goedemorgen allemaal. bij mij kwamen ook vreemde namen uit door dat testje. haha hier gaat het wel lekker op het moment, weinig hoofdpijn en minder pijn dan normaal. (zal het dan toch nog goedkomen?) vanmorgen heeft de arboarts mijzelf eindelijk gebeld. nu is afgesproken dat ik 1x in de week naar mn werk ga om contact te blijven houden. en ze missen me ook wel op mijn werk.. (ze moesten eens weten dat ik erover denk om te gaan).. uk is lekker druk (haha, dat rijmt). heerlijk is dat. ook als ik muziek aanzet of muziek speel wordt ie redelijk rustig, maar als ik de muziek uitdoe of stop met spelen, gaat ie schoppen zo van: mam, speel eens ff door! lief he? liefs wendie
tsja ik had ook gezegd dat hij leuk was, maar niet mijn smaak. dit kwam er bij mij uit na deze rit meisje-onbelangrijk-stad-kort-onbelangrijk-stoer morris-maud 1 ram lava 2 shamsa 3 niiki 4 tyra 5 tis het leuke is als je het overnieuw doet op exact dezelfde manier dan krijg je weer andere namen. maar goed er zal maar net een naam tussen staan? ? ? ?
Kon me net niet bedwingen bij de winkel... een pond dure aarbeien meegenomen.... voor bijna 4 euro.. Heb al de helft op... Susi
ik heb ook last van bultjes (die rood zijn en jeuken) op mijn wangen en dat heb ik nooit. heb nu een proefmonster van de DA meegekregen en dat gebruik ik nu 2 dagen en heb echt het idee dat het minder wordt. vermoed dat het een combi is van de hormonen in samenwerking met de grote temp.versschillen van buiten naar binnen. en dan ook nog eens zo'n vies luchtgordijn in de winkel waar ik zowiezo altijd al droge lippen en hoofdpijn van krijg.
hallo Gisteren bij de verloskundige geweest..was een drukk meid zei ze..haha ik had alleen een hoge bloeddruk(s'middags dus een uurtje plat zei ze ) en ik heb dus last van mijn bekken,en ga volgende week naar de fysio.. en ik ben zooo vreselijk moe aan het van de dag..pfff liefs love31
hahah, nou dat je aardbeien maar mogen smaken he. Mag wel voor die prijs hihi. Ik heb de laatste week zo'n last van een onrustig been (weet niet hoe ik het anders uit moet drukken). Heb dan echt het gevoel dat ik moet wiebelen of lopen ofzo. Iemand enig idee wat dat kan zijn. Zeker s'avonds in bed is het heel vervelend. Morgen terug naar vk dus dan maar even vragen of zij het weet. Heb het nu ook al overdag als ik op bank zit....
Ladies goedemorgen, Lag bijtijds in bed en geslapen tot 08.00 uur! Maar ik heb een toch een partij pijn in mijn rechterbil. Ik heb ook die namen test gedaan en daar kwamen namen uit die ik absoluut niets vind: Bernard, Thieme, Dean, Shayne en Cat. Ik heb ook last van een zeer droge huid en wat ik ook smeer het blijft droog. Ik heb ook een heel fijne baas die me lekker laat gaan zonder druk. Ik ga kijken of ik volgende week mijn chef op bezoek kan krijgen en dan de week erna voor een paar uurtjes per dag weer aan het werk te gaan. Ik heb ook besloten om 6 weken van te voren met verlof te gaan i.p.v. 4 dus heb ik uitgerekend dat ik nog maar 6 weken hoef te werken (de mei vakanties had ik al vk staan). Dat is toch wel een fijn vooruitzicht. Leuk hoor dat iedereen zo met de kamertjes bezig is! Ben benieuwd naar he resultaat. Ben gister echt straal verwend door mijn schoonouders. Ze hadden het eerst over een nieuwe broek maar ik kom met een compleet nieuwe outfit thuis. Vijfdelig en op 5 verschillende manieren te combineren. Ik lees dat er meer aan toe zijn voor een weekendje weg. Wij gaan over twee weken een weekend. De kinderen zijn onder gebracht en wat we gaan doen krijgen we de avond van te voren te horen. Het is nl een verrassing van onze ouders omdat we dan bijna 5 jaar getrouwd zijn.
Silla, ik heb alleen een opblaasbare aankleedkussen kunnen vinden in de kleur zilver. http://shop.babyenkind.nl//shop/advance ... niou5h7ai7 Verder is het erg moeilijk te vinden.
Ik sluit me er bij aan dat het moeilijk te vinden is. Ik kan alleen waskussenhoezen in het zilver vinden. Oh ja ik heb ook dat namentestje gedaan. Niet echt mijn keuze dus. Zo had ik ook een site waarbij ze passende namen gaven voor bij je achternaam. Nou mijn man en ik hebben in een scheur gelegen . Wat een stomme namen kregen wij bij onze achternaam. Voor de liefhebbers die even niks te doen hebben: http://www.pinkelotje.begheyn.nl/namen/
Ja echt zilver is het ook niet helemaal. Het zijn 2 kleuren grijs. Hier kijk zelf maar: http://www.shop4baby.eu/N_frame.html?ht ... p4baby.eu/ Je moet dan kijken in het menu verzorging en dan textiel. Daar staan ze tussen. Maar allicht kan je er toch helemaal niks mee.
wat een namen komen eruit bij die test zeg haha... vreselijk! heb ze niet bewaard maar heb verschillende dingen gekozen. Nou het ging van kwaad tot erger... Bij die met achternaam kwam mijn eigen naam eruit bij meisje wel grappig haha. love31 mooi dat alles verder goed gaat! Fysio kan je veel goede tips geven! Senninha heerlijk verwend dus... altijd leuk zulke lieve schoonouders! bd81 is het dat je ook last van je been hebt of is het alleen onrustig? zou het zo niet weten susi lekker he de aardbeien... hier zijn ze nu 1,99 dus eet er heerlijk van! patricia we hebben voor de kamer niet een bepaald thema... hebben de kleuren vrij rustig en gaan met aqua blauw alles opfleuren... wanneer het een meisje is doen we er later ook nog hardroze bij! Gorijntjes vind ik alleen wel moeilijk wil het ook niet te druk hebben...
Hahaha bij die tweede site kreeg ik Everhard als jongensnaam hahahah. Verschrikkelijk. Maar wel leuk om je dag op te vrolijken! Ik lig helemaal in een deuk. Mijn been is gewoon onrustig. Geen pijn, maar het gevoel dat ik moet wiebelen of lopen. Heel vreemd! Zwangerschapskwaaltjes....
met de pagina van de achternaam kwam mijn dochter nog voorbij. maar verder ook niet iets bijzonders. wat betreft dat aankleedkussen ik geef het op. ga nu eens even neuzen voor slk-meubels voor maud. het enige wat ik daar nu over kan zeggen is dat er een gewoon 1-pers bed komt en een ruime kast. en van de IKEA van die mooie dikke wandplanken. en ze wou graag een dora en wat spiegeltjes. verder gebruiken we haar lamp en klamboe weer en dan gaan de klamboe en lamp van morris zijn kamer naar de babykamer. dan wordt het bij hem ook wat stoerder
Patries, super dat je wasmachine zo goed bevalt! Dat wordt wassen zeker vanzelf een feest? Alvast heel veel plezier bij de MAC vanavond en geniet nog 1 weekje van je ongetrouwde status! Lovelykids, lekker een weekje vakantie! Goed dat je dat gedaan hebt. Hier is het ook vreselijk druk. Moet nu nog 5 weken werken, 2 weken vakantie en daarna nog 3 weken werken. Maar ben al aan het aftellen! De test was erg grappig. Bij mij stond er ook als naam Vara , het volgende kind wordt dan zeker Avro, en dan komt Tros, enz. Niesje, 2 jaar alweer. Wat zal die tijd vliegen! Fijne verjaardag alvast! BD, klinkt als een lieve baas en collega's. Toch wel heel belangrijk om te hebben, ook voor hoe je je zelf voelt. Ik heb al vele verhalen hier gehoord over bazen, maar bij mij beginnen twee collega's toch moeilijk te doen en daar kan ik soms behoorlijk down van raken! Susi, wat een lieve verkoopster! Fijn als mensen meedenken! Knuffelkonijn, gelukkig heb je wat minder last nu. Hopelijk gaat het nu de goede kant op! Love31, fijn dat het met jullie kindje allemaal goed was. Minder mooi dat je een hoge bloeddruk hebt! Veel rusten dus! Seninnha, wat een lieve (schoon)ouders heb jij! Je wordt lekker verwend, zo te horen! Nannie, klinkt leuk je kamertje. Ben benieuwd naar de foto's. Hier is net alles binnengebracht. Jammergenoeg is mijn man er vanavond laat pas weer, dus morgen kan hij pas beginnen met in elkaar zetten. Maar ik ga nu even de rest bekijken. Heerlijk!
hey meiden ik ben t weer eens ff helemaal zat hier. heb t gewoon gehad en heb er ff geen zin meer in. voelde me vrij goed sinds gisteren en dat wordt dan gauw weer de grond in gestampt door alles en iedereen. alsof t mij niet gegund is om me een keer goed te voelen. ik heb namelijk noog voor 2 maand een vol salaris tegoed. t is weliswaar maar 300 euro maar wel lekker meegenomen. nu heb ik daar maar 95 euro van gevangen vandaag en gaat mijn weekendje dolfinatium niet door met mijn kleine nichtje. omdat mijn contract te laat verlengs is hadden ze vorige maand mijn vakantiegeld gestort. maar nu hadden ze mijn vakantiegeld op mijn salaris ingehouden omdat mijn contract verlengd was zonder dat ze t ff melden. ben er zo klaar mee en ik ben al zo depressief door t gedoe om mij heen. en dan reageert jeroen ook nog zo ongeintresseerd. belt ie me op dat ik m niet meer mag bellen op zijn werk omdat ik altijd ongelegen bel. neem je telefoon dan niet op denk ik dan bij mezelf. dat ik een uitbrander van hem krijg kan ik er ff niet meer bij hebben, ik zou zo graag iemand om mij heen willen hebben op t moment maar iedereen heeft geen tijd voor mij en mijn gezeur. en ik voel me de laatste dagen al zo eenzaam. en dan zegen ze nog dat dit de beste tijd is van een zwangerschap. nou ik merk er toch niks van. heb me nog nooit zo kut gevoeld sorry voor mij ego berichtje maar ik moet t gwoon ff kwijt. susanne
kan het me heel goed voorstellen. maar hoezo houden ze je nou dat geld op je gewone loon in dan. je hebt toch recht op vakantiegeld naast je loon. dan hadden ze nu toch weer gewoon opnieuw kunnen beginnen met tellen? ? ? en dat wat jij nou met je mannetje hebt gehad, dat ken ik ook alleen dan 9 van de 10 keer blijkt dat die van mij dan net een k*t moment/dag heeft op zijn werk. heb het er vanavond gewoon over en als je het niet verwoorden kunt dan laat je je net gepostte berichtje zien.