Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Zo de lijst ff geupdate

Vandaag wel fijn gewerkt was niet zo moe vandaag nog steeds veel last van mijn borsten maar is wel prettiger met mijn nieuwe bh.

@ veraatje: ik vind misselijk niet overgeven ik ben met vlagen misselijk ook niet de hele dag door (gelukkig)

@ mayo1982: ik ben ook best wel bleek zit er overna te denken wat ervoor te kopen want als ik zo nog de winter door moet :(

@ triessie: als dat nou lekker zit waarom zal je het dan laten als het zo doorgaat duurt het bij mij ook niet lang meer.

@ sassa25: ik heb geen last van roze afscheiding maar er zijn er meer die er last van hebben en zolang het niet helder rood is is het niet verkeerd. Heeft met de baarmoeder te maken.

@ caro73: Vind babyboom nu ook wel interessant en die ajax kerel moet die van mij niet doen. Wel relaxt zo`n bonus altijd makkelijk nu er een kindje op komst is.

@ nin0: Wat super dat het hartje klopt! dat zal wel een fijn gevoel zijn.
    Ik hoop ook snel voor een echo te mogen maar kan pas woensdag bellen voor een afspraak.

@ Joki: 23sept was mijn 1ste dag van laatste ongie eisprong gehad met 30 dagen maarja hou gewoon 1 juli aan zou zomaar kunnen veranderen bij de 1ste echo misschien heb ik me wel vergist in de eisprong.
    Even over dat boek als ik jou was zou ik er gewoon in schrijven dan heb je ook nog een herinnering voor later en waar je last van had kan je het gebruiken bij een volgende zwangerschap anders kan je beter niks doen voor het geboren is risico`s zijn er altijd.

2. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    Joki, dat boek heb ik ook! Vind m echt gaaf!
    Vroeg laatst iemand waar ie vandaan kwam, ik heb m bij de Bruna vandaan!
    Gewoon invullen, anders is het zonde als het straks wel goed gaat en er staat niks :)

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Nin0, wat een geweldig nieuws! Ga er lekker van genieten!

4. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    hey dames,

Als alles goed gaat ben ik ook in juli 2008 uitgerekend.
    Donderdag 15 november heb ik mijn 2de echo op de echo afgelopen woensdag was een vruchtzakje van ongeveer 9,5 mm te zien.
    Ben erg bang dat het niet goed gaat omdat ik vorig jaar een Leeg vruchtzakje heb gehad. En had afgelopen woe echo omdat ik lichtroze bloedverlies had bij afvegen.
    (ben onder behandeling bij fertiliteitsarts)

Maar goed hoop natuurlijk dat er volgende week een hartje te zien is...

Voor de rest iedereen hier natuurlijk super gefeliciteerd!

Liefs Nannie

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Pfff heb egt pijn op een punt in mijn onderrug...
    Het is egt op 1 punt gecentreerd, zeg maar het midden van mijn onderrug :(
    Iemand die daar ook last van heeft of heeft gehad in n vorige zwangerschap?
    Je hoort zoveel verhalen over bekkeninstabiliteit maar weet neit of ik hier nou mee naar de dokter of VK moet als het aanhoudt

6. monkeylove

Gefeliciteerd Nannie, geniet ervan

7. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Dat is wel vervelend heb je niet gewoon last van je rug? bekkenpijn zit meer onderin toch?
    Ik heb heel last van mijn borsten nu en vooral mijn linker pff als mijn vriend ook maar er probeert aan te komen dan sla ik hem :p

8. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    ik wil ook zo´n boek.
    Zal m´n kereltje ff een hint geven! :)

ik ga pitten, t´is al weer laat

tot morgen dames!

gr mayo

9. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    nou nou, das wel erg agressief haha

10. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @goudvis en diavolo, ik moet maar gewoon in dat boek gaan schrijven. Het is inderdaad jammer als ik nu niks schrijf. (het gaat gewoon goed)
    En risico's zijn er altijd, je hebt gelijk goudvis.!

@monkeylove ik heb dat bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Mn bekken stond scheef. het is een paar keer gekraakt. (au)
    Hopelijk hoeft dat bij jou niet.

@Nannie, gefeliciteerd en welkom.

@Mayo, blijven hinten...!

11. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Ik word met de dag feller ken mezelf soms echt niet terug... in de auto is het helemaal ellende als iemand voorrang neemt ofzo grrrr dan ontplof ik bijna echt schandalig eigenlijk maar kan er niks aan doen.

Mijn vriendje weet al dat mijn borsten nu even verboden terrein zijn heb ik hem gister goed duidelijk gemaakt.

Joki lekker gaan schrijven hoor heb ik gisteren ook gedaan en voelde wel prettig om er zo positief mee bezig te zijn.

Nannie gefeliciteerd en onzekerheid hebben we allemaal last van denk dat de meesten wel even een paar weken in winter slaap willen tot de 12e week is bereikt... probeer een beetje te genieten.

12. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken morgen ff lekker uitslapen.

Weltrusten allemaal en tot morgen

13. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Ja Ik mag me hier ook melden!

14. monkeylove

Gefeliciteerd Esther!

15. monkeylove

Pfff... voel me rot!
    Hoe kan t nou tog dat t leven van mijn ex gwoon doorgaat :cry:
    Ik kan gewoon niet begrijpen dat er mensen bestaan die zo in elkaar steken, maar jah, ik heb er meer over op internet gelezen, en ik ben helaas niet de enige die tegen een foute man aan is gelopen...
    Hij zegt dat hij me begrijpt als ik me rot voel :S hoe kan hij me begrijpen dan... Want zijn leventje gaat gwoon door en ik zit hier weet je, terijl we er samen voor hadden gekozen...
    Tis jammer om te ontdekken dat hij gewoon niet van me gehouden heeft, wat hij ook zegt, dit kan nooit liefde geweest zijn...
    Sorry hoor weet neit aan wie ik het anders kwijt moet, maar zit hier weer met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel, wat doet hij me aan uit puur egoisme :cry:

16. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    he dames
    zijn er meer waarbij pas een echo wordt gedaan met 11 wkn of ben ik de enige.....De verloskundige bij mij doet het niet omdat je vaak hebt dat ze het nog niet kunnen vinden als je rond de 8 wkn bent.
    Ik vind het zo jammer dat het zo laat is........Bij mijn huisarts deden ze het wel met 8 weken al.En ik vind dat toch altijd een bevestiging..Ik moet zowiezo in ziekenhuis bevallen en met 36 wkn over na ziekenhuis ik had misschien net zo goed bij de huisarts kunnen gaan zitten kwa dit had ik misschien meer kans op een hartje zoeken.....
    wat vinden julllie.gr heidi

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Goedemorgen zwangere dames :)

Ik heb weer heerlijk geslapen..! Niet eens wakker geworden van de storm! Voor de nieuwe mama's van harte gefeliciteerd en welkom bij de juli 2008 mama's :D het is supergezellig hier, dus klets gezellig mee!

Ik kan niet anders zeggen, maar het gaat super..nog wel beetje moe maar dat is nu meer na het avondeten dat de moeheid toeslaat. Beetje gevoelige borsten en misselijkheid, ach dat overleef ik wel!

Ik twijfel echter over één ding: mijn buik. Niet normaal maar heb al echt een buikje, mensen vragen aan mij: ben je niet verder? of krijg je geen tweeling? ... ik zou het niet weten :(
    Met Björn had ik ontzettend veel vruchtwater, had ik ook echt een toeter met 3,5 maand..nu word ik wel ERG nieuwsgierig naar de echo de 22ste!

Heb om 11.00 uur een kinderverjaardag en daarna bij mijn schoonouders een bakkie doen, dus allemaal nog een prettige ochtend/middag!

18. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Heej Monkeylove, ik vind het echt kei klote voor jou! Gewoon hier blijven spuien als je daar behoefte aan hebt!

En Nin0, ben superblij voor je. Nou moet je wel heel erg gaan genieten he...

Ik voel me verder prima, paar kleine ongemakjes, maar ja, hoort erbij. Gisteren hebben we het tegen mijn familie gezegd. Ze reageerden
    nogal verbaasd, maar ze vonden het wel hartstikke leuk. Morgen hebben we familiedag met alle ooms, tantes, neefjes en nichtjes. Denk dat we het daar dan ook maar vertellen, duurt anders veel te lang voor we ze weer allemaal samen hebben.

xxx

19. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Heb ook heerlijk geslapen alleen beetje wakker geworden met keelpijn aan 1 kant daar zijn de klieren opgezet.

Ester1986 Gefeliciteerd en welkom bij de juli mama`s!

Monkeylove ik kan me wel voorstellen dat je je zo voelt het is ook niet niks om dit alleen te doen terwijl je er samen voor hebt gekozen en dat je er dan achter komt dat de liefde eigenlijk niet zoveel voorstelde dat is dat wel dubbel zo hard. Je zal even door een meoilijke tijd gaan maar als er wat is dan gewoon hier posten dan steunen wij je.

Heidi77 ik nog niet wanneer ik voor een echo kan kan pas woensdag bellen voor een afspraak maar ik hoop idd ook wel wat eerder.
    Kan je niet alsnog bij je huisarts terecht? moet toch mogelijk zijn.

Patricia: wie wet ben je dan wel verder dan je dacht, ik heb nog geen buik alleen is het wel beetje hard door wat er daar binnen allemaal gebeurt maar niemand die er wat van ziet.

zo ik zal een even gaan ontbijten.... bakje thee erbij

l

20. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Heb ook heerlijk geslapen alleen beetje wakker geworden met keelpijn aan 1 kant daar zijn de klieren opgezet.

Ester1986 Gefeliciteerd en welkom bij de juli mama`s!

Monkeylove ik kan me wel voorstellen dat je je zo voelt het is ook niet niks om dit alleen te doen terwijl je er samen voor hebt gekozen en dat je er dan achter komt dat de liefde eigenlijk niet zoveel voorstelde dat is dat wel dubbel zo hard. Je zal even door een meoilijke tijd gaan maar als er wat is dan gewoon hier posten dan steunen wij je.

Heidi77 ik nog niet wanneer ik voor een echo kan kan pas woensdag bellen voor een afspraak maar ik hoop idd ook wel wat eerder.
    Kan je niet alsnog bij je huisarts terecht? moet toch mogelijk zijn.

Patricia: wie wet ben je dan wel verder dan je dacht, ik heb nog geen buik alleen is het wel beetje hard door wat er daar binnen allemaal gebeurt maar niemand die er wat van ziet.

zo ik zal een even gaan ontbijten.... bakje thee erbij

l

Deel Deze Pagina