Hier even een heel kort berichtje van mij. Iedereen met bezoekjes aan VK, gyn of echo-mensen veel plezier. Jeetje ML wat was jij er vroeg bij vandaag. Lijkt me inderdaad niet zo geweldig. Ik heb ook inderdaad een hele brede buikband van Miss Etam (en een smallere). Die brede zit nu nog vrij geplooid over mijn buik, maar da's alleen maar makkelijk voor later. En Patricia: spannend hoor, nog één dagje wachten.............. Nou ik ga weer even aan het werk en meld me later wel weer. Doeg.
HELP ik ben nu al ruim 2 uur aan het zoeken op het almachtige www naar een boek. nu hoop ik dat er een kapster in ons midden is die mij hier aan een titel kan helpen want ik weet het niet meer. maar nu is jullie vraag wat voor boek ikzoek. nou dat is het volgende; ik zoek een boek waarin verschillende manieren van vlechten, invlechten, opsteken en andere leuke dingen voor je haar staan. en dan gaat het met name om kids, want zelf heb ik kort haar. vind het ook wel eens leuk om wat anders te doen bij maud, maar ben niet zo talentvol aangelegd dus vandaar het boek. dus wie heeft een tip voor mij? ? ?
Nou ik begin echt een hekel te krijgen aan mijn bed. Normaal vind ik slapen 's middags heerlijk maar nu blijf ik juist op omdat ik toch niet lekker lig. Echt mijn stuitje (heb ik nog niet eerder last van gehad) voelt helemaal beurs aan. Heb ook al weer een paar dagen last van harde buiken en waar die vandaan komen, Joost mag het weten. Tis in ieder geval geen blaasontsteking. Gelukkig vanmiddag naar de vk en dan horen we wel meer. Hoop ik. Wat wel leuk is dat Sven sinds vandaag het Thema Broertje/Zusje heeft op school voor de komende 4 weken. Ga vanmiddag filmen, althans manlief, bij de vk en misschien kan ik, ook al is het maar 2 minuten, even een echo los peuteren. Dan kan Sven dat op dvd op school laten zien.
Hoi dames, ik heb alles even vluchtig gelezen want ben nogal druk! Patries: jeetje ik schrok van je verhaal zeg, gelukkig gaat het al beter en doe inderdaad maar lekker rustig aan hoor! ML: jij bent een vroege vogel zeg Voor de rest ben ik het nu alweer vergeten vergeef mij Ikheb ook 1 buikband van de miss etam, ze hebben daar erg leuke en ze kosten geen drol! Verder een leuke pasen gehad, lekker hier in de babykamer aan het werk gegaan dus het is een grote puinhoop maar goed, als ik elke dag wat doe is het zo klaar! Nou ik ga weer even lekker verder en ikmoet ook nog steeds 16 poppetjes breien voor donderdag dus ben nog wel ff zoet
haha nee, ik heb een zwarte met witte bloemen en een turqoise met witte bloemen, de miss etam waar ik altijd heen ga is erg klein dus weinig keus. Ik heb nog een probleem, mn broer gaat over 4 weken trouwen en nu zoek ik nog kleding voor mezelf. Weet iemand een winkel met zwangerschapskleding in grotere maten?
ow ja ik zit echt de raarste dingen door elkaar te eten een pistoletje met ardennerworst, 1 pistoletje met gerookte kipfilet, aarbeiden, een bakje aardbeienmouse en een broodje hagelslag
ik dacht ik laat ook maar eens wat van mij horen. hier nog eentje met slapeloze nachten. en ik baal daar zo van want als ik erg moe ben van t slechte slapen ben ik nogal snel geirriteerd en mijn mannetje moet dat weer ontgelden gelukkig snapt hij dat wel,. Ik kan niet meer op mijn buik slapen want die kleine gaat zo lang tekeer in mijn buik dat ik wel omdraai. en ik kan ook niet op mijn zij liggen zowel rechts als links want dan gaat die kleine uk precies daar haar hoofdje of kontje naar buiten duwen dat t gewoon een scherpe beurse plek is totdat ze weer weg is doordat ik op mijn rug ben gaan liggen. al met al gewoon rottige nachten. Gisteren had ik erge buikkrampen wat ook uit eindelijk overging in rug krampen dus ik had om 00.00 uur uit zorgen maar ff de VK gebeld maar t kon zijn dat ik teveel gedaan had alleen moet ik t wel in de gaten blijven houden. mijn pasen was ook wel leuk, eertse paasdag naar tilburg richting schoonfamilie en 2 paasdag niks gedaan heerlijk is dat. denk ook dat ik daar uiteindelijk ook de rugpijn vandaan had want normaal slaap ik altijd in de middag en zondag was dat dus niet t geval. maar goed t gaat alweer beter doordat ik op tijd rust neem. ik weet niet meer wat er geschreven is alleen dat particia morgen gaat trouwen. nou meis geniet ervan en doe vooral rustig aan want met weeen schiet je ook niks op , dat moeten we nog niet hebben hier nou ik ben er later weer, lieve groetjes susanne
Hi meiden, Hier nog iemand die slecht geslapen heeft. Halve nacht weer wakker gelegen met buikpijn. Morgen laat ik voor de zekerheid even mijn urine nakijken of het geen blaasontsteking is. Vandaag maar lekker rustig aan doen en tot 12en in mijn bed gelegen. Ben trouwens net gebeld door de kraamzorg, ze komen de 18e langs voor een intake gesprek. Nou ben benieuwd. Aan de naam te horen is het dezelfde vrouw die toen ook kwam tijdens mijn eerste zwangerschap, vond het een beetje een tuttebel (hoog poeder en parfum gehalte), maar goed ze doet alleen de intake gesprekken verder niet Kwebbels brei-se ben benieuwd hoe het eruit ziet. Patricia ik wens jou (voordat ik het vergeet) een hele mooie dag morgen. Geniet er van
ik kom hier ook eens om de hoek kijken.... Hoe gaat het hier dames? De kleine laat zich steeds vaker horen, en dat is op zich gene probleem, maar hij doet het ook al overdag en 's avonds ook zeer regelmatig. Het is voor een goed doel, zal ik maar zeggen. Vrijdag gaan we de vitrage ophalen bij de Hema. Deze gaan we van het weekend neerhangen. Zaterdag kunnen we ook de kinderwagen ophalen en dan zijn we zo goed als klaar.... pff... zijn jullie ook al zo moe als je van het werk afkomt...? Gr. Bianca
Zit al vanaf half januari thuis vanwege mijn rug en ben van het thuiszitten al moe laat staan als ik nu nog 32 uur per week zou werken.
Tja... da's zwar k#t zal ik maar zeggen. Hey ik zie dat je naar de vk moet vandaag. Ben je al geweest? Hoe was het of moet je nog? Gr. Bianca
Hangt bij mij een beetje van de dag af, maar ik heb van de 5 dagen per week dat ik werk, minimaal bij 3 dagen wel een vreselijk vermoeid gevoel als ik thuiskom. En dan moet ik eerst nog boodschappen doen en koken voor ik kan gaan zitten. Maar daarna doe ik ook echt niks meer .
nou, ik heb geslapen maar de vermoeidheid blijft... GRMBL... Heb maar even een halfuurdouche genomen maar dat helpt niet. Zo komt mijn vader en gaan we even wat spulletjes bij de Kwantum halen coor de babykamer, misschien word ik dan een beetje wakker