Morgen dames, Even een kort berichtje van mij! Wil even de dames die vandaag echo/controle hebben, succes wensen en geniet ervan! Susi, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Vergo, wat een prachtige echofoto's van je mannetjes en een mooie kamer hoor! Joyce1990, welkom bij de juli 2008 mama's! Senninha, hoe voel je je meid? Gaat het al iets beter met je..? Goed in de gaten houden he, niet de bedoeling dat je straks languit lig.. Gisteren heel de dag op bed gelegen, ppfff dat uurtje verschil merkte ik dus ook erg goed. De kleine was ook ontzettend druk bezig in mijn buik, waardoor het op een gegeven moment echt een vervelend gevoel in mijn buik kreeg..leek wel of hij een uur lang achter elkaar aan het draaien was dan voelde ik weer ellebogen/knieen/hoofd, schoppen erbij..dat beloofd wat
Lee ik heb een lijstje bij de babynamen geplaatst. Patries hier gaat het weer goed denk ik. Heb geen uitstapjes meer gemaakt sinds zaterdag. Ga straks naar Prenatal om de doos te halen en om voor onze kleine jongen zijn eerste babypakje kopen voor na de geboorte. Daarna nog even naar onze kaasboer (die zit ook in Utrecht). Dus hopelijk gaan we niet gestrekt deze keer. Morgen ga ik naar Sven zijn school om mijn dikke buik te laten zien en het filmpje te laten zien van de verloskundige van vorige week. Ook haal ik even bij de vk een pop op die een kindje kan krijgen dan kan ik het allemaal wat visueler maken voor de kids. Hij wist niet hoe snel hij naar het busje moest rennen om naar school te gaan vandaag omdat het thema broertje/zusje start.
hey dames, hier voel ik me flink beroerd....grieperig snotterig en keelpijn en hoofdpijn...en nog zit ik op het werk he...wat heet eigenwijs hebben jullie al een telefoontje gekregen van de kraamzorg voor de intake? ze hebben mij net opgebeld om een afspraak te maken voor 17 april...
Liesje als het niet gaat gewoon naar huis gaan hè! Beterschap in ieder geval. Ik verwacht pas een telefoontje van de kraamzorg in de 7e maand dus kan ook nog een maand duren voordat ik iets hoor.
dat had ik ook verwacht en dat heb ik haar ook gezegd maar deze kraamzorg komt al rond de 28/29 weken zegt ze. Nou als ze komen dan ben ik bijna 28w....
Hallo allemaal, Susi nog gefeliciteerd, fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Vergo wat een leuke kamer, heerlijk gezicht zo 2 bedjes! Joyce1990 welkom bij de Juli-mama's Liesje doe je rustig aan... Straks naar de verloskundige, mijn moeder gaat voor het eerst mee. Mijn vriend is tot nu toe altijd mee geweest, maar die is vandaag begonnen bij zijn nieuwe werk en kan dus niet meer zo makkelijk weg. Moeders heeft er speciaal vrij voor genomen Ze heeft er helemaal zin in. Volgende keer gaat me schoonmoeder mee, beetje eerlijk verdelen... Oh en ik heb van de week heel leuk nieuws gehad. Mijn broer woont in Chili in waarschijnlijk is die kleine meewerkt is mijn broer in NL als ik moet bevallen... Lijkt me echt zo heerlijk, als mijn grote broer ook aan het voeteneind staat en niet via skype en mail en weet ik het allemaal...
TuttiFrutti dat zou echt fijn zijn als je broer dan vlakbij is. Veel plezier met je moeder bij de vk!
Onze kraamzorg komt niet langs voor een intake, ik heb van de week gebeld om mijn achternaam te wijzigen en gelijk gevraagd wanneer wij iemand konden verwachten. Aangezien het de tweede x is, komen ze niet langs en zal het een telefonische intake gesprek worden. Vind het helemaal niet erg, ben niet zo gesteld op vreemden in mijn huis
Dat is leuk nieuws zeg van je broer! Kan hij gelijk zijn kleine neefje/nichtje knuffelen en verwennen!
Ben ook blij dat het bij ons telefonisch gaat. Hoef je er ook niet voor thuis te blijven. Was met Maarit trouwens blij dat de kraamzorg weer naar een paar dagen was opge.... Had echt zo iets na een paar dagen van zo nu kan ik het zelf wel weer.
Haai meiden, Zo ben ik ook weer's! Hoop dat ik nu wat meer kantoor werk kan gaan doen, dan kan ik stiekem steeds even bij jullie langskomen. Volgens mij moet ik nog ruim 40 pagia's nalezen. oeps, beetje veel van het goede. Ga nu weer proberen bij te blijven. Als ik zo snel door alles heel ga lijkt het met iedereen goed te gaan. Als ik iets "groots" gemist heb, please vertel. grtz. Penny
Hi ladies, Ik heb "stiekum" onze stagaire v/d afd. P&O gemaild met de vraag of zij mij ff het nummer van onze ARBO kan geven. Kep met haar ook wel een goede band dus ik hoop dat ze dat vandaag nog ff doet. Tevens heb ik via FNV ook ff een mail gestuurd m.b.t. de stituatie maar zal ook nog ff duren voordat ik antwoord krijg. Straks een telefonisch consult met mijn Huisarts, mss dat zij wat op papier kan zetten. Vanavond heb ik mijn eerste Yoga les, ben erg beniewd. Zijn er nog meer ladies die op Yoga zitten? Straks ook nog ff naar de Wibra, ze hebben vele babyaanbiedingen dus ga ff de hoeslakentjes e.d. voor het bedje halen! Groetjes
Goedemorgen! Meiden met controles en echo´s succes en veel kijkplezier! Silla slim dat je zelf een en ander opstart! Konden jullie ook zo moeilijk je bed uitkomen vanmorgen met de zomertijd? Ben echt lekker duf! Lee
Hey meiden, Essie ik heb ook heel vee van slaapbeer ik vondt het zo leuk, zelfs de lamp is er van. Silla ik ben benieuwd of je snel bericht hebt. Lee ik ben ook zo duf maar ik ging ook wel laat slapen. Bij mij komen ze ook rond de 7e a 8e maand voor de intake gesprek, ik vindt het erg laat, ook omdat ik aangegeven heb dat we een tweeling verwachten nou ja ik zie het wel.
Ik heb op "onze" hyves een oproepje gedaan voor adressenuitwissel ivm geboortekaartjes, er hebben er een paar gereageerd, ik ben er nu mee bezig de adressen allemaal te noteren, dus mocht je kaartjes willen uitwisselen zet even je adres erbij, thx
Ik heb geen idee wanneer wij een intake met de kraam hebben. Ik ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat dit in de zevende maand zou zijn en anders dan is het gewoon eerder. ML ik ga ons geboortekaartje wel via mijn foto album op het forum showen. En het ergste geval moet je dadelijk vreselijk veel extra kaartjes laten drukken als iedereen hieraan mee wil doen. En begrijp me niet verkeerd: jullie zijn allemaal schatten van meiden, maar ik wil de kosten zo laag mogelijk proberen te houden voor de kaartjes en dan is i.p.v. 50 kaartjes ineens 70 (of 80 of 90?) een grote kostenstijging.
Jah Senninha, ik heb je adres nog No problem toch Essie, wie eraan mee wilt doen doet eraan mee, geen man overboord...
Essie, daarom doe ik ook niet aan de adreswisseling op Hyves, ik ben ook van mening dat er veels te veel meiden op staan die nooit iets van zich laten horen..die hoeven mijn adres niet te kunnen lezen hoor. Net een nieuwe strijkijzer moeten kopen, de andere begaf het opeens Wat zijn die krengen nog duur zeg ppfff zit een heel boekwerk bij aan beschrijving dus straks maar even snel doorlezen (lees: in de la gooien ) Senninha, wij doen dit keer ook alleen de basisuren per dag. De rest doen wij onderling regelen en mijn mannetje neem 3 weken vrij (val toch in de vakantie) dus die neem gewoon de schoonmaak-dingen op zich. Ik vond het ook echt helemaal niets de hele dag zon vreemde dame in huis die overal loop, mijn kasten openmaak, de deur opendoe, de telefoon aanneem bbrrr WEGWEZEN! Don't touch my stuff Dus halverwege mei worden we gewoon gebeld en alles doorgesproken, ideaal
Hi ladies Bericht gehad van de FNV, deze adviseerd wel het gesprek aan te gaan maar GEEN afspraken te maken zonder advies v/d ARBO. Evt. aan Vlos of HA vragen of er iets op papier kan maar dat heeft geen wettelijke invloed maar zou handig zijn. Net ook consult met HA gehad, kreeg een mega "Tjakka-motivaite" gesprek over het feit dat ik voor mijn kindje moet gaan, harde buiken moet voorkomen, dat ik mezelf niet als "last" voor een ander moet voelen EN dat ik moet pleiten voor een gesprek met de ARBO. Zelf heeft ze zoiets van, ik zet niets op papier, elke zwangerschap is anders en het belangrijkste is dat mijn grenzen aan geef om hardebuiken en stress te voorkomen. Maar ze heeft echt duidelijk de nadruk gelegd op het feit dat ik toch in conclaaf moet met de ARBO. Ik ben zo blij dat mijn HA een vrouw is. Ze begrijpt me volkomen en ze zegt ook, een zwangerschap duurt geen 5 jaar (thank god) het is iets tijdelijks en de ene vrouw gaat er lachend doorheen zonder kwaaltjes en de ander heeft heel veel kwaaltjes. Wij zijn er op de wereld gezet om kinderen te baren en dat heeft soms zijn consquenties. Ik voel me wel wat sterker maar toch zie ik tegen het gesprek op. Maar goed we zien wel. Het enige wat ik weet is dat ik (in combinatie met staan/zitten en lopen) het gewoon echt niet langer dan 3 uur volhoud, ik heb om 9:30 uur PC thuis aangedaan tis nu 12:00 uur en verrek gewoon alweer v/d pijn en heb ik in de tussentijd gelopen (kleine rommeltjes opgeruimd geen zware dingen), gestaan (brood smeren, mini afwasje) en gezeten! Dussss ik weet het niet meer, maar goed dat ga ik dan maar zeggen en laat het verder aan PZ over, zij kunnen inzien of er evt. vervangend werk is ofzo. Dat kan ik niet. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik heb nu alweer een harde buik, door die rotzakken! Maar goed ga nu ff languit spreek jullie strakkies lieverds. Groetjes