Nee, helaas. Maar ja, ze kan het ook nog tot de 42 weken uitlopen . Toen we gisteren thuiskwamen, kreeg ze het flink in haar buik en werd ze helemaal niet lekker. Nou hoor je weleens dat je lichaam echt klaar moet zijn voor de bevalling en dat het anders niet zomaar begint. Dus dan moeten we nog ff w88, want zij en ik steken elkaar zoon beetje om de beurt aan. Na ja, blijf hopen dat het snel gaat gebeuren. Echt je wil niet weten hoeveel zin ik heb in die bevalling en dan daarna lekker dat kleine beebje. Mijn schoonzusje is pas 21 geworden en het was niet echt de bedoeling dat ze zwanger zou raken. En nu is ze ook nog us alleen, want haar "vriend" is er vandoor gegaan toen ze 3 maanden zwanger was. En Koosie (zo heet ze) denkt nu al dat ze straks niks durft met haar meisje. Dus ga ik lekker heel veel helpen en heel misschien komt ze de eerste 10 dagen wel bij ons in huis. LAAT MAAR KOMEN DAT MEISSIE! xxx
Senninha en Patries, thanks alleen waren er geen bevallingen en ik maar zappen :S had met net zo goed nog even kunnen omdraaien, hihihi . Maar rond 10.30 uur is inderdaad de kraamafdeling
Jeetje van een zieken hebben toch onder ons! En dan moet je ook nog eens zwanger zijn, niet dus. Ik zit momenteel op het werk en ik wacht echt heel dringend op een telefoontje van manlief omtrent de verstopping. Ze zouden er om 9:30 uur zijn en het is nu inmiddels 11:00 uur geweest. Dat kan dus 2 dingen betekenen: óf ze waren vreselijk te laat en zijn nu dus nog niet zo lang bezig óf het zit dus echt vreselijk fout . Ik wou in elk geval dat ik eens iets hoorde. Nou ja, geduld is een schone zaak.......... Oh ja, wilde ik dus toen we vorige week hadden gehoord dat we een meisje krijgen dat van de daken schreeuwen. Dus ik trots mijn ouders bellen om het te vertellen. Krijg ik mams aan de lijn en WIL ZE HET NIET WETEN . Dus ik moet het naar hun vooralsnog geheim houden.
Bij m'n eerste zwangerschap is het me ook totaal niet gelukt om me online aan te melden, ben toen maar een keertje gewoon bij een kruidvat naar binnengelopen, het verhaal uitgelegd en heb toen keurig netjes een doos meegekregen. Deze keer heb ik ook meerdere pogingen moeten ondernemen, maar uiteindelijk is het gelukt. Ik mag eind mei een pakket ophalen. Seninha, wat een leuke baan zeg, als Marshall bij races. F1 lijkt mij ook inderdaad vrij strak en hoewel ik deze zelf ook het leukst vind om te kijken, lijkt het me als Marshall leuker om bij andere races te vlaggen. Wat de F1 betreft, ik heb gisteren wel half om half gekeken, maar vind het sinds vorig jaar minder leuk om te volgen. Geen Nederlanders meer, wel inmiddels een paar nieuwe interessante coureurs waardoor het wel weer leuker wordt. Alleen die Allard Kalf. Mijn hemel zeg, wat vind ik dat een eikel. Wat zijn er ook veel paardenvrienden hier. Ben zelf tot het begin van m'n eerste zwangerschap bijrijder geweest. Was door m'n zwangerschap alleen niet meer in staat om te rijden en aangezien er de wens was om zsm aan een tweede te beginnen, is deze liefhebberij even naar achtern geschoven. Hoop dit ooit wel weer op te gaan pakken en wie weet ooit nog wel eens een eigen paard. Donderdag hebben we heerlijk kunnen genieten van onze kleine uk met de 3D echo, alleen 3D foto's zijn er niet. Onze kleine uk was te beweeglijk en lag steeds verkeerd om er mooie plaatjes van te maken, of lag steeds met handen en voeten voor het koppie. Wel leuk om te zien natuurlijk, alleen wat minder voor de plaatjes. Met 29 weken hebben we nog een herkansing voor een 3D. Onderweg daarnaartoe zullen we de kleine maar eens toespreken in de hoop dat er dan betere plaatjes zullen komen. Bloem, de bevallingsverhalen zijn steeds op SBS6.
Mama van Perine, veel plezier met je echo. Patricia, beterschap voor jezelf en voor je kleine knulletje. Monkeylove, zeker geen verkeerd idee om een advocaat in te schakelen. Wat een malloot die ex van je. Susanne, jij ook nogmaals sterkte met alle toestanden op je werk. Heel goed van je om zelf geen ontslag te nemen. Laat ze zelf maar met een aanbod komen. Bd81. Heel goed meid, aan jezelf denken hoor, jouw gezondheid en die van jullie kindje gaan nu toch echt voor het werk. Hoewel makkelijker gezegd dan gedaan, rustig aan doen is nu het enigste en beste wat je kunt doen.
nou was ik weer eens hier was alles en iedereen ziek behalve ik dus ik ben de hele week aan het wassen en voeren geweest.......Nanouk had het het ergst....maar ja die is nu nog wel thuis maar al wel weer aardig aan het opknappen... Ype is vandaag naar de werf in zwijndrecht......dus die komt vanavond laat pas weer thuis...vanmiddag moet ik naar de chiropraktor met nanouk en dan van 5 tot 6 zwemles..... Ik heb afgelopen dagen wel meegelezen maar niet geantwoord want als ik zat te typen was er weer iemand aan het spugen ofzo dus ik meld me woensdag wel weer en doe dan weer wat meer mee... Sorry voor het niet geven van antwoorden of reakties zal gauw weer echt meedoen en lezen..... gr heidi
Ow ben weleens in IJsselstein geweest Hier ook even de kraamafdeling gekeken, die vrouw hihi ik moest echt lachen hoe ze op haar man reageerde..alleen balen dat haar placenta verwijderd moest worden, maar dat mag de pret niet drukken want het is allemaal goed gekomen gelukkig! ML, ik las je verhaal over de advocaat-idee. Het is wel een goed idee, maar onthoud wel dat hij dan wel de rechten als vader krijg hé. Dus om het weekend mag hij naar hem toe, en in de vakanties enz. Je kan niet als moeder geld eisen, en geen rechten voor de vader willen. Ook krijg je het probleem, dat jij moet bewijzen dat het zijn kind is door DNAtesten omdat hij de kleine niet erkend. Als hij tegenwerk voor een DNA kan je nog geen kant op, dus alles bij elkaar gaat het je aardig wat geld, tijd en stress opleveren.
Ik ben ook een keer in jouw woonplaats geweest toen mijn zusje daar samenwoonde. Vraag me geen straatnamen o.i.d want dat ben ik alweer vergeten. Heb geen contact met mijn zus meer.
Dat is balen, anders had je het een x kunnen combineren met elkaar Ja voor mij is het ook al +/- 10 jaar geleden dat ik in IJsselstein ben geweest hoor, heb toen op vakantie een stelletje ontmoet die daar woonde en ben ik na de vakantie op bezoek gegaan. Heidi, tjeetje bij jou ook iedereen in de lappenmand. Lijk wel of die virussen helemaal niet meer verdwijnen hé! Deze week hou ik Björn ook thuis, nu wil ik dat hij niet meer half ziek naar school gaat, want de juf laat ze met open jas buitenspelen en ik zit weer met een doodziek kind thuis. Woensdag en donderdag hebben ze toch alleen maar 's morgens les en vrijdag vrij..Voor zijn middenoorontsteking moet ik toch 5 maal daags druppelen en moet hij 5 min liggen..dus dat gaat toch niet gecombineerd, dan maar even lekker thuis helemaal goed opknappen hoor.
Nou gelukkig de verstopping in het riool is verholpen en van wat ik van manlief begreep, hebben ze in de tuin een kleine vierkante meter klinkers moeten weghalen om erbij te kunnen. Het gat zit er nog, maar dat komen ze morgen weer bestraten. Er zat dus inderdaad een vracht bouwafval in het riool, o.a. een pvc pijp die vast zat en dus in 1,5 jaar helemaal dichtgeslipt. Pak van mijn hart weer.
hey meiden ik kom ook maar weer eens om t hoekie gluren, ik heb een lading paginas bekeken en ben alles alweer vergeten schaam schaam. ben zo dement als een oud oma-tje van 95 lijkt wel. ik heb vandaag na lang zitten denken en overleggen met manlief toch ontslag genomen. ik had mijn kindje al 4 dagen niet gevoeld en was erg depressief aan t worden van alle stress en gedoe dat ik daar niet meer tegen kon. nou gisternacht eindelijk die kleine weer gevoeld alsof ze wilde zeggen dat t okay wat ik besloten heb. ze was een klein feestje in mijn buik aan t geven zo lekker druk daar wordt ik dan toch erg blij mee. morgen ochend moet ik weer naar de VK kan niet wachten. dan zijn alweer 4 weken voorbij en daar zie je toch aan dat t ergsnel gaat nu. alleen kan ik erg moedeloos worden van t feit dat ik nog 18 weken moet mar morgen avond komen mijn schoonmoeder langs met haar zus uit wijchen. ook erg gezellig, beetje afleiding. hey ik ga ff melk halen en ben er later weer ff. als ik niet omval van de slaap want ik heb echt t hele weekend beroerd geslapen van t gedoe hiero. liefs susanne
Vind ik ook hoor. Laat Björn maar lekker goed uitzieken. Snap nog steeds niet dat de juf ze met open jas laat spelen. Als het nou 20 graden was of zo. Sven hoeft alleen morgen en donderdag nog naar school want woensdag hebben ze een vrije dag. Gaan we toch gewoon bij elkaar een keer een bakkie doen.
Wat zul jij opgelucht zijn nu je dit besloten hebt. Ik hoop echt voor je dat je nu een beetje van die kleine in je buik kan gaan genieten zonder alle stress van je werk er omheen.
Nee we kunnen gelukkig alles weer. De vaatwasser staat al volop te wassen, want we hadden sinds donderdag nauwelijks nog schone vaat in de kast staan. En vanavond een aantal wasjes draaien, want anders staan die te lang in de wasmachine te stinken als we die niet meteen ophangen (en aangezien er nu niemand is).
Jeetje Susanne ik hoop inderdaad dat je je nu weer wat beter gaat voelen na het doorhakken van deze knoop. Ik hoop alleen voor je dat het ontslag nemen geen nadelige financiele gevolgen voor jullie heeft, want ik vrees dat je geen zwangerschapsuitkering (of zelfs een WW uitkering) krijgt. Maar je zou toch al stoppen met werken na de bevalling, dus allicht redden jullie het wel gewoon. Sterkte in elk geval met alles!
hey meiden, Fijn weekend gehad? Nou ja ben wel paar vervelende verhalen tegengekomen. Voor iedereen die ziek is en de kids ook beterschap! Susanne knap dat je de knoop hebt doorgehakt. Wat zei je baas? Essie lekker dat je nu weer water kan gebruiken he! Goh wat ben je dan afhankelijk ervan... senninha weltrusten! inez een echt eigenwijsje dus... haha dat hadden wij met de 20 weken echo ben benieuwd hoe dat straks gaat met de 3d echo! sorry reageer niet op iedereen dat is wat veel van 4 dagen Zit op dit moment zelf ook ziek thuis dus zal niet erg actief zijn... de kleine is hier heerlijk beweeglijk overigens tegen handen aan en kan het ook al zien. oh ja niesje heb nog gestemd hoor!
Hpla, wou ff laten weten dat hier alles prima gaat, die kleine begint toch steeds drukker te worden alleen ben ik gewoon echt heel moe... Zelfs tikken kost me moeite dus zal af en toe wat neerzetten en niet overal op reageren...