Voor iedereen met de foutmelding op kruitvat! ok het werkt dus op de volgende manier: je logt in dan ga je naar je pers pagina, ga naar geschenkdoos aanvragen, nieuwe aanvraag, uitrekendatuminvullen, afhaalfilliaal invullen en dan opslaan en je bon rolt in je mailbox. helaas kun je er dus maar 1 per keer aanvragen, na de aangeven bevaldatum kun je er pas weer 1 bijzetten. succes
NIESJE ik ga voor jayden vind ik zelf mooier bij damian. maar luca is stiekem mijn favoriet, mocht nl blijken dat wij toch stiekem een jochie krijgen dan gaat die zo heten en ook op deze schrijfwijze. maar voor alsnog krijgen wij een meid.
Goedemorgen meiden, Ben ik ook weer eens. Moet een hoop bijlezen en het lukt me niet om op iedereen te reageren sorry alvast. Weekend zit er weer op en ik ga nu aftellen naar mijn verlof, nog 10 weken werken, joepie! En tussendoor nog een keer 2 weken vrij ivm ons huwelijk op 9 mei, hemelvaart, pinksteren, koninginnedag, 5 mei (ja overheid he! ) Het valt allemaal geweldig dit jaar Mijn schoonmoeder gaat vanaf deze week op de woensdagen op Steijn passen, in ieder geval tot aan mijn verlof, zodat ik die dag kan gebruiken om wat te rusten. Merk dat het nu echt zwaar begint te worden. Gisteren alweer de hele dag op bed gelegen door pijn in mijn buik, rug en bekken. Ga het donderdag bij de gyn dan ook maar is bespreken, wat ik kan doen (maar eigenlijk weet ik het antwoord al, meer rust nemen) mama van Perine en Lee, wat een verhalen zeg afschuwelijk Kwebbels mooi buikje meis Niesje ik ga persoonlijk voor Luca, dat vind ik een mooie naam. Lekker stoer Wij gaan (weer) voor een oud hollandse naam en wat het wordt blijft een verrassing. Mrietje hoe is het nu met je schoonzus? is ze al aan het bevallen? Spannend dat je erbij mag zijn. Ik weet niet of ik het zou willen trouwens, ja mijn eigen bevalling maar die zie ik dan niet
dacht dat ik de doos van kruidvat al aangevraagd had. toch net maar gecheckt met mijn inloggegevens daar. blijkt dat ik dat toch niet gedaan heb volgens hun. Terwijl ik echt alles in een keer gedaan heb toen ik er mee bezig was. maar goed heb het dus gewoon nog een keer gedaan en heb de bon om 21-4 af te halen al in mijn handen. ach en ik weet wel dat het niks voorstelt van de vorige 2x maar de doos is aan de buitenkant zowiezo nieuw voor mij dus pak hem gewoon weer mee net als de felicitas-doos (in dubbele zin van het woord HAHAHA) en prenatal en volgens mij vergeet ik dan nog een, maar zal zo niet weten welke
En zelfs dat wil niet lukken. Ik zou dan een mail moeten sturen naar de helpdesk. Nou en als ze net zo snel zijn als in het beantwoorden van mijn mail van 2 maanden geleden (waar ik nog steeds geen antwoord op heb), laat dan maar lekker zitten en kijk ik vol verwachting uit naar de doos van Prenatal.
Het weekend is weer voorbij Zaterdag even snel alleen boodschappen gedaan, want Bjƶrn was nog steeds niet beter. Hij heeft nu ook een spray gehad omdat hij blijkbaar ook een middenoorontsteking erbij heb. Hij is vooral 's avonds en 's nachts erg huilerig en dreinerig..dus ik loop momenteel op mijn knieschrijven van de slaapgebrek. We hebben lekker een huiselijk weekend gehouden, want mannetje is natuurlijk de kost in Zaterdag begon ik zelf ook met hoesten, ben nu helemaal schor..lijk wel een zeehondje als ik aan het hoesten ben..dus gezellig met zun tweeen in de lappenmand. Zijn heel wat pagina's bijgeschreven van het weekend Er zijn mij na heel wat pagina's lezen, nog wat dingen bijgebleven: Niesje, betreft de naam ga ik natuurlijk voor Jayden, onze kleine spruit krijg deze naam ook te dragen Senninha, wat gaaf zeg werken als flagmarshall, jij zal wel een hoop hebben gezien. Ik ben zelf een aantal jaren geleden met mijn vader naar Duitsland geweest op de Nuenbergring (zoiets!?) Was echt cool om mee te maken, alleen een normaal gesprek kan je niet voeren wat een herrie als ze voorbijkomen. MamavanPerine, zo te zien bij jij de enige met vandaag een afspraak. Succes meid! Lees zo de rest van de pagina's nog even door, en dan reageer ik verder
Wat toevallig nou ik stond net op het punt om je een Pb te sturen om te vragen hoe het met je is. Maar gelukkig gaat forummen niet ten kosten van je stem. Beetje kunnen slapen nu je aanstaande in de kost zit? De Nürburgring is inderdaad een mooi circuit. Manlief heeft daar vorige jaar de 24 uurs race gedaan. Voor mij zit er helaas weinig autosport in dit jaar. Seizoen is net begonnen maar ik ga de F1 in België misschien net halen als ik voldoende herstelt ben.
Goedenmorgen Even een snel vraagje: welke zeder is zijn nou die bevallingverhalen ed? ik heb nu een keer vrij, maar kan het niet vinden
Vandaag is alleen de kraamafdeling ik geloof rond 10.25 uur op SBS6. (Zeg ik uit mijn hoofd) Kijk wel op teletekst voor de juiste uitzendtijd want de gids daar klopt geen hout van.
Bloem: SBS6 meid, kijkse! Senninha, tsja moeilijk geslapen..voel mij beroerd, ben doodmoe, zelf ziek en een kleintje die ziek is...dus de traantjes hebben vanmorgen rijkelijk gevloeid toen hij wegging. Zelf vond hij het ook moeilijk hoor, zijn collega daarintegen is liever van huis dan thuis Dan heb je toch ook geen goede relatie!?! Gelukkig is hij donderdagnacht weer terug, want vrijdag wil hij wel mee naar de gyneacoloog toe zal wel halfslapend zijn hihihi
Morge! Heb een behoorlijk beroerde nacht achter de rug.. en voel me behoorlijk geradbraakt...yuk.. Gewoon niet kunnen slapen en veel naar t tiolet geweest...pffffff Heb nog niet bijgelezen dat komt laterz vandaag hopelijk nog wel.. Susi
Tis dat je zo eind rijden hier vandaan woont anders was ik met dochterlief even in de auto gesprongen en een bakkie komen doen. Manlief die slaapt nu dus moeten we in huis sowieso zachtjes doen.
Ow jee Susi jij ook al zon rotnacht achter de rug..nou rust lekker uit meid! Senninha, waar woon jij dan ergens..?
Ik heb ook genachtbraakt. Mannetje had z'n eerste nacht dus dan slaap ik altijd slechter. Het leek wel of het hier stormde tot een uur of 2 en daarna nog een paar keer wakker geweest met pijnlijke buiken. Maar dat is gelukkig weer afgezakt.
nou mijn nachten zjn sinds vorige week ook drama. Steeds om uutyjr of 5 klaarwakker..... Vanmiddag naar de gyn. Ben benieuwd wat er uitkomt. Maar ja hoe druk het ook is op het werk ik denk nu toch echt even aan mezelf! De kleine moet toch echt nog minimaal 8 weken blijven zitten (liever langer natuurlijk)
Ik wilde net zeggen je kleintje is je meest kostbaarste bezit en daar moet je alles voor in het werk stellen om het zo lang mogelijk te laten zitten. Zal het bedrijf dan echt faillet gaat zonder jou? Ik denk het niet. Dus neem lekker de rust die je nodig hebt.
Zeker zuinig op je beebje zijn Bd81. Heb je nu trouwens nergens meer last van? En jij Senninha, pijnlijke buiken ? Hoe dat dan, ook in de gaten houden he? Zelf je eigen adviezen opvolgen ! En Patricia, beterschap ook met je ventje... Ik ben ook nog steeds zo snotverkouden dat ik er gewoon duizelig van ben. Ook beroerd geslapen, maar ja dan wen ik maar vast aan de gebroken nachten . xxx