Ja hij vond hem superleuk Ik heb allerlei foto's erop gezet incl van het trouwen, echo's enz kan hij af en toe even spieken hihihi Gisteren Björn verjaardagscadeautjes alvast gekocht ppff wat een geld allemaal zeg! Hij wilde dolgraag de politiebureau van Lego City..ffies 89,95 en we hebben ook de politievliegtuig ervan gekocht, die was gelukkig iets afgeprijsd. Maar goed, nu kan het nog.. Volgende week donderdag is eerst mijn schoonvader jarig, daar hebben we een mosselpan voor gekocht (krengen zijn nog moeilijk te vinden!) en wat kookboeken. En week daarna is Björn en mijn stiefvader op dezelfde dag jarig...dus april begint al lekker duur voor ons
Maarit is ook in april jarig. En zij is helemaal into Playmobile. Ik ga aan iedereen Bart Smit speelgoedbonnen vragen dan kan ze he bij elkaar leggen en iets groters van kopen. Want het kost me toch een partij geld allemaal. Enige voordelen zijn wel dat het zijn waarde behoudt, niet supermakkelijk stuk gaat en de andere kinderen er ook mee kunnen spelen.
Goedemorgen juli-mama's Mirre kreeg een hint via PB dus ik dacht laat ff iets van me horen. Reden dat ik niet online ben is dat ik het schreeuwend druk heb gehad de laatste tijd en gewoon niet alleen ff snel een ego berichtje betr mezelf erop wil zetten eens in de zoveel weken...vandaar...maarre I-am still alive FF korte update (voor de belangstellende dan he ) Werk nog steeds volledige/hele dagen, maar vanaf a.s. maandag ga ik naar 6 uur per dag. Dit omdat ik toch wel soms wat harde buiken kreeg. Met ons kindje alles helemaal top! Afgelopen week "wederom" een pretecho gedaan , maar deze keer in Barendrecht en het was super. De babykamer is af! Yes! ...op wat kleine dingetjes na zoals de vouwgordijnen die gemaakt moeten worden en waar een levertijd op zit. We hebben bijna alles zelfgemaakt en als je de hele week beiden werkt dan moet je het echt hebben van de weekenden. Als alles goed is start ik 17 april met zw.gym en ben erg benieuwd. Ben er nog steeds niet uit of ik thuis of in het ziekenhuis wil gaan bevallen. Heb de afgelopen weken enorm last gehad m'n rug (hernia die ik ooit gehad heb speelde weer op), maar na fysio gaat het nu een stuk beter. Ehhhhhhh...ik ga ophouden, want voel me zo ego om vanalles over mezelf te vertellen terwijl ik amper de tijd heb gehad om de 100 blz hiervoor rustig terug te lezen. Idd geval Patricia gefeliciteerd met je huwelijk super meid. Ik zal eens kijken of ik 1 dezer dagen een paar foto-otjes (recente) in het album kan plaatsen van de baby en m'n buikje. Het kamertje blijft geheim ..hihi, want dan is het geslacht gelijk bekend en tot op heden kunnen we het nog goed ons geheimpje houden. Fijne dag allemaal! Liefs Mirre
Ohja vanaf 3e week van mei heb ik zw.verlof (jaaaaaaaaa ben al ah aftellen) en ik hoop dan weer wat aktiever mee te kunnen doen hier. Misschien dat er nu zo nu en dan alweer wat tijd voor is....nu ik minder ga werken, maar normaal kwam ik om 17.00 uur thuis..hapje eten...ff tv kijken en lig ik om 20.00 in bed. Echt waar! (vriend is dan ook niet helemaal happy met me in dat opzicht), maar ik ben echt zo moe /heb het echt nodig.
Ik weet niet meer wie het was, maar iemand vroeg naar pufcursussen. Ik zelf heb er vooralsnog geen zin in, maar toevallig ben ik er de afgelopen 2 dagen 2x op aangesproken dat dit toch wel heeeel erg belangrijk is. Zowel mijn schoonmoeder als schoonzus adviseerden me om wel te gaan. Vooralsnog ben ik niet overtuigd. Sowieso twijfel ik dan echt tussen zwangerschapsgym of zwangerschapsyoga. Heb je aan beiden evenveel? Knuffelkonijn veel plezier in je nieuwe huis! ML jeetje alweer zo kort/slecht geslapen, dat kan nooit goed zijn. Misschien heb ik iets gemist, maar Lisette hoe was je 3d/4d echo? Verder is er ff niks blijven hangen. Mochten er nog meiden zijn met echo's ofzo: suc6!
Ik geloof dat er 1 controle vk is vandaag en dat Susi naar de gyn moet en een groeiecho krijgt. Maar pin me er niet op vast.
Goedemorgen! Zo ik heb voor de verandering eens wel goed geslapen, was ik ook wel weer aan toe zeg. Ik heb gisteravond de intake gehad van de kraamzorg. Ze kunnen mij niet garanderen dat ik alle uren ga krijgen omdat ik 2 weken voor de bouwvak ben uitgerekend. Maar mocht het niet kunnen dan krijg ik 10 dagen 3 uur ipv 8 dagen 5 uur. Ik heb gelijk aangegeven dat ik niet zeker weet of uberhaupt wel gebruik wil maken van meer dan alleen de controle dus ik wacht het wel lekker af allemaal. Knuffelkonijn GEFELICITEERD met je nieuwe woning. Dat jullie er samen maar oud en gelukkig mogen worden. En verder ben ik even helemaal blanco
Goedemorgen! De 3D echo was super, heb de dvd nu al drie keer gezien en ga zo zeker weer kijken! Helemaal verliefd op ons kleintje Ik ben zelf afgelopen woensdag begonnen met pufcursus weet nog niet of het nut heeft want was eerst alleen een voorstelavond.. maar baad het niet dan schaadt het niet.. Had ook van verschillende kanten gehoord dat het wel praktisch was! Hebben eindelijk te horen gekregen dat we de extra kamer in het huis ook kunnen huren dus kan ik eindelijk na gaan denken over de babykamer! Huisgenoot gaat er waarschijnlijk wel pas uit per 1 juni dus krapjes maar ben allang blij dat ze weggaat! Knuffelkonijn succes in je nieuwe huis! Pfft voor de rest weet ik het allemaal niet meer wat er besproken is haha beetje geheugenverlies... sorry groetjes lisette
Nah kan niet meer slapen... Vanmiddag nog maar even proberen, zo even lekker douchen. Ik heb een afspraak voor weer een 3d echo gemaakt, ben veels te nieuwschierig naar m'n kleine kereltje haha...
Leuk joh, heb je iets om naar uit te kijken! Ga anders vanmiddag nog effies plat. Ik las bij de maart mama's even geleden dat je iets kan krijgen bij de hh waardoor je beter slaapt.
Ook hier weer een mega beroerde nacht achter de rug! Het wonder is geschied, P&O heeft mij UIT ZICH ZELF! gebeld. Ik moet dinsdag ochtend voor gesprek komen bij hen en mijn leiddinggevende, en ik heb ALSNOG een gesprek aangevraagd met de ARBO maar die gast is er pas in de 2e week van APRIL ? Ik ga gewoon echt aangeven dat ik het niet ga trekken hoor het werk, hoe graag ik ook wil. Gisteravond gekookt voor mams en mijn mannetje, zelf kon ik daarna geen hap door mijn keel krijgen omdat ik zo'n pijn had in mijn rug? En dan heb ik nog niet eens de "Herman den Blijker" uitgehangen in de keuken, gewoon simpel PASTA! Belachelijk gewoon die pijn. Knfuffelkonijn...gefeliciteerd met de sleutel! Mirre wat leuk om te horen dat het goed gaat ga vanmiddag ff je kleine spruit bewonderen (moet zo weg) Oh verder ben ik het alweer vergeten, sorrie moppies! Maar goed ga weer afsluiten want ik moet nu naar de fysio... Groetjes