Hi Essie, Je had gister toch de link voor mij van Shop4baby...nou kep besteld en quess what! TIS AL BINNEN! En de lichtgrijze hoes is idd een goed alternatief en dat voor 7 euro! Maar goed nogmaals thanks 4 the tip! Werkse
zo allemaal. ben ik weer. de vlos kon niet duidelijk plaatsen waar mijn klachten vandaan kwamen, maar moet het dus nog rustiger aan doen. wel zei ze dat er een minimaal spoortje eiwit in mijn urine zat. weet iemand wat dit betekent? woensdag moet ik weerkomen en dan gaat ze nog ff kijken. ukkie was goed gegroeid, hartje gehoord. uk zat op 24 weken. maar ik blijf gewoon van dit uitgaan. liefs wendie
Hé dames, ik heb al sinds vanochtend bij vlagen een rare pijn linksonder in mijn buik. Ik heb in een angstige bui nog even gedacht een mijn blinde darm, maar voor zover ik kan vinden, zit die rechts en niet links. Zou de kleine met een elleboog, knie, voet of hoofdje tegen iets kunnen aanduwen wat die zeurende pijn geeft? Zoals ik al zei, is het ook niet continu. Iemand een idee?
Ik heb het op dit moment rechts en ik vermoed bij mijzelf dat mijn nieren aan het zeuren zijn. Ga morgen even een plasje bij de hh inleveren want ik vermoed dat ik weer een blaasonsteking heb.
Even mijn vraag nog een keer volgens mij is er over heen gelezen Essie ik zou niet weten of de kleine iets kan aanduwen waar jij last van hebt..sorry kan je dus niet verder helpen Knuffelkonijn doe maar lekker rustig aan dan inderdaad, gelukkig was alles goed met de kleine! Over die eiwit kan ik je niet echt helpen, wat ik weet is dat als je te veel eiwit in je urine hebt dat het dan niet goed is. Ik heb net de box in elkaar gezet, dan kunnen de katten er alvast aan wennen. Hij is erg mooi en de katten doen er tot nu toe helemaal niks mee dus dat is erg positief!
Zo heb ook even een berichtje geplaatst bij Marjon's verhaal Ik las pas geleden dat er ook een juni mama's was bevallen, ze had het HELPP syndroom en om haar eigen leven te sparen moest de kleine gehaald worden. Helaas is de kleine meid overleden..bah bah dat zet je wel ff met je beide voeten op de grond, lijk allemaal zo vanzelfsprekend..
Kwebbels, sorry had die vraag ook niet gelezen Uuhhh ik vind Indy mooier staan dan Indi..waarom weet ik niet
Maakt helemaal niet uit hoor, kleine moeite om hem nog een keer te plaatsen Mijn vriend en ik vinden het een hele leuke naam, vooral omdat de eerste 2 letters de begin letters van mijn naam zijn de de 2 laatste letters (alleen bij indi dan) zijn de eerste twee letters van zijn naam..snappie hem nog Maar bij Indy gaat dat dus dan niet op omdat mijn vriends 2e lettter een I is en geen Y.
Ja ik had het ook gelezen in de juni topic, Dat ze overleden was wist ik niet. Wat verschrikkelijk zeg
He ik lees net dat er nog een ex-juli mama zwanger is Jootje24..! Hopelijk dat het voor de rest van de meiden ook snel 'raak' is!
Kwebbels, ik vind Indy ook mooier. Ik kan ook niet zeggen waarom, maar het lijkt mooier! Ik lees later wel bij, ben moe.... maar heb een lekker lang weekend voor de boeg
IK WEET HET..! Heb nog beide namen zitten bestuderen, en ga proberen uit te leggen waarom ik Indy mooier vind (hoop dat je het kan volgen Kwebbels ) indi lijk net op een naam die niet af is..dus India, indiaan of zoiets. IndY daarintegen stop goed aan het einde Nou misschien slaat het nergens op, maar 'denk' dat dat de reden is dat de schrijfwijze Indy mij het meeste aanspreek..hihihi
Goedenmiddag dames Het is hier even wat rustiger an mijn zijde hoor ik heb dan ook niet alles terug gelezen... Met mij is alles goed maar vrienden/goede kennissen van ons die krijgen een baby'tje met een afwijking in het lichaampje waarbij het de vraag is of hij/zij het wel red . Ze is nu 32 weken en misschien is het kindje al wel gehaald, ik weet dat verder niet en hun hoofd zal er ook niet naar staan om ons daarbij elke keer op de hoogte te houden en dat geeft ook niks. Maar ik vind het zo erg voor ze en ik hoop zo dat hun kindje het red, ze hebben al zo'n nare tijd achter de rug en zijn al zolang bezig geweest voor hun 2e en laatste kindje . Dus ik zit de hele tijd mijn koppie bij hun.
Ik vind persoonlijk Indy ook mooier Kwebbels. En nog even over dat pijntje van mij: ik heb er minder last van als ik zit. Maar als ik opsta en ga lopen dat voel ik elke keer als mijn linkervoet de grond raakt een pijnscheut. Ik geloof in elk geval niet dat het mijn banden zijn, want dat voelt meer als spierpijn en dat zit veel lager. Dit is echt ter hoogte van mijn navel. Ik hoop in elk geval dat het morgen minder is/wordt. Ik kijk het nog even aan, want de pijn is niet ondragelijk. Gelukkig trappelt de kleine nog wel de hele dag door, dus daar ben ik niet bang voor. En jeetje wat een verhalen weer van juni-mama's die bevallen tot het verhaal van jou Bloem. Schrik ik toch wel van!
Mooie uitleg! Ja de 'i' op het eind klopt op de een of andere manier niet en de 'y' lijkt beter ja! Wat vreselijk Bloem! Dat zijn toch nare berichten!
juni mama's die bevallen? Heb ik iets gemist? Dit soort dingen moet je niet met je eigen zwangerschap vergelijken al is dat misschien moeilijk. Ik heb er zelf geen last van, dit soort dingen zijn heel zeldzaam maar kunnen gebeuren. Maar je moet er toch van uit gaan dat als je 20 weken echo goed was dat het dan ook goed zit
Je slaat de spijker op zn kop zeg. ik vind ook indy mooier, maar wist niet goed waarom maar dit klinkt heel logisch. Alles was weer goed bij de vk. Moet alleen idd zoals de fysio ook al zei rustiger aan gaan doen vanwege mn bekken. Pfff, doe het wle hoor maar vind het zo lastig.