Het zou kunnen, daar had ik nog niet eens over nagedacht. Het kontje hoeft natuurlijk niet altijd zo naar buiten te duwen en dat verklaard waarom de bult er niet altijd is. En ze ligt in een hoofdligging dus qua plaats van de bobbel zou het kunnen. Maar ligt dat kontje dan nu al meestal op dezelfde plaats? En nee meiden, ik heb niet alles ingehaald wat we door het watergebrek niet hebben kunnen doen. Wel lief dat jullie zo bezorgd reageren! Toen ik thuis was, heb ik de vaatwasser uitgeruimd, even wat zelfreinigers in de toiletten en wasbakken gedaan and that's it. De wasmachine is door mijn mannetje leeggehaald en opgehangen en hij heeft ook weer een nieuwe machine aangezet. Verder zijn we lekker uit eten geweest om de goede 20 weken echo van vorige week te vieren, dat was donderdag al de bedoeling, maar daar kwam mijn griep tussendoor. En nu staat mijn buik echt op ploffen van het heerlijke eten!
@mamavanPerine: fijn dat de echo goed was! Hier net terug van het zwangerschapszwemmen. was wel weer lekker. Met mn bekken gaat het wel steeds moeilijker dus hoop dat ik alles weken nog vol kan houden. tis zo lekker voor mn banden als je buik lichter wordt in dat water. En gezellig is het ook nog! Nu nog even opdrogen en dan lekker naar bed.
elke keus die je maakt voor jezelf en uk zijn de goede. dus weer terug met genieten. ben wel nieuwsgierig naar de reakties op je werk
goedemorgen allemaal hoop dat iedereen een beetje geslapen heeft. hier in ieder ggeval redelijk goed. verder voor de zieken onder ons hoop ik dat het ook een beetje beter gaat . in ieder geval BETERSCHAP het enige wat hier momenteel tegenzit is dat ik zelf ff een weekje voor mezelf nodig ben, maar die komt eraan. nog 3 wk dan ff vakantie. verder zijn de kids 's ochtends gewoon normaal lief en ondeugend, maar 's middags breekt de hel los. het is net of ze hun ei overdag niet kwijt kunnen. en dan gewoon maar gaan dwarsbomen. iedere keer als ik a zeg doen ze b en vervolgens als ze straf krijgen lachen ze me gewoon uit. met als gevolg aan het einde van de middag dat ik ze in bed zet om af te koelen, want dan kan ik tenminste eten koken. en dan na het eten als papa weer thuis is dan zijn ze weer vrolijk. gelukkig hadden ze het bij oma ook. dus ligt het niet aan mij, want ik was daar niet bij. nou tot later moet ff boodschapjes halen
MvP, fijn dat de echo goed was. Wat au-pairs betreft zou ik het echt niet weten. Ik neem aan dat je iemand zoekt die in Frankrijk op de kids let? Essie, onze kleintjes kunnen nu wel al een voorkeurshouding hebben in je buik. Dus zou het goed kunnen dat het een kontje is. Anders moet je er een keer op drukken en voelen of het hard is en weerstand geeft of juist verdwijnt. Sann, rustig aan hè met je bekken je moet nog even. Lovelykids, ik weet niet hoe oud jouw kinderen zijn maar ik merk aan mijn dochter van bijna 3 dat ze de laaste weken een stuk opstandiger is en ze zegt nu ook niet meer als ze poep in haar luier heeft, wat ze daarvoor al bijna 3 kwart jaar deed. Dus vraagt ze op een negatieve manier haar aandacht en ik denk dat het komt vanwege de baby. Bij jou misschien ook? Verklaart dan weliswaar niet waarom ze bij je moeder ook zo doen.
Hallo meiden, goede morgen allemaal. Ik zit weer op mijn werk en neem weer ff een klein breaky. Ik ga straks eens bellen met Babypark dat ze de meubeltjes kunnen leveren. Als het goed is, zijn ze er dan binnen 3 weken . Verder straks naar de VK. En ik moet zeggen dat ik me nu absoluut geen zorgen maak: a. omdat ik Frummel echt elke dag voel en b. omdat ik donderdag nog die echo had. Wel zie ik een klein beetje op tegen het bespreken van mijn bloedonderzoek, waar dus dat tekort aan rode hond antistoffen uitkwam. Ik zal waarschijnlijk ook wel te horen krijgen over de negatieve rhesusfactor en dus die extra prikken die ik daarvoor zal moeten gaan krijgen . Maar goed, op zich is dat gesprek geen probleem, de prikken over 2 maanden daarintegen . Ik zal trouwens inderdaad nog eens voelen Senninha, als de bult er weer zit. Maar het is nogal moeilijk om door mijn vetlaag heen te voelen, aangezien die niet heel erg dun is . Nou ik ga weer aan het werk.
Het valt me trouwens op dat er achter diverse mensen in de lijst nog geen zoon, dochter, : of :-# staat. Zijn deze mensen niet actief ofzo?
Morgen dames. Zat vanmorgen al om 05.00 aan een kopje thee en een boterham..ppff ik wil mijn mannetje terug in bed! Volgens mij ben ik gebroken voordat het weekend is op deze manier. In slaap komen, in slaap blijven is echt een probleem als je niet gewend ben alleen te slapen Vandaag tussen 12.00 en 16.00 komen ze onze nieuwe wasmachine brengen, ik was met de andere niet happy. Dus verkocht en nu een nieuwe aangeschaft Dus vanmorgen begonnen met het soppen waar de wasmachine heeft gestaan, je komt nooit bij die tegeltjes en nu is gisteravond de oude wasmachine opgehaald en kon ik vanmorgen naar hartelust gaan soppen. Hij is van Whirlpool met zon schermpje en helemaal hypermodern dus mama kan vanavond met het boekje op de bank de wasmachine gaan ontpuzzelen Mannetje heeft al tig x gebeld, en gezegd dat hij tijdens de zwangerschap NIET meer in de kost gaat hahaha hij heeft heimwee naar huis toe. Terwijl zijn andere collega het helemaal geweldig vind om van huis te zijn, ach verschil moet er zijn en ben blij dat mijn mannetje heimwee heb, beteken toch dat hij het goed heeft thuis MvP, gefeli met de goede echo! Over au pairs weet ik niet veel, zal je niet van die bureau's hebben die daarin onderhandelen? Aangezien je ook met inkomstenbelasting, verzekeringen enz zit. Misschien even Googlen..? Essie, kan mij voorstellen dat je tegen die prikken opziet. Ik ben ook gruwelijk bang van injectienaalden maar als het beter is voor de kleine..dan even tanden op elkaar! Zo aan je verhaal te lezen, zal het het kontje van je kleintje zijn. Al lig het met het hoofdje naar beneden kan het nog een paar keer per dag draaien hoor, ze dalen pas later in de zwangerschap definitie in.
ja, mn bekken moet idd nog een tijdje mee. ik heb het vanmorgen met de fysio er over gehad of ik niet zo'n band of een babybelt om kon doen, maar dat raad ze dus voorlopig af, tot ik echt voor mijn gevoel niet kan. Ik zal wat gas terug moeten nemen met bepaalde dingen zei ze. Poeh, dat is moeilijk als er nog zoveel in huis gedaan moet worden.
hey hier ook weer ff een berichtje van mij. kom net van de VK vandaan. ik heb er 3 en vandaag was die leuke meid er die echt wel intresse toont in wat je doet. haar verteld dat ik gestopt ben en depressief werd van dat gezeur en ze vond mij er nu eindelijk een keertje goed en gezond zwanger uitzien altijd leuk om te horen. hartje ging als een gek tekeer en ook echt heel duidelijk en die kleine was goed gegroeid. mijn bloeddruk was ook perfect. dus ik ben weer helemaal blij en happy. ik ga nu ff een boterham smeren en dan nog ff lekker een tukkie doen. ik merk nu, nu ik eindelijk rust heb, die vermoeidheid echt eruit komt. vannacht maar 1 keer mijn bed uit geweest om te plassen en dat is echt een record voor mij haha. met die au-pair. volgens mij heb je daar iderdaad buros voor die bemiddelen voor je, lekker he patricia. dat je ff alle tegels achter de wasmachine kan soppen. er ligt altijd zo veel stof achter dat je er niet goed van wordt. hopelijk ben je wel met deze machine tevreden, ik moet mijn tegels ook weer een keer afnemen maar dat ding is zooo zwaar dat ik toch echt wacht tot na de bevalling. misschien dat de thuishulp dat wilt doen haha. (grapje) ik lees ook dat de meeste hun kamertjes al(bijna) klaar hebben. net als wij. t enige dat ik nog moet hebben zijn 2 klamboe's, 1 voor boven de box en 1 voor boven t bedje en ik moet nog 2 x een mobiel en alleen dan nog een paar boxpakjes en kledingstukjes. broekjes lange en korte pijpen en truitjes/tshirts lange en korte mouwen. weten jullie toevallig of ik ook een zomerjasje voor nikki moet kopen? hey tot laters ik ben er vanmiddag weer liefs susanne
Zat mij stierlijk te vervelen, dus heb even onze lijst erbij gepakt en alle meiden waarvan de geslacht hier nog niet bekend is even opgezocht..ach je moet je tijd volbrengen he Phemme, wel online maar andere topics Tienagemum, krijg een meisje MarionW, 27 feb voor het laatst online Angel1978, weet het geslacht maar houd het geheim Mandarijn, is eind januari geopereerd aan galstenen Sassa25, wel online maar andere topics Mayo1982, wel online maar andere topics Jendo, wel online maar andere topics Sjolly, post niet veel op het forum Mariekie, 17 dec voor het laatst online maar haar teller staat op 14 wkn zwangerschap!?! misschien een miskraam gehad? Marlot, 31 jan voor het laatst online ALIDA1, niet veel online Yuntje, 2 feb voor het laatst online Marleen, niet veel online Tonca, vorige week 20 weken echo gehad maar daarna niet meer online geweest Weethetwel, wel online maar andere topics Fiere mama 1983, 15 jan voor het laatst online Mila24, wel online maar andere topics MarjoM, nog geen echo gehad Luckymama, 7 jan voor het laatst online Jeldou, krijg een jongentje Froukje, ook niet veel online maar is stewardess dus misschien daarom niet veel hier te vinden Zo..dat was mijn speurwerk Ook veel meiden die een tijdje niet meer online zijn geweest, misschien over een tijdje de lijst weer opschonen?
goedemorgen allemaal. heb me toch een hoofdpijn, dus lekker rustig aan doen vandaag. ben druk bezig in een boek, dus die gaat vandaag nog wel uitgelezen worden voor de rest gaat het wel redelijk. dankzij de oefeningen van de cesartherapeut is de pijn een beetje vol te houden gelukkig. ze gaf me trouwens groot gelijk dat ik helemaal niet meer ging werken. gelukkig maar. babykamer moeten wij nog aan beginnen, aangezien we volgende week vrijdag pas onze sleutel krijgen van de woning... fijne dag allemaal en vanmiddag zal ik wel ff weer kijken. liefs wendie
Senninha, ik stuur vandaag die smurfen op want ik was gister onwijs moe... kreeg het echt niet voor elkaar Babykamer... pffff... Heb vanmorgen muurvuller gehaald om de gaten in de muur te dichten en ga straks of morgen behang kopen (Pfff hahaha dat eeeeeuwige behang) en gordijnen... En dan wil ik dat in elk geval binnen 2 weken gedaan hebben allemaal... Zomerjasje kan je halen, kan nooit kwaad Ik haal er wel 1 maar wel maatje 62 denk ik...
Zow Patricia, je bent aan het uitzoeken geweest idd even de lijst opschonen... Als ze hier nooit komen zullen ze ook wel niet doorgeven waneer die kleine geboren is toch?
Hier is alles al klaar, we hebben alleen nog maar een thermometer, muziekmobiel, zoogkompressen en kraamverband nodig Net de proefdruk van het kaartje ontvangen, zaten drie fouten in Nou ja, 1 fout van de drukker (mijn achternaam stond verkeerd) en twee eigen aanpassingen waarvan eentje in het gedichtje en eentje in een Spaanse gezegde. Het gedichtje was: Hoera, eindelijk is het zover! Nu mag u eindelijk weten, hoe mijn broertje gaat heten. We hebben dus de tweede 'eindelijk' weggehaald, want dat het loopt gewoon niet lekker En voor de Spaanse gezegde: Cada hyo es un nuevo futuro Alleen moet hyo, hijo zijn.. Eigenlijk ook zonder de puntjes op de i en j maar dat kan niet bij een NL toetsenbord en om nou alle kaartje te gaan typexen Dus heb gelijk een mailtje naar de drukker gestuurd dat ik die drie dingen graag aangepast wil en een nieuwe proefdruk wil ontvangen. Ik heb ook gelijk de enveloppen toegestuurd gekregen dus komende weken kan ik alvast de adressen gaan schrijven en postzegels erop doen. Kunnen ze de boxlade in, en dan kan mijn mannetje na het ophalen van het kaartje het er zo inschruiven er opsturen
Nou Patricia, jij zat je inderdaad stierlijk te vervelen . Misschien inderdaad binnenkort de lijst weer opschonen. De prikken zijn niet belangrijk voor dit kindje, maar voor een eventueel volgend kindje. Als ik (zoals ik verwacht) rhesusfactor negatief heb en Frummel een positieve, gaat mijn lichaam na de bevalling antistoffen aanmaken tegen positief bloed en zal het dus een volgende zwangerschap van een rhesusfactor positief kindje kunnen afbreken (tenminste dat is wat ik er van zover voor begrijp). Alleen begrijp ik niet dat ze sowieso in maand 7 altijd al een prik geven zonder dat ze weten welke rhesusfactor Frummel heeft. Maar dat ga ik vanmiddag uitvinden! En als manlief ook negatief is, dan kan Frummel alleen maar negatief bloed hebben. Maar ja, helaas weet manlief zijn rhesusfactor niet . Moet hij dat lekker maar eerst laten testen voordat ze mij een prik gaan geven .
Leuk tijdsverdrijf Ja meiden die niet meer online komen zullen ook niet komen posten als ze bevallen zijn. En straks is iedereen met zw.verlof en dan komen misschien meiden terug omdat ze tijd hebben, en kunnen ze altijd weer terug op de lijst..
Thanx! Ik was er ook eens mee begonnen, en heb toen ook een aantal namen gedelete. Maar ben nooit verder gekomen. Maar hier ga ik wat mee doen, een mooie opgeschoonde lijst! Alleen niet vandaag, want moet vanavond weer werken (10 minuten gesprekken). But soon....
Maar ik heb wel iets van meiden die het geslacht op een andere topic wel laten weten en hier niet, die hoeven toch ook niet op de lijst? Of ben ik nu te hard?