Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden, wat een rotweer zegt, het sneeuwt hier van die natte kleddersneeuw :(

Kwebbels, ik vind Indy een leuke en stoere meisjesnaam. Indi vind ik meer een afkorting van iets.

Christiea, wat een lief gedichtje!

Rensie, weer een bod, dat klinkt goed, hopelijk gaat het allemaal lukken.

Patricia, hopelijk is de kleine nog goed op groei!

Grrrrr ik weet niet waar Damian last van heeft vandaag, maar het is echt een spookie vandaag. :evil: Zal wel de spanning voor zijn verjaardag zijn ofzo.

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Rensie ik duim ook dat je het huis verkoopt.

Mooi gedichtje Christiea, zeker op het geboortekaartje plaatsen!

Patricia ik hoop inderdaad dat je kleine goed op de groei is!

En inderdaad ook ik dacht dat alle scholen vrij waren vandaag. Ik kom altijd langs een school op weg naar mijn werk en normaal is dat een vreselijk drukke weg. Vandaag was er geen auto te bekennen.

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Dames echt heel erg bedankt voor jullie mening over de naam! Ik heb er heel veel aan.

ML mooi behang heb je uitgekozen hoor!

Christea ik vind je gedichtje erg mooi, hebben jullie het zelf gemaakt? Leuk voor je dat je controle goed is gegaan!

Patricia: Je hebt je afspraak al gehad maar ik hoop dat alles goed is!

Ik heb lekker een luierdagje vandaag, ben druk bezig met breien. Ben namelijk volgende week jarig en wil bij mij in de klas gebreide vingerpopjes uit gaan delen..Dus moet er zo een 30 breien, ben er nog wel ff zoet mee :)

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Wij hadden dit gedichtje op het geboortekaartje van Björn staan :D alleen dan namens papa geschreven!

Komen net van de gyneacoloog, alles was goed :D
    Mama was 1,8 kilo aangekomen :confused: maar ze vonden dat niet raar omdat de baby nu babyvet aanmaak..en mijn bloeddruk was top 74/122.
    Over een klein maandje weer terug, en ook gelijk bloed afnemen :( dat is dan weer een stuk minder, maar het zijn nu maar 2 buisjes bloed :)

Gisteravond heel de avond met mijn mannetje geknuffeld..! Heb hem zo gemist..en de traantjes vloeide rijkelijk toen hij de woonkamer kwam binnenwandelen :) :oops:

5. Succes kwebbels. :D

Goedemorgen allemaal..

Hier gaat het weer een beetje redelijk. Vanmorgen opgestaan zonder rugpijn, dus hoop dat het vandaag zo blijft..
    Nog 1 weekje, dan krijgen we de sleutel al van ons huis! Heerlijk!
    Echt erg spannend!
    Dan eindelijk in de babykamer bezig... Ik kijk er naar uit!

Succes met huis verkopen Rensie, hebben jullie alweer een ander huis? Wanneer mag je daarin?

Succes met Damian vandaag Niesje...

Indy is zeker een heel mooie naam...

Liefs Wendie

6. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Gelukkig dat alles goed was Patricia! Ben je in totaal nog maar 1,8 kilo aangekomen :confused: :confused: Ik schaam me echt dood ik ben geloof ik al 7 kilo aangekomen :cry: :cry: Gelukkig zit die 7 kilo alleen op mijn buik volgens mij..Voor de rest geen vetophopingen ergens ofzo godzijdank!

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hahaha nee was het maar zon feest! Ik ben in 4 weken tijd 1,8 kilo aangekomen ;) Ben nu totaal 7-8 kilo aangekomen :)

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Fijn dat alles goed was bij de gyn, Patries en super dat je mannetje er weer is.
    En over die kilo's... ik ben nog meer aangekomen :oops: Gelukkig bij mij ook alleen op de buik!

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou Kwebbels suc6 met breien zou ik zeggen.

En Patricia fijn dat alles goed was bij de gyn.
    Is er nog een speciale reden waarom ze volgende keer weer bloed gaan afnemen, of heb ik iets gemist en was dit al langer bekend?

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik zit te wachten hier tot ik heel nodig naar de wc moet. Moet even een potje langs de huisarts brengen omdat ik misschien ene blaasontsteking heb. De hele tijd maar een drukkend gevoel van onderen en beetje branderig. Heel vervelend. Het schiet maar niet op als je er op wacht zeg.

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Dat klinkt idd een beetje als een blaasontsteking Sann, nou jah, hopelijk valt het mee...

Patricia, beter dat de echo goed was, ik ben in totaal 4 kilo aangekomen...

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb geen idee, heb het nog nooit van mn leven gehad. zal zo maar s wat gaan drinken, anders duurt het een halve eeuw voor ik s moet

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Dat zijn mooie berichten Patricia!

Sann, vervelend zeg! Hopelijk is het geen blaasontsteking.

Ik begin ook ineens uit te dijen, ik ben nog maar 4,5 kg aangekomen, maar het zit allemaal op mijn borsten en buik.
    Net kwam mijn vader even langs en die stond er van te kijken hoe "dik" ik was geworden in 2 weken tijd.
    Hij beweerde dat mijn nicht (die zowiezo al veel molliger is dan dat ik ben, en ik ben niet dun ;) )
    er minder dik uitzag dan ik :( , en bedankt weer paps!

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ach, zo'n ramp is een blaasontsteking niet geloof ik en dan kom ik tenminste van dat rotgevoel af. Hoop het dus eigenlijk wel, want anders ga ik me weer zorgen maken over wat het dan is.

15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ach het is voor een goed doel, moet je maar denken :D .

Eigenlijk best vreemd zat ik te denken. In het begin van de zwangerschap komen er ook al best wat kilootjes bij, terwijl de kleine nu pas ongeveer 350-400 gram weegt. Komt er dan zoveel gewicht bij alleen in de borsten en aan vruchtwater. Ik was tot vorige week ook 4-5 kilo aangekomen (ik was nl. 2 kilo kwijtgeraakt door die paar daagjes griep, anders was het nog meer geweest). Dat kan nog nooit alleen in mijn borsten zitten :confused: . Ergens moet er ook iets zitten.

16. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zeg even een vraagje? Als ik het zo kijk dan zitten hier best wel meiden die ervaring hebben met blaasontsteking dus allicht dat iemand dit weet.

Normaal gesproken als ik werk, drink ik vreselijk veel op een dag: zo'n 3 liter per dag. Maar als ik dan in het weekend weer minder drink, krijg ik in de loop van de dag zo'n vervelend gevoel dat ik moet plassen, maar natuurlijk komt er dan niks. Als ik dan weer wat meer drink, is het ook gelijk weg. Verder heb ik GEEN pijn of branderig gevoel met het plassen.
    Enig idee wat dit kan zijn? Blaasontsteking heeft volgens mij andere symptomen. Het lijkt wel of er in mijn blaas een soort "voelmetertje" zit en zodra het urinepijl zakt tot beneden dat metertje, dat er dan een signaal komt. Oftewel vraagt mijn lichaam gewoon om de gebruikelijke hoeveelheid vocht?

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vergat er nog bij te zetten dat mijn nicht dus ook zwanger is en 1 maand op mij voorloopt :(
    En volgens mij is 4/5 kilo rond deze tijd erg netjes hoor.

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Essie, pijn of een branderig gevoel bij het plassen zou best kunnen wijzen op een blaasontsteking. Laat anders voor de zekerheid je urine even testen door huisarts of VK. Veel drinken is in ieder geval wel heel goed bij een (dreigende) blaasontsteking.

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Geen idee eerlijk gezegd. Maar goed ik kan er weinig aan veranderen toch? Ik doe helemaal geen extra vreemde dingen qua eten nu ik zwanger ben (oké soms een beetje :) ).
    Ik hoorde laatst dat de buurvrouw van een vriendin van ons ruim 20 kilo was aangekomen in de zwangerschap. Volgens mij is het voor elke vrouw anders of niet?

20. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik heb dus geen pijn of een branderig gevoel bij het plassen (ik zag dat ik GEEN had weggelaten in mijn vorige berichtje, dus dat heb ik maar ff gewijzigd). Alleen dat plasgevoel als ik weinig drink (en wat dus weer verdwijnt als ik normaal ga drinken).

Deel Deze Pagina