Patricia jeetje wat een verhaal doe inderdaad rustig aan. Senninha, je hebt gelijk met het geboortebord ik weet niet precies waar de namen komen maar dan zal ik er wel een papiertje voor hangen.
ML, bij Björn begonnen de weeen met 30 weken en hebben ze uiteindelijk kunnen rekken tot 36 weken. Senninha, bedankt voor je lieve PB'tje. Had je express niet gePB't omdat ik niemand ongerust wilde maken Mannetje heeft lekker brood gemaakt voor mij, dus ga even eten en nog wat slapen. Kom vanavond nog wel even langswippen Ben erg blij met de laptop anders moet ik jullie te lang missen
Patries, rustig aan doen hoor meis! Jeetje wat laat je ons schrikken. Ik hoop dat de weeen nog een tiental wken weg blijven en dat je ook geen heftige aanvallen meer krijgt! Dikke kus
Patricia wat schrikken meid, doe je rustig aan? Je kleintje moet blijven zitten hoor.! En jij moet over 2 dagen trouwen, daar kijk je al zo'n tijd naar uit. Verder allemaal een vrolijk pasen nog. Ik heb de afgelopen dagen geen pc aangehad. Mijn mannetje was ook lekker vrij en we zijn lekker met zijn drietjes op pad geweest. Wel erg moe nu maar goed. Gister kreeg ik een keiharde trap tegen mijn lies van dat kleine mannetje in mijn buik..AU..ik sprong echt op van de trap Iedereen nog bedankt voor de reacties op het gedichtje en we gaan hem zeker gebruiken. Allemaal nog een fijne avond.
hey allemaal. was ik ook weer ff. nadat ik dus donderdag te horen heb gekregen dat er eiwit in mijn urine zit, doe ik het nog rustiger aan en moet ik van mn mannetje elke middag verplicht op bed.. heb nog steeds veel last van hoofdpijn, dus ben benieuwd wat er woensdag met 2e keer testen van urine uitkomt... wel erg spannend. mijn bloeddruk was ook niet te hoog en ook geen blaasontsteking, dus hoop niet dat het tegen zwangerschapsvergiftiging aanzit. mja, afwachten maar weer. eindelijk krijgen we dan vrijdag de sleutel van ons huisje en gaan we vrijdagmiddag heerlijk een hele middag shoppen bij ikea, mediamarkt en prenatal . iets waar ik erg naar uit kan kijken! Patries, doe jij het rustig aan? Woensdag moet je alle energie wel hebben hoor voor je bruiloft.. Nou, ik ga weer. Doe rustig aan allemaal.. Liefs Wendie
he meiden, Even paar daagjes niet de mogelijkheid gehad te reageren ben zelf ziekjes geweets! Grieperig! Maar ik kom terug en schrik me rot Patricia! De 2e mama met weeen! De kindjes moeten nog echt paar weekjes in de buiken blijven zitten! Ik hoop dat je het een beetje vol houdt in bed/bank! BD bij jou is het nadien wel weer rustig gebleven dacht ik? Knuffelkonijn goed hoor dat manlief je zo goed in de gaten houdt! Beter te voorzichtig zijn nu dan jezelf voor bij lopen! Signalen zijn er niet voor niets! Ik las net dat iemand het over Yasmin of Yasmine had! Zelf vind ik met e wel erg mooi! Verder hier vandaag een paasbrunch gehouden voor 10 man en de hele dag ging uitstekend daarna alle rommel enzo opgeruimd en toen kwam de pijn in mijn rug! Echt niet normaal weet niet hoe ik moet zitten! Zo stom tussentijds heeft mijn lichaam helemaal geen signaal gegeven! Vergo fijn om te horen dat het zo goed met jullie tweeling! heb je nog veel bijverschijnselen/klachten? Onze andere buddy heb ik al tijdje niet meer gezien? Weet iemand hoe het is met Mirre? Ik ga maar even proberen rustig op de bank te gaan met een molletje voor de pijn! KUS VOOR IEDEREEN! nina
Patries, dat is schrikken zeg! Fijn dat je weer thuis bent en doe het maar even rustig aan! Ik hoop dat ondanks alles je woensdag wel heel erg kunt genieten van je trouwdag!
Ik ga vandaag voor het eerst weer het internet op, omdat het nogal druk is geweest. En ik schrik gelijk van het verhaal van Patricia. Doe je wel een beetje rustig aan!? Ook jullie kleintje moet inderdaad nog even een aantal weekjes blijven zitten. En aan de rest van de dames: laten we het even bij 2 personen houden . Leuk Veraatje dat je man nu ook de kleine heeft gevoeld. Vandaag hebben wij daartoe ook nog even een poging gewaagd, maar helaas voelt hij nog niks. Het is ook steeds zo dat als hij wil gaan voelen, het getrap minder wordt . Ik had me vannacht ook toch iets raars. Ik had al 2 dagen last van verstopping en ik lag dus op bed. En ineens kreeg ik me daar toch een pijnscheut door mijn darmen. Na een paar seconden zakte die af en ff later kwam die weer terug. Ook die zakte weer af, maar even later was er weer eentje. Ik ben toen maar eens even naar de WC gegaan. Daar kreeg ik nog een ergere pijnlijke kramp. En toen ik uiteindelijk mijn grote boodschap had gedaan waren de krampen weg. Zo vreemd het leek wel of de boodschap m.b.t. weeën (niet zulke extreme) naar buiten moest komen . Erg vreemd in elk geval. Nou verder een relatief druk dagje gehad. Eerst een brunch gehad met 12 aanwezigen (gelukkig niet bij ons thuis) en daarna naar huis waar mijn ouders en broers langskwamen en die zijn net weg. We hebben lekker eten gehaald dus geen rompslomp met koken. Helaas het weekend zit er al weer bijna op en dan was het nog wel een dag langer. Morgen weer aan het werk. Daar heb ik nu even helemaal geen zin in. Maar het zijn gelukkig maar 4 daagjes. En dan a.s. woensdag de 3d/4d echo nog . Dat is wel heel leuk. Ben benieuwd of ook zij er een meisje in zien.
hi ladies, ik leef ook nog...ben al een tijdje niet geweest en heb ook niet alles teruggelezen. Jullie schrijven echt te veel. Patries jij moet je echt rustig houden hoor! woensdag ben je de bruid! en dat is toch leuker staand dan in een rolstoel. Dus lekker luieren op bed en geen nieuwe weeen meer.... knuffelkonijn jij ook rustig aan, eiwitten moeten ook maar weer weg. het valt me echt wel op dat er hier al veel aanstaande mama's wat aan het rommelen zijn, bekkenklachten, weeen, eiwitten in de urine, bah! dat moet allemaal niet. Ik ga in elk geval wel een zw. schap van 40+ proberen te halen, al heb ik de afgelopen dagen ook wel wat last van de heupen gehad. maar voorlopig stel ik me in op nog een week of 10 werken voor ik met verlof ga! hoop dat dat ook gaat lukken. Gevoelsmatig heb ik weer het idee dat ik mijn ukje zeker weer niet voortijdig gaat komen, dus ik stel me maar alvast in op overtijd lopen dan kan het niet tegen gaan vallen. nou ik ga pogen om weer wat regelmatiger te kijken... volgend weekend gaan we lekker een weekendje met twee weg, heb er echt zo'n zin in. Effe weekendje zonder Nick, niet nadenken over slaaptijden, geen rekening houden met vanalles en gewoon dagje samen relaxen, samen wakker worden en daarna lekker gaan dobberen in het thermaalbad in Arcen....
ow lekker duikster! dat klinkt goed! zeker nu het voor je lijf toch ook wat zwaarder wordt! @ML: volgens mij had ik in disney dezelfde pijn als jij nu beschrijft... echt zo rot en het blijft dan ook wel eventjes gevoelig, moet echt heel langzaam weer wegebben... M'n moeder zei ook ; ja tuurlijk kan je niet meer rennen, je moet wel rustig aan doen hoor! Maar om de 1 of andere reden voelt dat helemaal niet zo 'natuurlijk' aan haha... We zijn vandaag trouwens naar de verjaardag van m'n schoonzusje geweest en hebben heel wat uurtjes 'jungle speed' gespeelt... met 6 of 7en, echt ontzettend leuk ! En daarna nog wat een eindje Maria Kart op de computer. Ik reed later in de auto maar zat nog echt in het spelletje. Kwam ook wel omdat we gelijk na het spel weggingen later. Dus tja, m'n man heeft het stuur maar overgenomen haha, ik stond echt nog helemaal stijf van de adrenaline van dat spelletje hihi, we waren ook allemaal lekker fanatiek! maar oke, nu best wel hoofdpijn (eigen schuld) dus ik duik zo m'n bedje maar in.. weltrusten voor allemaal en tot morgen! Dan heb ik m'n afspraak bij de Vlos om 16.00 uur en om 20.30 m'n pretecho!
Ma dik een uur te hebben 'gewoeld" in mijn bed heb ik maar besloten mijn tijdverdrijf op het internet te zoeken.. Kan echt niet meer slapen... BAH! Athina idd, het moet echt wegebben die pijn, echt heel irritant... Mariakart kende ik niet is dat de vrouwelijke equivalent van Mario?
Morgen dames, Gisteren lekker rustig aangedaan. Björn is vanmorgen door oma naar school gebracht, dus ik kon lekker blijven liggen. Vanavond om 19.00 uur moet ik bij de kapster zijn samen met mijn moeder, dus ik eet vanavond ook lekker bij mijn moeder hihi wat een luxe. Van het weekend moest ik nog voor een blouse kijken voor Björn, maar dat is door de hectiek er niet van gekomen. Dus ga ik zo even met mijn schoonmoeder snel de stad in en weer naar huis toe. Mijn laatste dagje als 'vriendin van' dat zal raar zijn na 8 jaar Verder is de buik redelijk rustig, af en toe heb ik wel een harde buik maar niet zo heftig als vh weekend. ML, jeetje wat was jij er vanmorgen vroeg bij zeg Hopelijk lig je nu nog even lekker op bed in dromenland! Meiden die vandaag controle/echo hebben, succes en geniet ervan!
Hi ladies! Zo naar de gyn en daarna naar de fysio. Pffffffffffff wat heb ik weer beroerd geslapen (bloeddruk zal dan ook weer wat hoger zijn denk ik). De hoge rugpijn verplaatst zich ook naar mijn onderrug, mijn heupen, liezen en knieen kraken als ik wil opstaan (uit bed of van een stoel maakt niet uit) voel me gewoon echt een"oud lijk" hihihi. Ik heb van mijn schoonvader (is ook mijn fysio therapeut) gister na het paasdinner een zgn. "Lendesteun" (= soort kussen voor je rug) mee gekregen. Hartstikke lief hoor want dan hoef ik niet naar de thuiszorgwinkel, maar ik had er die avond al tegenaan gezeten en het is prima voor je onderrug maar ik heb voornamelijk hoge rugpijn. Maar goed ik ga dat nu nog maar niet zeggen dat komt v/d week wel. En dat kussen was eigenlijk mijn hoop om in elk geval volgende week weer een paar uurtjes te gaan werken. Nou ga weer afsluiten...want ik moet richting ziekenhuis. Gelukkig nog geen 5 min. lopen van huis maar het zal wel gelad zijn gezien de sneeuw dus ga ik maar ff eerder lopen hihihhihi want tja...ik ben ook de snelste niet meer whahahaaha. Dag lieve lieverds!
Hier ook een zeer rottige nacht (en dan omschrijf ik het nog netjes) achter de rug. Wist niet hoe ik moest liggen van de pijn. Heb van ellende op het gegeven moment maar een extra kussen gepakt en die in mijn rug gelegd. Dit hielp gelukkig een klein beetje. ML: Jij ook niet slapen i.v.m. je rug? Athina: Spannend een pretecho! Je wist toch al wat het wordt of niet, weet het niet meer. Duikster: Lekker hè even een weekend weg, wij gaan ook al weet ik nog niet waarheen. Krijgen we de avond van te voren te horen. Essie: vervelend hè die krampen, je kan het maar beter kwijt zijn. Nina: Ik heb het ook vaak dat je als je pas rust neemt voelt hoe lamlendig je rug aanvoelt. Als je bezig bent dan ga je en dan ga je en voel je niet zo veel. En daarna wordt je gestraft omdat je teveel hebt gedaan. Hoop dat het molletje geholpen heeft. Ik heb ook lang niets meer van Mirre gehoord. Knuffelkonijn: Spannend hoor vrijdag de sleutel, hou je wel en beetje pas op de plaats en ga je niet gelijk als en wervelstorm door het nieuwe huis? Patries: Hoe gaat het nu, alles nog steeds rustig?
ow balen meiden, dat jullie zo slecht geslapen hebben... hier gaat het allemaal nog wel wat dat betreft. Het is nog zo lang eigenlijk, hoe hard het anderzijds ook gaat, we zijn tenslotte al bijna 6 maanden zwanger, maar toch. @senningha: ja, we weten wat het wordt, maar ik heb wel zoiets van: Vanavond krijgen we daar -als het goed is- de bevestiging van en dat vind ik wel een 'veilig' idee. Omdat het in m'n vriendenkring dus 'misging' , dat ze zeiden een meid en dat er toen een jongen geboren werd ('als je alleen voor het geslacht een pret-echo wilt maken is dat zonde van je werk, ik weet echt wel wat ik zie hoor' zei de echoscopiste indertijd bij de 20 weken!) Nu waren ze daar superblij mee hoor, indertijd was de man zelfs een beetje teleurgesteld dat het een meisje werd vanwege het overlijden van z'n moeder en de familienaam enzo die niet voortgezet werd, allemaal meiden in de familie, maar inmiddels dus helemaal gewend en helemaal happy bij het idee een dochter te krijgen- en toen dus toch een zoon! Maar oke, dat soort verhalen, zeker van dichtbij, doen je wel wat , hoewel ik als het iets verder van me af zou staan echt zoiets zou hebben van: ja oke, maar dat was een uitzondering he.. hihi maar ik kijk er ook gewoon zo naar uit onze dochter weer eventjes te zien! En ik hoop zo dat ze wakker is. Ze is hartstikke actief de laatste tijd in m'n buik en dat lijkt me wel erg leuk om te zien op beeld! Zien wat ik voel...
hey athina.. leuk dat je vanavond weer ff lekker mag spieken naar je ukje.. patricia, doe je wel rustig aan vandaag? morgen is het ook vermoeiend he? Jammer dat je zo slecht slaapt steeds ML. hopen dat je nu ff wat rust.. Silla, hoe was het bij de gyn? Morgen ben ik weer aan de beurt. Mag ik ukje weer ff lekker luisteren.. Liefs Wendie