Jeetje ML, wat een loser! Het lijkt mij idd heel goed dat je voorgoed met hem breekt, want jouw kindje zit echt niet te wachten op zo'n vader! Ik heb vanochtend in een ijskoude schuur gestaan voor de rommelmarkt. Ik had het koud tot aan het bot! Als troost vanmiddag nog maar even een paar dingen gekocht: maxicosi, aankleedkussen en een wipstoeltje! Oja, wij hebben ook katten. En die gaan echt niet weg! Betekenen ook heel veel voor mij en dan stofzuig ik wel een keer vaker. Ik doe het nu al bijna elke dag!
hallo allemaal! Heb het allemaal niet terug gelezen sorry... Ben druk aan de slag geweest met de baby kamer, en het is al bijna klaar spullen zijn ook van zolder gehaald, dus de baby uitzet is ook bijna compleet. Ik heb ook drie katten, maar ik denk dr niet over ze weg te doen. Verder alles prima, t is wel een druk kind volgens mij.. t verbouwt me totaal van binnnen, ik eindig straks met drie nieren en twee levers ofzo, weet echt niet wat het toch allemaal aan het verbouwen is daarbinnen. Groetjes!
Jeetje ML je had ons al het e.e.a. verteld over hem maar dat het zo erg was....... Ik denk dat Mayron dan beter af is zonder vader dan dat hij dadelijk net zo wordt onder zijn invloed. Onze 4 katten wegdoen? Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Onze kinderen leven nog steeds en de katten gaan voor ze door het vuur.
Hoi Allemaal, Het is inmiddels al weer een week geleden dat ik hier aanwezig was. Ben namelijk een week op wintersport geweest. Zelf niet wezen skiën, maar wel de andere op de film gezet Gelukkig was het een aantal dagen mooi weer en heb ik lekker op een terrasje gezeten om te kijken hoe de andere de berg af kwamen. Met de beeb gaat het voor de rest ook hartstikke goed. Elke dag voelen we hem/haar nu bewegen. In bed legt mijn mannetje vaak even zijn hand op mijn buik en dan begint de beeb vaak ook te 'schoppen'. Het is een beetje veel om alles terug te lezen, dus ik hoop dat het voor de rest bij alle anderen ook goed gaat en dat we allemaal maar mogen genieten, want het gaat inderdaad heel snel Voor je het weet zijn onze kleintje er al weer. Liefs misspiggle
susanne85 leuk hoor die buikschildering. succes volgende week met je werk en zorg er inderdaad maar voor dat je ontslag krijgt en dan wel zo dat het niet op staande voet is, want anders heb je nog geen rechten. christiea niet weer zo gevaarlijk doen hoor blijf maar in rustig water je weet maar nooit hoe zo'n golf je tegenkomt ml soms id ze een druktemaker, maar soms ook rustig ik ga er maar vanuit dat die kleine ook rustdagen heeft. en dan die ex van je. tsja geen woorden voor. je hebt groot gelijk dat je definitief breeekt. patricia01 mooi dat je eerste afspraaak zo mee viel, hopelijk de volgende afspraken ook. geen idee hoe dat met die antibiotica zit. heb je zelf ondertussen de hap al gebeld? niesje 1980 vrolijk taartje om te zien hoor en was hij nou lekker of niet. (ik kan het niet vinden dat je dat verteld hebt) neem het nu nog van de tukkies want alles wat je nu pakt is weer extra reserve voor aankomende week. penny welkom terug. gefeliciteerd met jullie .... (volgens mij heb ik goed opgelet) en verders doe maar rustig aan laat je lekker verwennen en volgens mij gebeurt dat ook wel. athalia ja dat soort verhalen wordt je wel naar van. hoe is haar gezondheid nu dan en hebben ze het zo laat ontdekt dan dat het kindje geen kans meer had? essie beterschap en gefeliciteerd met de goede echo van jullie dochter tuttifrutti is zwemmen echt een cursus zoals de gym. want hier bij ons is ook wel zwemmen, maar gewoon met drijfbuis wat heen en weer en verder helemaal niks. het is ook niet zo dat het een groep van dezelfde periode is. zo kan er dus 1 zijn van 13 wk maar in dezelfde groep kan ook 1 zitten met 36 wk. verder kun jezelf weten wanneer je wel of niet komt. heel onproffesioneel dus. patricia34 gefeliciteerd met je besluit en hopelijk vind je snel een betere baas als je daar aan toe bent knuffelkonijn wat doe je nu voor werk? en heb je je al als gastouder opgegeven. voor zover ik weet mag je alleen paracetamol. sann belachelijk als iets er niet is moet dat gewoon geleverd worden laat ze het dan maar gaan uitzoeken na die tijd. gewoon het padje warm blijven houden hoor. kwebbels wij hebben 2 katten en die hadden we al voor de kids. maar het regelt zich allemaal zelf hoor. het enige waar je op 'moet' letten is dat ze niet bovenop je kindje gaan liggen en zorgen dat alles goed schoon blijft. katteharen zijn nou eenmaal rot haren en als je kindje die binnenkrijgt dan kan die daar last van krijgen, maar hoeft niet hoor. eetverslaving? op zich niet wel moet ik altijd lekkers (snoep, chips, koekjes) kopen om het vervolgens in de kast te zetten en er niet weer naar omkijken. wel heb ik heel veel zin in warme dingen tussen de middag. en dan bedoel ik vooral spul als kaasbroodjes of iets warms voor op brood zoals ei, kroket, gehaktbal en ga maar even door. en ook patat is wel erg lekker hoor. maar verslaving hiervoor is een groot woord. nou ik ben weer bij voor eventjes. hier valt verder niks te vertellen.
Hier even een ego-berichtje van mij, maar ik moet het echt ff kwijt. Onder invloed van de hormonen ben ik vandaag echt al diverse malen in zware tranenbuien uitgebarsten door de situatie met het riool . De situatie is alleen maar erger geworden in 1 dag. We kunnen echt niks meer doen waar water voor nodig is. En dat houdt dus in: niet douchen, niet naar de WC, geen wasjes draaien, geen vaatwasser draaien en zelf als je een klein beetje water nodig hebt om je handen te wassen, loopt alles al vast! We zijn al vanaf vanochtend bezig om een beetje water af te voeren wat nog onderin de badkuip stond en dat was echt verdomde weinig! En dan komt zo'n stom bedrijf pas maandag kijken . Echt te belachelijk als je zoiets al op donderdagochtend meld. Je kunt mensen toch niet het hele weekend in een verstopping laten zitten?! En mijn grootste angst is nog steeds dat straks onze badkamer, wc en voortuin geruïneerd moeten worden om alles te herstellen en de gedachte daaraan laat me weer in tranen uitbarsten. Nou dat was mijn ego-berichtje. Oh ja wel leuk: wel zijn vandaag wezen kijken voor gordijntjes voor op de babykamer en we hebben 2 hele leuke stofjes gevonden!
Jah rottig is dat Essie, ik heb het met mijn badkamer gehad dat er wcwater uit het doucheputje kwam Echt te ranzig, bleek ook vol te zitten met bouwafval de afvoer... Gelukkig was het zo gepiept...
Hier ook 3 katten en ze gaan voor geen goud weg. De katten zullen leren om met de kleine om te gaan end e kleine met de katten. wat een onzin dat ze weg zouden moeten. Zou ze veels te veel missen.
ook hier een hele dieren tuin en geen haar op mijn hoofd die erover denkt er ook maar 1 weg te doen! Mijn oudste kat (12jr!) heeft vanaf het moment dat Périne in haar ledikant lag aan haar voeten einde gelegen! nb Périne heeft nooit een wieg gehad! Nu is deze taak overgenomen door een jongere speelkameraad van 8 mnd. Nu hebben we wel een wiegje de baby kamer is klaar en de oudste kat heeft het wiegje bekeken en teklein gevonden, denk ik want hij ligt nu voor te slapen op de stoel aldaar! En wat is schoon? je kunt ook overdrijven en je kind de kans ontnemen een bepaalde weerstand op te bouwen.
Essie, wat vervelend meis. Nou dikke knuf voor jou en ik hoop dat het snel weer verholpen is. Dames fijne avond en tot morgen!
Toch mooi dames om dat stuk bevestiging te horen...al was ik er zelf wel van overtuigd dat dieren en beebs goed samen gaan...Thankxx Tis alleen niet grappig als je omgeving zo reageert... Onze honden zijn ons ook erg lief...en een beetje onze kindjes . En ML....mooi laten gaan die ex van je.. Mayron verdiend veeeeeeeeeeeel beter als zo iemand Knuff meis Susi
Ik heb even 2 fotootjes in mijn album gezet. Van het 1ste fotootje heeft de rechter kleur de voorkeur, want die past met dat roze en groen beter bij de Woezel en Pip canvassen. Van dat andere type kunnen de roze en de blauwe kleur beiden. Maar we gaan morgen eerst uitgebreid eens kijken welke het mooiste zijn.
Jeetje ML wat een reactie zeg, echt te triest voor woorden van zijn kant Je zou toch denken het als volwassenen op te kunnnen lossen maar zo volwassen is hij dus niet lijkt het wel, Essie wat vervelend zeg van dat water, ik snap dat je daardoor ff in een dipje zit hoor. Het is ook te belachelijk voor woorden dat die mensen pas maandag komen Is er niet een noodservice ofzo voor dat soort dingen? Ik bedoel je hebt toch water nodig? Nou bedankt voor jullie reactie wat betreft de katten, ik dacht even dat het aan mij lag. Ik snap niet waar mensen zich ook mee bemoeien zeg, ik kan er heel kwaad om worden. En pf dan ligt er af en toe een haartje op de grond, daar gaat het kind echt niet dood van. Je kan wel een verschrikkelijk steriel huis hebben maar een beetje weerstand mag het kindje wel op bouwen hoor En onze katten zijn verschrikkelijk lief, ken me niet voorstellen dat het fout zou gaan. Ik ga even mijn buikfoto in mijn album zetten kunnen jullie even spieken
hier net ff een poging gedaan wat zwangerschapsboxen aan te vragen, wat niet altijd mee valt. in de kleine lettertjes staat altijd is enkel voor mensen die in nl wonen Nu bestel ik ze maar op naam van mijn ma; maar die zit op haar beurt weer niet zo te springen om zo'n dame die zo'n praatje komt houden. gelukkig hebben ze daar bij het kruitvat iets op gevonden....die sturen je gewoon ff een afhaal coupon of 2 per mail. ff doorsturen en ma kan er vanaf maandag op af Van Etos zeggen ze we sturen m per post maarre sturen ze dan ook geen dame mee? Felicitas heeft leuk en mooie pakketten vind ik maar daar zit zeker te weten een dame een vast en dat vind ik jammer...stiekem hou ik ook meer van dat woord gratis dan de dames die eraan hangenlol
Ik doe het altijd via het programmaatje Paint van Windows. Daar kan je de foto in openen (via Paint zelf en niet via verkenner ofzo). Dan pak ik in de menubalk het onderdeel Afbeelding en dan Uitrekken/hellen. De foto staat dan op 100%. Als je de grootte dan op bijvoorbeeld 50% zet (horizontaal en verticaal), dan zie je hem al kleiner worden. Je moet dan in het menu Bestand de foto nog wel even Opslaan als, want anders ben je het origineel kwijt. Is ie nu nog te groot: nogmaals met de nieuwe foto alles herhalen. Een andere manier weet ik niet.