Whahahaha Honger?!? Ik heb ook de hele week zo'n ontzettende honger niet normaal, dat zal wel al het babyvet zijn wat nu begint aan te zetten bij de beeb.
Erg he die honger, heb net 5 boterhammen op En ook de raarste combinaties! Eentje met pindakaas, salami, smeerkaas, likkenpot en jam Niet zo raar dat ik nu een beetje misselijk ben En een halfuurtje later zat ik Duyvis tijgernootjes naar binnen te werken Nu ga ik eventjes boodschappen doen voordat de hongerwinter uitbreek , vind het altijd zo verschikkelijk om te shoppen voor de feestdagen. Mensen duwen elkaar weg in de supermarkt alsof er een hongersnood uitbreek, bleggg. Maar goed, nu mijn mannetje weg was kon ik ook niet eerder..ik ga geen loodzware boodschappen tassen 2 hoog sjouwen.
Ik neem aan dat bij Jasmine de 'e' uitgesproken wordt, dan vind ik Jasmin leuker! Vooral omdat Rosaline ook op de 'e' eindigt. Dat loopt niet lekker Jamine Rosaline... althans dat vind ik Fijn dat je zo lekker hebt genoten Esther! Voor zover ik mij kan herinneren is hier niets spectaculairs gebeurd.
? En je komt maar zo weinig aan in 4 weken tijd? Als ik dat allemaal zou eten, ben ik zo 6 kilo gegroeid!
hey buddy fijn dat je er weer bent van vakantie. volgens mij is hier niet echt heel veel ernstigs gebeurd voor zover ik weet... marjonz van de 20 weken echo die niet goed was, heeft wel de beslissing nu genomen, die kan je lezen bij vlindertjes 17-24 weken. hier gaat het wel lekker. vandaag nog weinig last gehad van de rug. en wat betreft het aankomen? ik ben nog maar net 3 kilo aangekomen ofzow... liefs wendie
ow das handig om te lezen ook voor mij . Alleen verdrietig nieuws over Marjonz heftig hoor.. ik ben trouwens inmiddels 8 kilo (slik) aangekomen. Ik hoopte zo'n 12 kilo aan te komen, maar ga er nu maar vanuit dat het er zeker 15 worden. Ook bij mij zit het echt vooral in m'n buik. Van achteren zie ik er niet zoveel anders uit dan voorheen...
Ik vind Jasmin leuker, ook tenminste duidelijk, gaan mensen het anders toch uitspreken als JasminE met een e erachter...
Ik vind ook jasmin mooier, maar yasmin vind ik, als het engels uit wordt gesproken, nog mooier . Ik ben nog maar 2 kilo aangekomen. Hopen dat het zo blijft. Ben voor ik zwanger raakte zoon 20 kilo afgevallen. En daar heb ik niks voor gedaan, denk dat ik daarom nu ook maar weinig bij kom. Het wil er gewoon niet meer aan . Nou joepie dan maar he? xxx
Ik heb het nagezcot maar het is gemaakt van rauwe eieren en er zit drank in. maar heb gelezen dat dieuit de supermarkt geen kwaad kunnen...
Athina, Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad in Disney! Ik ben er ook echt verslaafd aan! ben inmiddels 8 keer ofzo geweest en heb mijn man er ontmoet! vond je het niet jammer dat je niet in de 8banen kon? iefs rensie
Die uit de supermarkt zitten ook rauwe melk in, ik zou het persoonlijk niet doen. Vandaag hebben we een geboortebord besteld voor als de tweeling komt. Hij is zo gaaf, popeye met twee kinderen op zn handen en daaronder komen de namen (die weten we al). Hij moet nog helemaal gemaakt worden dus dat duurt nog wel even.
Ik zou voor Jasmin gaan zonder e. Anders word het jasminE RosalinE.... Maar dat is natuurlijk mijn mening. Paar pagina's terug vreg iemand over het lakentje - dekentje of dekbedovertrekje. Wij hebben gekozen voor een dekbedovertrekje met een dekentje er in. In principe natuurlijk hetzelfde als een lakentje en een dekentje. Vandaag werd het eindelijk nagelevend en meteen bedje op gedekt natuurlijk. De kinderwagen die we besteld hadden (en tijdens de levering de verkeerde kleur bleek te hebben) is nu in de juiste kleur binnen, dus morgen lekker ophalen. Dan nemen we ook de stok waar het hemeltje aan moet hangen mee en dan is het kamertje ver klaar. Disney.... leuk! Ben er ook al een aantal keer geweest en blijf het leuk vinden. Ben net zo'n klein kind dan haha. Maar kan me voorstellen dat het in deze situatie minder leuk is, voornamelijk zwaar denk ik. Ik ben nu 5,5 kilo aangekomen. Was nog steeds netjes vertelde de vk mij. Gelukkig maar want ik was voor mijn zwangerschap ook bijna 10 kilo kwijt geraakt. Moet er straks dus wel weer even aan werken, maar hoop dat het me dan lukt. Ben nu af en toe weer behoorlijk aan het snoepen geraakt (paaseitjes, schuimpjes, dropje aaaggghhhhhh ) Maar eet gelukkig ook veel fruit etc, dus kom wel aan de dagelijkse vitamine.
Veraatje, ik heb het geluk veel en lekker te kunnen eten zonder aan te komen heb misschien in heel mijn leven 3x een sportschool van binnen gezien Athina, leuk om te horen dat je het leuk vond in Disney, ben er nog nooit geweest. Ik hoorde toen in de media dat ze failliet gingen en was toendertijd bang mijn geld kwijt te raken. Maar ze zijn nog steeds open en we zoeken nog iets voor eind dit jaar..dus misschien richting Frankrijk Vergo, gaaf een geboortebord laten maken van Popeye Wij zijn daarnet in de stad geweest bij een feestwinkel, een hele hoek vol met roze/blauwe spulletjes als geboorteaankondiging..ik weet waar ik over een paar weken even flink moet shoppen Weet ff niet meer de naam maar iemand had het over een blaasontsteking zonder last bij het plassen. Ik heb het een paar weken geleden ook gehad, nergens last van totdat ik bloed verloor...fikse blaasontsteking ontdekte ze. Ik had wel een drukkend gevoel bij mijn blaas maar dacht dat dat door de baby kwam, helaas niet zo! Heb toen een kuurtje gehad en ben er nu vanaf..en ik drink echt een paar liter per dag, maar blijk bij zwangere nogal erg veel voor te komen. Nou ik ga ffies Dancing Queen verder kijken dames
Patricia leuk he, alleen zit er nooit iets van tweelingen bij. Ik was laatst in een feestwinkel en vroeg naar tweelingspullen zegt die vrouw nou die komen bijna niet voor. Grrrr ik werd erg boos pfoe. Lekker essie zo'n bonus en binnenkort komt ook nog het vakantiegeld heerlijk.
Goeiemorgen... Kleine Mayron word steeds drukker in mijn buik, toch nog... Als ik smorgens wakker word en me rustig uitrek en alles wordt ie ook wakker, so sweet... Ben echt in love met m hahaah... Kan ook maar geen genoeg krijgen van zijn "lippen-filmpje" van de 20weken echo... zcxuht ahahah...
Dat klopt Vergo ik heb eigenlijk ook niets over tweelingen in de winkel gezien. raar eigenlijk! Zooo hier een kl*te nacht achter de rug, begon met een heerlijk aanval in bed. Gelukkig was mijn mannetje weer thuis dus heeft de zuurstofcilinder voor mij aangezet. Na anderhalf uur viel ik vermoeid in slaap, en midden in de nacht werd ik wakker een verschikkelijke pijn in mijn buik! Zulke pijnlijke steken dat ik echt flink moest doorademen, waren net weeen dacht op een gegeven echt: nou dit is het einde van mijn zwangerschap! Heb mijn mannetje wakker gestoten want ik kon geen woord meer uitbrengen, leek alsof ze met messen in mijn buik aan het steken waren. Mannetje helemaal in paniek, die wilde de gyneacoloog al bellen maar wilde eerst even een warme kruik uitproberen en na een kwartiertje werd het al minder en na een uurtje was het helemaal weg. Vanmorgen wel een hard en beurs gevoel in mijn buik maar de kleine beweeg weer goed. Misschien te veel hooi op mijn vork genomen de afgelopen dagen..?! Heb vandaag verplichte bankrust, mag helemaal niets doen vandaag van mijn mannetje..hij gaat straks filmpjes huren, en dan een lekkere luie dag houden! Hoop in ieder geval dat ik vannacht weer lekker kan slapen, want de tijd sloop voorbij vannacht zeg. Essie, dat is lekker die extra centjes! En een goed matras is zeker belangrijk, ik zou gewoon even wat beddenwinkels aflopen misschien zijn er nog wel leuke aanbiedingen! Wij hebben allebei een eigen lattenbodem die je naar hardheid kan afstellen, ik leg namelijk graag op een harde lattenbodem en mijn mannetje wat zachter..dus ideale uitkomst op deze manier!
Hey Patricia.. Dat klinkt niet lekker.. Rustig aan doen hoor! Goed dat je mannetje zo lief voor je is. LIefs Wendie
Zo Essie dat is zeker mooi meegenomen! Een extraatje kan je altijd wel goed gebruiken He gatsie Patricia. Doe je rustig aan? Goed van je mannetje dat hij je niets laat doen. Die van mij is ook overbezorgd. Mag ook helemaal niets meer doen. Het is ook zo'n schat. denk maar even goed aan jezelf en neem gewoon je rust!
Goeiemiddag allemaal! @rensie: die achtbanen ja.. zeker big thunder mountain, die vind ik gewoon zooo leuk! en Indiana Jones... en Crush.. andere jaren heb ik me super vermaakt met buzz lightyear, maarja, als dat 1 van de weinige dingen is die je kan doen, raak je daar ook wat sneller op uitgekeken hihi. Maar oke, we hadden trouwens wel prachtig vuurwerk i.v.m st patricksday... gewoon vuurwerk op het ritme van de (celtische) muziek! @bd: ik dus ook.. helemaal enthousiast en dan ben ik maar moeilijk te stuiten, hup van het ene leuke naar het andere ) maar dat ging nu dus iets moeilijker... maar oke, de sfeer blijft super en ook de vriendelijkheid van de medewerkers is heerlijk @ patricia: pff das wel even schrikken zeg! en dat na juist zulk goed nieuws eigenlijk... Gelukkig is het weer weggetrokken! zo en ik ga nu eten.. ik rammel alweer