Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ben nu 7 kilo aangekomen en gelukkig nog nooit striae gehad.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Susi gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag.

3. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Hoi Silla,

Wat een vervelende situatie zeg. Inderdaad iemand meenemen is wel heel fijn. Misschien voel je je dan wat sterker en hoeft die ander geeneens iets te zeggen. Draai het voor je gevoel zo dat je dat gesprek niet voor jezelf doet, maar voor die kleine in je buik, misschien dat je dan wel de moed hebt om er tegenin te gaan. Het is lastig hoor en snap ook dat je je baas een plezier wilt doen, maar als je nu weer aan de slag gaat maak je niemand gelukkig. Hun kunnen niet volledig op je bouwen en jij ben straks misschien nog verder van huis als dat je nu bent!

Heel veel sterkte in iedergeval, ik zal voor je duimen ;)

4. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Susi gefeliciteerd met je verjaardag

En Sila wat een klote situatie, hou er rekening mee dat er wel een vrouw bij aanwezig moet zijn zijn het alleen maar mannen dan kan je het weigeren! Succes

5. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje wat schrijven jullie veel, ik moet denk ik nog even wennen om dat bij te houden.

Sila ik zou geen afspraken maken in dat gesprek hoor ze aan en zeg aan het eind dank je wel ik neem het mee in een gesprek met de arboarts van de week en dan horen jullie hoe verder.
    Wat vervelend dat ze zo pushen.

Dan over buiken frustratie tegen mij zeggen sommige ook jeetje wat ben je dik (ik weeg nu 59 kilo...) en andere zeggen dat mijn buik nog vrij klein is. Ik ben nu zo'n 4 kilo aangekomen en heb nog geen straie maar als ik mijn huid zo voel kan ik het wel verwachten.

Ik heb zodadelijk mijn eerste zwangerschapsyoga les, ik ben benieuwd. Iedere vijfde les is een partnerles maar ik geloof niet dat ik de mijne meekrijg, kan je daar stand in partners voor huren?

Fijne avond!

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zow dan die Maart moeders gaan echt snel! Moeten er nog maar 2 bevallen, hoop dat het met ons ook zow lekker snel gaat in Juli...

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ben blij dat ik aan het begin van de maand ben uitgerekend.
    Anders blijf je bijna alleen over en loop je tegen jezelf te lullen terwijl iedereen al bij de mama's aan het kletsen is.

8. monkeylove

Jah dat was toen bij die Fewbruarimoeders zo erg, maar dit schiet wel lekker op.... Haha ben benieuwd wie het moedertopic gaat openen :p

9. monkeylove

Die eer is natuurlijk aan de eerste van ons die bevalt!

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb zelf ook nog nooit de 40 weken gehaald dus ben benieuwd. :)

11. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Alo alo! Ben ik ook weer eens een keer. Helaas weer weinig tijd en fut gehad om het goed bij te houden, sorry!

Ik las iets over commentaar op buiken. Nou dat heb ik ook! Ik had tot ongeveer 21 wkn ook niet echt een buik, maar de laatste weken is ie flink gegroeid. Ik krijg nu ook van die opmerkingen van zo wat ben jij dik, groeit de baby niet te hard en weet je zeker dat er maar 1 inzit.. Leuk is anders, maar goed leg het maar naast mij neer. Mijn moeder vertelde dat zij ook zo'n flinke toeter had, maar dat ze gewoon veel vruchtwater had. Zegt niets dus.

Silla, wat vervelend dat het zo loopt op je werk! Kan me voorstellen dat je er tegenop zit. Zelf een afspraak maken met de arbo is wel een goede tip. Heb ik ook gedaan en dat werkt over het algemeen erg goed. Maar goed, probeer je niet al te druk te maken. Het zou ook zomaar nog mee kunnen vallen. Zo niet voet bij stuk houden en geen afspraken maken! Het gaat idd om jou en je baby!

ML, geweldige schoonzoon heb jij! Hopelijk blijft je dochter dat ook vinden... :D !

Hier gaat het verder gelukkig nog steeds goed. Afgelopen vrijdag weer een echo gehad en de kleine doet het super! Hij had alleen geen zin in die echo geloof ik want begon behoorlijk te trappen naar dat ding! Gyn. moest er ook hard om lachen! Was ook wel erg grappig om hem te voelen bewegen en het tegelijk ook nog eens op het scherm te zien!

Ff een gekke vraag. Hoe is het met jullie navels gesteld? Die van mij begint er steeds gekker uit te zien en staat volgens mij op het punt om er uit te poppen. en ik heb normaal een hele diepe navel
    :)

Lee

12. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik zit net te denken, ik ben 1 juli uitgerekend als ik eerder beval dan ben ik ineens een juni mama en "moet" ik daar dus bij.
    Maar ja hier ken je iedereen, mmm nou ja dat zien we dan wel weer.

Enne Silla, laat je niet verleiden tot afspraken of beloftes, maar zeg dat je alles thuis moet overdenken.

13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik geloof dat ik een redelijke kans heb om straks met nog enkele anderen veelal tegen mezelf te moeten lullen :cry: .
    Maar jullie zoeken ons dan toch nog wel op ;) ?

Silla vervelende situatie. Helaas kan ik je geen advies geven, behalve inderdaad je eigen belang en dat van jullie kindje voorop te stellen!

Zit ik lekker TV te kijken onderuit gezakt in onze loveseat. Zie ik ineens voor de allereerste keer, terwijl ik voel dat ik een trap krijg, mijn buik op die plek een beetje omhoog komen :D . Echt zo grappig om te zien. En nu zie ik dat al het afgelopen half uur diverse keren gebeuren. Zoooooo leuk!

Nog even over mijn buik: ja hij start inderdaad moeilijk op qua groei en inderdaad vergeleken met heel veel van jullie is hij inderdaad vrij bescheiden. Hij komt ook in de ene outfit beter naar voren als in de andere. Maar laatst bij de 3d echo zat er een meid naast me die was 7 maanden zwanger en haar buik was nog kleiner als wat ik nu heb. Dus daar was ik wel weer blij om. Ik ben in elk geval blij dat het nu wel zichtbaar is geworden (maar dan vooral voor de mensen die mij ook als niet zwangere kennen).

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hmm dat risico heb ik ook, maar dan dat ik een augustus mama word.
    Moet je dan inderdaad overstappen :(: Voor alsnog weinig zin in, om dezelfde reden als jij zegt Niesje.

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Volgens mij niet hoor Niesje.
    Als je als juli mama in juni al bevalt kan je volgens mij aan de moderators en anders aan Lotte (als ze zelf nog niet bevallen is) of ze het topic willen openen voor de juli mama's.
    En anders blijf je lekker meekletsen tot dat het juli is met dit topic en stap je over zodra het mama topic is geopend voor onze maand.

Ik zou ook niet willen als vreemde eend in de bijt dat ik met een voor mij vreemde groep mee zou moeten praten.

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    TUUUUUUUUURLIJK! ;)

17. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja ik loop ook een groot 'risico' om een juni mama te worden. Maar idd blijf zo ie zo liever met de juli mama's mee kletsen!

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ook een beetje hetzelfde antwoord als bij Niesje.
    Al zou je ik noem maar wat 5 augustus bevallen, dan sluit je je daarna toch lekker bij de juli mama's aan? En als het topic is geopend ook al ben je nog niet bevallen kun je volgens mij ook gewoon berichten plaatsen.
    Alleen heb je nog niet zoveel aan al die babypraat omdat je zelf nog niet bevallen bent.

19. monkeylove

Iedereen blijft gewoon bij de Julimoeders, we kunnen er ook neits aandoen asl we eerdser of later bevallen...

Ik heb trouwens wat foto's van de kamer van Mayron in miujn album gezet.
    Lee74, het kdv staat er ook op :p heb jij al een keuze gemaakt?

20. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik zat er net naar te kijken! Daar gaat onze kleine ook naar toe! Lachen, wie weet worden ze wel dikke vriendjes!

Deel Deze Pagina