Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    ML bedankt voor je smurfen, klasgenootje van Sven was net aan de telefoon helemaal door het dolle heen.
    Gargamel heeft het helaas niet overleefd. :(

2. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    ML leuk dat behang!

Wat een verschrikkelijk nieuws van Marjonz...

Echt lullig dat ik nou net dat berichtje had geplaatst over genieten, lekker dubbel :cry:

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja zoiets hebben wij op onze eigen slaapkamer. Organza zilveren gordijnen, die in de zon brons worden met daarachter een zilveren rolgordijn. Onze slaapkamer is nl. paars met zilver.

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Leuk behangetje ML!

Jouw kamertje klinkt ook erg leuk Silla.

Ben zo benieuwd straks naar alle babykamerfotootjes :D
    Mijn mannetje is druk bezig om alle meubels in elkaar te zetten. De kast staat er al, de commode bijna en daarna nog het ledikantje!

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    hey meiden

ik ben er ook weer ff
    op de nieuwe computer, echt heerlijk. kan gewoon kiezen vanaf welk scherm ik schrijf omdat er 2 schermen zijn vanwege t werk van vriendlief, :) wel erg wennen want ik had altijd een laptop waarvan we altijd alles deden, als ik ff geen zin had om op de computer te gaan klapte ik m gewoon dicht maar nu moet ik m echt gewoon afsluiten maar t bevalt me prima de nieuwe computer dus suusje is weer helemaal blij voor vandaag, nu nog t zonnetje erbij en ik kan mijn geluk niet op. :)

hey fijne avond allemaal

groetjes susanne

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hahaha, nou het zonnetje laat denk ik wel even op zich wachten :( maar lekker dat je je weer wat beter voelt Suzanne...

Met de 20-weken echo ging die kleine met zijn lippen tegen de eeeh... camera... en drinken :(
    check: http://nl.youtube.com/watch?v=gXlAksUOcM4

7. monkeylove

Pfff... gaat net een gast in me msn tegen me aan zitten klagen dat zijn vriendin zo afstandelijk doet sinds ze zwanger is en dat hij ook "pappie" word en van de zwangerschap wilt genieten en blaabbalalb....
    erg lief dat ie zich wel zo druk maakt maar ik ben denk ik niet de aangewezen persoon om iemand gerust te stellen hierin gezien mijn eigen situatie, heb maar gauw m'n msn afgesloten.
    Niet dat ik het hem niet gun allemaal mahjah... Denk dat mijn situatie wel wat schrijnender is momenteel... hahaha heb m maar wel gerustgesteld met het hormonen en moeverhaal... zucht....

8. Goedemorgen meiden,

Ben ik ook weer ff... gaap gaap :)
    Drukke week gehad en steeds erg moe geweest, dus vandaar geen berichtjes van mij. Wel het meeste steeds ff doorgelezen.

Kwebbels ik vind Indy ook mooier. Het dochtertje van een collega van mij heet ook zo en dat is zo'n lief en schattig meisje :)

Patricia hoe was het weerzien met je mannetje? :) Nog een paar dagen en dan gaan jullie trouwen.

ML leuk behang en thnx voor het plaatsen van de website staan leuke dingen op, ook die interieurstickers, waarschijnlijk wel iets voor bij Steijn op de kamer.

Verder weet ik niet meer wat er allemaal geschreven is. :oops:

Ik heb gister controle gehad en de baby was goed gegroeid en hartje klopte ook mooi, met ook al variatie in de harttonen dat was goed zei ze. Ik moet ook een vk gaan regelen voor de kraamweek, dus ik heb mijn oude opgebeld en die willen het graag doen. Over 2 weken even bij hun langs om bij te praten en om te kijken hoe het gaat etc.

Ook ik moet van de gyn minder gaan werken, vanwege mijn vermoeidheid. Ik lig op het moment 's avonds en in de weekenden alleen nog maar op bed en kan mijn ogen niet meer open houden en heb een vreselijke pijn in mijn buik. Alleen nog geen idee hoe ik dat ga brengen aan mijn werkgever want die willen een brief van de gyn en de gyn zegt dat doen we niet, maar de arbo arts mag en kan ons altijd bellen en wij geven de info. :(
    Dat zie ik dinsdag wel. Nu paasweekend.

Mijn vriend is alleen vanochtend naar kantoor om de boekhouding te doen en vanmiddag doet hij de zaak dicht.
    We hebben een hangwiegje gevonden op marktplaats en die gaan we bekijken en als we het mooi vinden dan nemen we hem mee (dus ga er maar vanuit dat we hem meenemen hahahaha).

9. Oh ja nog 1 dingetje...wat vinden jullie van dit gedichtje? Heb hem op internet gevonden en mijn vriend en ik kregen allebei een brok in onze keel (nou ja bij mij tranen..hormonen he? ;) ) en hij komt aan de linkerkant op het geboortekaartje.

Jouw handje in het mijne
    mijn grote hand, jouw kleine
    Jij, mijn kleine broer
    Ik, al groot en stoer
    Wat ben je nog klein zeg
    Kom, ik help je mee op weg
    En op een dag, een eind vooruit
    ziet de wereld er voor ons
    hetzelfde uit

Je grote broer Steijn

10. Haha, leuk filmpje meid! weet je ff weer waarvoor je het allemaal doet, toch!

11. monkeylove

Haha schattig he :p

Cristiea, ik ben ook echt blij dat ik niet meer hoef te werekn hoor, ben ook veel moe en akn ook echt hele dagen op bed liggen, kan je nagaan hoe moe ik geweest zou zijn als ik nog moest werken.
    Ook heb ik sna\el oijn in mijn buik als ik me teveel inspan..
    En als jij en je man er ALLEBEI tranen van in de ogen kregen (gedichtje) moet je die gewoon doen he? duidelijk ;)

Zo werd wakker van die hagel, echt keihard op m'n ramen. Gelukkig lag Leroy lekker naast me...
    Maar die werd er ook wakker van, ik zit nu achter de pc en Leroy zit te WIIen... Pfff...

12. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hartstikke mooi Christiea! Zou het zeker op je geboortekaartje zetten. Zo Mikey ff naar school brengen. Nyala blijft lekker thuis, heeft waterpokjes :(. Fijne dag allemaal!

xxx

13. monkeylove

Mikey naar schoolo brengen? ik dacht dat alle scholen vrij hadden vandaag... hmmmz niet dus...

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Echt een heel mooi gedichtje Christiea, die moet je zeker op het geboortekaartje doen! Fijn dat alles goed was met jullie baby!

15. Scholen mogen vrije dagen zelf inplannen (bufferdagen zijn dit) maar de meeste scholen zijn wel deze dagen vrij... ik gelukkig wel!
    Gaan jullie nog leuke paasdingen doen?
    "i'm dreaming of a white easter" als ik het weerbericht mag geloven

straks even naar de prenatal (werkt een moeder een uit mijn klas) en ik moet mijn huis even uit, er komt weer een kijker...
    er is trouwens een bod gedaan gister! yes, wie weet toch mijn huis op tijd kwijt! duimen jullie weer!?

liefs rensie

16. Succes vandaag meid!

17. monkeylove

Rensie, ik duim dat je je huis verkoopt

Patricia, geniet van je ventje in je buik... spannend weer!

18. Dank je wel!
    Sinds die vorige eikel de financiering niet rond heeft gekregen, zit ik toch flink in de stressssss!
    hoe is het verder met jou?

19. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    21 mrt Patricia01 om 09.15 uur controle gyn
    21 mrt Mama van Perine om 15.00 uur gyn

Succes vandaag dames en vooral genieten!

Rensie, ik ga meeduimen dat je je huis gaat verkopen! Ik kan mij voorstellen dat het een stressfactor minder is!

20. monkeylove

Met mij alles goed. Voel me heel rustig en relaxed nadat ik een aantal belangrijke beslissingen heb genomen...

Deel Deze Pagina