Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jes doe je rustig aan? :( Hoop dat je je snel weer beter voelt. En als je het niet vertrouwd vk bellen.
    Ik heb af en toe ook vreselijke buikpijn maar bij mij zijn het ook mijn darmen. Dan kun je echt krom liggen van de pijn.

Veraatje en Esther jullie ook sterkte en hopelijk voelen jullie je ook snel beter.

veraatje mijn oren zitten nog steeds dicht! Enige lichtpunt er van is dat ik 'irritante' collega's niet kan horen :)

Heb vandaag met mijn baas afgesproken dat ik elke dag wat eerder naar huis ga, ik neem dan een vrij uurtje want ik heb ontzettend veel vakantieuren staan en die maak ik anders niet op dit jaar en mag er niet zoveel meenemen. En als ik een dag echt te moe ben meld ik me ziek. Zo beland ik niet in de ziektewet als destijds met Steijn. Ik moest toen halve dagen werken, maar werd wel als volledig ziek geregistreerd en werd dus na een half jaar (want dan telt je zw verlof dus ook mee blijkbaar, in onze CAO dan) gekort op mijn salaris en mijn vakantiedagen en dat wil ik deze keer voorkomen.
    Gelukkig hoef ik nog maar 6 weken te werken (eigenlijk 8 en 2 weken vrij :) )

Vanavond kreeg ik de tip van mijn yoga lerares om floradix te gebruiken tegen de vermoeidheid. Iemand ervaring mee? Ik ken het niet.

2. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik ga maar eens douchen en daarna kijken of ik over mijn zomertijddip heen kan komen door er al in te duiken.

Jes sterkte en ik hoop inderdaad dat je de nacht een beetje pijnloos doorkomt.

Enne floradix nog nooit van gehoord, dus daar kan ik niks over zeggen.

Trusten allemaal.

3. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik ga ook maar douchen. Ik heb VRESELIJKE pijn weer, nog erger dan gister. Tevens harde buiken, de pijn straalt zelfs door tot mijn schaamstreek (wat een hel)!

By the way, de Tip van de folders! Ben vandaag naar de Wibra geweest en de hoeslakentjes e.d. gekocht, omslag doek en van die hele lieve stoere wit/zilveren gympies! Echt zelfs mijn man vond ze helemaal te gek!
    Zeeman ben ik ook geweest maar niet echt geslaagd moet ik zeggen. Morgen maar ff naar het Kruidvat! Echt leuke dingen hoor. Ff een lijstje maken wat ik wil halen want ik heb geen printer hihihhi (kep de folder online bekenen).

Groetjes

4. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee ik zat in de Leyens op een matje... LOL :)

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen Dames!

Hoop dat Jessbutterfly de nacht een beetje goed is doorgekomen..!

Duikster, fijn om te horen dat jullie lekker hebben genoten :D Dus het is voor herhaloing vatbaar? :D

Lieve Essie en Veraatje, dikke knuff voor jullie meiden!
    Heb gelezen dat maand 7 van je zwangerschap de meest emotionele maand is, je kan eerder in een dip raken. Hopelijk kunnen jullie snel
    weer van alles genieten, ik doe er ook erg mijn best voor..

Jeetje Silla, zo ben je lekker ontspannen van de yogales en zo loop je weer krom van de pijn :( Heb je al die rode lamp van je schoonvader gehad, of heeft dat ook weinig baat..?

Nou verder weet ik het ff niet meer :( ow ja...dames die vandaag controle/echo hebben SUCCES en geniet ervan.

En alle dames oppassen vandaag het : 1 april :)

6. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    De winkels hebben hier nogal kl*te openingstijden nl. tot 17.30 uur maar. Ik werk tot 17.00 uur en moet dan 15 min. rijden naar de winkels en dan nog eens 5 à 10 min. lopen. Maar misschien kan ik regelen dat ik vanavond iets eerder weg mag. Of dat ik een kwartiertje langer pauze neem. De spulletjes zijn wel heeeel erg lief. En het zou zonde zijn als ze donderdagavond inderdaad al weg zijn :( .

Nou verder iedereen met contole of echo's, in het bijzonder buddy Jes, heel veel sterkte (en plezier).

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goedemorgen, hier lekker geslapen alleen had ik in ene pijn in m'n linkertiet! ahahahhah
    Alsof het vel ervan af was, damnz, wat deed dat een pijn man!

8. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Mogge ladies!

Net ff naar het Kruidvat geweest (vannacht slecht geslapen dus was weer vroeg uit de veren). Nou kep wat dingetjes gekocht. Waaronder een tas, er stond weekend dat nou ik heb een handtas die is nog veel groter dusss ik gebruik hem gewoon als handtas (hutkoffer zou mijn moeder zeggen, dat ik uberhaubt alles terug kan vinden in mijn tassen). Ik heb overigens een tassen-, portemenee- en schoenentik hihihhihi.

Straks mijn gesprek met mijn werk...aan de ene kant voel ik "GirrrrrrrlPowerrrrrrrrrrr" maar aan de ander kant doe ik het in mijn broek!

Na het gesprek ga ik naar de fysio. Patries ik was de "rode lamp" alweer helemaal vergeten hihihhi. Fijn he dat zwangerschapsdementie hihihi.

Vanmiddag met mams een matrasje halen voor het ledikantje en dan hoef ik nog maar een paardingen en dan heb ik mij babyuitzet compleet (muv..wegwerpluiers, slaapzakje en zwitsalproducten)

Nog 1 uur voor het gesprek...."Time goes by...so slowely"! Ik wou dat ik er al vanaf was!

Groetjes

9. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Silla, succes zo meteen! Zet ´m op, girrlll powweeerrrr rules!

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou ben net ook even naar Kruidvat en de Wibra geweest, weer allemaal leuke dingen gekocht :oops: ik moet echt gaan stoppen..!
    Bij de Kruidvat heb ik een ledikantset en spuugdoekjes gehaald, en bij Wibra een fleecedekentje, voedingsBH, nog een bedovertrek en matrashoesjes. Gelijk voor Björn 2 spijkerbroeken, 1 trui, 4 longsleeve shirts en twee paar sokken gehaald..dus alle kinderkasten zijn weer goed gevuld :) Björn heeft echt een groeistuip gekregen en is heel 110 overgeslagen :( voor school vind ik het echt zonde om hem een spijkerbroek van € 20,00 aan te doen dus die haal ik bij de Wibra ;)

Nog niets van Jessbutterfly gehoord...? denk dat ze waarschijnlijk naar het ziekenhuis is gegaan, want als jij moet huilen van de pijn is het niet zo best natuurlijk.. :( hopelijk horen we snel wat van haar!

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow Silla weet niet of je het nog leest, maar TOI TOI TOI met je gesprek! En laat niet het kaas van je brood eten hoor :evil: GIRLPOWERRRRR

12. vergo

vergo Fanatiek lid

Mar 3, 2007
    1,139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Silla heel veel succes.

Jes rustig aan doen he.

Ik las iets over floradix, ik gebruik dat ook, het is een ijzer preparaat en dit kan je vermengen met limonade. Smerig is het niet maar het helpt wel.
    Ik moest het gaan nemen van mn gyn en vlos.

Vanmorgen naar de vlos geweest, alles was goed. Mn bloeddruk is nog nooit zo goed geweest 130/85 ik was helemaal verbaasd. 2 Kilo aangekomen helaas maar tot heden 5 kilo erbij dus het valt me nog mee voor een tweeling.

Daarna naar mn werk geweest om te overleggen wat ik kom werken na mn bevalling, gaan ze ineens moeilijk doen. Ik wil 3 dagen gaan werken en dan dinsdag de middag avond/woensdag overdag en dan of maandag of vrijdag flexibel. Willen ze me 1 vaste dag geven (de woensdag) en de rest verdelen over drie dagen met gevolg dat ik in de knoei kom met mn oppas. Mogen ze dit wel doen weten jullie dat?Ik baal als een stekker.

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Welke maat heeft hij nu dan?
    Of is hij niet zo lang voor zijn leeftijd want hij is toch bijna 6?

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Buddy maar even smsen anders als we niets horen van r. Jessbutterfly <--> Lisettedijkstra <--> Essie1979

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Alleen Essie zit hier op het forum, Lisette komt hier ook haast nooit..

Net even de kledingkast van Björn ontruimd :) wat een oude kleding kwam er tevoorschijn zeg! Kast helemaal leeggetrokken, en echt kritisch gekeken wat hij nog wel of niet draag. Er zat zelfs kleding tussen wat hij nooit heeft gedraagd omdat het niet lekker zat :oops:
    Moet straks toch boodschappen doen, dan doe ik het in zijn oude kledingbak..kunnen ze in de arme landen nog plezier eraan beleven.

Hier nog geen 1 april grappen gehoord of beleefd hihihi

Kreeg net te horen dat een moeder van school sinds gisteren in het ZH ligt, ze heeft een voorliggende placenta dus krijg sowieso een KS. Nu heeft ze vanaf zondagnacht heftige bloedingen gekregen en met spoed opgenomen. Ze is 6 weken verder als mij dus..32/33 weken momenteel. Hoorde vanmorgen dat ze gistermiddag begonnen zijn met longrijpings-injecties voor de baby, dus waarschijnlijk denken de artsen dat het kindje binnenkort al gehaald moet worden. Gelukkig was het al goed op gewicht alleen de longetjes waren nog niet rijp, dus met die injecties kunnen ze dat proces versnellen...ben benieuwd!

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Nog 98 pagina's en dan hebben we de 1000ste pagina al gehaald :D nou dat moet wel lukken voor juli hihihi

17. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    hoi hoi

heb net jessy een smsje gestuurd, hoop dat ze reageerd.. dan horen jullie het zo snel mogelijk.. hoop inderdaad dat er niets ernstigs is..

liefs lisette

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    He kwebbels nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik heb ook een aerosleep matras. En inderdaad daar moegen geen moltons en zzeiltjes op. Alleen speciale matrasbeschermers van aerosleep. Meer niet. Ook voorzichting zijn met kruiken, want als het hete water in de speciale laag loopt..... Dus indien niet nodig, geen kruiken gebruiken!

19. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    als we nou gewoon afspreken dat we voor 30 april de 1000 hebben bereikt :) :)

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Vind het niet onredelijk van je hoor Nannie, betreft de cadeautjes.
    Wij willen van iedereen gewoon een envelop met geld omdat we gewoon alles al hebben, we openen dan een rekening voor de kleine spruit en al het geld word daarop gestort. Mocht hij dan na een paar maanden gaan zitten, kunnen we mooi een kinderstoel kopen enz. Zo krijgen we tenminste geen 'onzin' kraamcadeaus. kleding heeft hij nu ook al zat, kan denk ik 2 weken elke dag andere kleding aantrekken, dus dat hebben we ook niet meer nodig.

Lisette, bedankt voor het sms te sturen...hopelijk horen we snel meer van haar!

Kwebbel, gefeliciteerd met je verjaardag en zo te lezen lekker verwend :D
    Over je pijntjes, heb je echt kuitkrampen of gewoon kuitpijn? :) dat staat er ook weer lekker duidelijk Patries :rolleyes:

Share This Page