Athina dat kun je wel zeggen, hi,hi, we kletsen wat af en dan te bedenken dat we nog meer tijd hebben straks als we met verlof zijn! 2000 here we come! Bd81 dank je wel!
Gefeliciteerd Senninha! Athina, veel plezier vanavond! Vervelend dat er zoveel slecht slapen. Ik hoop dat jullie gauw een maniertje vinden om lekker te slapen! Hoe is het met de zenuwen, Patries? Silla, alles goed gegaan bij je controle? Duikster, alvast veel plezier het komend weekend!
Thanks! Ben jij niet aan het werk voor de klas? Wat ik helemaal vergeten ben te vragen aan je, ben je een beetje de 21e doorgekomen? Ik weet nog van mezelf ook al was het een jaar na dato dat het me toch erger aangreep dan ik verwachtte zeker omdat ik toen zwanger was (nog net) van Maarit.
Wat ontzettend lief dat je er aan denkt! Het viel me mee, natuurlijk gingen mijn gedachten veel na een jaartje terug, maar was wel blij dat ik nu zwanger ben en ons hummeltje die dag veel van zich liet horen! De uitgerekende datum vond ik moeilijker en verdrietiger. En ik ben vandaag nog lekker vrij, moet morgen weer heen!
inderdaad die van mij komt ook bij de miss etam vandaan. Senninha gefeliciteerd met je 1000ste bericht haha. Slapen wordt bij mij ook steeds minder, ik krijg steeds meer last van mn schouders omdat ik teveel op mn zij lig daar wordt je ook gek van helaas. Vandaag maar een rustig dagje houden de pasen is toch iets te druk geweest!
Zo ben door de sneeuwbuien heen de stad in geweest, heb een ontzettend coole blouse voor Björn weten te bemachtigen bij H&M. Heb maar gelijk extra zwangerschapspanty's gekocht, want ik ben in staat morgen door de zenuwen mijn panty kapot te trekken dus heb een reserve Ben wel moe van dat beetje lopen zeg, was de bedoeling nog even een broodje te eten in de stad maar wilde echt direct naar huis toe..lekker warm op mijn bedje met een kopje thee en de laptop Mijn zenuwen zijn tot nu toe wel redelijk onder controle, mijn mannetje is zenuwachtiger hihihi misschien dat dat morgenochtend omgedraaid is en dat ik loop te stressen Lekker in de sneeuwbuien trouwen in Maart..ach staat wel apart hahahaha staat Patries met dr rokje in een meter sneeuw
De zenuwen vielen bij mij ook wel mee, totdat ik moest slapen de nacht ervoor. Heb geen oog dicht gedaan! Ben heel benieuwd naar de foto's en wat de reacties zullen zijn van iedereen, want heel veel weten toch niet dat je gaat trouwen?
Das waar vond ik ook moeilijker. Zeker omdat het op mijn mans verjaardag was. Geniet nog maar lekker van je dag vrij! Hoewel genieten met dit weer?
Jeetje, op je mans verjaardag! Dat lijkt mij moeilijk! Hier schijnt het zonnetje inmiddels, maar ik ben sinds gisteren al behoorlijk futloos en heb nergens zin in!
Ga zo ook even door de sneeuwbuien heen een pakketje op de post doen want die moet morgen aankomen! Ik heb prima geslapen hoor de nacht voor ons huwelijk. Ik werd pas zenuwachtig toen ik een vol stadhuis moest betreden. Heb nu al voorpret als de mensen het kaartje in de bus krijgen en jullie zijn al door het stadhuis geraced.
Klopt prive weten alleen onze ouders van het trouwen af, en hier op de topic weten jullie het. Morgenochtend gaan de kaartjes op de bus, dus zullen donderdag bij de eerste mensen in de bus vallen..ben ook erg benieuwd hoe mijn broers gaan reageren hihihi denk dat ik geen leuke reactie zal krijgen, maar goed dat doet mij erg weinig. Het is mijn trouwen en ik heb nooit mijn leven of keuzes laten beinvloeden door andere mensen..en dat zal ik nu ook niet doen. Mijn schoonvader begon over corsages, wij hebben uiteindelijk besloten toch geen boeket of corsages te halen. Nu wil hij dat vandaag toch gaan regelen voor mijn mannetje, hem en mijn stiefvader hahaha hij doet maar..maar die corsage komt niet op mijn mannetje kostuum, al moet ik hem kapottrekken. WIJ bepalen wat er gebeurd in ons leven, en niemand anders
ik kan me voorstellen dat je dat wilt, maar vind je het niet lief van je schoonvader? zie het als een aardigheidje, toch? maar je moet natuurlijk zelf weten, want het is echt jou dag morgen!
Groot gelijk. Het is jullie dag en jullie bepalen wat er wel of niet gebeurd! Je kan het niet meer over doen want zo'n dag doe je (ik hoop voor jullie) maar 1 keer. Je ligt toch wel op bed hè met een laptop en zit niet stiekem achter de computer?
goedemiddag dames daar was ik ook weer even. heb naar aanleiding van het missen van mirre even gekeken hoe of wat. maar ze is hier 22-2 voor het laatst geweest en 19-3 heeft ze voor het laatst een ber. geplaatst in een ander topic. ik heb haar een pb gestuurd en als ik reactie heb dan meld ik dat wel. verder weet ik het zo even niet meer tot later
hier even een snel berichtje van mij. Ook ik heb erg veel last van mijn rug. 2 blessures van vroeger spelen nu de kop op in mijn onderrug (links en rechts) door alles zo goed mogelijk in "model" te moeten houden verzuren mijn grote rugspieren met als gevolg dat de hele middelbovenrug verkrampt. Van de fysio moet ik op tijd mijn rust nemen, maar ik werk (nog) full-time dus erg lastig. Gelukkig slaap ik wel redelijk/goed dus s'nachts kan alles weer tot rust komen. Meiden, ik lees al jullie berichten, maar kan maar kort reageren omdat ik nog steeds geen internet heb thuis (4 weken nu!) Allemaal dikke knuffel van mij en speciaal voor Patricia: een hele fijne en mooie dag morgen, maak de dag zoals jullie het willen, het is Jullie dag! Groetjes Minka
Nee ik ken hem al een aantal jaren, HIJ vind het erbij horen dus denk hij het zo op te lossen. Als wij het geld niet zouden hebben, en graag corsages zouden willen..dan is het lief van hem bedoeld. Maar hij weet dat wij het simpel willen houden, en daarom bewust geen boeket en corsages hebben besteld. Kijk mijn ouders en schoonmoeder weten hoe ik ben, maar mijn schoonvader probeer nog steeds 'af en toe' een hak tussen de deur te zetten maar ook nu zal hij niet zijn zin krijgen. Ik ga mij er eerder aan irriteren dan dat hij er goed aandoet, maar goed mijn mannetje is er al tussen gesprongen en zijn moeder gebeld die snapte het al, dus die heeft mijn schoonvader gebeld met de mededeling dat het te kort dag is voor corsages te maken. Netjes en discreet opgelost dit probleempje hihihihi Ik lig netjes op bed, met mijn huispak aan, TVtje aan en laptopje naast me Hihihi wij hebben geen PC in huis, dus heb ook alle excuus om op bed te liggen