Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Met Maarit had ze ook nog een stagaire bij zich.
    Nou mooi dat ik dit keer ga aangeven dat ik GEEN stagaire wil.
    Hoe minder mensen in huis hoe beter.
    Enne qua kraambezoek maak ik me ook niet zo druk want bij een derde loopt het lang niet zo storm als bij een eerste.

2. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    hoi dames
    hier was ik weer eens even ik ben zo druk geweest afgelopen weken met zieke kids en man en tandarts bezoeken verjaardagen etc,,,,,,
    Ik zal van de week weer bij lezen hoor......
    Hier alles aardig goed alleen draaierig en een buik die af en toe erg trekt kwa vel....
    Maar verder is het nog goed uit te houden.....
    Nanouk en tessa hebben allebei behoorlijk de buikgriep gehad en natuurlijk na elkaar dus ik was een 1.5 week onder de pannen met zieke kids en Nanouk heeft momenteel wat meer last van migraine en dan ook nog druk in en om het huis....
    Binnenkort nog een nachtje weg naar antwerpen met manlief lekker hoor.....
    woensdag weer eens naar de veloskundige kijken of alles nog goed is kwa bloeddruk en groei.....
    Nou dames lees gauw bij allemaal veel succes met controles echo's en dat soort dingen,,,,,gr heidi

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dus als 3 uur al net aan is moet je aangeven dat 2 uur haalbaar is. Je moet ook nog reizen van en naar je werk.
    En het kan voor je lijf niet de bedoeling zijn dat om je werk voor 3 uur te doen je de rest van de dag niets meer kan omdat je verrekt van de pijn.
    En als ik jouw klachten zo hoor zou ik eerst naar de ARBO gaan want het zou me niets verbazen dat ze je gewoon op non actief zetten gezien de aard van je klachten i.c.m. de hoeveelheid pijn die je hebt.

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Je bent er maar druk mee! ;)
    Maar lekker hoor met manlief even een nachtje weg.
    Weet je al wanneer je gaat?

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    :) had bij Björn ook een stagiare erbij, maar 1 dag meegeweest :)
    Had met de intake gezegd geen kraamhulp te willen die bang was voor honden omdat wij een Stafford hebben rondlopen, nee is die stagiare als de dood voor honden..tsja helaas. Dus die was gelukkig na een dag al weg.
    Maar wel een goede tip dat je geen stagiare erbij wil hebben!
    En qua kraambezoek, nou bij ons ging het pas na een week stormlopen :( iedereen denk: ow laten we maar even wachten want het zal wel druk zijn,.. ja als iedereen zo denk :)

Heidi, ook lekker druk gehad zo te lezen...ook weer zieke kindjes thuis, tis wat he :( Ben blij dat Björn weer helemaal opgeknapt is, alleen is de vraag voor hoelang!
    Over je vel: dat heb ik de laatste tijd ook zo erg :confused: vooral onder mijn navel auwie! Lijk wel zo dun als vloei, en als mijn mannetje eroverheen wrijft lijkt het wel voor mij gevoel alsof het openspringt.

Silla, lekker he zon peptalk van je HA :D Geef je toch weer goede moed om je been stijf te houden...toi toi toi!

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Blijf je kletsen of ga je nou aan de strijk? :) ;)
    Mannetje is bijna klaar met strijken en dan gaan we na de lunch naar Utrecht.

7. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Dat is dus het probleem, onze ARBO (welke 1x per week bij ons op kantoor op consult komt) is er niet, die is er pas in week 15! Ik heb nl. al meerdere malen om een gesprek gevraagd, nu probeer ik via de stagaire (stiekum) het nummer van deze ARBO te bemachtigen (particulierkantoor geen ARBO uni of ARBOnet ofzo), maar ik heb nog niets van haar vernomen.
    Ik ga het gesprek met PZ & afd. Manager aan, geef aan wat ik wel of niet kan, en zeg dat ik verder geen afspraken maak mbt het werk zonder een gesprek met de ARBO.
    Ik doe er alles aan voor mezelf maar ook voor me werk (wat eigenlijk ook voor mezelf is omdat ik het erg irri vind om in zo'n "sleur" te zitten), het contact vanuit mijn werk komt alleen tot stand als IK bel (afgelopen vrijdag heeft PZ mij voor het eerst uit zichzelf gebeld).Nu moet ik de bal gewoon bij hen leggen.

Hmmmm kan beter het gesprek nu houden met PZ en af. Manager want ik ben nu op mijn sterkst hihihi.
    Girlpowerrrrrrrrrrrr!

BTW, reistijd bestaat bij mij echt 3 min. met de auto hihihhi en dat weten ze!

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dan nog hoef je niet de rest van de dag te verrekken van de pijn omdat 3 uur net te doen is lijkt mij. Maar goed ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk.

En raar hoor trouwens dat de ARBO zo slecht aanwezig en bereikbaar is.
    Ik kan gewoon iedere werkdag tussen 9 en 17 uur bellen. Komt misschien omdat het overheid is? :rolleyes:

9. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hee Senninha, zijn er veel zeg! Thanks!

Lee

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Moest nog maar één blouse strijken toen hij het begaf, dus die heb ik net gedaan..lekker ding om mee te strijken hoor :D
    Was net alle vuile was weggewassen, en gedroogd..kom Björn thuis, uitgegleden in de modder! Jas, broek en schoenen helemaal onder de modder..dus mama kan straks weer aan de slag :rolleyes:

11. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Wat grappig dat velen van jullie de kraamzorg als "ongewenst" (hebben) ervaren. Lijkt mij op zich toch heel erg handig, vooral omdat het de 1ste is en ik werkelijk geen idee heb over het hoe of wat.
    Nou moet ik wel zeggen, dat ik het wel heeeeeeel erg lastig zal gaan vinden als ze inderdaad overal in en aan gaat zitten. En de telefoon opnemen, kan ik toch echt zelf nog wel (gelukkig staat er ook 1 op onze slaapkamer ;) ). En als ik haar weg wil, kan ze altijd nog even onze hondjes gaan uitlaten :) :) .
    Bij ons kan manlief sowieso pas vrij krijgen nadat de kraam weg zal zijn, maar al zou hij al direct vrij kunnen krijgen na de bevalling, dan zou hij toch pas vrij nemen als ze kraam weer weg is. Maar dan heeft ie wel 3 weken vrij.

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    tuurlijk de ene vrouw vind het heerlijk om 8 dagen plat op bed te liggen, en alles voor zich te laten doen..maar ik ben helemaal niet zo. Ik was na 3 dgn al met de hond buiten, en mijn eigen was aan het draaien.
    Bij de ene bevalt het helemaal, en bij sommige niet..dat is maar net wat je ervaring is. Ik heb wel de eerste keer een paar dingen van haar geleerd maar in het ziekenhuis mocht ik Björn gelijk badderen en heb ik de basisdingen geleerd..dus echt nieuwe info kreeg ik er niet bij.
    Ennuh die telefoon hahahaha als het je rusttijd is nemen ze op en zeggen ze gewoon: nee mevrouw ligt nu te rusten, u kunt straks terugbellen!

13. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Silla, wat een gedoe op je werk! Hoop voor je dat ze in gaan zien dat die pijn echt is en dat het zo niet langer kan. Succes meis.

Wij hebben ook nog niets gehoord van de kraamzorg. Ben benieuwd hoe dat straks allemaal zal gaan.

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik ga dus duidelijk aangeven dat het een kv moet zijn dat met hondjes overweg kan en dat ik geen stagiaire erbij wil hebben, denk dat ik met m'n 1e kindje al genoeg drukte heb met mezelf en daarbij hou ik ook niet van een vreemde in mijn huis.
    Ik ben bang dat ze niet goed is met de hondjes of dat ze in mijn kasten gaat snuffelen.

15. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Goedenmiddag dames :D

Silla: Laat je niet opfokken hoor, en fijn dat de huisarts ed het met je eens zijn ga je toch een stuk zekerder het gesprek in ;)

Susi: Nog gefeliciteerd met je verjaardag :D

TuttiFrutti: Dat zou super zijn als je broer erbij is :D die zul je wel niet zo vaak zien in het echt.

Hier is alles goed, vanmiddag weer naar de vk (sorry, had het niet doorgegeven :oops: ) eeeeennnnnn zaterdag hebben wij een pretecho, verheug me er echt op :D.

Heeft iemand trouwens ook zo'n automatische stofzuiger? zag er een in de folder van marskramer staan en zo'n ding lijkt me altijd al handig als extra, maar ik ben benieuwd of zoiets ook echt werkt.

16. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    wij hebben ook een nieuwe naam voor onze knul namelijk rajah het is een bestaande naam hoor uit egypte en onm maar wij hebben hem eigenlijk gekozen om dat we dan alle begin letters van mijn ouders en schoonouders gebruiken...en we vonden hem wel apart....

17. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

Nov 20, 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    leuke naam, Rajah en apart natuurlijk

18. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    hey buddy: nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    heidi: aparte naam maar wel mooi.
    wat kraamhulp betreft: zij komen morgen langs om t een en ander te bespreken. ik zie t ook niet zitten dat zij onze was gaat doen en de afwas en noem maar op. wij willen alleen de zorg voor mij en een beetje voor onze kleine meid. wat badderen betreft dat willen we zelf doen en jeroen is er dan ook dus van mij mag ze na alle info wel vertrekken haha. zit er niet op te wachten. eerlijk gezegd :)

hebben jullie ook zon last van dat uurtje vooruit? ik kwam vandaag pas om 13.30 mijn bed uit rollen :oops: heeft er ook mee te maken dat ik al vanaf zaterdag keimoe ben en niet vooruit te branden :oops: gelukkig snapt jeroen t wel en laat hij me lekker hangen. ook omdat ik me nog steeds niet helemaal goed voel, keelpijn, hoofdpijn, zeurderig.

ik ben er weer vandoor, ga ff the pfaffs kijken om 15.00 uur en ff boodschappen halen

tot laters

groetjes susanne

19. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja, leuke naam Rajah, lekker stoer.

Wij zijn er nog steeds niet uit, zijn met zoveel dingen tegelijk bezig dat we nog niet echt serieus samen hebben kunnen kijken naar namen. Ik lees nog steeds elke avond namenboekjes op bed en maak een lijstje. Maar Jeroen heeft hele andere dingen aan z'n hoofd. Vind het zo lastig.

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Stoere naam Heidi, en die hoor je echt niet veel (eigenlijk nooit :))

Gelukkig is hier alles klaar voor de komst, ben ik wel erg blij mee. Want het ene moment heb je niets te doen en het andere moment komt alles tegelijk :( En ben zo je weer een maand verder, ik vind maart echt voorbij gevlogen, jullie niet?

Buren hier tegenover hebben een hoekhuis, denk dat ze het dak gaan veranderen want er is vandaag een steiger geplaatst. Erg irritant want je kan nu vanaf de steiger zo mijn woonkamer en keuken inkijken! Daarnet was ik in de keuken, kijk naar buiten vanaf het aanrecht staat een steigerbouwer te kijken arghhhh, morgen zullen de bouwliederen wel komen..geweldig! Woon je op 2 hoog, zitten ze nog naar binnen te gluren.

Iemand al iets van Duikster gehoord? Die ging toch dit weekend lekker thermen met haar man..? Of is dat aankomend weekend? :rolleyes: hormonen

Share This Page