Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Wat is het rustig hier vanavond.
    Is iedereen al naar [​IMG]?

3. monkeylove

Ik nog niet, ik kijk af en toe :p
    Ga zo maar wel naar mijn bedje want heb morgen een soort van feest...

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Een soort van feest......wel iets leuks?

5. monkeylove

Jewel van familie. Ik heb ze al best lang niet gezien dus dat is altijd wel leuk natuurlijk...

6. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Veel plezier in elk geval [​IMG]

7. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Goeiemorgen allemaal,

ben een paar daagjes niet geweest. Ben donderdagmorgen bij de VK geweest. Had al geschreven dat ik steeds harde buiken had en daarbij 's nachts ook nog wat krampjes. Donderdagmorgen kreeg ik daar ook nog een heel klein beetje bloedverlies bij. Was niet echt bang omdat je altijd hoort dat bij helder bloedverlies (en dan ook nog maar een heel klein beetje) er eigenlijk niks aan de hand is. Maar was er ook helemaal gerust op. Mocht dus ff langskomen. Hartje geluisterd en getoucheerd. Niks aan de hand gelukkig. Moest alleen (weer) heel rustig aandoen.

Nu denk ik dat de krampjes in mijn rug een soort spierpijn is geweest, omdat ik donderdavond flink ziek ben geworden en echt alles deed me zeer :(. Gelukkig gaat het nu wel weer een beetje de goeie kant op.

Wel een beetje bijgelezen nu. Ben blij dat mijn ziekzijn in het weekend valt, hihihi. Weet niet zo heel veel meer. Ff een paar dingetjes: proficiat met de jongetjes en de meid (toch? ;)).

Over de dieren: het zou wel te gek zijn als iedereen met kleine kinderen ineens zijn dieren weg ging doen. Zouden de asiels ff heel snel vol zitten! Lekker houden. Ze zeggen zelfs dat het heel goed is om dieren te hebben bij kleine kinderen. Eerste plaats voor de afweerstoffen en op de tweede plaats voor het "sociale" gedeelte. Weet niet of het allemaal waar is, maar het klinkt wel logisch volgens mij.

Monkey, veel plezier op je feestje!

xxx

8. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!

Mrietje, gelukkig is alles goed! Doe het maar rustig aan.

ML, veel plezier met je familiefeesie!

Wij gaan vandaag de kamer leeghalen waar de babykamer komt. Kunnen we daarna eindelijk aan verfen enzo gaa beginnen.

Lee

9. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hee meiden,

Moet ff wat kwijt. Heeft niets met de zwangerschap te maken, maar moet het ff van me afschrijven denk ik.

Toen ik een jaar of 9 was kreeg ik een verzorgpony bij ons in de buurt. Op die stal waren nog twee andere meiden, Lonneke en Sandra. Wij drieen hebben daar zo’n 5 jaar lang lief en leed met elkaar gedeeld. De eigenaar van de paarden was een beetje een raar mannetje en er gingen altijd verhalen dat hij handtastelijk was naar meisjes en erger. Mij heeft hij behalve wat gekietel nooit wat gedaan. Ik kijk dan ook op deze tijd terug als een van de leukste tijden uit mijn jeugd. Uiteindelijk ben ik Sandra uit het oog verloren, maar heb nog af en toe contact met Lonneke. Haar heeft hij ook niets gedaan. Via via hoorden wij dat hij dus nog niet zo lang geleden 4 jaar vastgezeten heeft voor verkrachting. Ook hoorden wij dat hij Sandra wat gedaan zou hebben. Nu heeft die Sandra mij gister via hyves gevonden, wat echt super is. Zij heeft mij nu dus het hele verhaal verteld. Hij heeft haar nooit verkracht. Heeft het wel geprobeerd, maar gelukkig kon zij hem meerdere keren wegduwen. Hij heeft dus wel een paar andere meiden die later kwamen verkracht. Heeft ze zelfs onder schot gehouden! En alles onder het mom van als ik dit niet bij je mag doen mag je niet meer op mijn paard rijden. Als je een jaar of 14 bent hou je zoveel van een paard dat hij gewoon wist dat je zou doen wat hij wilde. Hoe ongelofelijk ziek! Sandra is dan ook getuigen geweest in de rechtszaak en hij heeft dus 4 jaar vast gezeten. Ik ben er nu echt ff helemaal stil van. Heb het wel altijd vermoed, maar nooit geweten hoeveel geluk ik gehad heb door daar op mijn 14de weg te gaan….En het meest dubbele is dat het echt de tijd van mijn leven was daar….

Meiden sorry voor dit echo bericht wat totaal niets met zwangerschap te maken heeft, maar moest het gewoon ff kwijt.

Lee

10. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Lee wat een verhaal zeg...en wat een "geluk"heb je gehad!
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je van slag bent...
    dikke knuffel!

11. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Jeetje lee wat een verhaal zeg, ik snap dat je het even kwijt moet...

Mijn foto staat erin dus jullie kunnen kijken

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Kwebbels mooi buikje hoor!

Lee wat een griezelig verhaald. Gelukkig is er bij jou nooit wat gebeurd!

Vrijdag had mijn vriend de kinderkamer al in elkaar gezet, maar gister alles schoongemaakt en de kast ingeruimd. HElaas is het dekbedovertrekje er nog niet en de houder voor de "klamboe" dus is het helaas nog niet helemaal klaar. Wel leuk hoor. Vanochtend natuurlijk al weer keertje rondgelopen.

Morgen terug naar de gynaecoloog. Ben benieuwd wat hij zegt. Zie het niet zitten om nog langer thuis te zitten, maar zoals ik me nu voel vrees ik dat wel.

13. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Bd leuk he...het wordt ineens dan zo écht....!

Kan me voorstellen dat je morgen liever niet wilt horen dat je nog langer thuis moet blijven, maar het is voor een goed doel!

Veel succes!

Wij gaan nu oppassen op het zoontje van mn vriendin...ze is met IUI bezig en moet voor een FM vanmiddag....helaas zo herkenbaar...

We gaan er dus een extra feestje van maken met de kleine! :D

Fijne dag allemaal!

14. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Wat een pisweer buiten zeg :(
    We dachten lekker een dagje weg te gaan met Damian maar dat doen we maar een ander keertje.

Maar nu hadden we even de tijd om weer eens te discussieren over dé naam. En dat wil nog niet echt lukken dus heb ik een polletje geopend:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=85312
    Dus wie zin heeft....

Patricia34, veel plezier met oppassen, spannende dag voor je vriendin

BD81, dus het schiet al lekker op met het kamertje. Kan me voorstellen dat het thuiszitten je begint te vervelen maar het is misschien wel het beste.

Lee, jeetje wat een bizar verhaal zeg, wat een griezel.

Mrietje, rustig aan want zo te horen werd het toch even te veel voor je lichaam.

En Susi waren de pannenkoeken lekker?

Ik ga zo lekker de F1 kijken, de eerste race van het seizoen, eens kijken wat er allemaal veranderd is.

15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    [​IMG]goede morgen (of beter gezegd middag) allemaal.

Lee wat een verhaal zeg. Jeetje inderdaad zo dubbel dat jij de tijd van je leven hebt gehad, maar aan de andere kant...........

Mooi buikje Kwebbels.

Leuk hoor BD81 dat jullie zover zijn met het kamertje! Kunnen we binnenkort foto's verwachten? En inderdaad kan ook ik me voorstellen dat je liever niet te horen krijgt dat je langer thuis moet zitten, maar het is inderdaad voor een goed doel.

En Patricia34 veel plezier met het zoontje van julllie vriendin.

Wij gaan ons even storten op de Formule1 en daarna gaan we de Woezel en Pip canvassen ophangen. Kunnen we gelijk kijken welke van de gordijnstoffen het beste erbij past.
    En misschien van de week bellen dat ze de meubeltjes kunnen brengen (als de voortuin er tenminste morgen niet aangaat voor het rioolprobleem). De meubels moeten nu eerst komen, want het kinderliedje moet tussen het plankje boven de commode en het plafond komen te staan, gecentreerd wel te verstaan. Dus dan moeten de commode en het plankje eerst op hun plaats zitten.

16. Goedemiddag allemaal.

Hier gaat het wel redelijk goed, alleen mijn benen en rug worden steeds erger.
    Ik heb me nog niet aangemeld als gastouder, omdat ik mn eigen baan nog niet heb opgezegd en dit pas hoef te doen na de bevalling.
    Hier hebben we 2 konijnen die 2 jaar binnen hebben gezeten, maar in ons nieuwe huis gaan ze gewoon naar buiten.

Het is hier rustig, of niet? Iedereen weg ofzo?

Liefs Wendie

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Niesje ik heb voor je gestemd in jullie poll en ik heb er ook ff een motivatie bij gezet.

En ik zie dat je ook een Formule1 fan bent?
    Wie denk je dat er gaat winnen?

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Jeetje, Lee wat een verhaal! Ik kan mij goed voorstellen dat je daar behoorlijk van schrikt!

Wat een mooi buikje, Kwebbels!

Niesje, ik heb ook gestemd. Op Luca. Vind ik persoonlijk de mooiste naam!

Fijn BD dat de babykamer al zover is. Kun je vast heerlijk van genieten!
    Succes morgen bij de gyn!

Mrietje, heel veel beterschap!

Patricia34, veel plezier met oppassen!

Essie, jij ook veel plezier met het ophangen van de canvassen. Als ik zo de foto's bekijk, vind ik de rechtse op de eerste foto het mooiste! Trouwens, ik heb inmiddels de Woezel en Pip boxkleed ook binnen. Hij is erg mooi!

Knuffelkonijn, sterkte met je benen en rug.

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Dat vind ik ook (want ik neem aan dat je het over de gordijnstoffen hebt). Nou doken we helaas alleen op een probleempje. De gordijnstof is max. 150 cm breed of hoog. Nou onze ramen zijn hoger dan 150 cm dus moeten ze de hoogte van de stof in de breedte gaan gebruiken (tenminste ik neem aan dat dat kan) en dan krijg je dus aan elkaar gezette banen. Maar ik neem aan dat zo'n bedrijf dat gewoon netjes kan maken.

En ja lief is het boxkleed hè! Vooral de snelheid waarmee ze alles opsturen, vond ik echt super. Ik heb de canvassen dinsdags besteld om 12.45 uur en per CC betaald. Woensdagochtend om 11.00 uur had ik ze al binnen!

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Zo net even naar mijn paardje geweest. Vriend heeft hem gepoetst en ik alleen maar gekeken en geknuffeld. Nu ben ik thuis en moet ik echt op de bank gaan liggen..... Vrees dus echt dat de gyn morgen gaat zeggen dat ik voorlopig maar rustig aan moet doen.
    Ik begreep dat er inmiddels al meer meiden thuis zitten, maar wat doen jullie dan heel de dag? Ik kan echt niet stilzitten valt me dus echt zwaar!

Deel Deze Pagina