Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En wij maar denken dat je zo hard aan het werk bent! :)
    Grapje hoor.
    Zie het helemaal voor me, de reactie van de kinderen uit je klas.

2. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Ben ook een Juli mama! Kan niet wachten, datum 9-7-2008, ben benieuwd wanneer hij echt komt!

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

welkom miss Sil :p

4. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    LOL.. je kan het wel naar hem sturen.... LOL (is alleen niet echt verstandig denk ik...)

5. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Welkom miss sil! Gezellig dat je mee komt kletsen!

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Patricia: gefeliciteerd met je huwelijk!

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik heb heel vluchtig bijgelezen, maar heb helaas ff geen tijd om overal op te reageren.

Toch wil ik heel snel iets over de 3d/4d echo van gisteren kwijt. Het was echt super :D :D :D ! Ik vond het echt elke euro waard en zou het zo weer doen. We hebben qua geslacht weer een herbevestiging gekregen. Binnen 1 seconde zag ook deze mevrouw dat het een meisje is.
    De echo duurde een half uur en ze lag er heel mooi voor. De echoscopiste was heel erg tevreden met de mooie plaatjes die ze kon geven. We hebben een DVD van de hele sessie meegekregen, een CD-rom met 30 foto's en nog eens 3 uitgedraaide foto's.
    Ze was ook nu weer superactief. De echoscopiste wilde haar hartje laten horen, maar dat was absoluut niet hoorbaar door al het geklots van het vruchtwater heen.
    Qua groei ligt mevrouwtje een week voor, dus het is een stevige. Wat me opviel was dat ze in 2 weken van 350 gram naar 650 gram was gegaan.
    Nou dat was mijn update. Ik heb gelijk ook een aantal fotootjes geplaatst in mijn album (waar ik natuurlijk super trots op ben :D ).

Ik meld me later en dan zal ik nog even op nog wat dingen reageren, voor zover ik dat nog niet had gedaan.

Tot later.

8. monkeylove

Gaaf Essie :D
    Mooie foto's hoor, zie je wat bekends terug in de foto's? Op wie lijkt ze :p

9. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    goedemiddag!

Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen, was ziek geweest en behoorlijk druk gehad..

Super dat je nu getrouwd bent patricia!

Kan helaas niet overal op reageren weet ook echt niet meer wat ik allemaal gelezen heb..

Ben gisteren eerst bij de verloskundige geweest ging allemaal super goed! Super blij mee! S'avonds eerste keer zwangerschapsgym gehad dat was wel leuk weet alleen nog niet wat ik echt moet verwachten want het was eigenlijk een vraag en voorstel rondje en dan volgende week echt de puf technieken!

Vanavond 3d echo heb er echt super super veel zin in, zien mijn moeder en schoonmoeder de baby ook.

Enne mokeylove je zou boeken bij een drukker kunnen lenen en daarin naar gedichtjes kunnen kijken.. alhoewel deze ook leuk is, maar toch nie gepast :p

groetjes lisette

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Welkom en klets gezellig mee!
    Maar dat doen we niet zoveel hoor, maar af en toe........... :)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
  12. monkeylove

Neh ik wil een persoonlijk gedichtje... Maar deze niet hoor hahahaah ;) Was uiteraard ook maar een grapje, maar aangezien ik momenteel totaal inspiratieloos de dag doorga komt het wel haha...

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan heb je ook niets aan de link want dan heb je het niet zelf bedacht, alhoewel je kunt je wel laten inspireren natuurlijk. ;)

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mooi buikje hoor Jes!

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.831
    884
    113
    Noord Holland
    hey meiden'

hier gaat alles weer een beetje beterder, mijn hoofdpijn is eindelijk minder aan t worden en ben er achter gekomen dat ik toch de griep ga krijgen aangezien ik ook een beetje aan de slappe ben :oops: is vast en zeker over voordat ik een jongetje ben :)
    ben net nog bij de fysiotherapie geweest en zij heeft besloten t hierbij te laten, ik heb geen pijn meer alleen als ik ff teveel gedaan heb maar dat is logisch. als ik op t einde nog wat therapie wil kan ik gewoon bellen voor een afspraak. :) heerlijk is dat.
    ik ga weer ff op de bank hangen of straks nog ff mijn bedje in want dat doet me toch erg goed moet ik zeggen

groetjes susanne

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Trusten Susanne. :-$

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou wat wel grappig was, is dat de echoscopiste bij een bepaalde foto meteen zei "ze heeft de mondlijn en kin van vader". Wij natuurlijk allebei kijken, maar vonden dat erg moeilijk te zien. Maar zij heeft ervaring dus ze zal het echt wel goed zien!

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Heb voor mijn mannetje een Digitale Sleutelhanger gekocht waar je foto's op kan zetten, nu wil dat kl*teding niet meewerken :evil: :evil:
    Ik doe alles zoals in de handleiding staat vermeld, hij installeerd hem succesvol maar als ik dan eenmaal het programma wil openen om foto's erop te zetten geef hij een melding: Photoviewer is not found, program termined! :evil: Fl*kker hem straks gewoon 2 hoog naar beneden toe, want ik heb het nu al 4x geprobeerd!

Iemand ervaring met zon sleutelhanger...maybe? :rolleyes:

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nope.

Deel Deze Pagina