dan steeds weer wakker Op dit moment slaap ik met een dikbadlaken tussen mijn benen en dat gaat redelijk... In het begin van de zwangerschap had ik een enorme neiging naar snijworst op brood..Inmiddels heb ik dat niet meer..ook geen andere maffe eetgewoontes. Nog steeds kan ik geen koffie zien...en sigaretten...Terwijl ik tot het begin van de zwangerschap gerookt heb...Daar ben ik nu gelukkig! vanaf Susi
Nog meer dames die soms van die gemene steekjes in de liezen hebben? Het is hier bij vlagen. De bandne doen wel bijna altijd zeer, vooral na lang zitten, maar die steekjes zijn er niet altijd. Ik voel er nu ook telkens weer ff eentje heel gemeen en dan is eht weer weg. Wordt er weer helemaal onzeker van.
Goedemorgen! Sann, ik heb dat een poos geleden ook wel gehad inderdaad, maar nu al weer ff niet. Weet ook niet wat het kan zijn. Hopelijk gaat het bij jou ook weer weg! Sushi, goed van je dat je gestopt ben met roken! Ik kon in het begin ook geen koffie zien of ruiken terwijl ik het nu weer helemaal lekker vind. Maf is dat. Lee
Sann dat heb ik ook hoor... Pff doet echt zeer he? Ik word er een beetje moedeloos van dat die kleine zow rustig is, vanmorgen heb ik m 1x ff gevoeld toen ik wat tegen Leroy zei toen ik wakker werd, vervolgens helemaal niet meer... Ik heb nog nooit zo'n rustig kind in m'n buik gehad, zou hem wel wat vaker willen voelen hoor
ML kan straks zijn dat je hoopt dat je m wat minder voelt. Stilte voor de storm zeg maar haha. Kan me voorstellen hoor. Als je wat voelt geeft dat toch een stuk zekerheid. Onze kleine was van de week s'avonds een keer superdruk, pffff..... Maar wel heel bijzonder om te voelen!
Bd 81 wat een verhaal zeg. Hoe is het nu? Hopelijk zakken de weeen weg en blijven ze weg! Hier weinig te melden, vandaag 23 weken, gaat echt snel hoor! nou doei doei gr mayo
Hmmmz... Ik heb een tic... Ik had gister bij de Douglas een testertje van de nieuwe Nina Ricci gehad en nu zit ik er al een uur aan te ruiken zo lekker vind ik m hahah
Zo goedemiddag allemaal Ik heb niet de tijd om alles terug te lezen maar ik hoop dat het goed gaat met iedereen en lekker aan het genieten is. Hier gaat alles goed Alweer 23 weken het gaat inderdaad erg hard zeg, voor je het weet hebben we zo een kleintje Bij mij is de baby af en toe druk en soms voel ik haar ookheel lang niet..En over de eetgewoontes: ik eet de raarste dingen door elkaar, bijvoorbeeld eerst een harinkje en nog geen 5 min later een paaseitje Ik ga zo lekker naar de markt om een broodje gerookte zalm te halen want die kan ik echt nog steeds niet weerstaan, en dat terwijl ik het hiervoor eccht nooit at mijn vriend vroeg laatst of ons kindje dan ook heel erg van zalm zou gaan houden haha Ik heb weer lekker veel babyspulletjes op de kop getikt! Ik wou een donkere box hebben bij de babydump, toen had een kennis van mij precies dezelfde box die mocht ik voor 20 euro hebben! Scheelt toch 230 euro. En dezelfde kennis had ook nog eens een mxi cosi die op onze kinderwagen past voor helemaal niks(nieuw was die 180 euro) Even de bekleding wassen en hij kan zo gebruikt worden..En een badstandaard er ook bij gekregen voor niks, dat is toch lekker hoor De box wilde ik dit weekend misschien al op gaan zetten want dan kunnen de katten eraan wennen. Het zal echt een hele klus worden om ze te leren dat ze niet in de box mogen komen. Ik word trouwens wel mmoedeloos van de vraag ''tja hoe ga je dat nu met de katten doen'' Of te wel met andere woorden ''de katten moeten weg want ja al die haren en dan kan je kind ook echt niet op de grond kruipen etc'' Je stofzuigt een keer extra en de katten houden zichzelf heel goed schoon hoor. En ik ben opgegroeid met alleen maar dieren en ik leef ook nog steeds Hoe denken jullie daarover? En oh ja ook nog 2 boxkleden gekregen van mijn moeder, 1tje heeft ze er zelf nog gemaakt En ze had zelfs mijn eerste babysokjes nog, vind ik ook erg leuk Nou iedereen een heel fijn weekend
hey meiden ff snel ik heb geen tijd om op iedereen te reageren. sta op t punt om te gaan douchen maar ik wilde ff mededelen dat mijn borsten lekken als ik er teveel op duw zo vroeg is niet leuk maar t hoort erbij. voel me nu toch echt wel een beetje zanger hoor haha. wij hebben ook 3 katten kwebbels en ik ga ze echt niet weg doen. ze zijn mijn kindjes. maar goed wat je zegt een keertje extra stofzuigen en t is goed zo. ik ben er later weer liefs susanne
Wij hebben ook een kat en ga die ook echt niet wegdoen. Zij is gewoon ook een beetje ons kindje. Ach en van een beetje kattenharen gaan ze ook heus niet dood hoor. Dus ik zou zeggen kwebbels, niets van aantrekken en gewoon je katten lekker houden! Ik denk trouwens niet dat het mij lukt om de kat echt uit de box te houden, maar goed zo'n boxkleed kan je vast ook wassen, toch?
Ow Kwebbels...hoe frusterend is dat he.....grrrrrrr....Ben dat gezeur/gezeik ook meer als zat.... :x We hebben drie honden,twee supergevaarlijke duitse herders en een teckel en die gaan ook niet weg. Het eerste wat mijn schoonmoeder zei toen we kwamen vertellen dat we zwanger waren: En hoe denk JIJ dat gaan te doen met een tweeling?! Niks proficiat...pfffff (tis zowieso een megadoos die schoonmoeder van me) Verder krijgen we regelmatig van die debiele opmerkingen over dieren en baby's.Dat gaat niet ,haren.hygiene bla bla bla...Soms kan ik er goed tegen..de andere keer moet ik uitkijken dat ik niet plof... En dat laatste gaat nog wel een keer gebeuren....ken mezelf er goed genoeg voor... Susi
Yup, het is echt heel erg, maar denk idd dat het beter is om Mayron niet in contact met hem te brengen dus ik breek echt voorgoed met hem... Hij spoort echt niet en hij heeft het ook echt niet door Zoals je ziet is er ook geen gesprek mee te voeren, t kan gwoon niet, hij is te twisted...