Essie, wat een prachtige foto's! Lisette, fijn dat alles goed was bij de vk. Mooi buikje, Jessbutterfly. Ik heb geen zin meer.....
Ik ben bang dat ik ook hier weer te maken krijg met het reliëf in het behang, er zitten namelijk best aardige "groeven" in. Maar bedankt voor de tip!
Hi, Pfffffffff ben niet vooruit te branden vandaag! Nog steeds geen boodschappen gedaan hihihhi. Ben in slaap gevallen maar kep denk ik raar gelege want mijn linkerhand is een beetje aan de dikke kant, waarschijnlijk naast me laten hangen hihihihi. Ga me maar snel ff opfrissen en toch maar ff naar de buurtsuper lopen voor frisse lucht. Oja net een mailtje gehad en vanaf maandag zit ik in een Yoga klasje...ben erg benieuwd. Ben nogal een scheiterd om dat soort dingen alleen te doen hihihhi. Maar goed tis ter ondersteuning van de rugklachten dusssss ik MOET gewoon mijn schouders eronder zetten!
Heb nog een bespreking na 3en En misschien ga ik dan ook wel zeggen dat ik mij stoor aan het gedrag van een aantal collega's. Er zijn er twee die nogal raar doen sinds ik kwaaltjes heb zoals moeheid, last van de rug en hoofdpijn. Ik heb gehoord dat de ene had gezegd: "Zwanger zijn is geen ziekte, je kunt normaal functioneren."
Ohhhhhhhh ik ken dat...bij mij op het werk denken ze dat maar zullen het niet hardop zeggen. En bij mij zijn ze van die types die zeggen.."Maar JIJ wilde zwanger worden, dus moet je ook maar met de ongemakken leren omgaan" of zoiets dergelijks! Blehhhhhhhhhhhhhhhhhh wat haat ik dat soort mensen! Succes meis
Tja vreselijk, ik had het er van de week met een ex collega over....bij ons mag je gewoon geen vrouw zijn! Stel je voor dat je bijv. zwanger raakt... Stel je voor dat je ongesteld wordt... Stel je voor dat je in je overgang zit... Alles heeft dus bij ons met het vrouwelijk hormoon te maken. Verder zijn we eigenlijk alleen maar goed om koffie te halen/zaken organiseren en ons muil houden. Ze zullen het nooit hardop zeggen maar tis echt zo. Maar goed dat hoort blijkbaar in de "machobusiness" waar ik in werk (Beveiligingsbranche ~ en in mijn geval op kantoor).. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Bah idd, hinderlijke mensen die er niets van snappen. Ik gun ze een hele zwangerschap misselijkheid dan piepen ze wel anders...
Dank je wel Essie Heb net naar de winkel gebeld waar ik hem gekocht heb, en blijkbaar is de software op de CD rom niet goed (heb ik weer ). Kan tijdens de installatie eigenlijk weinig verkeerd gaan, en uiteindelijk installeer hij hem ook helemaal goed..en toch niet het programma openen Ga zo Björn naar school brengen, en dan ga ik terug naar de winkel..blegg en het regent! Silla, gooi het eruit meid..!
Hoi meiden Alleerst natuurlijk Patricia van harte gefeliciteerd met je huwelijk prachtige foto's. Ml leuke pakkende tekst haha. Ik las iemand over berner senners, nou die van ons waakt goed! Hij blaft al als er iemand voor de deur staat en als er iemand te dicht voor me staat gaat ie al voor me zitten. Hij is wel reuze lief maar ik heb veel steun aan hem. Over buikbanden er staat hier op deze site een link van buikbanden ik ga er eentje bestellen voor tweelingen met 4 voetjes echt gaaf! Vanavond voor het eerst pufcursus, ik ben al nerveus ik hou er eigenlijk helemaal niet van vooral niet om alleen te gaan. Ach ik zie het wel.
he meiden, Ik herken mezelf in die verhalen dat je niet zit te wachten om alleen naar een cursus te gaan.... ik ben namelijk al 3 keer niet geweest......schaam schaam schaam! Dat komt ook doordat ik me een beetje erin geluisd voelde! We hadden ons aangemeld voor z'n tweeen maar werden in vakantie gebeld dat die al vol was en toen hebben ze me dus gewoon ingedeeld voor alleen! Ik heb vandaag moeite om me op werk te concentreren.........ik ben zo moe! beetje ego bericht sorry! Patricia mooie jurk hoor! Susanne fijn dat het nu zelfs zo goed gaat dat je kan stoppen met fysio! Vergo leuk een band met 4 voetjes....kan iemand met zo'n buikband niet een fotootje plaatsen! Ik snap nog steeds niet goed hoe je hem het beste kan dragen! Silla ben je vrij of ook gedwongen gestopt met werken vanwege je klachten? Liefs nina
Hallo allemaal, Ik ben net terug van 2 weken vakantie in Nederland, heb helaas nog geen kans gehad om alles terug te lezen.Jullie zullen vast niet stilgezeten hebben.. Maar heb ondanks dat toch een dringende en wel beetje persoonlijke vraag aan jullie Ik heb sinds gisteren last van een branderig gevoel als jullie begrijpen waar ik bedoel Het is alleen zo dat ik geen last heb van dit branderige gevoel met het plassen zelf. Het gaat pas branden zodra, tja hoe moet ik dit nou uitleggenme plas een beetje naar achteren loopt zeg maar.. Daar is het gevoelig. Het is wel zo dat ik gisteren een nieuwe douchegel uitgeprobeerd heb. Kan het zijn dat deze een irritatie heeft gegeven? Of is het toch blaasontsteking, heb al heeeel lang geen blaasontsteking meer gehad, maar volgens mij doet dan het plassen zelf juist pijn?Misschien is het ook handig om te vertellen dat ik ook al erg lang last heb van gevoelige handen,rode stippeltjes en helelmaal uitgedroogd. Ik hoop eigenlijk dat iemand hier er ervaring mee heeft en mij kan vertellen of dit een blaasontsteking zou kunnen zijn?of juist niet Ik heb namelijk gehoord dat dit slecht is voor de baby. Ook hoop ik dat als het gewoon een irritatie is het vanavond/morgen zeg maar minder of weg is, maar hoe lang kun je wachten met het bezoek aan een huisarts als het wel blaasontsteking is? Ik hoop dat iemand me kan helpen want mijn italiaans is nog niet zo goed, en zal het moeilijk worden om uit te leggen vandaar dat ik het eerst aan jullie vraag. hoop dat het verder hier met iedereen goed is!en ga zo snel mogelijk een paar pagina's lezen.. Bedankt voor jullie advies!
Nina, zit nu nog in de ziektewet maar ik ga volgende week ff proberen (al heb ik er een hard hoofd in). Tevens ga ik maar WEER een afspraak aanvragen bij de ARBO (die vent moet nu toch wel weer bereikbaar zijn) en dan pas ga ik een gesprek met leidinggevende en P&O aan (heerlijk 2 mannen ahum). Ik wil op zich wel werken maar ik zit de hele dag daarnaast kan ik ook niet meer goed achter mijn bureau zitten dus ga je automatisch in een onjuiste houding zitten. Maar aan de andere kant, hoop ik dat de ARBO achter mij komt te staan want ik ben nou niet zo mondig genoeg om tegen mijn werk te zeggen dat ik het gewoon niet meer red, gezien hun houding (zoals ik al eerder schreef vandaag) Net ff met mam naar Baby Dump geweest, had nog zo'n bon om zo'n gratis pakket te halen. Daarna nog ff naar Prenatal, 2 TShirts voor mezelf gehaald en ik heb van mam een slaappakje gekregen voor de beeb met de tekst..I Love Sleeping hihihhihi. Toen nog ff boodschappen gedaan, mams blijft bij mij eten. Maar is nu nog ff lekker in haar eigen huis (woont 3 deuren bij mij vandaan) want ik wou nog ff relaxen. Groetjes
Ik hoop dat de nieuwe het wel doet! En regent het daar? Hier is het gelukkig de hele dag lekker droog.
Zo vanochtend na 3 weken thuis zitten 3 uurtjes gaan werken. Was helemaal afgebrand toen ik thuiskwam. Op de bank in slaap gevallen en ben nu nog niet helemaal fit. Vreemd he dat het ineens zo veel energie kost! Volgende week maar weer een paar uurtjes proberen. Eerst maandag een gesprek met de arbo dienst, ben benieuwd! Ik wilde eventueel ook Yoga gaan doen, maar toen ik van de week belde zei ze dat je met 2 -3 maanden moet beginnen want later heeft geen zin meer Zou juist in het begin goed zijn voor je spieren maar daarna vrij weinig meer bijdragen..... nou ja! Zal wel aan die persoon liggen denk ik want mijn zus heeft ook gewoon een yoga cursus gedaan bij 30 weken ofzo. Had gebeld voor mijn zwangerschapscursus maar die begint pas eind mei! Dus ik moet nog even geduld hebben. Gaan jullie ook een cursus doen? Het is mijn eerste kindje en weet dus echt niet wat ik kan verwachten. Vind het wel fijn om enigszins geinformeerd de bevalling in te gaan. Hoef ook niet alles te weten hoor (uitscheuren, knippen ) Manlief ziet die pufcursus ook niet zitten (zit ik daar met al die vrouwen een beetje te puffen ppffff... hahaha). Maar hij gaat welmee tijdens de partneravond hoor.