Hi ladies, Ben terug van de fysio (lees= mijn schoonvader), Hugh (mijn vent) en een kennis hadden me gewaarschuwd voor de harde handen van mijn schoonvader maar...het was HEERLIJK! Ik ben heerlijk gemasseerd, tis dat mijn schoonvader zijn klep niet hield anders was ik in slaap gevallen. De rug is nog niet over maar tis echt een stuk lichter! En vrijdag moet ik weer terugkomen. Maar ik blijf lekker rustig aan doen hoor deze week, ze stikken maar op mijn werk. Toen ik mij nl. ziekmelde kreeg ik weer zo'n ongeintresserde toon en een zucht: Nou ziek dan maar LEKKER uit! Tsssssssssssk ik was te moe en had te veel pijn om hierop te reageren maar later dacht ik...LEKKER? LEKKER? Wat nou lekker? Ik creper van de pijn! EIKEL! Nou ben benieuwd of mijn baas de wet op poortwachter gaat hanteren, ga het nou maar eens bijhouden want hij heeft me NOG NOOIT gebeld om te vragen van hoe of wat. Tssssssssssssk de sukkels maar goed ga weer bankhangen! Kus
zo patricia jij bent druk bezig geweest... . Vervelend he als je mannetje weg is kan me voorstellen hoe het voelt. Heb het vorig jaar ook paar keer gehad! Voor je t weet is t voorbij (geloof me achteraf denk je dit wel) gelukkig dat er zoiets als proefdrukken bestaat he... Silla lekker zo'n massage... doe mij er ook eentje! Mooi dat het iig zo goed ging! Nu lekker uitzieken en laat ze idd maar stikken zeg! Veraatje ik weet niet of je mensen kan dwingen, soms ligt een forum je gewoon niet of heb je geen tijd om op meer forums tegelijk te zijn. Ik zou niet te snel mensen weghalen die bijv. wel actief zijn bij andere topics! straks wordt de kleren kast in elkaar gezet... verder moeten we nog best veel dingetjes hoor... grote en kleine. wipstoeltje bijv. heb ik nog steeds niet gevonden. Vind ze gewoon niet zo mooi...
Het is absoluut niet dat ik mensen dwing om op onze topic te komen. Van mij mag iedereen doen en schrijven wat en waar ze zelf willen. Ik wil gewoon graag een up-to-date lijst. Ik zie de lijst elke dag voorbij komen en er staan zoveel namen op die mij niks zeggen. Maar goed deze discussie hebben we al vaker gevoerd en ik heb tot nu toe alleen mensen eraf gehaald die voor het laatst in november hier gepost hebben.
Silla lekker genoten van de massage dus? LAat je baas maar kletsen. Denk gewoon aan jezelf en je kleintje. Dat is nu echt het belangrijkste hoor!
Graag gedaan Veraatje, mijn mening is ook dat ze van de lijst kunnen. Niet omdat ze gedwongen hier moeten posten maar ze geven ook de afspraken niet door en dan word de lijst erg onoverzichtelijk. Als dames straks verlof hebben zullen ze misschien actiever op het forum bezig zijn en misschien weer bij ons aansluiten, dan is het een kleine moeite om ze weer op de lijst te zetten. Maar goed dat is mijn mening Nou de wasmachine is geleverd, jeetje wat een ding hihihi er zit een gebruiksaanwijzing van 50 pagina's bij Voordat ik dat uit mijn hoofd ken is hij alweer aan vervanging toe Er zit ook een sportkleding wasprogramma bij, waar dat nou voor moet dienen!?!?!
Nou ik heb daarstraks gebeld met Babypark en ze komen vrijdag 11 april de meubeltjes brengen: helemaal super . Pas daarna kunnen we weer verder met de laatste details van het kamertje. Ik denk dat wij binnenkort ook maar eens wat boeken in huis moeten halen voor het geboortekaartje. Aangezien we ook aardig wat tijd nodig hadden om een trouwkaart te vinden die we allebei mooi vonden. Misschien iets om van het weekend eens mee te starten. Een weekend wat trouwens extra lang is . En Silla ik denk dat (helaas) bijna alle bazen zo zijn. Niks van aantrekken hoor! Het gaat om jou en jullie kindje en niks anders. Mijn baas zei ook toen ik vertelde dat ik zwanger was "gewoon lekker blijven werken en niet toegeven aan de kwaaltjes en dan gaat alles goed ". Ja vast, not dus hè! Als het nodig is, geef ik dus WEL toe aan mijn kwaaltjes. Ben nog steeds benieuwd hoe ze het nieuws dat ik straks minder ga werken gaan ontvangen. Ik heb het wel gezegd toen ik aankondigde dat ik zwanger was, maar niet tegen mijn baas maar tegen de P&O manager. Verder heb ik er sindsdien niet meer over gesproken. Wanneer kan ik dat het beste doen? Moet ik straks gewoon een opzetje met mijn idee qua uren/dagverdeling onder hun neuzen duwen en hun reactie vragen :
Essie, ik had het al aangekondigd tijdens mijn functioneringsgesprek vorig jaar. Maar ik had besloten, gezien het toen nog zo pril was, dat ik pas na alle onderzoeken (vwp en 20 wkn echo) het e.e.a. vast zou leggen op papier. Ik heb gewoon (tijdens werk hihihi) een email naar mijn baas gestuurd met wanneer ik mijn zw.verlof wilde in laten gaan, van wanneer tot wanneer ik ouderschapsverlofwenste (wat voor mij inhoud dat ik van okt-dec) 3 dgn werk. En dat ik in December (as) definitief laat weten of ik 3 dgn of 4 dgn in de week ga werken en daar zijn ze mee akkoord gegaan. Het heeft wel een week geduurd, toen kreeg ik mondeling akkoord en daarna is het door P&O bevestigd. Dus NU is een goede tijd hihihhihi als antwoord op je vraag. Groetjes P.S. mijn baas zij wel dat ik dan in die 3 dgn harder aan moest poten, nou hihihhi ben daar niet op in gegaan want ik heb voor december al het e.e.a. op papier staan, welke werkzaamheden ik ga afstoten gezien ik deze erbij doe omdat mijn functie EIGENLIJK niet geschikt is voor een full-timer en kreeg er dus van die "klusjes" bij omdat ik had aangegeven dat ik me verveelde. Maar goed die heeft hij dus nog tegoed.
wat een geregel met je werk he? ik ben zo blij dat ik een ontzettend goede baas heb. de wat hogere baas belde vanmiddag op en vroeg hoe het met me was. hij wist al dat het niet lekker ging en zei dat ik maar lekker moest genieten van mn zwangerschap en van ukkie. dat ik me helemaal geen zorgen hoefde te maken om mijn werk. daar ben ik heel blij om, want ik had hem nog niet gesproken, dus wist niet hoe hij zou reageren. hij vroeg al of ik binnenkort als ik puf had een keertje kwam koffiedrinken, zonder dat ik aan het werk moet, dus ben blij dat hij zo positief eronder is. mijn filiaalleider had ook al gezegd dat hij 'zijn meisje' wel mist hoor, dus doet me wel goed dat ze zo aan me denken. succes voor de dames die niet zo'n fijne baas hebben... gaan jullie met pasen nog wat doen? mijn zus belde of wij daar eieren kwamen eten.. haha, dat wordt weer vreten voor haar man, want die eet er met pasen gemiddeld 20! nou ja, ik spreek jullie vandaag nog wel weer. liefs wendie
Ik lees wel een hoop negatieve verhalen over bazen zeg..in de praktijk ben ik het nog nooit tegengekomen. Maar dat komt misschien omdat ik zelf al moeder ben, en heb altijd mijn intercendenten zo goed mogelijk begeleid. Ziek is ziek en zeker in een zwangerschap, als baas moet je niet alleen goed kunnen organiseren maar ook mensenkennis is erg belangrijk. Als je altijd een goede werknemer bent geweest, en je word door omstandigheden ziek b.v. zwangerschap moet je als baas je ook daarbij neerleggen. Ik heb gelukkig maar aan één iemand verantwoording af te leggen en dat is de eigenaar van het bedrijf, heb wel het voordeel dat ook mijn papieren in het uitzendbureau zitten dus hij zal niet snel tegensputteren
Zaterdag slaap Björn bij opa en oma, hebben papa en mama even voor zichzelf dus eerste paasdag ga ik lekker samen ontbijten met mijn mannetje en daarna naar mijn schoonouders. Eten we daar 's avonds mee, en halen we gelijk Björn op..hij gaat zondagmiddag met opa een paastaart bakken En maandag gaan we hier naar de kinderboerderij toe (als het weer goed is) hebben ze een soort activiteitendag voor de kids, eieren zoeken, dieren verzorgen enz.
Hoi meiden even een kort berichtje... ik start vanavond met zwangerschapscursus. ben benieuwd groetjes renske
Ik wist niet dat 3 uur shoppen zo slopend voor je rug kon zijn! Ik zit er echt helemaal doorheen. Maar aangezien ik ook een (beetje) eigenwijs ben, heb ik nog daarna met manlief boodschappen gedaan en aan het einde van de middag de kids van KDV en BSO gehaald. Nu kun je me dus echt opvegen. Ga zo lekker de kinderen naar bed doen en dan lekker vroeg naar bed. Ben ook te moe nu om te reageren dus na een goede nachtrust zullen we morgen weer volop reageren. Dames fijne avond en een goede nachtrust gewenst!
Wat au-pairs betreft zou ik het echt niet weten. Ik neem aan dat je iemand zoekt die in Frankrijk op de kids let? [/quote]Sennina Nou het is meer dat er iemand voor Périne is tijdens de eerste weken, ik ben nl uitgerekend in de eerste week van de schoolvakantie......Plus ik krijg iedere keer dat ik bij de gyn ben op mijn oren dat ik te veel doe, dus het zou fijn zijn als ik iemand had die er is voor Périne en mij een beetje kan helpen. EN het liefste buiten zo'n (duur )buro om.....
Kan me voorstellen MvP. Misschien even op google zoeken? Hahaa ja alles word nu stukje zwaarder. Ik hang momenteel alleen op de bank maar merk tijdens het lopen ook meer aan mijn buik en rug.
het is ook niet als aanval oid naar jou bedoelt hoor! het was meer een mening/vraag in het algemeen. het maakt mij verders niet uit wat er met de namen dan gebeurd...
Nou ik ben weer terug van de VK. Alles was oké. En inderdaad in week 30 moet ik sowieso nog een keertje bloed laten prikken en ik krijg inderdaad een injectie i.v.m. die antistoffen . Wel een voordeel is, dat de VK die injectie zelf zet, dus ik kan het niet uitstellen. Eerst het bloed van manlief testen is geen optie, want ze weten niet eens zeker of hij de vader wel is (beter gezegd ik zeg het wel, maar voor hun is daar geen bewijs van). Dus doen ze het sowieso.
Nou ik laat even snel een berichtje achter. Ben namelijk ontzettend druk deze dagen, gelukkig heb ik donderdag en vrijdag vrij anders had ik deze week echt niet gered Alles gaat goed maar ik moet even rustiger aan gaan doen, ik heb dit besproken met mijn baas en die gaat kijken wat ie gaat doen. Ik heb gewoon te weinig energie en ik moet nu echt even aan mezelf denken want ik ben gewoon van half 7 s ochtends tot (9 van de 10 x) half 10 s avonds weg (tussendoor rond etenstijd kom ik wel nog thuis voor de katten) Maar heb besloten dat ik nou gewoon élke avond thuis ben. Dat vind ik wel genoeg Ik hoop dat het goed gaat met iedereen heb vorige week een mooi geboortekaartje uitgezocht, wist alleen niet hoeveel ik er moet hebben maar dat zal rond de 80 kaartjes zijn. Valt nog wel mee...nou ik duik lekker me bedje in weltrusten!
patricia jij had echt tijd teveel maar lekker hoor dat alles al klaar is voor jullie kleine uk. Hier is dat dus echt niet zo....maar ook dat zal wel weer komen. Wij hebben net onze verbouwing grotendeels achter de rug en moeten nu nog gaan opruimen. Kwam de achterbuurman dat hij zijn gevel opnieuw wil voegen en impregneren en onze schuur staat dan in de weg. Wettelijk gezien moeten wij de gelegenheid geven, dus nu moeten we een deel van de schuur openmaken zodat hij er met een steiger bij kan. Daar zaten we echt op te wachten! verder hebben we even de agenda's naast elkaar gelegd om toch nog even tijd voor elkaar vrij te maken. Het weekend na pasen gaan we nog twee daagjes relaxen met zijn tweetjes. Nick gaat dan een nachtje uit logeren. Heb er zin in. Gaan dagje naar thermaalbad en boeken daar wel een hotelletje. Dan in april nog een weekje met mijn ouders op vakantie en dan is het nog een dikke maand tot aan mijn verlof! het wordt nu toch echt beetje aftellen. Hoewel ik gelukkig nog een stuk beter uit de voeten kan als een heel aantal meiden die al thuis zitten, vind ik het toch ook wel een fijn idee dat ik nog maar een dikke twee maanden hoef te werken. Ik krijg nu om de haverklap opmerkingen over mijn sterk groeiende buik, wordt er af en toe echt moe van...
Zo, weer thuis... Patries, ben je al lekker aan het wassen? Nannie, zo heb ik het ook niet opgevat hoor (als ik mijn berichtje teruglees, kan ik wel begrijpen dat je het dacht sorry, maar ik moest even snel snel snel tussendoor dat typen!) Duikster, wat fijn dat jullie tijd voor elkaar hebben gevonden. Valt soms niet mee, he? Vervelend van die buurman! Kwebbels, lijkt mij een goed besluit. Goed aan jezelf en de kleine denken! Fijn Essie dat alles goed was bij de VK. Verder weet ik het even niet meer.... Ik heb twee lange dagen achter de rug en vorige week was het ook zeer hectisch op het werk en dat kan ik nu merken aan mijn rug. Die doet zeerder als ik te weinig rust/slaap heb gehad! Gelukkig hoef ik nog maar twee ochtenden te werken en dan heb ik een lang weekend! Heerlijk! En... morgenmiddag wordt de babykamer geleverd. Heb ik zin in, kan ik straks mooi alles inrichten.