Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Lovelykids, ik moet vanavond bij de kapster zijn..wil het best wel eventjes voor je vragen hoor :) Alleen zal je dan pas morgenavond het antwoord van mij krijgen hihihi

Meiden ik ga afsluiten en douchen, mijn mannetje is onderweg en daarna gaan we bij mijn ouders eten..daarna de kapster en als ik thuiskom duik ik gelijk mijn bedje in want morgen om 06.00 gaat de wekker :confused: Tsja drie personen die zich moeten klaarmaken en mijn mannetje mag mij niet zien hihihi dus hij en Björn maken zich gereed in Björn slaapkamer en ik in onze kamer (How romantic :) )

Dank jullie wel voor de leuke wensen morgen, ik ga ervan genieten! :D
    Ennuh kom jullie snel vertellen hoe het was, en natuurlijk eventueel de fotokliekjes :D

Daar komt de bruid, daar komt de bruid..met haar dikke buik het stadhuis weer uittttt

Wens jullie allemaal nog een hele fijne avond toe! Toedels lieverds!

2. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Patricia hele fijne dag morgen geniet ervan!

3. Ja vond ik ook, had ze pas ergens in mei verwacht. Maar ja dan hebben we het gehad, nu moet ik alleen wel gaan zoeken naar dat info boekje want dat heb ik vast ergens neergelegd (op een destijds logische plek), maar kan me niet herinneren waar :oops:

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Heel veel geluk morgen toegewenst Patricia!

5. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

Jan 13, 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Hallo allemaal,

Ben even niet geweest, wel af en toe wat bijgelezen. Druk, druk, druk zullen we maar zeggen ;)

Wou Patricia even een hele fijne dag toewensen. Geniet er heerlijk van! Hopelijk gaat het allemaal een beetje beter en heeft de rust je goed gedaan en kan je dus in volle glorie gaan genieten!

Groetjes Ilse

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,856
    3,369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    even tussendoor; heeft er eigenlijk iemand nog wat van penny gehoord afgelopen week? nadat ze uit het ziekenhuis is gekomen?

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nee :( Hoop maar dat alles goed is met r...

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    De vk was leuk vandaag.
    We hebben een opname (op videocamera) van 9 minuten voor Sven zijn school en ze heeft zelfs 4 minuten een echo gemaakt en uitgelegd wat ze zag en zo.
    Sven heeft foto's meegekregen, zelf naar het hartje mogen luisteren en we mogen als we het op school gaan laten zien ook een pop lenen waar een kindje uit komt en aan de borst kan. We kregen ook een mutsje, een navelstrengklem en een speen voor op een fles.

Verder kon ze aan mijn rug helaas niets doen en de harde buiken van de laatste dagen kan komen omdat die kleine zo hard schopt. :confused:

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dat doe je snel! :)

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dit was het laatste bericht van Penny, op donderdag 20 maart.
    Zou de gyn haar toch weer gehouden hebben?
    Wie is haar buddy?

11. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Hallo Meiden!

Allereerst Patricia heel veel plezier morgen!
    geniet ervan! Dit wordt Jullie dag!

Kwebbels heel veel succes met breien..

vergo hmm.. een winkel.. Moet ik even mijn gedacht over laten.. ik ken zo alleen de Miss Etam..
    C&A?

Suzanne doe je het ook rustig aan?

ML wat vervelend voor je die vermoeidheid..

Wie had ook last van haar stuitje? Ik kan je de hand geven! heb er nu ongeveer al 5 weken last van.. Ik dacht dat het kwam omdat ik een keer bij mijn zus heb gekeken bij Pon pon les en daar heb ik op een kar gezeten.. Maar het duurt nu al 5 weken..
    Moet vrijdag a.s. naar de Vk.. Zal haar s vragen.. Weet een van jullie misschien wat dit kan zijn? Het zijn van de gemene steken.. En soms kan ik bijna niet zitten..

Ik ben vanmiddag weer begonnen met werken.. na een korte vakentie.. Moet echt heel erg wennen..

En nu vertrekt mijn lieverd zondag naar frankrijk voor zijn werk.. komt vrijdag pas weer.. :( :( Als ik eraan denk..
    Normaal komt hij namelijk elke dag thuis..

Meiden eerst even de groetjes!

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Patricia: Heel veel geluk en plezier morgen. Doe rustig aan en geniet van deze bijzondere dag! Morgen niet aan ons denken we horen donderdag wel hoe het is geweest!

We hebben de kinderwagen haha. Eerst was deze niet meer leverbaar en nu toch ergens een showroommodel vandaan weten te halen. Ben helemaal blij! Alsnog de wagen die ik wilde hebben, jippie!
    Daarstraks heel de tijd door het huis gereden haha, leek wel zo'n klein kind :oops:

Vandaag contact gehad met de vk. Ik mag rustig aan proberen een aantal uurtjes te gaan werken, yes! Maar mocht het slechter gaan met de buikpijn dan moet ik echt stoppen. Op mijn werk waren ze hartstikke blij dat ikw eer kwam, maar ook erg bezorgd. Ik ga volgende week pas beginnen en dan maar max 12 uurtjes per week. Valt dus mee!
    Heb er wel zin in. Zit nu al bijna 4 weken thuis en daar word je zo moe van!

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Senninha, wat gaaf zeg! Dus je hebt een echo gehad om te gebruiken voor de school van Sven? Misschien moet ik ook maar eens een thema in de klas gaan doen :D

Ik ben vandaag zo verschrikkelijk moe geweest, we zouden vanavond naar Sara Kroos gaan, maar heb de kaarten maar verkocht. Ik ga nl lekker op bed, moet morgen weer werken!

14. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dat was ikke. :(
    Ben benieuwd wat ze bij jou zeggen.

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    26 mrt Knuffelkonijn om 09.00 vlos
    26 mrt Patricia01 trouwt om 09.10 uur met Manuel
    26 mrt Lisettedijkstra om 10.20 uur vlos
    26 mrt Essie1979 om 20.30 uur 3D/4D echo

Meiden veel plezier morgen bij de controle / echo.

En in het bijzonder..... Patries, heel veel plezier morgen en heel veel geluk en liefde toegewenst!

16. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Nou meis allemaal goed neiuws! heb je een foto van kinder wagen?
    Ben heel beneiwud namelijk!
    ook fijn dat je weer rustig aan mag beginnen met werken! Wel voorzichtig doen he!

17. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Ik ook.. Echt hele pijnlijke steken af en toe :(

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik snap wat je bedoelt.
    Ik zit al 10 weken thuis en kijk er ook weer naar uit om een paar uurtjes per week te gaan werken. Ik wil wel kijken of het tot mijn verlof op AT basis kan want dan kan ik naar huis op het moment dat ik het niet meer trek.

Joehoe, heb je toch nog je kinderwagen die je zo graag wilde. ;)

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Yep, de vk was er helemaal enthousiast over.
    Normaal duurt een bezoek 10 minuten en ik ben gewoon 20 minuten binnen geweest. En dan te bedenken dat ze al 20 minuten uitliepen. :)

Ik heb er gewoon om gevraagd en gekregen, hi, hi.

Misschien deed ze het juist omdat het voor kinderen in het speciaal onderwijs is.

20. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Die steken vallen bij mij nog wel mee.
    Ik weet gewoon niet hoe ik 's nachts moet liggen en zelfs als ik op een zachte stoel zit voel ik mijn stuitje alsof ie helemaal beurs is.

Share This Page