nee hoor essie, helemaal niet nodig ! Misschien zelfs wat onhandig, dus heel veel zal ze ze vast niet aanhebben denk ik. Ze blijven misschien wel beter zitten dan sokjes dat jurkje is trouwens wel super zeg! wel eng trouwens dat je je meissie minder voelt nu. Ik had dat gisterochtend. Nadat ze heel de week superdruk was geweest eergisternacht en gisterochtend dus helemaal niets... Dus ik heb zowel snachts als smorgens met de angelsound op m'n buik gezeten.. dat was lang geleden maar kwam nu wel even fijn uit dat ik die had! stelt je toch een stukje gerust...
Ik heb het ook hoor, ik voel m soms amper. Dan geeft ie af en toe een trap en that's it MAar volgens de VK kon het geen kwaad, als ik hem maar wel elke dag voelde...
Buddy esther... fijn dat je weer terug bent! mooi gevoel he dat je de kleine van buitenaf voelt! patricia rustig aan doen he! goed dat je mannetje weer terug is en je bankrust heeft gegeven! niesje gefeliciteerd met je mannetje! Fijne dag morgen (dan vieren jullie het toch?) essie ga je er ook mee heen? (sorry als ik t gemist heb) ben zelf vorige week ook bij gyn geweest ivm pijn onderin mijn buik. Blijkt dat de kleine enorm tegen mijn blaas aanzit en soort van kneus pijn veroorzaakt Wel vervelend dat je je kleintje nu minder voelt! Kan me voorstellen dat je er dan over in zit! Sorry dat ik niet op iedereen reageer komt omdat ik paar dagen niet ben geweest. T is zo druk geweest afgelopen dagen en daarvoor was ik ziek! had vanaf woensdag tm gister de kleine ook heel weinig gevoeld maakte me behoorlijk zorgen! als mannetje normaal 's avonds aan mijn buik zat begon kleintje te schoppen maar nu ook niet... gelukkig sinds gister weer super druk! buddie wendie hij doet het idd! haha jullie ook allemaal een heel vrolijk pasen meiden! weltrusten voor straks! Liefs Nannie
oh ja nog even een vraagje... goede vriend van ons heeft een kleintje van 1,5 en die ligt nu in het ziekenhuis. Hij heeft een virus waar geen naam voor is maar heel erg heerst met diaree en braken. HIj is opgenomen ivm uitdroging. Nu willen we daar graag even heen maar mensen om mij heen waarschuwden en zeiden van straks is het besmettelijk enz. Wat zouden jullie doen? Ik heb geen idee of het besmettelijk kan zijn en vriend van ons zei van niet?!
Wat bedoel je met dit zinnetje? Ik begrijp je even niet . En met dat kleintje waar jullie heen willen gaan: persoonlijk zou ik geen risico willen nemen. Ik merke toen ik vorige week ziek was dat Frummel toch een stuk minder actief was. En toen ik het later aan de VK vroeg, zei zij ook dat ze dat op zich ook wel merken en zich dan anders gaan gedragen. En oh ja: Frummel is as we write weer superactief: trap naar trap krijg ik gelukkig weer .
ben net wakker... Was vannacht om half 4 wakker en kon niet meer slapen, toen ben ik om kwart over 4 maar gaan lezen en om 5 uur weer in slaap gevallen... Blech!
Jes: Ik zou ook voor Yasmin gaan. Athina: Vermoeiend hè zo struinen in een pretpark. En jammer dat je niet in zoveel atracties kan. Vergo: Ben benieuwd hoe je geboortebord er uit ziet. Als je hem binnen hebt doe je dan een foto in je album? Essie: Lief hoor dat jurkje. Is dat wat ze aan krijgt na de geboorte? En lekker hoor zo'n bonus. Geld met een kleintje op komst is toch altijd handig. Als ik je een tip mag geven. Ik zou nu nog even wachten met nieuwe matrassen kopen. In ieder geval voor jezelf. Want nu lig je heel anders op een matras dan als je straks niet meer zwanger bent en dan voelt het heel anders en kan het misschien niet meer lekker liggen. (Spreek uit ervaring) Patries: Heb je vannacht wel lekker kunnen slapen zonder aanvallen? Hoop dat je je weer wat beter voelt. Niesje: Nog gefeliciteerd met Damians 2e verjaardag. Ik hoop dat hij een leuk feestje heeft gehad. Silla: Wij gebruiken net als bij Sven en Maarit gewoon een dekbedovertrek met een vier seizoenen dekentje erin. Die is tweedelig dus een zomer en winter gedeelte. Maar je moet gewoon doen wat jezelf het prettigst vindt werken hoor! ML: Ik denk dat ik je link even gemist heb van Mayron. Weet je nog op welke pagina die staat of wil je hem anders nog een keertje neerzetten? Fijn dat je in ieder geval nog beetje bij hebt kunnen slapen, maar snap dat je liever de hele nacht had doorgeslapen. Bd81: Das balen zeg van die kinderwagen! Ik hoop dat als ze hem niet meer kunnen leveren je hem nog ergens anders kan krijgen. Lovelykids: Suc6 met de bouw van he tuinhuisje (hou de weerradar maar in de gaten!) Nannie: Fijn dat je weer bent opgeknapt. Doe je het wel rustig aan? En over dat kindje in het ziekenhuis. Als ze daar al niet weten wat het is zou ik geen risico nemen om er heen te gaan. Je eigen kindje is toch het belangrijkste op dit moment. Ik las nog iets over Tiramisu. Volgens mij kan 1 keer een beetje tiramisu eten geen kwaad hoor. Ik vind dat wel met meer producten. Vroeger waren er niet van dit soort lijsten en wij zijn toch ook gezond op de wereld gekomen? Dit is puur mijn mening hoor. Een keertje zondigen kan geen kwaad zo lang het binnen de perken blijft. Vanmorgen ging om 07.15 uur het alarm af (Sven krijsend in zijn bed!). Bleek nou, was zijn knuffeltje achter de rand van zijn bed gevallen (en die lag op de grond). Dus hij dacht dat als ik mijn arm nou ook achter die rand doe dan kan ik hem wel van de grond pakken. (Hij slaapt in een hoogslaper ) En toen zat zijn arm dus klem achter zijn bed. Was op zicht wel een komisch gezicht. Gelukkig kon ik zijn arm draaien en hem omhoog halen. Wat was hij opgelucht. Maar de schrik zat er goed in. Denk ook niet dat hij het nog een keer doet.
VROLIJK PASEN allemaal Senninha ik wil wel een foto plaatsen maar de namen staan erop. Ik pb hem dan wel goed? En voor diegene die hem willen zien zal ik dan ook pben. Hij is er pas over een week of twee hij wordt nu gemaakt. We zijn druk met de voorbereidingen voor vanavond mn ouders en opa komen eten. Hele fijne dag allemaal
Hallo Meiden, Zo hebn even tijd gevonden om een berichtje te schrijven! We zijn afgelopen vrijdag terug gekomen van een heerlijk weekje center parcs in limburg. Het meerdal. We hebben ons heerlijk vermaakt en de kleine ook! Zo heerlijk actief! Maar toen we thuis kwamen hadden we hele andere dingen.. De afvoer van de keuken was verstopt.. De hele keuken op zijn kop.. Maar gelukkig is het sinds gisterochtend weer helemaal klaar! Verder hebben de aguarium helemaal verschoond. En toe ook maar gelijk dekamer verandert. Anders paste de box er niet in.. @ Patricia hoe gaat het nu met je? Rustig aan doen hoor! @ Buddy Wendie, Bedankt voor je kleine update! @ Buddy Nannie, Voel je weer wat beter? Weet oiok niet wat je moet doen.. Ik zou niet gaan denk ik.. @ ML Heerlijk filmpje zeg! @ Vergo, Ben heel benieuwd naar je bord! @ Athina, Fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Disney! @ Essie, Leuk jurkje hoor! @ Niesje, Nog gefeliciteerd met je kleine man! @ Bd1; echt k*t van je kinderwagen.. Hoop voor je dat het allemaal goed komt! @ Jes, Yasmin vind ik ook heel leuk! @ Senniha, hoe is met de arm van de kleine? Verder weet ik het zo even niet meer.. Maar we zijn uit de namen! Voor zowel een jongen als Meisje! Kom maar op maand juli! Liefs
Nou mensen, ben een beetje laat omdat ik nogal druk ben geweest, maar allemaal alsnog VROLIJK PASEN. Nou ik denk dat dit niet warm genoeg is direct voor naar de geboorte. Voor na de geboorte hebben we een heel lief wit pakje uit 1 stuk met een beertje erop. Onderop de voetjes staan ook de voetzooltjes van een beer. Daarbij hebben we een bijpassend mutsje en rompertje. Trouwens inderdaad een goede tip die van de matras! En sowieso zou ik het ook minder prettig vinden om op een gloednieuw matras te bevallen en dan het (kleine) risico te nemen dat hij vies wordt. Even een vraagje. Hebben er hier mensen ervaring met het dragen van buikbanden? Hoe hoog draag je die? Als ik hem tot over mijn buik wil dragen (wat me toch het mooiste lijkt), dan zit de bovenkant echt direct tegen mijn (.) (.) aan. Moet ik hem dan halverwege mijn buik ergens laten beginnen zodat hij niet direct tegen mijn borsten aan zit? Vind ik persoonlijk wat vreemd, maar manlief vind het erg raar als de band direct onder mijn borst begint. Iemand tips?
ik draag hem wel vanaf mn borsten, ook omdat mn middel heel erg aan het meegroeien en zo verstevigd het mn hele buik.
Niet aan gedacht met de namen. #-o Sorry! En als je een foto maakt dan plak je anders maar een papiertje over de namen dan kan je toch je bord aan iedereen laten zien maar hou je de namen lekker voor jezelf. Eet smakelijk voor straks.
Esther1986: Das balen zeg als je thuiskomt en je keuken staat op z'n kop! Wat leuk dat jullie uit de namen zijn, ze gaan ook niet meer veranderen? Met Sven zijn arm is niets meer aan de hand (gelukkig). Het was ook meer de schrik en dat hij zelf niet wist hoe hij zijn arm weer er tussen uit kon krijgen dan dat hij veel pijn had. Essie: Ik heb van de week voor het eerst eenbuikband gedragen. Ik draag hem helemaal over mijn buik. Mijn borsten komen al bijna op mijn buik (de kleine zit erg hoog) dus lijkt het alsof het tot aan mijn borsten wordt gedragen. De buikband is wel zo groot dat hij ook tot over mijn boven benen komt, dus lijkt het net een rokje die je vanaf je bollebuik draagt.
Nee denk niet dat de namen gaan veranderen.. Maar je weet het nooit he haha.. Gelukkig dat het met Sven weer goed gaat! Zal idd wel meer de schrik zijn geweest.. En buikbanden ik draag zo onder mijn truitjes.. Als verlenging zeg maar..
Hallo Dames, hier wat goede berichten uit frankrijk....gyn was helemaal tevreden met me, alleen moet ze die muts van een stagaire eens eruit mikken! De bewuste stagaire probeerd nl al 2 mnd lang door de placenta heen! en hartstag te meten met zo'n frut apparaat! vorige keer probeerde ze me wijs te maken dat ik een alarmhoge bloeddruk had, terwijl ze zelf het app verkeerd had bediend! verder beginnen er wat reakties binnen te komen omtrend de oproep voor een au-pair die ik op dieverse sites heb geplaatst. Maar wat zijn sommige meisjes of dom of wanhopig! Ik heb nl duidelijk aangegeven dat ik een nl talig iemand wil krijg ik reaktie uit thailand, phillipijnen en australie nou ja maar afwachten of we in t kort iemand kunnen vinden.
Senninha, wat een gedoe zeg op de vroege ochtend. Gelukkig kon je de arm weer bevrijden. Hoe is het nu met je, Patries? Balen BD van de kinderwagen. Krijg je nu ook een fikse korting door dit gedoe? Niesje nog gefeliciteerd met je zoontje. Leuke dag gehad? Mooi dat de gyn tevreden was, Mama van Perine! Hopelijk vinden jullie snel een au pair! ML, wat een superfilmpje. Ik kan mij voorstellen dat je die maar blijft bekijken. Hopelijk slaap je vannacht beter! Gisteravond heeft mijn man voor het eerst de baby gevoeld. Hij is helemaal door het dolle heen en laat mijn buik nu bijna niet meer met rust. Vanmiddag weer een hectische gedoe gehad. We hebben vast gestaan in de middle of nowhere met de auto. Hij kon geen kant meer op en in de verste verte zagen wij geen huis staan! De moed zonk ons even in de schoenen, maar Thank God kwam er een man toevallig langs die ons uit de blubber heeft kunnen trekken.