Lekker hoor al die stinkhonden Leuk idee die letters Silla! Die ga ik onthouden voor als we eindelijk een naam weten voor de kleine. Ik heb namelijk één muur in de babykamer die ik maar kaal vind en daar zou dit wel erg leuk op staan. Voor Damian gaan we een junglekamer maken met deze muurstickers: http://www.wallsofthewild.nl/nursery-wall-murals.shtml Athina, handig linkje, al is het niet fijn om te lezen dat ik op het randje van overgewicht zit. Volgens dit rekendingentje "mag" ik 13 kilo aankomen. Ben benieuwd of het echt zoveel zal worden. Penny, ben blij dat alles goed gaat, maar zou het wel wat rustiger aan gaan doen als ik jou was. Je lichaam heeft je nu al een keer gewaarschuwd, is toch belangrijk om daar naar te luisteren tot dus ver mama Denise Ik ben helemaal happy, ik heb een brief gehad over mijn aanslag van 2006 en we krijgen nog eens 1800 euro extra terug Ik heb gelijk maar onze aangifte van 2007 ingevuld en daar krijgen we als het goed is ook nog een leuk extraatje van terug. Toch handig zo'n moeder die allerlei dingentjes weet waar ik zelf nooit aan denk.
Patricia, GEFELICITEERD!!!!!!!! Gek idee he dat jullie nu écht man en vrouw zijn, geniet nog maar lekker van de rest van de dag.
Dank je wel Niesje, en zeker een gek idee dat we nu man en vrouw zijn...wel ff wennen hoor.! En mijn nieuwe Spaanse achternaam natuurlijk Ik heb even snel twee foto's in mijn album gezet! Eentje van mij en Manuel en eentje waar Björn zijn handtekening (naam) in het trouwboekje bijschreef
Hi Patries...wat heerlijk om te horen dat het een mooie dag was! Geniet meis! Niesje...ook leuk de jungle stikker! Wij hebben ook 1 kale muur, maar kep ff de meetlat erbij gehaald, de letters zijn 20 cm hmmm vind ik net effe te ielig op de grote wand, maar goed we zien wel, we hebben nog ff. Net verse foto's gezien van de dochter van een dinnetje van mij. SMELT! Wat een hoog cute gehaalte! Nou laters
patricia gefeliciteerd. ik zelf voel me echt zo beroerd das gewoon niet leuk meer. had de Vk op de spoedtelefoon gebeld omdat ze nooit te bereiken zijn en die zei dat ik morgen ochend maar moet bellen voor verder onderzoek, ik zit nu met zware hoofdpijn, zie sterretjes en ben misselijk en duizelig, ik ga nu weer lekker men bedje opzoeken. misschien dat t minder wordt, ik ben benieuwd wat er uit gaat komen. meiden een fijne dag allemaal en hopelijk ben ik er vanavond of morgen nog ffies groetjes susanne
Beterschap suus! Maar kun je niet beter ff langs je huisarts gaan? Die kan ff je bloeddruk opmeten. Sterkte.... Liefs
Wauw Patricia, jullie zien er prachtig uit hoor! En je buik komt idd heel mooi uit in je jurk (enne heel mooi jurkje ook!) Susanne, jeeh meid dat klinkt heftig, beterschap!
Wij zitten trouwens ook nog met 1 kale muur voor de kinderkamer. In principe weten we wel wat we ermee willen, maar hoe is nog de vraag. Er moet namelijk een heel lief stukje tekst op komen uit een liedje van Woezel en Pip. Eerst wilden we met lettersjablonen gaan werken, maar dat wordt toch lastig om dat netjes te krijgen aangezien het behang eronder nogal een hobbelig reliëf heeft. En de tekst is ook nog eens vrij lang en als je dan met losse letters als sjablonen moet werken, is er een groot risico dat alles scheef komt. Ook kregen we nog een optie om met een beamer de tekst op de muur te zetten en dan over te trekken, maar ook dat zie ik niet zo zitten. Misschien moet ik de tekst maar op canvas laten afdrukken en dan kan ik ook nog eens zelf het lettertype bepalen. Alleen geen idee hoe ik dat zo groot krijg aangeleverd dat het ook nog eens netjes afgedrukt wordt zonder dat het "korrelig" is, want dat krijg je gauw als je een file die nogal klein is qua kb's gaat opblazen. En dan moet je het ook nog eens in een JPEG-file aanleveren en dat is tekst meestal niet . Iemand nog andere ideeën toevallig?
Hey Patricia! GEFELICITEERD! Geniet van deze dag verder joh.. met je 2 mannetjes... ja, want het is nu echt je mannetje he? susanne, doe maar rustig aan..
Patricia GEFELICITEERD!!!!Hoe voelt dat nu om "vrouw van" te zijn? Klinkt wel stoer hoor 8) Suzanne doe je een beetje rustig aan? En als je denkt dat het niet meer gaat gewoon idd je huisarts bellen eht uitleggen... Hier een productief dagje, ben gister om 8 uur gaan liggen en dat is wel te merken... Wel beter...
Tadatatam, tadatatam.......... En hoe voelt het nu mevrouw N? Effies wennen hè! Mooie foto's hoor, je ziet er prachtig uit en die buik mag er ook wezen!
Hi ladies, Vanwege de pijn in mijn rug me maar proberen op te geven voor Mensendieck....die zitten tot Juni vol! Grrrrrrrrrrrrrrrr, enigzinds had ik het wel verwacht maar goed er stond nergens op de site tot wanneer je je in de zwangerschap kon opgeven oid. Maar goed wordt door de cursusleidster teruggebeld mss dat ze wat op individuele basis wat voor me kan betekenen? Ben erg benieuwd...
Patricia gefeliciteerd en mooie foto's in je album Geniet lekker van de rest van de dag. Het kaarten mysterie is opgelost. Vriendin uit Limburg had een vreemde blauwe kaart gehad met witte bloemen erop en meer stond er niet op. Ze dacht dat het een grap was ...nou ja! Heb haar net een nieuwe trouwkaart gestuurd en de enveloppe goed dicht geplakt helaas had ik niet van dat dikke tape anders had ik dat gebruikt. Vanmorgen urine ingeleverd en heb geen blaasontsteking. De ha zei wel dat als ik weer last kreeg van krampen en pijn in mijn buik mijn gyn moet bellen. Als dat niet mogelijk was moest ik haar bellen. Susanne doe je een beetje rustig aan? En wat de anderen zeggen bel anders je ha even.