hey meiden ik ben er ook weer maar met een hele genante vraag ik heb een keertje wormen in mijn ontlasting gehad en sindsdien check ik t altijd, klinkt ranzig i know. wat mij nu de laatste dagen opviel is dat ik zoveel slijm in mijn ontasting heb zo smerig. nu vroeg ik mij af f jullie dat ook hebben en of t bij een zwangerschap hoort.? wel moet ik zeggen dat ik mij steeds prettiger voel bij wat ik doe. nog steeds geen spijt van t feit dat ik ontslag genomen heb. ook elke avond beweegt onze kleine meid zich volop in mij nbuik zo heerlijk gevoel, begin t gewoon gezellig te vinden, zal t denk ik wel missen als die kleine eenmaal geboren is haha. meiden met een goede echo gefeliciteerd. jeroen en ik laten rond 29 weken ook een 3d/4d echo maken. kan t niet laten om naar onze meid te gluren. voor de rest ben ik echt alles vergeten sorry sorry sorry daarvoor, ik ben er weer vandoor groetjes susanne
Ben maar meteen zo'n lijstje gaan maken haha. Iemand nog tips waar ik op moet letten (wat we dus echt niet mogen vergeten)
De punten die ik noemde zijn denk ik de allerbelangrijkste dingen voor vlak na de geboorte die de vader of iemand anders moet regelen. Misschien makkelijk om alvast de na(a)m(en) van het kindje op een papier volledig op te schrijven en bij de paspoorten en/of trouwboekje te stoppen. Het is vaak gebeurd dat een vader door de emoties de naam verkeerd spelt Susanne ik heb soms ook last van dat slijm bij de ontlasting, al vroeg in de zwangerschap. Volgens mij heeft het gewoon met je darmgedoe te maken tijdens de zwangerschap want ik kreeg het bij Björn ook alleen pas later in de zwangerschap.
Veraatje, ik vond er ook niet zoveel aan maar heb er wel een goede vriendin aan overgehouden. Bd81, dit moet je al eerder doen hoor niet pas als de baby geboren is, je vluchtkoffer klaarzetten. Voor degene die nieten wat dat is. Dat is een tas gevuld met kleding e.d. voor jou en de baby als je plotseling naar het ziekenhuis zou moeten. Susanne, wat betreft jouw "genante" vraag, ik heb het ook regelmatig. Patries en dan de naam en schaap in het blauw of ga je voor een andere kleur. Wij gaan voor de eerste in de serie en dan ook in het groen. Silla, vervelend joh dat je zo'n pijn hebt. Maar 1 ding je wordt er voor beloont. Heb je alleen nu niets aan.
Seninnha... mijn vluchtkoffer staat nu al klaar hoor ... nou ja bijna dan Was meer even dingen die ik misschien zou vergeten als de kleine geboren is. En dan voornamelijk voor mijn mannetje haha. En die naam.... die staat al op papier. Je weet immers maar nooit wat die mannen voor rare fratsen uit halen door hun adrenaline
ik ben gelukkig niet de enige haha. ik vond alweer dat ik weer zoiets raars had ik moet ook nog ff een checklist maken voor jeroen. hij is nu al helemaal zenuwachtig voor wat er komen gaat dus hij gaat alles geheid vergeten moet ff kijken wat er allemaal genoteerd moet worden en wat hij moet onthouden haha ik ga ff een spelletje op spelpunt spelen' ik ben er later weer en bedankt voor de antwoorden groetjes susanne
He meiden! Handige tip dat lijstje! Ik ben net bij de vk geweest en alles was goed! Ze was zeer tevreden.. wel weer 3 kilo aangekomen.. maar mede van de vakantie denk ik haha.. Mijn baarmoeder ligt al wel vrij hoog zei ze. Hoog en smal.. Maar dat maakte niks uit.. En wat betreft mijn stuitje.. Dat komt doordat de spieren verslappen en de bekken anders gaan staan ofzoites.. Als het veel erger wordt kan ik naar de fysio of een huppelepup therapeut.. Hartje klonk goed net een galoperend paard! Ze zag mijn buik groeien.. Jeetje zegt ze dat gaat hard nu! en heb even contact gehad met Babypark.. do 8 mei komen ze alles leveren! Kan niet wachten!
Zaken regelen na geboorte: Kraamzorg bellen Klantnummer doorgeven Tijdstip van aankomst thuis (indien ziekenhuisbevalling) Aangeven Gemeente: Paspoorten (Erkenningspapieren) Volledige naam duidelijk opgeschreven Geboortepapieren ziekenhuis / verloskundige Aangeven bij verzekeringsmaatschappij Geboortekaartjes regelen Volledige naam Geboortegewicht Geboorte tijdstip Als jullie nog meer weten graag aanvullen..... Tis alvast een opzetje
He dames, hier een kort berichtje uit frankrijk, vandaag de kraam in het ziekenhuis bekeken en een lading folders meegekregen. Op 1 ervan mag ik invullen wat ik wel en niet wil.....das mooi! ik zal ze wel ff een lijstje voorschotelen om een 3 sterren behandeling te krijgenlol Verder snottert en proest en hoest hier alles, inclusief de visite uit holland die er sinds woensdag is. Schoonmama wast en poetst heerlijk! en over een maand komt mijn mama ook nog ff lekker.... natuurlijk hebben ze het nodige aan pindakaas, hagelslag en drop meegenomen dus als er ergens misgegrepen word weet je nu de oorzaak, aangezien wij behoorlijke grootverbruikers zijn eh ik durf het bijna niet te vragen maar ik heb iets gemist over tessa, sorry wil iemand me ff bijpraten?
Oja mijn bevallingsdatum hebben ze ook maar ff verschoven naar 17 july ipv 8-7-8 en ik vond die datum zo mooi zul je nu zien dat het de 15e word.... mijn pa is 15-10, perine 15-11 en ik 15-12!
Tessa is de dochter van Marjonz, één van de juli mama's. Zij en haar partner kregen geen goed bericht bij de 20 weken echo. Hier een link http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=85832 Fijn dat je zo lekker verwend wordt!
Vanmiddag hebben wij de geboortekaartjes geregeld, volgende week mag ik een proefdruk ophalen. Ben reuzebenieuwd! En zonet heb ik even lekker online bij de Hema geshopt. Voel me nu een stuk beter Esther, fijn dat alles goed was bij de vlos! Anna, ik heb je op de lijst gezet! Leuk, weer een meisje erbij! Vergo, dat is ook een goeie tip wat betreft de hond. Wij hebben geen hond, maar katten en die mag mijn man ook absoluut niet vergeten! Ik zal ff een foto plaatsen van mijn ene kat die erg blij is met de babykamer en al weet waar alles voor dient
Whhaha Veraatje, Mijn kat is erg blij met het wiegje en wandelwagenbak...al moet ik er ontzettend om lachen, mijn vriend vind het wat minder. Maar goed ik haal hem er ook gelijk uit hoor maar toch elke keer wanneer de deur v/d babykamer open gaat snuffelt ie ff en dan floep! zit ie in de wandelwagenbak, en gezien de binnenkant grijs is en mijn kat ook moet ik er nog goed opletten hihihhi. Begin nu pas aan mijn toetje, ik kon niet kiezen welk fruit ik in mijn yoghurt zou doen (banaan/druifjes of aarbeien) dus heb ik ze allemaal maar gedaan hahahaha Ik heb zelf het babykaartje gemaakt maarre wel 7 verschillende gemaakt hihihhi en ze zijn allemaal zo leuk dat ik alsnog geen keuze kan maken hihhihi. En online shoppen ZEER VERSLAVEND ik had gister en vandaag dezelfde postbode aan de deur met pakketjes hihihi. En nu wacht ik nog op 2 zaken, maar 1 heeft een leveringstijd 2wkn.
Pfff had net ophef hier... Ik ging naar boven naar de badkamer, zit me er toch zo'n dikke, vette zwarte huisspin op de witte tegels Ik gillen, Michelle geroepen, die durfte m ook niet weg te halen en Leroy is al helemaal een watje hahaah... Yuki (de poes) in de badkamer gegooid, wij op een trappetje door het raam kijken wat er zou gebeuren, niks dus... Toen heb ik Michelle 20 euro beloofd als ze m dood zou slaan zow wanhopig was ik Mahjah ze heeft m al gillend doodgeslagen en 20 euries in the pocket hahaha...
Pfff had net ophef hier... Ik ging naar boven naar de badkamer, zit me er toch zo'n dikke, vette zwarte huisspin op de witte tegels Ik gillen, Michelle geroepen, die durfte m ook niet weg te halen en Leroy is al helemaal een watje hahaah... Yuki (de poes) in de badkamer gegooid, wij op een trappetje door het raam kijken wat er zou gebeuren, niks dus... Toen heb ik Michelle 20 euro beloofd als ze m dood zou slaan zow wanhopig was ik Mahjah ze heeft m al gillend doodgeslagen en 20 euries in the pocket hahaha...
ML, hihi zo dat heeft Michelle snel verdiend Whaaahhhh we hebben net een auto gekocht! Pfff wel spannend hoor, wel niet wel niet wel niet en uiteindelijk toch maar besloten van wel. We hebben nu een fiat brava driedeurs en dat is straks met 2 kinderzitjes niet meer te doen. We hebben nu een Daihatsu Sirion Sport gekocht. http://fan.tv/auto/toontext.asp?id=19012 Vond het wel een moeilijke beslissing, zoveel centjes is toch een hele hap van onze bankrekening, maar hij is eind volgende week al rijklaar dus dat betekent dat we met de nieuwe auto naar belgie kunnen rijden voor ons weekendje weg
Leuk autootje Niesje, mijn eerste autootje was Diahatu Cuore (praat wel over ruim 10 jaar geleden) maar ik was er erg blij mee, hij is erg zuinig! Jullie halen jullie centjes er wel weer uit hoor, qua onderhoud en tanken! Ik wil eigenlijk ook een andere auto, ik heb nu een Peugeot 206 maar 3 deurs dus echt handig is het niet. Maar goed mannetje (die makkelijk kletsen heeft gezien hij zelf alleen een motor heeft en hij werkt bij een autoverhuurbedrijf dus neemt elke dag een andere auto mee) vind het nog niet nodig... Hmmmmmmmmm dilemma dilemma
GOEDEMORGEN ALLEMAAL! Wat is het hier rustig. Gister een heerlijk middagje wezen shoppen bij Ikea. Geweldig! Wat zijn we blij met de sleutel. Vandaag eindelijk klussen enz. tot gauw!