Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    hahaha ML moest erg lachen om je verhaal over de spin, lekker verdiend door Michelle :) wilde Leroy het ook niet voor € 20,00 doen..? :)

Vandaag een druk daggie voor de boeg!
    Straks met mijn mannen naar Rdam toe, want mijn mannetje wil een nieuwe Replay broek (en het is zonnnn zeikerd qua kleding :rolleyes: ). Daarna even met de auto naar de garage toe, want hij draait heel hoog in zijn toeren als hij stationeer draait..lang leve een nieuwe auto :(
    En vanmiddag naar mijn schoonouders want mijn schoonvader viert zijn verjaardag en blijven we daar gelijk eten.

Bd, bij mijn verzekering hoef je de kleine pas max. 30 dgn na de geboorte aan te geven, dus voor ons is dat geen 'moet' voor vlak na de bevalling.

Jeetje, ik heb gisteren een aantal instanties moeten bellen voor mijn officiele naamswijziging. Krijg overal formulieren voor toegestuurd, dus volgens mij lig de brievenbus volgende week aardig vol!

Senninha, Björn is helemaal in to zijn stempels :D :)
    Alles moet gestempeld worden, zijn naam, zijn broertjes naam, papa en mama, opa en oma hahahhaa hij vind ze helemaal geweldig! Hij laat er zelfs zijn lego voor staan hahahaha

Knuffelkonijn, shopse en geniet lekker van jullie nieuwe huisje!

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hallo ladies!

Pffff vanmorgen weer wakker met vreselijke pijn in mijn rug. Vannacht laat gaan slapen, we hadden visite en die ging pas om 2:30 uur weg! Was wel gezellig hoor. Maar ik ben brak...
    Mijn mannetje ligt nu nog op 1 oor...gezien ie een drukke week achter de rug heeft laat ik hem maar ff.

Wil vandaag nog ff naar de Gardo, deze heeft leuke aanbiedingen (tot wel 50% korting) waar ik ff naar wil kijken Avent Starterset van €19.95 en Magnetronsterilisator voor €19.99 nou tis toch ff de moeite waard om te gaan kijken. Maar ja moet wel mannetje zien te porren hihihi.

Patries, hoe voel je je eigenlijk de laatste dagen?
    Gaat het weer een beetje beter met je meis?
    Balen dat de auto zo raar doet. Ik stond met mijn (toendertijd) nieuwe auto 2x langs de kant van de snelweg...COMPUTERSTORING? Wist ik veel....toen dacht ik ook, er staat @$@$%$ nog geen 500 km op de teller en krijg ik dit.
    Maar mss valt het nog onder de garantie meis!
    Succes vandaag met shoppen, mijn vent is ook zo'n @$@%@ wat kleding betreft. Hij heeft in de modebusiness gewerkt. Elk naadje, elk stofje wordt nauwkeurig bekeken, ook de waslabel. Dan gaat ie kijken of het 1 en ander nog vermaakt kan worden. Dan duurt het nog eens 16 winkels voordat ie een keuze kan maken (en guess what, ALTIJD IN DE 1STE WINKEL, dus moeten we weer terug)Mijn vent is soms net een wijf (om het maar ff banaal uit te drukken) hihihi.

Groetjes

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    JOEPIE! Vandaag 25 wkn!

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jes, volgens mij moet de vader het echt doen, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
    Maar je kunt altijd ff de gemeente bellen erover of op hun site kijken (als ze die hebben).

Super 25 wkn zwanger, ik had het nooit durven dromen hihihhi.

Net 2 proefdrukken voor de geboortekaartjes besteld! Ik heb ze nl. zelf gemaakt en vele opties (was ff crea) maar ik kreeg 1 proefdruk gratis dus kep mijn 2 favorieten besteld, ben erg benieuwd.

Algemeen vraagje....
    Welke "kolf" apparaten gaan jullie gebruiken (en waarom).
    Ben nl. erg benieuwd wat ik moet aanschaffen.

Groetjes

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Btw Jes, is het ziekenhuiskoffertje niet ietwat te vroeg, ik dacht dat het met 32 of 34 wkn pas moest. Maar goed ik weet het eigenlijk gewoon niet.

Greetz

P.S. ga ff kijken of mannetje al wakker is.

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Even een ego berichtje van mijn kant.

Vandaag had de Intratuin tussen 8 en 10 uur 20% korting op het hele asortiment. Manlief moest eigenlijk vroeg werken dus zou met de kinderen er heen gaan. Gelukkig had manlief toch zijn dienst geruild en dat was maar goed ook.

Word ik toch niet goed daar. Ik zag niets meer, begon te zweten, werd misselijk en echt helemaal eng.
    Hij heeft een rolstoel moeten pakken en mij afgevoerd naar de auto.
    Daar eenmaal in de stoel met wat frisse lucht ging het wel weer.
    Niels weer terug naar binnen en de kinderen in de auto gezet en daarna twee karren vol met planten afgerekend.
    Natuurlijk moest Sven toen we in de auto zaten in ene poepen.
    Ik voelde me weer wat beter dus ik dacht als Niels nou de auto inlaadt dan ga ik met Sven even naar de wc. Dat was ook geen succes want werd in de wc wee helemaal naar. Gelukkig was er een jongedame van de Intratuin die regelde dat ik via de klantenservice naar buiten kon zodat ik niet nog eens een keer door de hele Intratuin hoefde te struinen.

Was blij dat ik weer in de auto zat.
    Ik hou het er maar op dat mijn bloeddruk in ene kelderde (normaal is hij al laag). Voel me nog niet goed maar zolang ik zit gaat het wel.

Zo ben het even kwijt.
    Heb alleen nu niet de puf om op iedereen te reageren.

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje Sen, wat een toestand!
    Ga lekker met de pootjes omhoog vandaag en ff rustig aan.

Sterkte

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Morgen meiden.

ML ik heb het ook niet zo op spinnen, vooral inderdaad van die grote zwarte huisspinnen. Maar met een lange vliegenmepper durf ik ze soms wel te lijf te gaan :) .

Silla gefeliciteerd met je 25 weken!

Niesje het is inderdaad een moeilijke beslissing om een nieuwe auto te kopen, maar als ie te klein is............ Wij hebben momenteel een 5-deurs Hyundai Getz. Op zich niet heel erg groot (hij is net een heel klein slagje groter als de Sirion als ik de specificaties zo vergelijk), maar hij kan er mee door. Voor ik zwanger was, waren we van plan om een Skoda Fabia stationwagon te kopen, maar toen ik zwanger werd, hadden we het geld ineens heel ergens anders voor nodig. We gaan het vooralsnog doen met de Getz, maar misschien hebben van de zomer een heeele grote financiële meevaller, dus komt de Fabia er misschien alsnog.

Esther1986 leuk dat je nu ook weet wanneer de meubels komen. Nog even in spanning afwachten! Wij moeten nog 2 weken, minus 1 dag wachten :D .

Jeetje Senninha wat een verhaal. Rustig aan verder he!

Nou ik ga maar eens even de stad in om wat dingetjes te doen. Eigenlijk wilden we vanochtend boeken met geboortekaartjes ophalen bij een drukker. Ze zouden tot 12.30 uur open zijn. Ik dus om 11.45 uur een aantal keer gebeld, nemen ze niet op :( . Ik wilde het er dus maar niet op gokken om toch te gaan. Ik bel ze eerst van de week wel even, dus wordt dat een weekje uitgesteld, jammer......
    Wel gaan we nog maar eens even weg voor de gordijntjes en ze wellicht bestellen.
    Fijne zaterdag allemaal en tot later.

9. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Whoehoe we kunnen de auto vanmiddag al ophalen.
    Een grotere auto dan deze wil ik echt niet hebben want dan durf ik er helemaal niet meer in te rijden. Ik rij al 5 jaar geen auto meer :oops:
    Maar nu met deze nieuwe auto ben ik van plan weer een paar lesjes te nemen en het weer te gaan proberen, want autorijden met 2 kleintjes is toch wel erg handig.

Senninha, rustig aan meid!

Silla, ik heb de Ameda Lactaline. Dat is een dubbele kolf, en ik vind het een echte aanrader. Ik heb hem vele maanden gebruikt bij Damian.
    Ik heb 'm besteld bij www.vosmedisch.nl
    Ik had eerst een enkele handkolf en dat is wel handig voor af en toe, maar als je echt vaker moet kolven (bv op je werk) dan is elektrisch veel fijner en een dubbele 2x zo snel.
    (een echte afrader is de enkele Medela electric, dat ding maakt me toch een herrie :confused: )

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Een paar lesjes nemen is misschien wel verstandig ja! Voel je jezelf toch wat zekerder met 2 kleintjes op de achterbank.
    Ik rij dan nog wel elke dag en ook ik was bang om grote auto's te rijden. Tot een maand geleden: de Getz stond ik de garage om gespoten te worden, krijg ik de melding dat ie niet klaar is. De enige vervangauto die ze hadden, was een grote Peugeot 307 station :confused: :confused: . Ik eerst nog allerlei andere manieren proberen te vinden om thuis te komen, maar dat lukte niet. Uiteindelijk maar met de station gegaan. Na 5 minuten rijden vond ik het super! Ik kreeg hem zelfs hier thuis achteruit de oprit opgereden en die is niet heel veel breder als de auto is :D . Dus ik supertrots op mezelf en de angst voor grotere auto's is voorlopig weer weg.

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Niesje...thanks voor de Kolf tip...hij staat op mijn lijstje!

Groetjes

12. Jemig Senninha doe lekker rustig aan vandaag. Maar herken het hoor. Gebeurd mij ook vaak als het ergens heel druk is. Duizelig, zweten, enz... Maken dat je wegkomt daar dan.

Niesje..gave bak meid :) Wij hebben vorig jaar ook naar een sirion gekeken voor mij. Ik wilde een 5-deurs hebben (had een opel corsa, geweldig autootje maar niet handig met kleine kinderen en een maxi cosi). Ik wilde toen zelf graag een matiz, gewoon een lekker klein stads autootje en toch 5 deurs. Is een focus geworden trouwens, maar die rijdt fantastisch :)
    Essie dat van die grote bak snap ik :) ik durf nooit in de mondeo van mijn vriend te rijden. Alleen op de snelweg ;)

Jes, tijdens mijn vorige zw had ik dezelfde vraag als jij of alleen de vader aangifte mag doen. Ons werd toen verteld dat iedereen dat mag doen, zelfs je vk als jij dat wilt. Ze moeten wel bij de geboorte aanwezig zijn geweest geloof ik. Onderstaande heb ik even geplukt van de website van onze gemeente.
    Tot de aangifte van geboorte zijn de beide ouders bevoegd (in de praktijk gebeurt dit meestal door de vader). Wanneer de vader ontbreekt of verhinderd is de aangifte te doen, is tot aangifte bevoegd:
    ieder die bij het ter wereld komen van het kind aanwezig is geweest;
    de bewoner van het huis waar de geboorte heeft plaats gevonden.

Knuffelkonijn gefeliciteerd met de sleutel :) Gaaf zeg, lekker alles opnieuw inrichten enzo :) Hoop dat wij volgend jaar is kunnen gaan kijken naar een koophuis. We hebben een heerlijk huis hoor, maar ja blijft toch elke maand geld weggooien he?
    Het bedrijf van mijn vriend loopt nu al een paar jaar erg goed en het blijft goed gaan, dus we hopen dat we volgend jaar is bij een bank kunnen aankloppen voor een hypotheek :)

Verder hier alles wel ok. Alleen snot verkouden en mijn rechteroor zit nu al 2 dagen dicht (echt irritant hoor bijna niks meer)

Allemaal nog een fijn weekend.

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hello, hello...
    Vannacht wel lekker geslapen, vanmoregen ff naar de pelgrimshoeve geweest,m daar verkopen ze allerhande 2ehandsspulletjes en vind het altijd wel leuk om er een beetje rond te kijken. Heb maar 5 boeken gekocht, verder niet.
    Net ff de stad ingeweest en een lakentje en een aankleedkussen gekocht en nog wat kleine dingetjes...
    Zow maar even koken (frituren :p )
    Dan komt een vriendin van me vanavond slapen en morgen ff DenHaag in...

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat je vannacht lekker hebt geslapen. :D
    Hier ook lekker gefrituurd. :p
    Veel plezier met de logeerpartij.

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Oew Senniha, minder. ik merk zelf ook dat ik vaker beetje duizelig enzo word. Net in de stad was het ook zow warm, doe lekker rustig aan...

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vanmorgen was echt heftig.
    Heb met de zwangerschap van Sven ook wel dit soort klachten gehad maar niet zo hevig.
    De laatste keer dat ik echt zo ver heen was was net na de curretage en ik eigenwijs wel even naar de wc kon alleen.

Was echt zo blij vanmorgen dat Niels erbij was en dat de Intratuin rolstoelen heeft. Als ik alleen geweest was dan zat/lag ik daar met twee kleine kinderen en twee karren vol tuinplanten. Die laaste zijn dan het minst belangrijk maar alleen het idee al.

Ben nog steeds zo slap als een vaatdoek en voel me gammel.
    Gelukkig ben ik niet meer naar geworden.

Voor degene die mobiel hebben (wie niet tegenwoordig).
    Je kunt in je telefoon een noodnummer programeren.
    Als naam vul je in ICE (In Case of Emergency) met de naam van degene die als eerste gebeld moet worden in geval van nood.
    De hulpdiensten hoeven dan alleen op zoek in je telefoon naar ICE en ze kunnen gelijk iemand in kennis stellen.
    Kan altijd handig zijn toch, je weet maar nooit. ;)

Voor iedereen een fijne avond en een goede nachtrust gewenst!

17. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    dames ik krijg momenteel geen berichten in mijn mailbox dat er een nieuw bericht geplaatst is ligt dat aan mij of hebben meerdere hier last van?

18. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou ook hier frituren! Hoezo zaterdag frietdag?

We zijn weer terug uit de stad. We hebben nog 2 positieshirtjes voor de zomer bij Miss Etam gekocht en we hebben de gordijntjes voor de babykamer, met daarachter een jaloezietje aangevraagd. De prijs is goed genoeg dus als ze hebben nagemeten en de exacte prijs hebben, dan kunnen ze in bestelling.
    Ook hebben we gelijk een jaloezie voor de werkkamer erbij, want dat was naast de babykamer nog de enige kamer waar niks voor het raam hing. En nu hadden we vanuit de verloskundigepraktijk een kortingsbon van 10% gekregen. Mooi meegenomen dus.

Zo de frituur is warm dus ik ga de friet erin gooien.

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nee geen last van, kreeg net nog een melding van jouw zojuist geplaatste berichtje.

20. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Hihi ook hier patatjes maar dan van de macdrive :)

Deel Deze Pagina