Nou dat gaat mij te ver. Dan maar geen doos. Ik weet toch wel met de flesvoeding straks dat ik weer kruidvat eigen merk melkpoeder ga gebruiken en de luiers en suikervrije diksap gebruik ik ook al jaren.
Helaas....met de 20 weken echo wilde het kindje het echt niet laten zien... kregen alleen het heupje in beeld maar hield de beentje stijf tegen elkaar...nu al een eigen willetje 25 maart gaan we voor de volgende poging, dan hopen we zó erg dat we het te weten komen! Dan meld ik het meteen!
Ik heb me op een dag aangemeld en gelijk daarna ontving ik 3 mails van "Baby & Mamma" exact op hetzelfde tijdstip. Het 1ste mailtje was een bevestiging van de aanmelding, het 2de mailtje een soort van nieuwsbrief en het 3de mailtje was een bon voor het ophalen van de box vanaf 30 april a.s. bij het Kruidvat in Tiel. Dus die mailtjes versturen ze echt wel, maar direct al na de aanmelding.
Nou ik geef het op hoor met het Kruidvat. En wat ik van anderen hoor is het veel reclame en weinig inhoud zoals bij Prenatal.
Lee ik leef met je mee, maar gelukkig werd dit heerschap veroordeeld....in mijn geval werd het 1 jaar voorwaardelijk, fl5000,-- smartegeld voor hem en ik heb levenslang!
17 mrt Mama van Perine om 13.30 uur extra echo Gewoon voor de leuk of wordt je extra in de gaten gehouden? Dan heb ik dat gemist, sorry.
Ik begrijp dat jij het hebt moeten meemaken? Lijkt me echt afgrijselijk en wat je zegt je hebt dan levenslang. En hij komt er vanaf met 1 jaar voorwaardelijk en wat smartegeld en gaat daarna vrolijk door met z'n leven. Terwijl de mensen die dit gebeurt het de rest van hun leven met zich mee moeten dragen. Ik snap echt niet wat dit soort mensen bezielen. Maar goed wie ben ik.
Yep, maar kan er goed mee omgaan, maak me aleen kwaad als anderen veroordeeld worden en die van mij loopt nog steeds vrij rond en kan zijn gang gaan....
Zelf geen veroordeling dat hij zich onder behandeling moest stellen of zo. Dat lijkt mij toch het minste! Het rechtssysteem zit soms raar in elkaar.
nope, helemaal nix! meneer had een een of andere medische verklaring dat ie de bak cq tbs niet in kon
Belachelijk gewoon! :x Ben blij voor jou dat je een manier hebt gevonden om er mee om te kunnen gaan! Het was vast niet makkelijk. Alle lof voor jou. Verder wil ik geen woorden meer vuilmaken aan dit soort figuren want dat verdienen ze niet.
Je hebt PB terug. Fijne avond verder ik ga manlief wakker maken want die moet zo nog de nachtdienst in. Tot morgen en geniet lekker van de kleine met de echo.
Nou meiden ik ga jullie verlaten voor vanavond. Morgen weer werken. Ben benieuwd of ik nog wat je horen krijg over het feit dat ik ziek was, maar wel gewoon naar de 20 weken echo ben gegaan. Ook bij mij kunnen ze nogal moeilijk doen over dat soort vreselijk kleine dingen. En morgen ook de rioolmensen over de vloer. Ik ga vannacht maar heel hard duimen dat het slechts een kwestie is van even doorblazen [-o< . Iedereen die morgen een echo ofzo heeft, en ik zie dat alleen jij dat bent, Mama van Perine: veel plezier en suc6. En oh ja: de canvassen hangen echt super. Alleen hebben mijn mannetje en ik nog een meningsverschil over de gordijnen. Ik vind die van de 1ste foto en dan de rechter mooier en beter bij de canvassen passen, hij die van de 2de foto en dan de roze variant. Ik persoonlijk vind die nogal druk, terwijl hij juist mijn keuze drukker vind. Maar we komen er wel uit hoor!