Ik denk dat de kleine hier zich binnenkort ook aan papa laat voelen! Hij/ zij reageert zo sterk op mijn hand af en toe.. Ben heel beneiuwd! Jeetje dan schrik je idd wel even als je in de middle of nowhere staat! Maar gelukkig is het allemaal weer goed gekomen!
Ben nu ineens weer zo aan het twijfelen over de naam pffff. Hebben jullie dat ook? Voordat we zwanger raakte wisten we precies welke naam het ging worden, en nu... twijfel ggrrrr. Hebben vandaag lekker pasen gevierd bij ouders en morgen gaan we lekker brunchen samen. Allemaal lekkere (en gezonde) dingen gehaald dus lekker saampjes genieten!
Soms twijfel ik nog wel, maar vind het zelf toch nog altijd een leuke naam... Dus ik dnek er verder maar niet meer over na hahah...
Wij zijn nog steeds zeker, maar oei ik ben wel bang dat het gaat gebeuren... hopelijk komt het goede gevoel bij de naam weer terug en zo niet; de bevalling is (als het goed is) nog ver weg... dus nog niet te druk maken!
Essie ik bedoelde of je er ook over gaat bellen om te horen wat het is. Naar je verlosk. of gyn bijvoorbeeld... Sorry stond er ook een beetje raar... De buikband draag ik ook helemaal over mijn buik. dat vind ik persoonlijk ook mooier als eronder of half erover! senninha wat zielig, maar idd ook wel komisch als je het dan ziet. Gelukkig dat er verder niks met zijn armpje aan de hand is! Esther dat zou best kunnen dat papa hem dan ook snel gaat voelen... zo ging het bij ons ook Veraatje dan schrik je idd wel even als je midden in de rimboe stil staat.. haha maar gelukkig is NL niet zo heel erg groot... ML wat een schattig filmpje zeg kan me voorstellen dat je er niet genoeg van krijgt! BD81 namen blijft moeilijk vind ik. Denk dat zodra de kleine er is dat de naam helemaal bij de kleine hoort je ook niet meer zal twijfelen! mamavperine mooi dat je echo zo goed was! Wel vervelend dat je zo'n stagiaire erbij hebt... Succes met het vinden van een au pair dat lijkt me super moeilijk! Ik ben toch maar niet mee gegaan naar het ziekenhuis! mannetje en ik vonden het beide wat gevaarlijk. Je weet idd maar nooit. Bedankt voor jullie reacties!
goeiemorgen allemaal! Het weer ziet er hier prachtig uit zeg, alles een dun wit laagje en aan de hemel een blauwe lucht en een zonnetje! Heerlijk! (van binnenuit tenminste!). Ik stond vanochtend op de weegschaal, iets wat ik waarschijnlijk te vaak doe haha, en schrok me weer wezenloos. Afgelopen vrijdag had ik zoiets van; nou na disney; even kijken hoeveel er bij gekomen is.. toen zat ik dus op 8 kilo totaal... Sta ik er vanochtend op... bijna weer een kilo erbij.. in 2 of 3 dagen tijd.. slik... M'n man er ook maar bij gehaald haha, hij moest ook verplicht... Hij was wel aangekomen na disney, maar sinds vrijdag was hij op het zelfde gebleven . Dus het lag echt aan mij en niet aan de weegschaal! maar oke.. het maakt ook niets uit eigenlijk (blijf ik mezelf voorhouden) op de 1 of andere manier moet het in m'n buik zitten.. maar toch, het wordt wel veel zo! @ mv perine: Fijn dat de gyn weer tevreden was !
Meiden hier ben ik weer. Wil jullie ten eerste nog een VROLIJK PASEN toewensen. Heb de afgelopen pagina's niet meer teruggelezen, want ben net ontslagen uit het ziekenhuis. Heb er vanaf zaterdagmiddag gelegen, met toch wel hele lichte weeen. Aangezien ze het risico niet wilde nemen door weer een vroeggeboorte werd ik direct met toeters en bellen opgenomen. Heb tig inwendige onderzoeken gehad om te kijken of er ontsluiting kwam, wat gelukkig niet gebeurde. Gelukkig had onze eigen gyneacoloog weekenddienst dus die heeft mij begeleid, en we hebben gisteren een gesprek gehad. Tijdens de weeen die ik kreeg, kwam ook mijn aanvallen naar boven. Daarom heeft de gyn. een hard hoofd in de gehele bevalling gekregen, omdat hij niet weet wat er gaat gebeuren als de bevalling straks echt gaat doorzetten. Ik krijg standaard lachgas omdat hier ook zuurstof in zit, om de aanval voor te zijn en mocht het echt nodig zijn dan zal het toch een keizersnede worden. Hij liet de keuze wel aan ons over, dus we (eigenlijk ik) heb gesloten om de bevalling gewoon te doen, en mocht het echt niet gaan dan pas voor de KS te kiezen. Verder schrok ik wel, omdat wel 10x is gezegd "als de baby nu word geboren overleefd hij het niet"..heb wel super veel en lange echo's gehad (enige leuke pluspuntje aan dit alles). Hij lag in stuit, met zijn voetjes naar boven te spartelen hihihi. Alles is nu rustig in mijn buik en aangezien we woensdag trouwen mocht ik vanmorgen om 09.00 uur naar huis toe, met de voorwaarde "complete bedrust tot woensdag" en woensdag ook niet heel de dag in de weer te gaan..dus ben blij dat we geen heel feest enz hebben Sorry voor het lange verhaal, maar ga nu weer even een slaapje doen. Ik ga echt niet eigenwijs zijn en toch weer dingen doen want ik wil die kleine nog een paar weken in mijn buik hebben! Vraag mijn mannetje vanmiddag wel even de laptop en dan schrijf ik ffies verder, en reageer ik op de andere hier. Bye Bye dames!
Jeetje Patries, ik schrik echt van je verhaal... Wat zul je bang geweest zijn zeg, doe idd maar lekker rustig aan. Nou jah, je kan niet anders... Die kleine moet nog wel ff blijven zitten hoor! Sterkte en slaap lekker...
MvP: Raar hé dat sommige meiden het dan toch proberen! Ik hoop datje snel iemand vindt. En wat een muts zeg die stagaire, ik zou gelijk aangeven dat je haar niet meer wilt. Tenzij dat niet kan natuurlijk. Veraatje: Leuk zeg dat je man de baby gevoeld heeft. Hij glom vast van oor tot oor! En dat is even schrikken zeg met de auto. Gelukkig reed er een engeltje met jullie mee. Bd81: Wij twijfelen niet meer over de naam. Die hadden al voordat we zwanger waren en gaat ook niet meer veranderen. Athina: Ik moet morgen naar de vk en ben bang dat ik ook flink wat kilo's ben aangekomen, want ik vreet soms echt voor twee en dat heb ik nog nooit eerder gehad. Patries: Ik heb je gePBt. Wij gaan zo weg. Hebben eerst een verjaardag en daarna nog gezellig bij een vriendin van mijn schoonouders op bezoek. Zal vandaag waarschijnlijk niet meer online zijn. Fijne 2e Paasdag iedereen.
Ik droomde vannacht dak een kind kreeg met hele lange jodenkrullen voor z'n oren Het was geen gezicht haha...
@Patries; jeetje meid, wat zul je bang geweest zijn. doe maar heel rustig aan! @ML: hihihi Hier gaat het met mn bekken steeds een beetje minder lijkt wel. kan niet lang meer zitten, kan niet lang lopen en het doet continu pijn. Heb het er dik voor over hoor, maar leuk is anders.
Oh oh patries zitten we samen in hetzelfde schuitje! Mij werd inderdaad ook verteld: als de baby nu geboren wordt overleeft hij het niet. Was inderdaad wel even in paniek, maar je kan het toch niet tegenhouden, dus positief blijven denken en rustig aan doen. Ik hang inmiddels ook al 2 weken op de bank. Hoopte weer te gaan mogen werken, maar helaas. hebben gezegd dat ik tot 28 weken zeer rustig aan moet doen omdat het dan nog kritiek is. Uiteraard daarna ook nog rustig doen maar moet nu echt mijn gemak houden en niets doen wat de weeen maar enigszins op kan wekken. Baal wel want had graag nog lekker wat uurtjes (al is het dan niet meer fulltime) gewerkt. Maar zit er helaas niet meer in denk ik. Ik heb deze week overleg met de vk of ik heel misschien toch nog wat mag gaan werken, maar als zij het afraad doe ik het toch echt niet. Ik wil over een aantal weken wel een gezond kindje in mijn armen hebben! Als je dat voor ogen houdt wordt het misschien wat makkelijker. Ik kan jeop een briefje geven dat al die rust je soms heel rusteloos maakt hoor, maar denk maar dat je het voor een goed doel doet. Je mag me altijd pb-en als je het ff moeilijk hebt. Doe rustig aan zodat je woensdag genoeg energie hebt voor je bruiloft. Moet immers een dag worden om nooit te vergeten (op een positieve manier). Kop op meid!
Lovelykids lief dat je meedenkt, maar ik geloof niet dat het een liesbreuk is. Ik heb even gegoogled en dan hoor je een bult in je lies te hebben. Mijn pijn zit hoger en er zit geen bult.die zat er iets later bij haar vandaar dat ik eraan dacht .[/quote
Lovelykids: Suc6 met de bouw van he tuinhuisje (hou de weerradar maar in de gaten!) vriendlief is nu met hevige sneeuw in de tuin aan het werkquote]
dus de schrik zit er goed in. hebben ze een oorzaak kunnen vinden? inderdaad kleine beeb blijven zitten tot juli. succes met je bedrust. lijkt me geen makkie maar alles voor een goede gezondheid.
je bent me wel een goeie dromer zeg. jeetje wat een humor heb jij in je slaap. bij mij wil er maar geen droom komen laat staan met wat humor erin.
Haha jah maar normaliter heb in real live ook een levendige fantasie hoor Ik heb ook een droom gehad die was zooooow grappig dat ik in mijn slaap de slappe lach kreeg. Toen werd ik gewoon wakker omdat ik pijn had van het "schuddebuiken"
pfoe patricia, dat is wel schrikken zeg! rustig aan doen he, en hou je energie en kracht voor woensdag! hier is alles wel oké, gisteren even wezen zwemmen, was wel leuk en ook lekker voor mn bekken en rug aangezien ik daar toch wel wat meer last van krijg. afgelopen dinsdag voor de eerste keer naar gym geweest, was wel leuk, morgen dus weer. over de namen: wij zijn er echt nog niet uit! jeminee, wat moeilijk. voor een meisje zijn we redelijk zeker, maar voor een jongen erg moeilijk! maar ik heb al nachtmerries dat het kindje dalijk geboren is en we nog geen naam hebben, vreselijk! dus we willen er toch wel een beetje vaart achter gaan zetten. dus als er nog leuk site tips zijn........ het kaartje weten we ook al wel bijna zeker, maar nu de tekst nog!
He meiden ben ik weer ffies. Ben behoorlijk duffies van dat ziekenhuisgebeuren, bloedheet daar en heel de dag in zon bed hangen bleggg. hier heb ik tenminste aanspraak, Björn kom af en toe op bed zitten, dan komt mijn mannetje weer ff bij me kijken..veel beter zo. Wonderbaarlijk was ik zaterdag de rustheid zichzelve, ik heb dit met Björn natuurlijk ook meegemaakt rond de 30 weken en toen waren de weeen ook echt echt pijnlijk en moest ik aan een infuus. Nu was het nog niet zoo ernstig, maar wel alarmerend genoeg voor de gyneacoloog om mij direct op te nemen..traantjes bij mijn mannetje vloeide rijkelijk terwijl ik wel redelijk cool eronder was. Maja paniek helpt op zon moment helemaal niet, ze hebben de oorzaak niet kunnen vinden..waarschijnlijk heeft het toch met mijn hormonen te maken want ze hebben ook uitstrijkjes van mijn vagina en anus genomen om te kijken of er een bacterie of infectie de baarmoeder zou kunnen prikkelen..dit was niet het geval. Mocht ik maar een steek of kramp krijgen dan moest ik gelijk terug naar het ziekenhuis, dus Patricia hou zich mooi koest op bed hoe moeilijk het ook is Ik moet en ZAL woensdag trouwen, al moet ik in een rolstoel vervoerd worden hihi In ieder geval is de 30 weken een zeer mooie mijlpaal voor mij, en godzijdank is dat nog maar 5 weken vanaf nu. Alle weken daarna zijn gewoon super meegenomen! O trouwens de kleine had gisteren op de echo de hik, dat was erg leuk om te zien, dat buikje hikte steeds omhoog..ennuh helemaal top qua groei en bleek zich toch wel prima te vermaken daarbinnen.
5 weekjes klinkt idd niet meer zo lang... Met hoeveel weken werd Björn nou geboren? Kweenie hoor maar als ik me maar ff teveel inspan (en dat kan al om 10 minuutjes gaan) krijg ik zo'n scherp stekende pijn links onderin mijn buik. Het zal wel iets van bandenpijn zijn maar het doet zo'n pijn. Fietsen lukt ook niet meer echt want dan komt die pijn ook al gauw opzetten... Schiet lekker op