Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.856
    3.369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    en weg berichtje.. poging 2.
    Ik ga de 14 (ongeveer) beginnen met de yoga.. dus rond de 28 weken.. M'n collegaatje is dan 31 weken! Eigenlijk zouden we 3 weken eerder beginnen, maar de cursus is dus verzet. Het zijn 8 dagen voor de bevalling en dan nog 4 keer erna ofzo. Dus voor haar zou het nog net gaan.. Maar wel raar bij jullie dan zeg... Juist op het laatst lijkt me de ontspanning en het beetje beweging dat je dan nog krijgt wel erg prettig. Dat je echt nog wat doet!

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zo het heeft mij haast een dag geduurd maarrrr de digitale sleutelhanger doet het (voor hoelang is de vraag :))

Over de blaasontsteking, het is al meerdere keren hier ten sprake gekomen..maar zal wel voor de 4de keer reageren erop :D NEE, je hoef geen pijn bij het plassen te hebben met een blaasontsteking en zeker niet tijdens je zwangerschap. Dus gewoon eventjes laten testen bij de HA ;)

ML hoe is het met je muur trouwens afgelopen...? Weet je nu wat de WBV gaat doen?

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Klinkt niet echt als een blaasontsteking moet ik zeggen, maar ben natuurlijk geen arts. Misschien komt het inderdaad van die nieuwe douchegel maar voor het zelfde geldt heb je misschien een schimmelinfectie. Zou zeker even naar de hh gaan als de klachten aanhouden.

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

De wbv komt iets in de badkamer opnieuw tegelen want het klonk hol, vandaar de vochtvlekken en schimmel in de muur van de babykamer.
    Ik heb het met mijn vader helemaal schoongemaakt en ben vandaag druk bezig geweest met gaten in de muur opvullen.
    Vanavond komt me vader het afmaken. Dan is de muur weer als vanouds.....
    Patricia, heb je al reacties gehad op je huwelijk?

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ben ook wel benieuwd ja. :)

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Goedenmiddag :D
    ben er al een paar dagen niet geweest. Alleeerst wil ik Patricia feliciteren met haar huwelijk, van harte meid! :D

Voor de rest weet ik het even niet, sorry :oops:

Hier is alles goed, alleen vandaag een dag dat niks wil.... Alles wat ik wou kopen was uitverkocht, toen wou ik pizza meenemen maar de parkeerplekken waren op. Toen maar langs de chinees maar daar kon je niet pinnen (dacht ik ook al wel) thuis wou ik dan maar pizza bestellen want daat heb ik echt zoveel zin in, weet die gast aan de lijn niet of zij kaas gebruiken wat zwangeren ook mogen :S. nu maar shoarma besteld (eet vandaag alleen ;) )

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Patries, super dat je sleutelhanger het doet!

Bloem, heb je alsnog lekker gegeten?

:oops: Verder ben ik vergeten wat ik heb gelezen. Heb knallende hoofdpijn na het gesprek met onze directrice (geen leuk gesprek :( ) en ga nu maar eens lui liggen.

8. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    zo daar was ik weer even... steeds zo druk gehad dat ik echt geen puf meer had om achter de computer te kruipen... :oops:

Allereerst Patricia en manuel van harte gefeliciteerd! (en Björn en de kleine man natuurlijk ook ;) ) Je zag er super uit patricia echt een mooi zwanger bruidje!

Selma zoals senninha zegt lijkt het mij meer op een schimmelinfectie. Maar de HA kan daar het beste wat over zeggen!

heb een aantal echo's voorbij zien komen wat een lieve schattige foto's zeg!

Veraatje rustig aan doen he...! En susanne ook apart dat je verloskundige zo moeilijk te bereiken is en zelfs op het spoednummer... :confused:

ML druk aan de klus hoor ik wel en ik moest echt lachen toen ik je "geboortegedichtje" las haha maar ja wat sneu als mayron later zijn kaartje ziet haha

BD81 weer wennen zeker nu weer aan eht werk? Doe je wel rustig aan? je moet niks gaan forceren hoor!

Ik ga verder geen cursus oid doen... heb er eigenlijk niet zo'n behoefte aan voelt dan zo als een verplichting.
    :oops:

Sorry dat ik niet op iedereen reageer... lees alles wel steeds door hoor!

9. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Goed om te horen buddy! :D

10. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    mijn moeder had nog heel wat pakken liggen van een operatie die ze ooit heeft gehad dus het is zeker een idee! :D
    VOlgens bekkenbodemspec. moet het zo ook onder de duim kunnen houden mbv oefeningen. Het is voornamelijk eht ontspannen van de bekkenbodem wat niet wil doordat de kleine in mijn zithouding de bekkenbodem zo drukt dat ik mijn blaas niet leeg krijg. Op het moment dat ik dan ga staan ineens leegt mijn blaas zich dus. Ook wanneer ik gewoon zit en ga staan kan het dan ineens eruit lopen!
    Maar heb goede oefeningen meegekregen. Ben er trouwens ook achter dat alle "kwaaltjes" die ik afgelopen weken had hierdoor komen...
    zoals de onderbuikpijn, pijn bij blaas enz. niks had dus met event. blaasontst. te maken.
    Maar ja ben allang blij dat het ook niks anders ernstigs is het is gewoon vervelend.

Liefs Nannie

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hihihi, ja hoor, heb heerlijke shoarma gehad :D was zelfs te weinig hahaha. Pizza komt andere keer wel ;)

Vervelend een naar gesprek met je directrice, doe maar rustig aan ;)

Degene met brandend gevoel, ik zou gewoon laten testen. dan weet je het dezelfde dag nog en ben je lekker gerust gesteld als het niet zo is en als het wel zo is kun je medicijnen krijgen ;)

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Inderdaad vanwege rug en heupen/bekken. Heb gelukkig geen ernstige rug en heup/bekkenklachten, maar als echte buikslaper lig ik sowieso gewoon niet lekker op rug en zij. Ik vind het ook niet geweldig om steeds op de bank te eindigen, maar als dat m'n kans vergroot dat ik toch nog een paar uurtjes kan slapen, dan heb ik het er wel voor over.

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha, dat was ook het eerste wat in mij opkwam. Maar inderdaad, niet verstandig om dit aan hem te sturen.

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Miss Sil, welkom hier en gefeliciteerd.

15. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Net terug van puf cursus, het was wel geinig. Allemaal zwangere mutsen 9 stuks en allemaal rond dezelfde tijd zwanger. Ik was wel de enige met een tweeling erg verrassend haha. We kregen al oefeningen om te doen pfoe viel even niet mee.

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    ML, owww dat is mooi als het opnieuw getegeld word!
    Wij hadden in Björn's slaapkamer veel last van schimmelplekken en vocht, daar hebben we een special voorstrijk voor gehaald en toen met glasvliesbehang overheen behangt. Zodat je de scheuren en opgevulde gaten helemaal niet meer zag :)

Nope! Nog geen reacties gekregen vandaag hihihi in ieder geval niet van de mensen die een kaartje hebben gekregen..zal vanaf morgen wel gaan gebeuren :D

Twee moeders van school wisten het wel, want die stonden erbij toen ik het aan de juf doorgaf..dussss alle moeders kwamen mij vandaag uitgebreid feliciteren, en de kinderen uit Björn's klas hadden iets gemaakt! Een megagroot hart met allemaal papieren draadjes en een tekening van een bruid en bruidegom :) ZO LIEF!

Jessbutterfly, cursus is echt iets van de laatste jaren hoor. Vroeger bestond het helemaal niet, en al onze oma's en moeders hebben de bevalling(en) overleefd ;) Ik heb zelf ook geen puflessen genomen, en vriendinnen van mij wel..en die zeiden achteraf allemaal: nou, toen mijn weeen echt begonnen was ik al die lessen vergeten en begonnen ze op hun eigen gevoel en tempo de weeen weg te puffen..zonde geld in mijn ogen. Yoga had mij wel super geleken, maar gewoon om lekker eens per week even te ontspannen zonder de zorgen van je gezinnetje thuis.

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hier zit ik dan weer na 2 uur in mijn bed hebben liggen woelen...
    Pfff... Ik had vannacht zo'n pijn in mijn benen, de pijn kwam vanuit mijn onderrug. Echt zuperirritant want kon er echt niet van slapen.
    M'n (.)(.) doen zeer en zijn opgeblazen, m'n buik staat strak. Als ik opsta lijk ik wel een eend :)
    Dan waggel ik ook echt naar de wc :(
    Git was even een klaagberichtje, ga zo nog maar eens proberen te slapen. de pijn is gelukkig minder...

18. GOEDEMORGEN allemaal!

Vandaag de sleutel van ons huisje. Spannend...
    EINDELIJK!
    Kunnen we ook beginnen aan de babykamer.. Heerlijk...
    Vannacht werd ik wakker met ontzettende pijn in de heupen en benen. Kon mn been niet eens meer optillen. Mn buik stond helemaal strak en deed ook nog eens heel erg zeer..
    Dus wel een uur wakker gelegen en toen van ellende weer in slaap gevallen...
    Werd vanmorgen weer wakker van een drukke uk.. Echt, dat kind is zo druk altijd, kon nu al wel ADHD hebben. :D haha
    Nou, ik hoop dat ML nog ff doorslaapt..
    Fijne dag allemaal en ik zal kijken of ik vanavond nog ff kan reageren.

Liefs Wendie

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen!

Jeetje al twee dames die vannacht beroerd hebben geslapen :(
    ML, hoop ook dat je nu lekker nog even lig te slapen want dat breek je straks op als je elke nacht zo lang wakker ben zeg..sweet dreams!
    Knuffelkonijn, gefeliciteerd meid met de sleutel :D
    Kom een drukke tijd voor jullie aan!

Meiden die vandaag een echo/controle hebben, succes en geniet ervan!

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier gelukkig redelijk geslapen.
    Neem tegenwoordig wel 2 paracetamol in voordat ik naar bed ga anders is het niet te doen.

ML, je zal wel al wakker zijn omdat je kids naar school moeten maar ik hoop dat je na je berichtje toch nog even hebt kunnen slapen.

Knuffelkonijn, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis en geniet ervan. Vooral van het maken van de babykamer.

Ik ga ook geen pufcursus doen oid.
    Heb met Sven de belangrijkste lessen gemist en hij is er ook gekomen.
    Met Maarit heb ik het ook niet gedaan.

Patries wat vond Manuel van zijn sleutelhanger waar je zo je best op had gedaan?

Deel Deze Pagina