Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    ML: fijn dat je je vandaag wat beter voelt. Ik heb vannacht redelijk geslapen maar nog wel brak.

Liesje: Schoonaken heeft dan ook echt geen zin met die zooi. Maar straks als het klaar is wel lekker genieten. :D

Knuffelkonijn: Fijn dat alles goed was bij de vk en dat de eiwitten helemaal weg zijn. Weer een zorg minder toch?

Jes: Veel plezier met shoppen bij Miss Etam.

Vanmorgen om half 9 de poes bij de dierenarts gebracht want die wordt vandaag gesteriliseert. Ze moest eens weten wat haar te wachten staat.

En gisteravond lagen we in bed (rond 21.30 uur) wordt ik om 23.15 uur wakker van een ambulance die met toeters en bellen door de wijk reed. Op zich niet bijzonders tot dat ik in ons raam blauwe zwaailampen zag. Bleek nou, mijn schuine overbuurmeisje, 16 jaar, was vorige week aan haar keel en neus amandelen geopereerd en gister ging het al niet helemaal lekker met haar, had een bloeding gekregen en moest met spoed naar het ziekenhuis. Ben je mooi klaar mee.
    En stond ik met mijn andere buuf even te kletsen blijkt dat haar kleinzoon (6 maanden) in het ziekenhuis ligt met een onbekende infectie aan urine wegen. Hij had 41 graden koorts en heeft echt kritiek gelegen. Gelukkig is de koorts nu weer aan het zakken en hopelijk mag hij snel naar huis.

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Kan me voorstellen dat je je schaamt. Ik heb de afgelopen dagen, als ik loop te hoesten (lees blaffen als een hond) ook dat als ik al moet plassen, er ook wat urine ontsnapt. En dat vind ik zelfs al vervelend, en dat is niet eens continu en maar een iennie miennie beetje.
    Hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen.

3. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen :oops: .
    Maar als er met Kruimeltje iets mis zou zijn zou ik Athina wel een sms-je hebben gestuurd om jullie op de hoogte te brengen.

Maar ondanks dat ik rustig aan moet doen krijg ik dat niet voor elkaar. Het is echt super druk op m'n werk, en als ik dan thuis kom ben ik helemaal gaar. Duik meestal na het eten direct m'n bedje in om vervolgens 's nachts door het huis te spoken. Heb veel last van maagzuur en m'n banden waardoor ik dan veel wakker ben. De gyn zei dat ik minder moet gaan werken en ik hoop dat ik dat binnenkort kan gaan doen. Heb jullie wel gemist hoor.

Heb heel snel de laatste week hier doorgebladerd. Veel mooie echo's tegen gekomen. En een beetje laat maar
    PATRIES, GENIET LEKKER VAN JULLIE DAG!!!!

Misschien kan ik de komende dagen wat meer werk op de zaak doen zodat ik stiekem steeds even bij jullie kan kijken. :)

Liefs, Penny

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou dat is nog eens netjes!
    Ik hoop dat die kleine van ons vanavond wel een beetje mee wil werken. Maar de echoscopist van de 20 weken echo zei 2 weken geleden al "ik heb nog nooit zo'n actief kindje gezien, wat op heel veel manieren gaat liggen, maar nooit mooi of leuk voor een foto". Dus ik hoop dat het vanavond niet gaat tegenvallen :( .

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    In ieder geval is met de kleine alles oké.
    We maakten ons gewoon een beetje zorgen. ;)

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik schrok me ook rot hoor bij de vk gisteren, was in 4 weken tijd 4 kilo! :confused: aangekomen. Nu dus 7 in totaal.

7. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

He meiden!

Nannie, vervelend voor je zeg.. Maar gelukkig is met de kleine alles goed!
    Sterkte ermee.

Knuffelkonijn! Gelukkig geen eiwit meer! Een hele opluchting!

Jes Heel veel shop plezier!

Penny fijn wat van je te horen!

Senniha wat erg zeg allemaal.. Krijg je toch een beetje de kriebels van allemaal zo dichtbij..

Essie heel veel plezier vanavond!

Liesje fijn dat alles goed is!

Ml Veel plezier met de babykamer!

Hier gaat het allemaal goed.. Alleen last van mijn stuitje :( en gisteravond ontzettend last van mijn onderrug..
    En nog even een leuk iets,

Mijn kanjer Max (berner sennen) Is vandaag 3 jaar geowrden!

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gefeliciteerd Esther!
    Geef hem maar een lekkere kluif! :D

9. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Haha die heeft ie nog steeds.. Ligt er al een hele tijd.. Is niet lekker genoeg denk ik.. Is ook wel een hele hele grote hoor..
    En straks als het mooi weer is gooi ik die kluif naar buiten en heeft ie m binnen twee dagen op..

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Een bullepees dan, en wedden dat die gauw op is!
    Stinkt wel een beetje. ;)

11. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Laat ik dat maar niet doen.. Hij heeft van de week 2 x een denta stick gehad.. En hij liet me toch vieze windjes.. Oh vreselijk niet om uit tehouden.. Was echt verschrikkelijk.. En als hij er 1 gelaten had.. stond hij op liep weg en ging ergens anders liggen en daar zaten we dan in de stank..

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En dan snel wegkijken van ik heb het niet gedaan, hi, hi, ik zie het helemaal voor me. Onze hond deed dat vroeger ook en nu een van onze katten.

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Zie net toch wat leuks voor op de muur v/d babykamer...PIEPSCHUIM LETTERS om de naam van de beeb op de muur te doen oid! Die kun je dan in elk gewenste kleur schilderen!

Ik zou eerst een muurstikker doen maar vind dit ook helemaal super!

Voor de liefhebbers zie www.kiddootje.nl

Groetjes

14. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Ziet er idd heel leuk uit!

15. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

He ladies,

Ik ga zo naar mijn werk.. Nog even wat dingetjes in huis doen! Rustig aan vandaag he!

Oh ja heb een nieuwe buikfoto geplaatst!

Doegie meiden

16. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Jullie honden laten winden....daar zijn we gelukkig vanaf sinds ze hier vlees krijgen als eten.
    Alleen Edana van ons die kan enorm boeren :( ....geen gehoor..pffffff
    Nog vaak scheve gezichten van de visiet als ze dat doet...wij worden erop aangekeken...lol

Susi ;)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Esther: Werk ze enne mooi buikje hoor!

Silla: Ziet er leuk uit die letters

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.856
    3.369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    veel plezier vanavond Essie :) !

@ senningha: hier net zo, maar dan 5 weken, 4 kilo, ik zit nu op 8 of 9 kilo...

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.856
    3.369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oeps, verkeerde topic, handig als je een paar pagina's te gelijk open hebt staan.. nouja hier misschien ook wel mensen die het leuk vinden en zo niet; niet verder kijken ;) gaat over hoeveel je aan 'mag' komen in gewicht... maarja, blijven gemiddelden he..

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hier is de kersverse bruid..! :D

Het was echt een superdag!
    Vanmorgen om 06.00 uur ging de wekker, en ik stond gelijk klaarwakker naast het bed :) Mannetje heeft ontbijtje gemaakt, en ik ben gaan douchen..daarna met zun drieen gegeten en ben ik de slaapkamer ingedoken om mij klaar te maken. Toen ik klaar was en de woonkamer in kwam, zaten mijn twee mannen al helemaal gereed :D
    Naar mijn schoonouders gegaan, want daar waren ook mijn ouders..en door naar het stadhuis. Daar een geweldige trouwambtenaar gehad, die Björn overal bij betrok. Hij mocht na het ja-woord met een hamertje op de tafel slaan, de ringen aanreiken, en zijn handtekening in het trouwboekje plaatsen op een pagina voor 'notities'..hij was natuurlijk zo trots als een pauw. Zowel mijn schoonmoeder als moeder barste in huilen uit na het ja-woord..en ik kon mijn tranen natuurlijk ook niet meer binnenhouden (weg 1 uur werk aan het make up :) :))
    Daarna lekker soep en broodjes gegeten, en nu net thuisgekomen. Ik heb echt totaal geen spijt dat we het zo hebben gevierd want ik ben echt doodmoe, ik had het niet getrokken om nu nog een heel diner en feest erachteraan te hebben :confused: ..
    Ik ga even de foto's op de PC zetten, versturen naar Blokker voor de ouders, en dan plaats ik er gelijk even een paar hier!

Al met al een SUPERdag, en ben blij dat wij nu elkaar man en vrouw mogen noemen! :D

Deel Deze Pagina