Bah Patricia, gelukkig is alles goed met die kleine... Dat is wel lekker dat je ze nou zo voelt schoppen... Gister werd ik ook wel een beetje bang na dat verhaal dat je geen tiramisu mag, maar gelukkig ging me buik vanmorgen nog vrolijk op en neer...
Patries, doe het inderdaad maar even rustig aan! Je hebt echt wel een lief mannetje! Jessbutterfly, als je het op z'n engels gaat uitspreken zou ik kiezen voor Yasmin. Lijkt mij ook duidelijker. ML, ik schrok er ook van. Want ik heb al eens tijdens de zwangerschap tiramisu gehad
Ik heb mijn Rockstarbabyspenen en speenkoortje binnen... Echt snel want ik had ze eergister besteld... Ze zijn cute...
Zo goedemiddag allemaal, mijn ventje is weer lekker thuis Heerlijk..we gaan zo ff boodschappies doen en naar de markt. Ik heb ook een keer tiramisu op Ik wist het echt niet hoor dat het niet mocht.. Essie lekker hoor zo een bonus..Enne je hebt groot gelijk dat je een nieuw matras gaat kopen! Jessbutterfly: Ik zou voor Jasmin zonder e gaan..Erg leuke naam btw! Patries: Doe maar rustig aan inderdaad hoor, ken nooit kwaad een dagje lekker luieren Nou ik ga ook nog even lekker voor schoenen shoppen..Moet nodig nieuwe hebben dus ga ff kijken of ik bij dolcis kan slagen voor leuke laarzen! Fijne dag allemaal!
Whiehoehh mijn kleine ventje is vandaag 2 jaar geworden. Ben er helemaal een beetje sentimenteel onder en in tegenstelling tot gisteren is hij vandaag een engeltje, steeds kusjes geven, heerlijk! Hebben de begin juli mama's ook het gevoel dat hun buikomvang wel lijkt te verdubbelen per dag. De baby ligt ook zo ontzettend hoog, al helemaal tussen mijn ribben en tegen mijn maag. Morgen vieren we Damian's verjaardag en vandaag naar mijn zus want mijn nichtje is 1 dag voor Damian jarig en viert het vandaag. Maar vanavond krijg ik al de eerste visite voor Damian. Dus een lekker druk dagje. De boodschappen hebben we gelukkig net al gedaan. Ben blij dat het pasen is dan kan ik maandag nog even bijkomen van alle drukte.
Niesje gefeliciteerd met je ventje. En meiden niet zo schrikken hoor van die tiramisu, 1 keer zal toch geen kwaad kunnen. Ik wist het ook niet tot dat mn schoonzus met kerst zei die mag je absoluut niet hoor, omdat er rauwe eieren in zitten. Tja zo mag je helemaal niets meer.
ga nog ff een leuk plaatje zoeken en daarna heb ik vandaag een verjaardag. morgen de hele dag de hort op eieren eten enzo. en dan maandag lekker thuis. mannetje wil dan in de tuin werken (?) we krijgen namelijk een tuinhuisje (schuurtje). vorig jaar is onze schuur nl keuken geworden en toen bleek ons schuurtje toch wel te klein te zijn. dus heb de hele tuin op de kop staan, terwijl we net 2 jaar terug de hele tuin ook al op de kop hadden, omdat onze vijver weg moest voor de kids. en daar was het grootste deel van de dag zon dus moest daar het terras komen, wat nu weer 3 meter terug wordt geschoven. het terras komt nu halverwege de tuin. (dichter naar huis terug dus. we begonnen met tegen het huis aan 5 jaar terug) maar goed prettig weekend en fijne pasen alvast. liefs saskia
jippieeee, heb net een boxkleed en ene premaxx babybag gekocht op markplaats voor een mooi prijsje. Ben helemaal blij
aaagggggggghhhhhhh ! Oeps sorry.... Ben een beetje gefrustreerd. Anderhalve week geleden hebben ze de babykamer gebracht inclusief kinderwagen. Helaas bleek de kinderwagen niet de goede kleur te hebben en moest dus terug. Van de week belden ze dat de juiste kinderwagen wel binnen was, dus wij net naar de babywinkel. Was het weer precies dezelfde als die ze bij ons thuis geleverd hadden. Volgens mij was het zelfs nog de zelfde doos ook! Nu blijkt dat deze kinderwagen helemaal niet meer te bestellen is! Had ik eindelijk een mooie kinderwagen gevonden.... aaaagghhhh. Nu gaan ze 'm nog een keer bestellen maar dan wordt ie pas over een week of 10 geleverd. Gezegd dat ik dan wel zeker wil weten dat de kinderwagen er dan in de juiste kleur is anders moeten we straks ineens toch nog een andere gaan uitzoeken en bestellen (wat dus ook weer een tijdje gaat duren). Ze konden niets garanderen, maar gingen wel kijken. Ik bel dus dinsdag dat ik het dan zeker wil weten en als ze 'm niet kunnen krijgen ga ik wel naar een andere babywinkel, waar ze 'm misschien nog wel hebben. Winkepersoneel was heel behulpzaam hoor en vonden het ook ergvervelend, maar ja daar hebben we helaas niets aan. Vriendlief zei ook " dan zoeken we toch een andere uit" en ik meteen " echt niet" hahaha. Hormoon gestuurd antwoord.
Bd: wat balen zeg Ik zou daarook wel pissig om kunnen worden hoor. Ook zou ik dan dus echt niet meer naar die winkel gaan..dan maar een andere winkel Sann: Lekker he als je die dingen goedkoop op de kop kan tikken..Ik heb zo ook al een aantal dingen van kennissen overgekocht. zoals een badstandaard en een maxi cosi die ook nog eens opp de kinderwagen past! Lovelykids: Succes met het verbouwen van de tuin! Niesje1980: Gefeliciteerd met je zoontje. Wat gaat de tijd hard of niet? Nou voor schoenen heb ik neit meer kunnen slagen Was met mijn ventje maar aangezien hij alles mooi en prachtig vond heb ik besloten met mijn zus te gaan Bij het boodschappen doen bij de Albert Hein werd ik zo nijdig..Het is zo een rotwinkel Alles staat heel chaotisch in de winkel en ik was het opeens zo zat daar, ik ben naar de kassa gelopen heb heel chagarijnig afgerekend en ben zo door gelopen naar de c1000 Hoe bedoel je HORMONEN Verder nog hele leuke lampjes bij de blokker gekocht...En morgen komt mijn zus en haar vriend gourmetten dus we hebben het lekker druk. Maar eerst gaan we lekker met ze tweetjes naar de Griek..Hele fijne avond allemaal!
Ow meiden ik heb daarstraks het eerste paar babyschoentjes gekocht , bij de hema! Echte schoentjes hihi. Maatje 56/62 . Ik heb ze opgemeten; het zooltje is 10 cm . Licht roze 'ballerina' schoentjes zeg maar... met een zandkleurig onderrandje en een wit, stoffen zooltje (met van die nopjes zeg maar) . Ze zijn echt zo lief en zoooo klein! Ik vraag me af of ze die ooit gaat passen, maar het was wel erg leuk om te kopen. Zelfs de kassiere vond ze vertederend hihi. Nouja dat moest ik ff kwijt fijne pasen allemaal!
Ooow die zijn leuk he Athina. ik heb ze vanmiddag ook gezien en was ernstig in de verleiding weer. maarja, heb al 2 paar schoentjes en das wel genoeg voor een baby die ze nog niet nodig heeft.
Niesje gefeliciteerd met Damian! Bd81 vervelend dat je kinderwagen misschien niet meer leverbaar is. Wat voor een wagen/welke kleur had je ook alweer? Leuk hè Athina dat shoppen! Heb je trouwens schoentjes nodig voor een baby? Of is dat gewoon leuk om te hebben? Lovelykids lief dat je meedenkt, maar ik geloof niet dat het een liesbreuk is. Ik heb even gegoogled en dan hoor je een bult in je lies te hebben. Mijn pijn zit hoger en er zit geen bult. Ik voel het nu nog wel na veel activiteit, dus het zal toch wel iets van bandenpijn zijn vermoed ik. Ik voel het ook als ik hoest en aangezien ik nog aardig verkouden ben, moet ik soms heel heftig hoesten. Alleen wat ik minder vind, is dat ik toevalligerwijs Frummel ook minder voel sinds dit alles is begonnen. Normaal voelde ik haar heel vaak per dag en nu mag ik blij zijn als ik 3 trapjes over de hele dag heen krijg, waar dat er voorheen misschien wel 20 per dag waren. Wij zijn vandaag ook nog even wezen shoppen bij Babypark voor de laatste benodidgheden: waskussenhoezen, magnetron sterilisator, opbergmanden. Ook hebben we het allereerste echte meisjeskledingstuk gekocht. Zo'n lief jurkje met een vestje. Ik heb even een foto in mijn album geplaatst. Voor nu ga ik weer even tv kijken.