Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Patries, gefeliciteerd met je huwelijk!
    Fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad en je zag er werkelijk stralend uit!
    Mooie foto ook van Björn die zijn handtekening zet!

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Patricia, van harte gefeliciteerd met je trouwen. Fijn dat je zo hebt genoten. Was wel even schrikken om te lezen dat je in het ziekenhuis hebt gelegen ivm weeënactiviteit. Gelukkig is het nu allemaal weer rustig in je buik, want die kleine moet toch echt nog even blijven zitten.

Sil, bizar verhaal, zwangere 'man'.

Hier ook veel slapeloze nachten, al gaat het nu wel beter dan met m'n eerste zwangerschap. Zodra ik voel dat ik niet meer lekker lig in bed, pak ik m'n kussens en dekbed en ga op de bank liggen en meestal val ik dan gelukkig vrij snel weer in slaap. Alleen een beetje ongezellig voor mannetje.

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ook vanwege je rug?
    Ik lig gewoon na 10 minuten al niet meer lekker.
    Maar om nou iedere nacht op de bank te slapen zie ik ook niet zo zitten.

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Tja het zou kunnen, het was immers vroeger een vrouw en die heeft de behandeling niet afgemaakt. Dus alle benodigde onderdelen zijn nog aanwezig :) .

Gelukkig ben ik klaar met werken! Ik had vanochtend bij het opstaan weer eens hoofdpijn en die is er nu nog steeds. Echt zo'n zeurende pijn boven mijn wenkbrauwen ook erger wordt als ik op de wenkbrauw duw.
    Hopelijk slaap in hem eruit vannacht.

Maar straks lekker eerst onze echo! Misschien ga ik voordat we gaan eerst wel ff met een koude washand op mijn hoofd liggen, want dat helpt meestal ook heel erg.

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Essie veel plezier vanavond!
    Neem anders een paracetamol dan zakt het misschien wat af.

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zo net lekker gegeten! :D

Senninha, ik heb je net al gebeld om je persoonlijk te bedanken..maar dames, wij kregen net van de buurvrouw een pakket van TNT. Deze hadden ze vanmiddag afgeleverd bij haar..wij vol verbazing, want niemand wist immers dat wij gingen trouwen. Blijk Senninha ons een pakketje te hebben gestuurd, met een prachtige trouwkaart, een mooie bruidspaar-kaars met tekst, en voor Björn een stempeldoos van het alfabet :D Wat een verrassing, en wat ontzettend LIEF! Wij drieen willen jullie bij deze nogmaals heel erg bedanken voor de cadeautjes!
    Dikke kussssss

Meiden bedankt voor de lieve complimenten over de foto's :D
    Was wel erg blij toen ik alles mocht uittrekken en mijn eigen kleding kon aantrekken :) Een dag om nooit te vergeten in ieder geval!

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Graag gedaan hoor!
    Heb er nog lol van. :)

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    :) kan ik mij voorstellen, je had onze gezichten moeten zien toen ik bezig was met uitpakken! :) Ik werd er helemaal zenuwachtig van, was zooooo nieuwsgierig van wie het pakketje was en wat erin zat!
    Björn is inmiddels al druk aan het stempelen hihihi heb voor de zekerheid wel even zijn nieuwe blouse uitgetrokken :) Je bent een schat!

We hadden trouwens geld gekregen van beide ouders voor de babyspulletjes, we hebben het volgende ervan gekocht:

- muziekmobiel van Fisher Price 'Ocean Wonders' (onwijs cool ding met projectiel op het plafond en afstandsbediening om hem aan en uit te zetten..hoezo lui :rolleyes: )
    - boxspiraal met allemaal beertjes eraan
    - boxboekje met spiegeltje en knisperdingetjes
    - babyfoon
    - babythermometer
    - borstkolf van Avent

We hebben dus lekker veel spulletjes van de centjes kunnen kopen! :D

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wat lief Senninha...

10. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Nou patricia je zag er super mooi uit. Jullie straalden. En die foto van jullie kleine getuige, echt schattig!
    Goed te horen dat de dag goed is verlopen! Lekker uitrusten vanavond en van elkaar genieten.

Moet volgende week op gespek komen bij de Arbo arts. Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben. Ga volgende week weer paar uurtjes per week werken, maar kan en mag niet meer fulltime.
    Ik hoop maar dat ze me niet gaan behandelen als een of andere uitkeringtrekker, want normaal gesproken ben ik nooit ziek.
    Het is oko niet echt mijn eigen keuze dat ik thuis zit dus wacht maar af wat ze te vertellen hebben!

11. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Lizette, veel plezier morgen bij de echo!

12. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Patricia wat zie er ongelooflijk mooi uit!
    Jullie stralen helemaal!

Senniha wat lief van je!

Jes, Super dat geslaagd bent! Heerlijk honden vind ik het berner sennens!
    Vergo heeft er ook 1! En nog iemand geloof ik..

Verder weet ik het niet meer sorry..

Doegie meiden.. Ga weer een beetje werken..

13. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hee Meiden,

Ik heb weinig geschreven de laatste tijd, sorry. Ben lekker grieperig geweest en nog steeds lekker duf... Vanavond ff bankhangen en vroeg naar bed dus!

Patricia gefeliciteerd met je huwelijk. Wat zag jij er mooi uit zeg!

Senninah wat super lief van je!

Lee

14. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    esthertje dan moet je totdat hij weggaat nog maar even extra genieten van je mannetje!

Athina: baby-kind zwemmen doe ik wekelijks met Nick. Heerlijk vind ik dat! ben nog aan het bedenken hoe ik dat straks met twee ukken moet gaan doen. Maar jij dobbert dus nog graag ondanks de vele uurtjes die je al op je werk bent. 32 graden is ook wel erg lekker warm....
    jullie hebben dus nu al een eigenwijsje met eigen voorkeuren die niet te veel weg wil gevan van zichzelf!

nannie vervelend die incontinentieproblemen. Hoop dat de bekkenbodemtherapeut snel verlichting biedt!

Knuffelkonijn! goed nieuws dat er geen eiwit meer in je urine zat. Nu zo houden! al kun je daar weinig zelf in doen geloof ik...

shennina nog een weekje wachten dus! maar dan is ook jullie weekendje een feit! dan heb ik het alweer gehad :(
    heftig hoor als een ambu ineens bij bekenden voor de deur stopt.

Penny: denk aan jezelf! als je dadelijk plots naar het ziekenhuis zou moeten, gaat het werk ook zonder jou door!

Athina: site werkt bij mij niet geloof ik...

Niesje klinkt goed zoveel extra geld terug!

Patricia: fijn dat je dag geweest is wat je ervan verwachtte. En nu dus echt man en vrouw! WOW! mooi zwangerschapsjurkje!
    en je babyuitzet ook nog flink uitgebreid!
    Neem je wel je rust na zo'n drukke dag!

Suzanne beterschap!

BD kan me niet voorstellen dat de arbo echt moeilijk gaat doen bij jou, zo wel....meteen je gyn erachter zetten!

ik ben vandaag met mams effe naar stad geweest. De blije doos van de prenatal al opgehaald. Zitten weer leuke dingen in....
    nieuwe gordijnen voor Nick's kamer besteld, dus de afwerking kan beginnen. En dan kan de beebkamer ook weer ingericht voor beeb. Merk dat ik er nu toch wel beetje vaart achter wil zetten.
    Ben ook nog aan het denken over wat ik als 1e pakje voor uk wil. Denk dat ik iets ga bestellen bij simply colors...

essie: kun je geen plakletters gebruiken?

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen dames..!

Zo de huwelijksnacht heb ik overleefd :) wel raar om vanmorgen wakker te worden, eerste wat door mij heen schoot was: Ow ik ben GETROUWD! :whistle:
    Mijn mannetje had een lief briefje op de badkamerspiegel gepakt, dat hij zo superblij is dat hij mij eindelijk ZIJN vrouw mag noemen..wat een scheetje is het toch! :oops:

Nou hier weer tot de orde van de dag! Net gedouched, en Björn wakker gemaakt. Zo naar school, en wat kleine boodschappen doen. Mannetje is ook gaan werken want die heeft deze week storingsdienst, en we hielden toch geen feest..ach morgen staat het weekend alweer voor de deur! :D

Zag dat er voor vandaag maar 1 afspraak op de lijst staat, en nog een leuke ook!
    27 mrt Lisettedijkstra om 18.30 uur 3D/4D echo

Heel veel plezier bij het gluren vanavond en geniet ervan :)

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Goedemorgen luitjes,

Man weer een beroerde nacht achter de rug!
    Ik weet niet wie het meer was maar iemand van ons melde gister dat ze d'r blaas niet goed leeg krijgt. Nou hier IDEM!
    Wat een ellende en het lijkt mij voornamelijk 's nachts. En gezien mijn rug ik veel moeilijker uit bed kom is het een hels karwei om uit bed te komen waardoor mijn man weer wakker wordt dus ben ik vannacht uiteindelijk maar naar beneden verhuisd. Kep tot laat nog poker op TV gekeken (in de tussen tijd nog 4000x naar de WC geweest) en daarna als een blok in slaap gevallen op de bank.
    Net weer wakker en een kommetje crusli naar binnen gewerkt maar ik voel me BRAK!
    Ga zo maar ff de Vlospraktijk kijken op SBS en daarna ff snel een paar boodschapjes doen, dan kan ik de rest v/d dag een beetje rond lummelen.

Tot later!

17. Goedemorgen dames.

Hier ook niet een lekker nachtje gehad.
    Ik heb zo 1 keer in de maand dat ik wakker word van gigantische jeuk!
    Niet leuk meer. Dan ben ik gewoon 1,5 uur wakker..
    Maar wel lekker genieten van ukkie op dat moment :D
    Gister lag mn man tegen me aan te slapen en op een gegeven moment zakte zn elleboog weg op mn buik, dus ging uk daar vrolijk tegenaan schoppen net zo lang tot hij hem weglegde. Lief joh!
    Vanmorgen ging hij weer ff voelen en toen begon uk gelijk weer te schoppen...
    Echt super lief..
    NOG 1 NACHTJE EN DAN DE SLEUTEL VAN ONS HUIS!
    Morgenmiddag lekker een hele middag naar Ikea, Mediamarkt, BBC en prenatal! Heerlijk uitleven...
    Dan zaterdag eindelijk de eerste voorbereidingen aan het babykamertje. eindelijk....

Nou, dat was het weer voor vandaag...

Liefs Wendie

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Pfff ben een gedichtje voor op het geboortekaartje aan het bedenken maar ik kom niet verder als hey mayron kleine knul wat is je vader toch een lul ..

:) mahjah dat kan ik moeilijk op het kaartje gaan zetten hahahahaah

19. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Hahahahahahha, de kinderen keken mij net in de klas heel raar aan omdat ik zo moest lachen!

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Hahahaha ML wel toepasselijk ja. Maar misschien toch maar even verder nadenken over een iets positiver stukje (alhoewel ik het wel kan waarderen haha)

Deel Deze Pagina