Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ooow haha jah leuk!
    Heb jij de formulieren al opgestuurd? Ik nog niet :( en welke dagen?

2. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Essie ik heb het over dat witte shirt. Dat heb ik ook. Lekker shirt!

Ik zal (zoals de voorlopige bevaldatum er uit ziet) ook laat overblijven, maar we blijven gewoon gezellig kletsen en meelezen. We kunnen natuurlijk alles opsteken van die kersverse julimama's die ons voor gaan.
    (alhoewel we natuurlijk geen spookverhalen willen horen over die bevallingen :) ).

Silla jeetje zeg wat een rotbaas. Dan heb je er ook niet echt een rustig gevoel over.

Ik moet morgenochtend naar de Arbo arts. Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben. Momenteel zit ik hele dagen thuis en vanaf aankomende week ga ik twee ochtenden per week werken om te kijken hoe dat gaat.
    Mijn baas is gelukkig heel bezorgd. Mag zeker niet te veel doen en krijg regelmatig een mail met de vraag hoe het gaat. Moet je zeggen dat mij dat een stuk minder stress bezorgt. Kan me dus heel goed voorstellen dat het echt niet leuk is als je baas zo vervelend reageert. Hou in ieder geval voor ogen dat je het voor iets bijzonders doet!

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat noem ik nog eens om de hoek!

Het kamertje begint ook al ergens op te lijken.
    Wanneer wordt er behangen, dat ging je toch laten doen?

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    ML doe je alles op het kamertje nog zelf of ga je nog hulp krijgen?

5. monkeylove

Nee mijn vader komt me helpen :D
    Dinsdag wordt er behangen :p
    Maar moest nog echt een hoop aan gebeuren in eerste instantie.

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En wat versta je onder spookverhalen, dan kan ik daar alvast rekening mee houden, hi, hi. ;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En als het behang er op zit dan ziet het er gelijk een heel stuk anders uit.

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Is inderdaad een heerlijk shirt: ik heb er zelfs 2 van, de witte en zo'n aqua blauwe.
    Alleen volgens manlief is die omslagkraag aan de voorkant een kriem om te [​IMG] (vooral omdat je binnenste buiten moet strijken).

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Wat denk je zelf :) . Geen ervaring met bevallingen dus ALLES klinkt als spookverhalen, als je het mij vraagt ;) .

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan zal ik als ik het neerzet een vooraankondiging doen dan kan je doorscrollen. :)

11. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Nou uitscheuren, knippen, bloed...... :)

Het moet gewoon zijn: nou mijn bevalling was een eitje. Super, geen pijn, alles ging vanzelf, etc hahaha.

Ach ja het hoort er allemaal bij he....

Essie: ik heb het shirt pas een keer aangehad (heb 't pas net) en zit nu in de was. Dus moet nog even kijken of ik het moet strijken (hmmm heb ik wel een hekel aan, misschien even beter over na moeten denken :D )

12. Leuke foto's weer ML :) Dat linkje die je toen had gezet in 1 van je berichtjes waar je het behang had gevonden erg goeie site :) Heb er al weer veel ideeen uitgehaald.
    Heb je trouwens dat linkje nog waar jij je foto's mee verkleind? Ik wil proberen ook is wat foto's in mijn album te zetten maar het lukt niet :oops:

Silla, laat je niks wijs maken tijdens je gespek. Heb je trouwens een briefje oid van je vk/gyn/fysio? Of zou je die kunnen krijgen? Zo ja, lever dat in bij de ARBO en het is geregeld, daar gaan ze namelijk niet tegen in. Ze nemen gewoon geen risico's met zwangeren. Succes meis kan me voorstellen dat je er tegen op ziet.

Niesje..ach die buik opmerkingen! Gek word je er van, en het zijn ook altijd dezelfde he? Oh ben je nog maar 26 weken, je buik is zo groot!
    EEEHHHH JAAA EN? Moet wel zeggen dat ik deze keer veel meer naar voren draag en niet zo rond als de vorige keer, maar toen hield ik ook direct vocht vast enzo, nu niet.

Mijn buik begint ook steeds meer te bewegen als mijn kleine mannetje lekker ligt te schoppen en draaien. En ook schattig als hij Steijn hoort praten begint hij ook te trappelen :)

Onze trouwringen zijn ook binnen :) ze zijn erg gaaf geworden. Gelukkig zijn de namen goed gespeld hahahhaha..erg belangrijk. ;)

13. monkeylove

Standaardformaat 640x480 is perfect voor deze site...

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Chris, op de site in de linker kolom kun je je foto verkleinen zodat hij in je album past.

15. thnx :)

16. volgens mij is mijn eerste foto gelukt :D

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Ik weet niet meer wie het zei, maar...gesprek met 2 mannen weigeren? Oh oke, tja ik werk in een voornamelijk mannenbedrijf dus ik ben eigenlijk niets anders gewend hihi.

Ik heb ook geen bewijsje van Gyn of Fysio. Gezien zij niet kunnen beoordelen of ik wel volledig kan werken natuurlijk.

Maar dat ARBO verhaal vind ik ook zo raar (bij ons) het lijkt wel of P&O uberhaubt niet wil dat ik met ze praat. Want toen ik het de eerste keer vroeg was hij er 2 wkn niet. Dus ik ging er vanuit dat hij er in de week van het gesprek er zou zijn. Nee hoor nog een week later? (aldus P&O).
    Ik ga ook zeker geen afspraken maken (dat zijn mijn ventje ook al) ik hoor ze gewoon aan en ik zie het wel? Thanks ladies!

18. monkeylove

Lieve foto Christiea

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat een lekker mannetje heb je Chris! :D
    Hoe oud is Stijn nu?

Deel Deze Pagina