Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wat een schattig bekkie Mirre :D

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hoi hoi!

Leuke echo foto mirre, echt een schatje om te zien.

hier alles ok, gister naar zwangerschapszwemmen geweest, was gezellig. maar of ik vaker ga is nog onbekent haha. Verder niks bijzonders te melden

Groetjes!

3. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Nou ik had net een heel bericht en op heel veelgerageerd..
    Druk ik op een verkeerde knop alles weg..

ML, Wat vervelend voor je dat je niet kan slapen..
    Maar super dat je weer een echo laat maken!

Knuffelkonijn gefeliciteerd met jullie sleutel!

Nannie, Hopelijk doen de oefeningen hun werk!

Mirre wat een dropje zeg! Mooi buikje ook!

Lisetten lekker weg zwijmelen hoor bij de dvd!

Silla voor jezelf opkomen meid!

verder weet ik het allemaal niet meer zo.. Sorry.. :oops:

Ikzelf heb wel wat leuks te vertellen.. Vind ik zelf..
    Gisteravond heeft mijn vriend de kleine voor het eerst gevoeld..
    Echt een paar flinke schoppen!
    Hij vind het allemaal nog wel een beetje vreemd haha..

Vanmiddag naar de VK.. Ben benieuwd.. Wat ze zeggen over mijn stuitje doet nu nog steeds zeer.. :(

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Leuk hè dat de mannen dan ook iets tastbaars hebben door de kleine te voelen.

Ben ook erg benieuwd wat ze over je stuitje zeggen.
    Die van mij doet ook nog steeds pijn. :(

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

goedemorgen allemaal

patricia gefeliciteerd nog met je huwelijk

mirre fijn dat alles goed is

hier is het k*t ben weer ziek eigenlijk al vanaf dinsdag maar heb nu ook 39 graden terwijl het eerst alleen lichte verhoging was. daarnaast heb ik ook beide kids ziek. dus gaat lekker hier.

heb alles wel bijgelezen maar weet het allemaal ff niet meer. ga nu ff wat drinken, eten en slapen en weet nog niet wanneer ik weer online ben.

tot de volgende keer

6. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen Dames,

Ik heb al een paar keer iets geschreven op het forum maar nog niet in deze groep dus ik zal mezelf hier netjes voorstellen :)
    Ik ben Anna, 29 jaar oud en ik ben zwanger van ons eerste kindje. We verwachten een meisje op of rond 30 juli en tot nu toe gaat de zwangerschap super.

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lovelykids, veel beterschap ook voor je kids. En helaas is het zo dat mama's eigenlijk nooit echt ziek kunnen zijn, laat staan uitzieken. :(

Anna, welkom en klets gezellig mee.

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Nieuwe mama's, welkom en klets gezellig mee! :D

Mirre, wat een scheetje! :confused:
    En wat heeft de kleine al lekkere bolle wangetjes zeg *zwijmel* kan mij helemaal voorstellen dat je nu al in love ben!

ML, hihihi een tweede pretecho! Leuk leuk!
    Wij gaan binnenkort ook weer een afspraak maken, want ik wil die kleine ook lekker weer bewonderen in 3/4D :oops:

Senninha, die Bart Smit bonnen zijn ook een zeer goede optie!
    Er waren al een paar mama's naar mij toegekomen wat Björn voor zijn verjaardag wilde en heb toen ook aangegeven het liefst die bonnen te willen. En het klopt wel, Lego gaat eeuwen mee..dus straks kan zijn broertje er ook mee spelen :)

Was dinsdagavond bij de kapster, en zij heeft ook hele aparte tassen en sieraden hangen..daar zag ik dus een WAANZINNIGE gave tas. Maar ik vond hem een beetje te duur dus toch niet gedaan :oops:
    Vanmorgen mijn mannetje aan de telefoon, en die krijg een aardigheidje van de zaak voor de goede prestaties bij een bepaalde klant..€ 250,00..! En dat ik dus gerust die tas mocht gaan halen, nou dat laat Patries zich geen tweede keer zeggen hahahaha dus gelijk wezen halen want ze koopt van alles maar 1 stuk dus op=op. Ikkuh is helemaal happy met mijn nieuwe stoere tas :D

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Het is misschien nog een beetje vroeg dag, maar ik ga binnenkort een koelkastlijst voor mijn mannetje maken voor na de bevalling.
    Ik heb dit vorige keer ook gedaan, en nu vroeg hij er zelf weer om :)

Op de lijst zet ik puntsgewijs wat er allemaal moet gebeuren NA de bevalling, en voor mannen kan het een must zijn.

Zoals:

- Geboorte aangeven bij de gemeente, telefoonnummer van de gemeente, openingstijden, en dingen die hij daarvoor moet meenemen zoals beide paspoorten, trouwboekje, en geboortebewijs ziekenhuis.

- Drukkerij bellen voor kaartjes, telefoonnummer, openingstijden, en wat voor gegeven hij moet doorgeven (geboortedatum+tijd, gewicht en lengte)

- Kraamzorg bellen, telefoonnummer, klantennummer, en dat hij moet doorgeven wat de vermoedelijk thuiskomst is (dat vragen ze van te voren door te geven zodra je dat weet van het ziekenhuis)

- Geboorteversieringen ophangen, en waar dat allemaal lig (heb een mandje in de boxlade waar de ballonen en slingers liggen ;) )

- BESCHUIT MET MUISJES KOPEN!

:) mijn mannetje had de eerste keer ook veel baat aan de lijst, omdat er veel op je afkom (ook voor je vriend/man) en ze hebben dan een overzicht met telefoonnummers, klantnummers, en gegevens die ze nodig hebben.

Misschien een tip voor de dames hier :oops:

10. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Slim idee Patricia. Nu kunnen we nog helder denken en straks misschien niet meer :)

Wat een mooi buikje Mirre en wat een schattige echo! Ik vond die 3D echo ook helemaal geweldig.

Leuk ML dat je nog een 3D echo laat maken. Ben benieuwd!

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb je trouwens al een raamsticker gekocht?

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Neee nog niet, maar ga het in ieder geval voor het einde van april doen want zit ook een levertijd aanvast. Mannetje en ik vonden alleen beide een andere leuk..krijg je dat weer :rolleyes: overal zijn we het gelijk mee eens en om zon stomme raamsticker komt een discussie :) :)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Tussen welke twee gaat het?
    Ben niet nieuwsgierig hoor.
    Gelukkig waren wij het gelijk eens.

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Inderdaad een slim idee Patricia. Moeten wij hier misschien ook eens doen. Al geef ik niet graag dingen uit handen, dat zal dan toch wel moeten gebeuren.

15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Kan ik me voorstellen!
    Same here :D : ook ik blijf naar de foto's van ons kleintje kijken.

En ook wij overwegen om later in de zwangerschap nog een 3d/4d te laten doen, dat zeiden we gelijk al tegen elkaar toen we daar woensdag wegliepen.

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    ML, balen dat je steeds zo slecht slaapt. Gelukkig komt er wel een 3D in zicht!

Knuffelkonijn, gefeliciteerd met de sleutel en veel klusplezier!

Mirre, wat een mooie foto's zeg! Ik kan mij goed voorstellen dat je helemaal verliefd bent! Pas je wel een beetje op met al die drukte?

Lisette, fijn dat je ook zo hebt genoten van de 3D echo!

Silla, doe maar rustig aan! Trek je het niet, dan niet en heeft je werk gewoon pech!

Anna, welkom hier!

Patries, goeie tip. Ik ken mijn man en ik weet zeker dat hij bij zo'n lijstje heel veel baat heeft!

Mijn pufcursus begint woensdag! Heb er nog niet veel zin in, maar we zien wel hoe het gaat...

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Terug van de Fysio, maar geen succes...kep nog steeds pijn. Gezien het mijn schoonvader is maakt ie zich wel enige zorgen want ook tijdens het masseren had ik pijn. Vanavond moet mijn ventje ff bij zijn vader langs om een "Rode lamp" te halen zodat er warmte op mijn rug komt. Maar ik vraag me (nu pas) af of het uberhaubt wel gaat werken. Wel was schoonpapa erg positief over het feit dat ik ook nog zw.yoga ga doen. Verder zei die dat het gewoon een natuurlijk proces is bla bla bla (hij luisterd graag naar zichzelf en gebruikt jargon die een leek niet begrijpt, maar ik knik maar ja en nee hihihhihi) Maar waar het op neer komt, ik heb gewoon tot aan mijn bevalling VETTE PECH!

Met tranen in de ogen boodschappen gedaan, daarna mezelf verwend met 2 stoere kettingen, vond wel dat ik die verdiend had hihihhi.

Net ff broodje gegeten en wat gedronken maar die slimme kat van mij (de oudste, de jongste is nog steeds foetsie) zag gewoon mijn melk op te smikkelen de deugniet en ik maar denken dat ie buiten was hihhihi.

Patries goede tip...bij ons hangt het "gemeente" verhaal met alle kopietjes erbij, al enige weken op de koelkast met een briefje erbij dat ie zijn pinpas moet mee nemen hihihhi.

Maar ik ga denk ik ook maar alvast zo'n lijstje in WORD zetten heb ik ook wat te doen hihhihi.

Greetz Pee

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Mirre!
    Wat een poepie om te zien!

19. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Patricia, ik heb ook al zo'n lijst in de computer staan en elke week komt er wat bij haha. Mn mannetje gaf het zelf aan anders vergeet ie de helft. ik heb er zelfs opgezet, rij voorzichtig en denk aan Chardo (de hond). je weet maar nooit mannen kunnen ook verstrooid zijn.

Mirre prachtige foto's en al bolle wangetjes leuk hoor.

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hihihi precies! Zelfs de stoerste en nuchterste mannen zijn helemaal van slag als ze eenmaal 'papa' zijn geworden, en kunnen dan de raarste dingen vergeten of niet meer herinneren :)

Senninha, zo even uit mijn hoofd: ik vond die met het schaapje en sterretjes leuk, en mijn mannetje met het jongenshoofdje..maar trust me, het word gewoon die schaap :) :oops:

Silla, vervelend als er geen vooruitzicht in je klachten zijn :( Nog even drie maanden volhouden meis.. en probeer echt naar je lichaam te luisteren of ze het op je werk nou leuk vinden of niet.

Deel Deze Pagina